Jump to content

pedelt

  • הודעות

    244
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי pedelt

  1. על 100 קמ"ש, סביר להניח שהממיר מומנט כבר נעול.
  2. שלום, לפני כמה ימים קיבלתי את נורות הosram night breaker ואיתם הגיעו במתנה נורות Philips Blue Vision Ultra W5W. לפי מה שהבנתי, נורות אלה אמורות להיות נורות לבנות. אממה, למרות הציפוי הכחול שלהן, הנורות האלה לא דומות אפילו לנורת לבנות. הצבע שלהן צהוב לחלוטין, הרבה יותר צהוב אגב מנורות הosram הראשיות. מישהו התנסה עם נורות אלה?
  3. לא נכון. מהיום הראשון הם דיברו על ההגבלה הזו, פשוט עד הימים האחרונים לא אכפו אותה
  4. pedelt

    מצלמת גטסו דפוקה

    אלפא - כן היו הבזקים *מאוד* חזקים. 2 מהירים, ולאחר כמה שניות אחד נוסף. בסדר הזה, משהו כמו 15 פעמים.
  5. בדקות האחרונות, בזמן שאני מחכה לאוטובוס, שמתי לב שמצלמת הרמזור בצומת קסטינה פשוט מצלמת ומצלמת ללא הפסקה כל חצי דקה. חלק מהצילומים היו כשהרמזור בכיוון הנסיעה אותו היא מצלמת בכלל ירוק. ולא, הרכבים לא עברו שם במהירות גבוה. השאלה שלי היא מה עושה אדם ששבוע הבא מקבל דוח על כך שעבר בעצם באור ירוק? איך ניתן לסתור את הצילומים? האם זןוית הצילום מתוכננת כך שרואים את הרמזור?
  6. היי, ברשותי גרניק k5.20 של karcher בו אני משתמש בין היתר לשטיפת הרכב. ולשאלה הראשונה, מה המחיר בארץ של ראש קצף ("שלג") ואיפה ניתן להזמינו? האם יש מצב שמחיר יהיה זול יותר מה150~ ש"ח שדורשים באנגליה? האם דרושים חומרים מיוחדים? האם ניתן להשתמש בשמפו רכב רגיל? תודה
  7. נדחף לך לתראד; אצלי ה206 אוטומטית אך המנוע זהה עד כמה שידוע לי. איזה שמן מומלץ לשים בטיפולים? בטיפול הבא כנראה שכבר אחליף מצתים. על מה כדאי ללכת? תודה:thumbup:
  8. כמובן. תמיד עם osram/philips. בדר"כ עם הגרמניה.. זולה יותר ברוב המקרים.
  9. בדיוק כמו שרכבי אאודי בגרסאות s/rs מגיעות לפה בלי בעיה למרות שעוברות תחת ' quattro gmbh', שבחלק ממדינות אירופה אף נתפסת כיצרן הרכב ברישיון. בעצם, יש עוד הרבה דוגמאות. גרסאות הM של bmw, מרצדס amg, דגמי אבארט' השונים, ועוד.
  10. תודה!
  11. שלום, רציתי לדעת מה הוא סוג הנורה המשמש את מנורות האיתות בפנסים הקדמים, וכן את מנורות האיתות הקטנות בכנף בפיג'ו 206 2003 (ייצור 2002) - הגרסא עם פנס ראשי H4. תודה
  12. מישהו יודע להסביר את הסיבה לזה?
  13. pedelt

    גלקסי נוט 2

    פרוקסימה, דרור, אתם מפספסים משהו. זה לא שהורידו את הרזולוציה, ומכך נפגעת איכות המסך. הורידו רק את מספר השורות, כדי להביא ליחס של 16:9. כלומר, אם היו שמים פה מסך של 1280x800, לא הייתה מתקבלת תמונה איכותית יותר. מה שכן, היה מתקבל שטח עבודה *גדול* יותר - רחב יותר יותר. הפגיעה שיש היא מפני שמדובר ברזולוציה זהה על מסך גדול יותר, כלומר ppi מעט נמוך יותר. מצד שני, עכשיו מדובר במסך נורמאלי עם סידור משולש (RGB) לכל פיקסל, כך שהתמונה שמתקבלת נראית, משמעותית, יותר טוב.
  14. שלום חברים לפני כמה דקות, לאחר נסיעה שגרתית (ומעט מתרגזנת ) כשהגעתי לחניה שמתי לב שהרכב מתחמם מעט יותר מהרגיל. נוזל קירור יש, שכן יום קודם בדקתי שמן מים. המחוג מתקרב ל100, ואני משאיר מנוע דולק (בשביל הוונטה ומשאבת המים) ופותח מכסה מנוע. והינה הסיבה - פקק מיכל העודפים נעלם (ובעקבותו כמות לא קטנה של נוזל). לאחר חיפושים מדוקדקים, האבידה נמצאה בתוך החלל הידוע לשמצא של כניסת המזגן ב206. השאלה כעת פשוטה - כיצד ניתן לדעת האם הפקק התעופף מפני ש(מחק את המיותר) לחץ גבוה מדי/פקק פגום/מיכל פגום, או שפשוט בטפשותי שכחתי את המיכל פתוח בעת בדיקת המפלס? אין סימנים חשודים, לא על הפקק ולא בהברגה במיכל. שאלה נוספת, איפה ניתן לרכוש גלון נוזל קירור מקורי של psa בתל אביב או כפר סבא? חלק לא קטן מנוזל הקירור התאדה, והנוזל שהיה לי הספיק להיגמר לפני מילוי מספק. תודה
  15. אמנם אין לא הייתה וכנראה גם לא תהיה ברשותי מאזדה 3, אבל אני רואה בכבישים *המון* רכבים כאלה עם התופעה שפותח התראד מדבר עליה. טוב נו.. אולי זה האויר של תל אביב שגורם לזה
  16. מצלמה נוספת הוצבה השבוע על דרך נמיר לכיוון צפון בצומת גשר רוקח
  17. ליאור, זאת בדיוק הבעיה. נתנו להם "אישור" להפגיז חופשי עד 9. אחרכך, ניתן להם לזרוק גם כמה שאריות של "ארגונים סוררים". ואז יהיה שקט. חודש, חודשיים, אולי חצי שנה. ובום, חזרנו לאותו המצב. רוצים הפסקת אש? אין בעיה. אבל אתם צריכים להתחנן אליה. צריך להמשיך להפגיז את הרצועה, עד שהחמאס ירד על הבירכיים ויתחנן להפסקת אש, ללא כל תנאי. פשוט לעצור את האש, ואם נראה שזה באמת נעצר, גם אנחנו נעשה את זה. שלא יהיה להם בכלל את האומץ לדרוש איזושהי הקלה תמורת זה. כל סידור אחר הוא לא הפסקת אש, אלא דחיית אש.
  18. pedelt

    VW Taigun קונספט

    כנראה קונטרה לsline עיצוב "ספורטיבי" ו... זהו.
  19. מדובר באוטובוס ארוך מהרגיל. לפעמים שולחים גם 369 כאלה, חוזר איתו מהבסיס.
  20. לא. מכיוון שכל יום מגיעות כמויות עצומות של חבילות, המוכס בוחר באופן שרירותי חבילות לבדיקה. כאשר מופיעה הודעה במעקב כמו זאת שהוצגה לך, סימן שהחבילה שלך נבחרה. זה עדיין לא מבטיח שתחויב במכס. גם מתוך חבילות אלה לא באמת כולן נבדקות, וגם אלה שכן לא בצורה יסודית. לדוגמא, גלקסי אס3 שהזמנתי לבת דודה שלי נלקח למכס בתל אביב. אך מכיוון שהחבילה לא באמת נבדקה, ובהצהרת המכס נכתב 'מכשיר יואסבי' בערך של 40$, החבילה עברה בשקט. רק חשוב לציין שזמן המשלוח מבריטניה לנתבג היה 4 ימים. זמן המשלוח משם אלי, לקח כמעט 4 שבועות.
  21. H = 3.5 H+ = 3.75
  22. שעברת מרשת 3/3.5G לרשת edge - או בעברית מדוברת "דור 2.75". קורה במצב של קליטה נמוכה שחיבור ה3G לא מספיק יציב. *הקדימו אותי. זה מה שקורה כשפותחים הרבה טאבים אגב לגבי הבעיה עם החיוג - גם אצלי זה קורה מדי פעם - מאז שהתחברתי לגולן, לאו דווקא בשבוע האחרון. משהו כמו שיחה אחת מ20 דורשת ניתוק וחיוג מחדש.
  23. סאנרוף מקורי של פיג'ו. מסילה חיצונית
  24. אהלן, יש לי קצת בעיות במגעים במנוע של הסאנרוף. זה מתבטא בכך שלפעמים הסאנרוף "מת" פתאום, אך לאחר זמן מה הוא שוב עובד - וכשהוא עןבד הוא בסדר גמור.. המנוע לא מתאמץ או משהו. עד שהעניין יסודר, יש דרך לסגור את הסאנרוף בצורה ידנית כשהוא נתקע פתוח? תודה
  25. pedelt

    משטרת תנועה "צבאית"

    לא קשה לזהות רכבים צבאיים. כל אקסנט/ריו/פורטה/בי4/אוונסיס בצבע חבן/אפור/שמפניה עם מדבקות של אלבר/שלמה חשוד בהיותו צהלי. כשהרכב קרוב גם אפשר לזהות את המדים של יושביו.
×
×
  • תוכן חדש...