Jump to content

pedelt

  • הודעות

    244
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי pedelt

  1. מקריאה ברשת הבנתי שההחלפה אמורה להיות דרך פתח בתוך קשת הגלגל הקדמי. הבעיה היא שאצלי אני לא מוצא שום פתח\מכסה שם. מדובר ב206 XT 2003 תודה
  2. ooren, אפשר לדעת על איזה סדר גודל של מחיר מדובר? (אצל ספי) גם אני צריך להתחיל לחשוב בכיוון הזה
  3. מתוך סקרנות, אפשר לקבל הסבר מובן יותר על אופן הכיוון?
  4. המחיר בדלקן גבוה מהמחיר בשירות עצמי.
  5. שמוליק (וברח לי שם המשפחה) מאפקה. אמנם בנאדם "שונה" שצריך להתרגל אליו, אבל מורה מצויין בהחלט. כרגע הוא עם קיה מאג'נטיס דיזל. (אני התחלתי על b4) 050-541-3441 *לפני שנה וחצי המחיר היה 110 ל45 דקות Sent from my GT-I9100
  6. ובגלל זה 911 לא ממש יושבת בהגדרה של "super car". עם כל הכבוד לביצועים, מכונית על צריכה להיות משוגעת. ולמבו הם המומחים
  7. מה זה המיכל העגול במרכז התמונה? אני די בטוח שהנזילה מגיע ממנו.. אפשר לראות את הרטיבות בחלקו התחתון, ועל הצינורות שעוברים מתחתיו הרכב לא מאבד שמן מנוע. לעומת זאת יש בעיה בגיר (AL4 כמובן) יכול להיות שמדובר בשמן גיר? תודה *מצטער על הגודל.. הרעיון היה להעלות בגודל מקורי ולשים פה את הthumbnail אבל הם ביטלו את האופציה.
  8. 1K לזוג. 1.6K לאחד דרך צ'מפיון
  9. Better Place Israel, הבעיה היא לא במבחן החזיתי, אלא במבחן הצידי המדמה התנגשות בעמוד (1:26). כרית האוויר לא נפתחה. אם זה היה אדם ברכב, ולא בובת ניסוי, היה צריך לגרד את שאריות הראש שלו מקורת הדלת (מצטער על הניסוח, אבל זה פשוט מדהים לראות דבר כזה בשנת 2012).
  10. איך מפרקים את המסגרת של פתחי האיוורור הצדדים? איך מוציאים רק את המסגרת מהיחידה הזאת?
  11. asix, אשמח להסבר קצר על van-can\full-can. אך פעם לא שמעתי על המושגים האלה
  12. לא בוקי לא התבלבלת כפתור הלחיצה מאפשר לבטל או לאפשר את מערכת התאורה האוטומטית (לחיצה ארוכה, ותשמע צפצוף) הכפתור ה"מתגלגל" בורר בין: 1. מצב מכובה \ מצב אוטומטי (במידה והמערכת מופעלת) 2. אור חנייה 3. אור דרך כלומר, כדי לעבוד על אוטומט, יש לאפשר את העניין דרך הכפתור בקצה הידית (חד פעמי), ולהשאיר את הגלגל על 0. כדי לכבות את התאורה בחושך, יש להשאיר את הגלגל על 0, ובנוסף לכבות את המערכת דרך הכפתור בקצה הידית. הנדסת אנוש צרפתית.. לך תבין.
  13. חבר שלי קיבל השבוע בדואר דו"ח מהירות 138 קמ"ש, ע"י מצלמת מהירות, העברה לפי הכתוב הייתה בכביש 1. הציטוט המדוייק הוא "1 מערב ק"מ 6". איפה ממוקם ק"מ 6? הספירה מתחילה מכיוון ירושלים (או ים המלח?) או מכיוון תל אביב? החבר טוען שעם הרכב הזה הוא אף פעם לא היה בירושלים, מה שדי שולל את הספירה מכיוון מזרח. אם מכיוון מערב, ק"מ 6 יוצא +- איזור מחלף שפרים. איפה יש שם מצלמה? אני נוסע על כביש 1 כל יום לעבודה, ואף פעם לא ראיתי שם מצלמות מהירות. יכול להיות שמדובר במצלמות האדומות שתוארו תמיד כ"בקרת תנועה"? (מצד שני, המצלמות האלה נמצאות מזרחה יותר אאל"ט) בקיצור, מישהו יודע משהו על מצלמות על כביש 1?
  14. ihazardous, כל מה שאתה אומר נכון לגבי רכב מונע. אבל מה קורה כשהמנוע מכובה? אין סכנה שמים יחדרו למערכת הפליטה והתקדמו עוד ועוד פנימה (חיישנים, ממיק קטליטי)??
  15. שלום, ספויילר הסאנרוף (מקורי, "חיצוני") שאמור להיות בצבע שחור מבריק כדי להראות כמו חתיכה אחת עם זכוכית הסאנרוף כבר ממש לא ככה. הציפוי המבריק התקלף ברוב האיזורים, ובמרכז נראה שגם הצבע כבר התחיל לדהות. רציתי לדעת אם יש דרך לפרק אותו כדי לשייף ולבצוע בצורה נוחה בטוחה ויסודית יותר? לגבי הצביעה - במה כדאי להשתמש? באיזה צבע\ציפוי\שיטה\שיוף להשתמש כדי לקבל תוצאה טובה? *התוצאה הסופית צריכה להיות צבע שחור כמה שיותר מבריק, כדי שיראה כמו המשך של הזכוכית. תודה לעוזרים
  16. pedelt

    חסד נעורים

    מסכים לגמרי נראה כמו צילום מאיזה ראלי אפריקאי
  17. Audi A6 3.2 / 3.0T או Volvo S60R. אמנם רכבים שונים לגמרי, אך מבחינת כוח נמצאים במיקום די דומה. אבל אין על ה206 שלי
  18. השגתי את הקליפסים http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=3271592#post3271592
  19. שלום! ברצוני לשתף אתכם בחווית השירות שקיבלתי היום במוסך "אמ הדרך". אתמול רכשתי רמקולים קדמיים לרכב, והתקנתי אותם בעצמי. בעת פירוק פאנל הדלת נשברו לי כמה קליפסים. חשבתי וחשבתי איפה אפשר למצוא קליפסים כאלה. חשבתי לעשות סיבוב בפירוקיות או לעבור בלובינסקי, אבל אז נזכרתי במוסך אמ הדרך שהומלץ רבות כאן בפורומים לבעלי הצרפתיות. שלחתי לאמנון הודעה פרטית בה שאלתי אם ניתן לרכוש מהם כמה קליפסים כאלה. התגובה המהירה שקיבלתי הייתה שאין שום בעיה ואני מוזמן להגיע. אחרי שעה קפצתי אליהם, נפגשתי עם אמנון והזכרתי לו מי אני. היחס היה נעים מאוד, והרושם הראשוני מהמקום מעולה. מוסך נקי ומאוד מסודר. ישר אחד החברה במוסך הביא כמה קליפסים כאלה, וגם חיבר את הפאנל לדלת. כמה שניות אחרי ששאלתי את הבחור כמה מגיע לו, הגיע אמנון עם פרוספקט חביב של המוסך הכולל שובר הנחה, וכן סלסלה קטנטנה עם פירות יבשים, ושלח אותי לדרכי ובקיצור, על מקצועיות העבודה אני עדיין לא יכול להעיד (ניפגש בטיפול הקרוב), אבל על השירות והיחס אני יכול להתחייב עוד יותר בקצרה? ככה קונים לקוחות רח' הרכב 12, תל אביב http://www.emhaderech.co.il/
  20. אכן כן גלגלי ברזל, מראות וידיות שחורות, ללא פנסי ערפל וDRL. גרסאת ליסינג במיטבה
  21. בדרך לעבודה מחר אני אעשה סיבוב במסגר איטליה איטליה..
  22. DONE. בדלת הנהג, הכל הלך חלק. בדלת הנוסע נשברו 3 קליפסים. איפה אני משיג קליפסים כאלה? בebay יותר יקר מאשר בלובינסקי נראה לי ובינתיים..
×
×
  • תוכן חדש...