למה לחייב על שימוש בכלי עבודה שמצופה ממורשה יבואן להחזיק
בניגוד למורשה "רגיל".
ולמה לא לחייב על שימוש ברצ'ט 3/8 או מפתח פתוח 11.5 ?
בבדאי. זוכר תור מתפתל של לקוחות ממתין בסבלנות לפני השולחן עד שהפקיד יסיים את הסנדביץ של שעה 5.
במקרה של מצבר מקוצר או מקוצר חלקית יווצר עומס על מערכת הטעינה, אלטרנטור , מיישרים.
מצבר בן 5 נמצא בערוב ימיו. בדיקת עומס למצבר כזה תקצר את ימיו.
או שמחליפים או שממתינים שישבוק ב"מפתיע"