Jump to content

pedelt

  • הודעות

    244
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי pedelt

  1. לפי מה שרשמת יצאת מהחניון בגשרון הימני, וממנו השתלבת לכביש 1 מערב בצידו הימני של הכביש. אם כך לא תחויב בשום אגרה. למעשה כל הקטע מנתב"ג עד החניון הוא "בחינם", הקטע בתשלום מתחיל רק מהחניון ומערבה ממנו.
  2. וכעת תקין לחלוטין. יש עוד 8 חודשים עד החלפת הרכב, אם יהיו תקלות נוספות אעדכן. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  3. עדכון - אוקטביה 1.2 עם 90k ק"מ שעלתה לכביש ב4/15, שבוע שעבר בנסיעה בבוקר היו דפיקות בגיר במעבר בין הילוכים. אחהצ הגיר לא שילב רוורס, רק ההילוכים האי זוגיים השתלבו, כשהכל כמובן מלווה במופע אור קולי של חיוויי תקלות. הרכב הושאר במגרש של חברת הליסינג שנמצא 2 דקות ממקום העבודה. היום הוחזר לאחר החלפת מכטרוניק וקלאצ'ים. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  4. pedelt

    מבחן - סקודה קודיאק

    קודיאק 1.4 אמבישן VS אאוטלנדר 2.0 פרימיום http://cars.walla.co.il/item/3082184 Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  5. לא הייתה התערבות של השוטר?
  6. Special זה ה1800? אני יכול להגיד לך בוודאות ומנסיון אישי שלי שבאמבישן יש מחזירי אור, ולעומת זאת באלגאנס - גם ב1200 - יש מנורות. מדובר על דגמי סוף 2015 Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  7. באמבישן יש מחזירי אור, בשאר הדגמים מנורות. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  8. אתה לא יודע. אבל מה, אתה לא סומך על דרעי? Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  9. אתה מערבב. לדרכון בכל מקרה לא לוקחים טביעות אצבע אלא סריקה של כף היד. לגבי תעודת הזהות, אתה חייב לתת טביעת אצבע לשמירה על התעודה עצמה. אתה רשאי לסרב לכך שישמרו אותה בנוסף במאגר ממשלתי. בכל מקרה טביעת האצבע תיכנס למאגר, תיבדק שאין לה טביעה תאומה במאגר, ואז, אולי, תימחק. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  10. מעניין. זה *אמור* להיות פעיל רק ליוזרים מאושרים Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  11. ההרשמה לבטא של AA אינה פתוחה, היא הייתה לפני מספר חודשים לחברי הבטא הרגילה בלבד. אין apk, ההורדה רק במסלול בטא בplay Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  12. לגבי waze - לפי הבנתי מערכת המולטימדיה בכל רמות הגימור תומכת בios carplay / android auto. waze בגרסת בטא לAA כבר רצה אצלי שבוע וחצי בלי שום בעיה, לא נראה שרחוק היום שהיא תוצע לכולם.
  13. בגלל שהדלת רחוקה מהנהג והראות לעיתים מוגבלת מותקן חיישן שלא מאפשר לדלת להיסגר כשעומד שם אדם וכן זמזם שפועל שניה או שתיים לפני הסגירה. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  14. תומך גם בandroid auto. הבעיה היא שהאפליקציה עדיין לא זמינה בארץ דרך הפלייסטור אז אתה צריך להתקין ידנית. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  15. אלה המודו הישנים של אלסטום לאחר השדרוג. הם נצבעו באותה תבנית של הסימנסים. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  16. http://m.ynet.co.il/Articles/4919083 נמכרו ב1000 ש"ח Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  17. שכחת להוסיף שאחרי זה הפכו אותו לאליל ומכרו את הנעליים שלו במכירה פומבית
  18. ההדגשה הראשונה היא רק בנוגע לdrl, השניה בכלל לעניין תאורת הפנים. שוב, גם אני ניסיתי למצוא את המידע כי אבי לקראת החלפת רכב הליסינג, אין במפרט שפורסם אינדיקציה לגבי סוג התאורה הראשית (וגם לא האחורית, שלהבנתי גם אמורה להיות לד לאחר מתיחת הפנים). Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  19. Spire המפרט שהבאת הוא של הדגם הישן. לפני מספר ימים עלה לאתר שח סקודה המפרט של הדגם לאחר מתיחת הפנים ושם אין אינדיקציה לגבי סוג התאורה בשום רמת גימור. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  20. באיזה סוכנות? חוסר הידע של הנציגים די מדהים כשאמא שלי קיבלה את הרכב בסוכנות בפ"ת דווקא הציגו לה את זה, אך הנציג לא ידע האם הנעילה מתבטלת לאחר תאונה או לא Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  21. רק כדי לאזן את הבאסה, אעדכן שאבי עדיין נוהג על האוקטוביה ובינתיים הכל מצוין. הרכב בליסינג של הרץ, עליה לכביש 4/15 כרגע עם קרוב ל80 אלף ק"מ (80% בינעירוני, 20% ת"א). למעט ציפוי ניקל שהתקלף בידית הילוכים - שהוחלפה באחריות - הכל עובד מצוין ואין שום בעיטות/רעידות/החלקות בגיר.
  22. תיקון קל, בקרת שיוט ומגביל יש גם בדגם הנוכחי (ואפילו בסאנדרו)
  23. מי זה זה? יש סיבה להילחץ? אין אבטיח בסביבה. משהו כמו 3-4 ס"מ Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  24. היום הגיעה הa119+gps שהזמנתי עם הקופון שפורסם כאן ב75.99$. לא זוכר למי התודה - אבל תודה הוזמנה ב18.11, יצאה מאזרבייג'ן ב12.12 והגיעה היום.
  25. מקרן קול yamaha ysp 2500 ב2400 ש"ח. נכון שבדיוק יצא דגם חדש, אבל ההבדל הוא רק בסאב וwifi. https://www.amazon.de/gp/aw/d/B00LJWH5FQ/ref=oh_aui_i_sh_pre_o0_img?ie=UTF8&psc=1 Sent from my SM-N910C using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...