Jump to content

רוןS

  • הודעות

    664
  • כאן מאז:

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי רוןS

  1. האם הכוונה שברוך הגביר, שבן גבר, שהרב כהנא הם ימנים ? (לא, הם קיצונים) ובעקרון, בעלי תפקידים בכירים(פוליטיים), רצוי שיהיו מהמרכז, ע"מ לשרת את מרבית הציבור. השכבות החלשות נתמכות כמו בכל מדינה סוציאלית. ברגע שקיצונים תופסים את השלטון אתה לא יודע לאן ההגה מופנה. ז"א אתה יודע, לפי רשימת החוקים שבדרך. .
  2. עזוב, הוא אפילו לא קאסיו.
  3. דודי אמסלם יאחד אותנו. הצפונבון עם הרולקס.
  4. ויש עם שלישי, חבל שאתה מזלזל. המשתמט, שלא רוצה להכניס כתף מתחת לאלונקה. אתה גם מתעלם מאיכות ההתנגדות. רמטכלים, מפכלים, ראשי שבכ, יחדות עילית, מובילים במשק, הסתדרות(סניף של הליכוד). ולעומתם, הגב גרב, גלית אמסטל, אםסאלם, רוטמן-דוברמן, לוין (ובראשם צועד אדם שחטף מכת שמש) ואלה יובילו את ישראל עוד 20 30 50 מאתיים שנה, לנצחון.
  5. פחח. אל דאגה, מקום הרוצחים משוריין בימין.
  6. דווקא התייחסתי ברצינות בהתחלה, טענת שמותר להפגין, ז"א נקטת עמדה בלי לדעת את פרטי הארוע. אבל מה, תפסת אותי.
  7. לא שופט, פשוט סקרן לדעת, עם מטרה מעניינת אולי כדאי להצטרף להפגנה.
  8. מה יש ללה פמיליה לחפש בחצרים. בדוק את מקרה רמי דרומי.
  9. הכוונה שבית המשפט יכביד על הפושעים רק מפני שהפשע בוצע נגד המפגינים שהם "משלנו" ? שים כובע בבקשה. השמש נורא חזקה.
  10. לא, רק הבאת סרט מערוץ 14. שזה באמת לא טלויזיה.
  11. לזרקא יש גישה ישירה למנהיג. קיבל אישור לנשק את הפדחת הסגולה. אני בספק אם זאת שמופיעה בסרטון היא אמיתית
  12. התחושה שלי שזו תקוה תמימה. מעט מאוד חקירות שחיתות שלטונית נפתחות בשנים האחרונות, הסיבה פשוטה, יוזם החקירה לא מקודם יותר במשטרה, והרמז הובן. מצבו של רוה"מ הנבחר לא ברור. ביטול חוק "הסבירות" עבר בקלות יחסית. מי ששולט בפועל מקדם רעיונות של פורום כלבת. אין מי שמרויח מהמצב הזה.
  13. אז מה שביבי עושה זה איכסה פיכסה ? זה מקל על הבנת הגישה שלך. כתבת שאתה לא סובל את אהוד ברק. את מי מהמצ"ב אתה סובל ? מתנצל על רשימה לא מעודכנת. נוספו: רשימת מעודדות\דים. ערס-אלם שומר על מיקומו בטבלה.
  14. עורך הדין של העצור מסר שהמעורב השני זרק עליו בקבוק והוא רק ניסה לגשת ולקחת פרטים (דרך השמשה). מעניין איך שופט שרואה את הסרטון מגיב לטענה הזו.
  15. גם פעם אחת מיותרת אם אין ארגומנטים לענין.
  16. מה יש למות על בן אדם שפותח את הפה כדי לשקר, לסכסך ולהרוס. שחבריו מעידים עליו: מלאך חבלה, שקרן בן שקרן. ומנסה לעשות הכל, גם ע"ח המדינה, ע"מ לחלץ את עצמו ממשפט. אפשר להבין מדבריך שאתה מת עליו?
  17. לא הבנתי, מה אתה רוצה מבן אדם שחטף מכת שמש ? המצב יצא משליטה. מישהו צריך לספק לו חבל(עם לולאה). אין מצב שהוא אומר, אה, טעיתי, בוא נבטל את החקיקה.
  18. להחזיר את הפרש הפרמיה לכל מי שסובל מעודף ביטוח. חברת הביטוח כבר לא מ-חחח. חחח
  19. אבל חברת הביטוח קבלה פרמיה לפי רכב בדרגה 6. (סתם. חושד בכשרים)
  20. אתנחתא קלה. קצת תרבות, תיאטרון.
×
×
  • תוכן חדש...