Jump to content

pedelt

  • הודעות

    244
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי pedelt

  1. כרגע ב lightning deal באמאזון גרמניה - sennheiser momentum 2 בגרסאת on ear ב99 יורו. מחיר זנות. לגבי akg q701 ב950- מחיר פצצה! אני רכשתי כאלה בארץ לפני 3 שנים ב1500. רק לוודא שמדובר בדגם שמגיע מאוסטריה. הסיני עפ"י הביקורות נחות משמעותית.
  2. pedelt

    כביש 531, תהיות וסתירות.

    מסכים איתך. ובכלל, שהקטע הזה (היציאה מכפר סבא ל4 דרום) עבר עבר איזה 4-5 גלגולים בתקופת העבודות בתוואים שונים לגמרי, היה אפשר לצפות שיחשבו על זה.. עריכה; צחי, אני לא מבין את הרעיון. מי שרוצה להתחבר מכפר סבא עדיין יכול, זה רק עולה לו בעוד רמזור אחד. במקום לצאת דרך המנהרה לכביש 4, לצאת מצומת רעננה לכיוון דרום ומיד לחתוך ימינה ל531.
  3. pedelt

    כביש 531, תהיות וסתירות.

    אני יודע על מה אתה מדבר, יש שם בעיה של הפרשי גבהים. הכביש שיוצא מכפר סבא מתחת לכביש 4 ומתחבר אליו נמוך משמעותית (כמה מטרים) מהכביש שמתחבר ל531. לחבר ביניהם במצב הזה אי אפשר כי הם קרובים מדי והשיפוע לא אפשרי. להגביה את הכביש שמתחבר ל4 אי אפשר כי הוא עובר מתחתיו ומיד לאחר מכן פונה דרומה בין העמודים של המחלף החדש שמוקם. להנמיך את כביש הגישה ל531 אולי אפשרי, אבל לא מאמין שהחברה שם משועממים ומחפשים עוד קצת עבודה רק בשביל חיבור זמני. נאלץ להתעזר בסבלנות עד שיסיימו את המחלף - שהוא אגב ב4 (!) מפלסים כולל הרכבת.
  4. בAudi דווקא לא. המצלמה המקורית יושבת מעל המספר במרכז (בצמוד לתאורה) בדר"כ עם סטיה של 2-3 ס"מ לימין.
  5. תודה 5 תווים
  6. שלום שלום לחברים, לפני חצי שנה בערך רכשתי מגרמניה מוצר אלקטרוני כלשהו ושולם עליו מכס ומע"מ כדת משה וישראל. הקבלה כמובן אצלי. לפני מספר ימים המכשיר החליט למות מוות פתאומי ללא הסבר. כעת אני צריך לשלוח אותו חזרה לחנות להחלפה (כבר נבדקה עם היצרן אפשרות לתיקון\החלפה בארץ - אין מצב. רק מול החנות). איך אני נמנע מלשלם שוב מיסי שטות על המכשיר כשיחזור? האם ישנה איזושהי הצהרה מול רשויות המס במקרה כזה? תודה
  7. אני במחשב ובנייד מקבל 1080 אחרי חצי דקה בערך. בסמארטtv לוקח עוד דקה בערך לקבל 4k, ובאיכות לא רעה בכלל אך לא יודע כמה הביטרייט בדיוק (בזק+בב"ל 40 מגה)
  8. Martines מה שאתה מדבר עליו זה מתקן מאוד ישן. מתקן כזה היה אצל אבא שלי בעסק לפני מעל 15 שנים. היום ההצתה היא אלקטרונית, עם מפסק שירות בתוך הדירה ממש כמו בדוד חשמלי. אצלנו בדירה החדשה הותקן מכשיר כזה ע"י הקבלן בכל הדירות (סופרגז) והחוויה טובה מאוד. המכשיר נדלק ונכבה לבד ברגע פתיחת הברז באופן כמעט מיידי (כחצי שנייה בערך) והחימום הוא ממש שניה או 2 לאחר מכן. מפה יש עוד משהו בין 2-10 שניות של הזמן שלוקח למים לרוץ בצנרת הדירה, כמובן שע"פי המרחק של הנקודה מהמכשיר. בקיצור - פתחת מים, תוך 5 עד 10 שניות יורדים עליך מים רותחים. המכשיר כמובן גם חוסך את כל הצורך ב"תכנון המקלחות בתורות" שכן אין צורך לחמם מים מראש ואין חשש לבזבוז האנרגיה לשווא. אני מרוצה.
  9. אתה שיכור או משהו? "פחות או יותר זהה"?
  10. שלום חברים, זקוק לעזרתכם בבחירת מצלמה לאופנוע. משהו שיהיה אפשר לחבר הן לקסדה והן לכידון/שלדה/פיירינג. מרפרוף ברשת הבנתי שבגדול ההמלצה היא ללכת על contour או הקטנה של סוני. למישהו היה ניסיון עם אחת מהן או אחרת? חשוב לי שיהיה מדובר במצלמה קטנה, "אווירודינמית" - כלומר מצלמות עם שטח פנים גדול בסגנון גופרו לא רצויות, איכות צילום טובה ביום ובלילה (עם אפשרות לזיהוי מ.ר למקרה הצורך) וכמובן חיי סוללה טובים שכן מדובר במצלמה שתשב ללא חיבור חשמל. אין בעיה להשקיע כספית אם באמת יש יתרון לשימושי הבסיסי. תודה☺
  11. אבישי, האם יש איזושהי דרך להגן על צבע מט? אני מבין שווקס רגיל לא בא בחשבון.
  12. בוקר טוב חברים, סקודה אוקטביה חדשה, 1.2TSI DSG, וכבר בעיות. קודם כל, מנגנון מרים החלון בצד הנוסע, שהחזיק בדיוק שבוע. בעת לחיצה רגילה על הכפתור (גם אם בצד הנהג וגם אם בצד הנוסע) החלון עולה ויורד כרגיל. אך בלחיצה "כפולה" לסגירה או פתיחה אוטומטית החלון לא מגיב. כנ"ל בעת ניסיון פתיחה או סגירה עם השלט, שאר החלונות עולים ויורדים כרגיל, אך חלון הנוסע לא מגיב. יש משהו שכדאי לבדוק לפני שלוקחים את הרכב לשירות? העניין השני, שאני לא יודע אם מדובר באמת ב"בעיה" או סתם משהו שצריך להתרגל אליו, בסל"ד נמוך, בין אם בסרק ובין אם בנסיעה איטית יש מין רעשי רעידה חלשים מכיוון המנוע. מדובר ברעש עמום , סוג של "מתכתי" שהולך וחוזר בתדירות של פעם בשנייה בתדירות קבועה (חצי שניה יש רעש, חצי שניה אין רעש). כאשר אני מפעיל את המזגן הרעש נעלם, ומשהו כמו 5 שניות לאחר כיבוי המזגן הרעש חוזר. מישהו חווה את זה? יש לציין שהרכב בן שבוע, עדיין בהרצה, עבר 850 ק"מ.
  13. לכל מי שדיבר על חיסרון האחריות הקצרה, הרכבים שנמכרים במבצע חבר, עפ"י המידעון, הם בעלי אחריות ל3 שנים/100k
  14. הבוקר ראיתי אוטובוס חדש ומעניין של אגד בקו 171. מאחור נראה כמו Lions city מפרקית רגילה, אך הפרונט שונה לחלוטין. הצביעה שלו גם שונה משמעותית בצבעי ירוק בהיר ולבן. מישהו ראה? מכיר? לא מוצא שום דבר דומה לזה ברשת..
  15. pedelt

    אופל או סקודה?

    כבר לא רלוונטי. הוזמנה אוקטביה.
  16. pedelt

    אופל או סקודה?

    נכון ללפני שבועיים - עפ"י סוכן מהסוכנות בהרצליה הסטיישן עדיין לא בארץ, והוא גם לא יכל להתחייב על מתי בדיוק הרכב יגיע, אך נתן סדר גודל משהו סביב מרץ-אפריל. לי לא יצא להיתקל באחת על הכביש (גם את ההאצ'בק לא רואים הרבה) אך אם אתם אומרים שראיתם.. אולי הגיע מספר רכבים קטן למקורבים/עובדי לובינסקי?
  17. pedelt

    אופל או סקודה?

    308 סטיישן עדיין לא בארץ, ובסוכנות בהרצליה עדיין לא מתחייבים על תאריך הגעתה. לגבי דגם ההאצ'בק, רכב מצוין. נוח, מאובזר בהכל בערך חוץ מקומקום ומכונת כביסה, חזק יחסית למתחרות, אבל מאחור אין מקום בשיט.
  18. pedelt

    הרכב החדש של אנשי הקבע

    איך זה סותר את שאמרתי?
  19. pedelt

    הרכב החדש של אנשי הקבע

    אופיר, ההתחלה נכונה, ההמשך קצת פחות. תא"לים מתניידים גם עם טויוטה אוונסיס. רכב 4+ ילדים הוא פורד גלאקסי, לא s max. אלופים בדר"כ נוסעים על פאסאט, אך בשנה האחרונה רבים עברו לפיז'ו.
  20. מעניין.. נראה שמדובר ברכב שרד כלשהו. שימו לב למתקן הדגלון בקצה הכנף.
  21. חבילה בינונית עם בטריות נטענות ומטען הגיעה מיפן תוך 6 (!!) ימים. מעטפה קטנטנה עם ספיקר חדש לטלפון הגיעה תוך שבועיים מהונגקונג.
  22. הצלחת לקבל רוט בלי לשנות את סימון הknox?
  23. עדכון מהודעתי הקודמת - LTE החל לעבוד על הxperia sp של אחי. אך עם זאת הקליטה מאוד נמוכה באיזור צפון תא ולכן המהירות לא גבוה במיוחד.
  24. מדובר באוטובוסים שעושים בעיקר הסעות בתוך בסיסים גדולים (בסגנון הקווים הפנימיים בתה"ש/צריפין) וכן הסעות מנקודות מרכזיות לבסיסים שהגישה אליהם בתח"צ מוגבלת.
×
×
  • תוכן חדש...