-
הודעות
244 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי pedelt
-
אם אתה מדבר על mp3/tricity וכו מדובר על קטנוע ולא אופנוע, כלומר ברקסים בכידון, גיר רציף ומקום לרגליים "בתוך" הכלי. אם אתה נוסע הרבה קח בחשבון שכלים כאלה לא מחזיקים הרבה. אם תגיע ל40-50 אלף ק"מ בלי להחליף חצי קטנוע תמלא לוטו. אם "חווית נהיגה" (או רכיבה) מדברת אליך קח גם בחשבון שזה לא ממש הכיוון. אופנוע אמיתי עם זוג גלגלים קדמיים אין בנמצא כרגע למעט הcanam spyder שאין בארץ ובכל מקרה זה לא מה שאתה מחפש. שנה הבאה עתידה לצאת גרסא משולשת גלגלים של הימאהה mt09, אך כאן כבר מדובר על אופנוע גדול וחזק. איזה רישיון אתה מחזיק היום? איזה ניסיון יש לך על דו גלגלי? Sent from my SM-N910C using Tapatalk
-
מבלי קשר , הגיחוך שלכם על דברי פותח האשכול לא נראה טוב. סתם לידע כללי, על אחמד קדירוב שמעתם פעם? נשיא צ'צ'ניה שנהרג בפיצוץ באצטדיון ע"י מטען שנטמן בתוך קורות הבטון בזמן הבניה. פתאום לא כלכך תלוש מהמציאות? ועכשיו כן בקשר לנושא הספציפי - לעולם לא אצליח לקבל איזושהי טענה שה"ממשל אחראי" וכל זאת במטרה לצאת למלחמה. אך עם זאת, ברור שיש כאן כסת"ח ענק שאולי לעולם לא נדע את מה הוא מכסה. אולי סתם רגשות בושה של הממשל/רשויות החוק, אולי איזה משת"פ בכיר מבפנים, אולי הרבה יותר. סיפור טיסה 93 תמיד יראה לי מוזר. בתור צופה ותיק של תעופה בחקירה, וסתם סקרנות בנושאי תעופה, ראיתי המון התרסקויות מכל הסוגים. לעולם לא ראיתי התרסקות מטוס נוסעים שנגמרה במכתש חולי עם שרידים בגודל של לא יותר מכמה סנטימטרים. או שהוא יורט ונורה או שהוא פוצץ ע"י מטען, או שלא יודע מה, אבל את סיפורי הגבורה על חברה שהשתלטו על הקוקפיט וריסקו את המטוס באדמה אני לא קונה. לגבי הפנטגון, רק ביום שישחררו את הצילומים מאותו יום נדע מה באמת קרה שם. הצילום היחיד ששוחרר הוא צילום מסונוור על 2fps בערך משער של חניון. להזכירכם, מדובר בפטגון שמרושת במאות רבות של מצלמות בכל כיוון, אך הוחלט לא להוציא שום צילום נוסף של האירוע. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
-
מחובר כרגע לזה שקניתי לפני כמה חודשים במחיר זנות (גם פרסמתי פה בדיון) - 200 יורו + מע"מ ומשלוח הגענו ל306. אחרי זה עוד החזירו את המעמ - סגרנו על 260 יורו) יש גם fiio e17 שיושב בצד. אתה מפריע לי בדרבי הבריטי
-
מרעיד תביצים. העניין הוא לא ה"חוזק" של הבאס, זה תשאיר לביטס. זה העומק והדיוק. פשוט מדהים. אלוהים יודע איך אבל דילג על המכס, שזה מאוד מפתיע כי בתקופה האחרונה דופקים לי מכס על כל שטות. לפני שנה-שנתיים יכולתי להזמין אוטו מebay ואף אחד במכס לא היה שם לב. תפוס
-
קולולו קשה מאוד לשפוט אוזניות. הרושם הראשוני בדר"כ שונה ממה שחושבים לאחר זמן מה (ומבלי קשר לBurn in) אבל על פניו מדובר באופי מאוד מאוד שונה מהסט היומיומי שלי עד היום - AKG q701. הכי בולט הסאונדסטייג' - עם הAKG על הראש התחושה היא כאילו אני בהופעה בוומבלי. עם הפוסטקס, כאילו אני יושב עם האמן באולפן. יתרונות וחסרונות כמובן שיש המון, תלוי בסוג המוסיקה ששומעים ובמצב הרוח. באס - וואו. הוא יורד נמוך נמוך ומאוד מדויק, הakg יכולות רק לחלום להגיע לזה, וזה למרות שבq701 דווקא שופר הבאס בהרבה לעומת הK. כל טרק אלקטרוני נותן פה בראש, ולשמוע גיטרה באס פה זה כיף אמיתי. הסוף בBones of birds עושה לי נעים. המיד רגוע ובגבוהים דווקא שוב יש דגש. מצילות נשמעות מצוין ובלי rolloff. בקיצור, אולי לא הסט ה"מדויק" ביותר, אבל מדובר באוזניות שפשוט כיף לשמוע איתן הכל מהכל. הגימור ברמה מאוד גבוה, כוסות העץ חלקות ויפות בלי שום דפקט נראה לעין. הקשת ממתכת צבועה בשחור ומרגישה מצוין. כנ"ל כיוונון הקשת שמרגיש שעשוי טוב, עם קליקים של מרצדס. הדבר היחיד שמציק (אך היה ידוע) הוא החוט. שחור עבה ו... קשה . וכמובן קבוע ללא ניתוק. בעע. על האוזן שלי הן יושבות מצוין, הקימור דואג לאטימה טובה גם מאחורי האוזן, ובכלל התחושה היא של אוזניות סוגורת עם אטימה טובה, למרות שהן semi-open. אייל, אם מתישהו תצא מהקיבוץ לציוויליזציה התל אביבית אתה מוזמן לבוא לנסות למה הפורום מסובב לי תמונות?!?!
-
רק בשביל הסטטיסטיקה, חייב לציין שאבא נוהג כבר שנה וחצי על אוקטביה 1.2 dsg7 ונכון לעכשיו אחרי כמעט 50 אלף ק"מ הגיר לא מרעיש, לא מחליק ולא דופק. בכלל, עד עכשיו הרכב עושה רושם מצוין. לעומת זאת, בa6 3.0q 2012 של דוד שלי שנכון לעכשיו עומדת על 70 אלף ק"מ הגיר (אמנם גיר אחר לחלוטין, אך גם הוא רובוטי כפול מצמדים 7 הילוכים) מראה סימני עייפות עם דפיקות פה ושם ומכות גסות מאוד במעברים מהירים של גז-ברקס (למשל בפקקים או סתם נהיגה לא החלטית). Sent from my SM-N910C using Tapatalk עריכה: אגב גירים ואמינות, וולוו s80 t6 שנת 2001, גיר (פלנטרי!) הלך אחרי8000 ק"מ. באמצע נסיעה פשוט היה בורח מהילוך. וולוו s60 שנת 2005, גיר הלך אחרי חודשיים ו 3000 ק"מ!!
-
עדיין מחכה לדואר ישראל [emoji20] Sent from my SM-N910C using Tapatalk
-
מועדים לשמחה זמנים וחגים לששון, מסתבר שמתנ"א (כן, מתנ"א) התחדשו בסורנטו דיזל AWD חדשות עם תא מעצר. את ההיגיון מאחורי המעבר לסורנטו ברכבי הסיור כדי לחסוך בטראנזיטים אני מבהחלט מבין, אבל משטרת תנועה?
-
אייל, במיוחד בשבילך [emoji13] Sent from my SM-N910C using Tapatalk
-
יותם אתה מערבב הגדרות. מה שאתה קורא לו "מברגה" הוא באנגלית driver. (בעצם המברגות של פעם, והביתיות הקטנות של 100 שקל בהומסנטר) מה שצילמתי מוכר באנגלית כ driver drill, כלומר מברגה עם אופציית קדיחה (בפועל מצב קלאץ מנוטרל ללא החלקה) שזה הזן הנפוץ יותר בימים אלה. מברגת אימפקט נקראת impact driver. ל"מקדחה" אין קלאץ, והיא יכולה להיות עם פוטר או עם חיבור מהיר כמו של פטישון. ובכל מקרה, מברגות קלאץ נמכרות תמיד, או כמעט תמיד, עם פוטר מובנה שאינו ניתן לפירוק. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
-
רק כדי לוודא שאנחנו מבינים אחד את השני, אתה מדבר על זה? אם כן, מעולם לא ראיתי מברגת קלאץ ללא פוטר מובנה. רק אימפקט או הביתיות הקטנטנות (עם הבטריה הפנימית) מגיעות עם ראש קפיצי לביט. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
-
השיטה של להוסיף 0 לא תקפה כאן.. מס על היברידי הוא 30%, על חשמלי נכון לעכשיו (בהוראת שעה) 10%. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
-
ראית פעם מברגת קלאץ בלי פוטר? Sent from my SM-N910C using Tapatalk
-
כן אבל זאת לא המצאה שלנו, בכל מקום שהוא נמכר הוא מהווה אלטרנטיבה ל"רכבי יוקרה ופאר".. בעיקר משום שגם הוא כזה. אני צופה מחיר מקביל לa6/bmw 5/e class כלומר 400k למנוע ובטריה הקטנים, ו550 למנוע החזק. עריכה: כל זאת בהתייחס למודל s כמובן Sent from my SM-N910C using Tapatalk
-
רק הערה לגבי האופנוע - מדובר בcb500 בו התאורה נדלקת לבד בסיבוב הסוויטץ'. הרוכב היה ממוגן כמו שצריך ועם הרבה מזל יצא רק עם פריקה בכתף. האופנוע כמובן פונה בחתיכות. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
-
איני מבין את הפחד שלך מכלוב התהפכות. הוא הרי נמצא בתא הנוסעים - אחרי אזורי הקריסה של הרכב, איזה השפעה כבר יכולה להיות לו על הפגיעות של הרכב השני? Sent from my SM-N910C using Tapatalk
-
מה אתה חושב שהוא לבד? [emoji13] הייתי חרמן אש על האוזניות האלה מהרגע שהחל הדרופ על הpurple heart והודיעו שהדרופ הקרוב של הגרסא הרגילה ישלח מיידית Sent from my SM-N910C using Tapatalk
-
מתנה נחמדה לאבא שהגיעה הבוקר. עושה רושם מצוין. והמחיר מאמאזון? 1250 שקלים. כמה בארץ? 2900! Sent from my SM-N910C using Tapatalk
-
טיפ למי שחושב לקנות רכב מליסינג עם 0 ק"מ
pedelt פרסם הודעה בנושא של Avi Spleen בתוך ייעוץ ברכישת רכב
סוד כמוס! רכישת הרכב בבעלות משותפת ולאחר מכן הסרת הבעלים "הסורר" Sent from my SM-N910C using Tapatalk -
לא משהו רציני... סתם תמונה של מנקה כביש [emoji1] [emoji1] Sent from my SM-N910C using Tapatalk
-
גם בלי המשלוח והמיסים לא חוסכים הרבה. המחירים בארץ לא רעים ביחס לארהב ואירופה Sent from my SM-N910C using Tapatalk
-
לא ממש. מעבר לחיסכון בדלק ומכך בזיהום (בין אם נכון או לא) מנועי הטורבו המודרניים גם משמעותית חזקים יותר מחבריהם האטמוספרים. תשווה את ה1.2 של vag ל1.6 קוריאני או יפני. תשווה את ה0.9 של רנו והליטר של psa ל1.2 אטמוספרי של קטנות אחרות. עולם אחר מבחינת הזריזות. כנ"ל במנועים גדולים יותר, כל מנועי ה2.0 טורבו 240-250 כ"ס של הג'יפונים ורכבי המנהלים לעומת מנועי ה2.5-3 ליטר האטמוספרים שהיום מרגישים כמו עגלות Sent from my SM-N910C using Tapatalk
-
עזוב שטויות, ה MT Tracer שלך? תתחדשו [emoji3] Sent from my SM-N910C using Tapatalk
-
דוח מהירות ממצלמה
pedelt פרסם הודעה בנושא של ronka בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
דוח על רכב חברה הוא 3000 ש"ח אלא אם כן משוייך לנהג ספציפי ואז מקוזז לסכום הרגיל של 750. Sent from my SM-N910C using Tapatalk -
דווקא הניסיון שלי עם sandiak לא משהו. 2 כרטיסים שמתו, ועוד 1 שהוחלף בריקול הידוע. Lexer, patriot, transcend, samsung כולם מצוינים. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
