שלום!
ברצוני לשתף אתכם בחווית השירות שקיבלתי היום במוסך "אמ הדרך".
אתמול רכשתי רמקולים קדמיים לרכב, והתקנתי אותם בעצמי. בעת פירוק פאנל הדלת נשברו לי כמה קליפסים. חשבתי וחשבתי איפה אפשר למצוא קליפסים כאלה. חשבתי לעשות סיבוב בפירוקיות או לעבור בלובינסקי, אבל אז נזכרתי במוסך אמ הדרך שהומלץ רבות כאן בפורומים לבעלי הצרפתיות.
שלחתי לאמנון הודעה פרטית בה שאלתי אם ניתן לרכוש מהם כמה קליפסים כאלה. התגובה המהירה שקיבלתי הייתה שאין שום בעיה ואני מוזמן להגיע.
אחרי שעה קפצתי אליהם, נפגשתי עם אמנון והזכרתי לו מי אני. היחס היה נעים מאוד, והרושם הראשוני מהמקום מעולה. מוסך נקי ומאוד מסודר.
ישר אחד החברה במוסך הביא כמה קליפסים כאלה, וגם חיבר את הפאנל לדלת.
כמה שניות אחרי ששאלתי את הבחור כמה מגיע לו, הגיע אמנון עם פרוספקט חביב של המוסך הכולל שובר הנחה, וכן סלסלה קטנטנה עם פירות יבשים, ושלח אותי לדרכי
ובקיצור, על מקצועיות העבודה אני עדיין לא יכול להעיד (ניפגש בטיפול הקרוב), אבל על השירות והיחס אני יכול להתחייב
עוד יותר בקצרה? ככה קונים לקוחות
רח' הרכב 12, תל אביב
http://www.emhaderech.co.il/