Jump to content

רוןS

  • הודעות

    664
  • כאן מאז:

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי רוןS

  1. חבל. הילד הזה(39 מנכ"ל פורום קהלת - מפונה ימית וגוש קטיף) הוא בין האחראים הראשיים לטרלול שעובר על המדינה. ליברמן מאפשר לו להתבטא חפשי כך שלא יוכל להתחמק בטענה של "הוצא מהקשרו\ לא הובנתי". אתה למד מי מנענע את הממשלה, איך מנענעים את הממשלה ומי מנענע את הפורום עצמו. הילד(מה שבא לפני חטא) הוא ילד טוב ירושלים לעומת המפלצת שצומחת כאן. צפיית חובה לכל פוליטיקאי מתחיל.
  2. . פורום קהלת, אסף ליברמן מראיין - מאיר רובין מנכ"ל הפורום עונה.
  3. פורום קהלת שכח לבצע בדיקה כלכלית אוי, שכחתי שכחת שכחנו, לא נורא, בפעם הבאה נבדוק. 😇
  4. לו היית יושב על כסא רותח מה היית עושה ? מצד אחד בית המשפט, נאשם, מצד שני בן גביר-סמוטרטוטיץ מצד שלישי ילד (מה שבא לפני חטא) מצד רביעי צמד הורור שואו לוין רוטמן, זהו נגמרו הצדדים, מה נשאר לנו ? כלכלה, אח, הישבן שורף, נטפל בה פעם. בינתיים הוא מסתמך על מאזן האימה, אף אחד מהגועליציה לא רוצה לפרק את החבילה.
  5. השאלה אם הם זוכרים את זה. . איש חכם אחד - מפורום קהלת כמובן, צטט איש חכם אחר "הכח משחית" העסקנים כבר מזמן שיכורי כח, הבוחרים פחות מעניינים אותם, מחיר עגבניה או מלפפון לא מטריד את מנוחתם. פורום קהלת. אהההם, פעם אחרת.
  6. הבעיה היא שהעסקנים הכריזו חרם והנזקקים משלמים עליו. . העסקנים חיים טוב מאוד.
  7. המהנדס החביב ג'ייסון עשה חשבון שאחרי 7 שניות בממוצע ה"פטנט הזה" מתחיל להיות חסכוני בדלק. מנוע כבוי פחות מ-7 שניות זה סתם נזק מצטבר למתנע מערכת טעינה ומצבר.
  8. אתה יכול למסור לו שאנחנו עוד ניפגש, אימוג'י של נבוט 💥
  9. הפרלמנט האירופי קישר בין הסתה פלסטינית בספרי הלימוד לפיגועים מהפך. זהו, מעכשיו יהיו תכנים פייסניים, התלמידים של היום יעשו שלום איתנו בעוד שנה, שנתיים עשרה תלפים, אנא עארף.
  10. כמה ק"מ נסעת שלא יורד ?
  11. סקרן לדעת אם למדת משהו חדש או קבלת תובנות טריות. אם כבר תרשה לי להמליץ לך על יקום מקביל / מציאות אלטרנטיבית בדמות ערוץ 14 / גלית מסטול הטבריינית. עמדות הרבה יותר עסיסיות.
  12. אולי סולידריות של מאויימי טילים, מכל סיבה מטופשת שהיא ? יורים עליו טילים בגלל איזה אידיוט שלא הצליח לצום ?
  13. קבל תמיכה כמו שמקבלים בסוריה או באיראן, למי שלא זוכר, המתחרים נזרקו מגגות עזה או נגררו באופנועים.
  14. מה יכול להתפתח מילד בגיל 5 שחוגג בגן הילדים "הרג יהודים עם סכין\מקלע" ?
  15. הם יורים על נתיב העשרה מפני שאין להם טילים מדוייקים ?
  16. למיטב ידיעתי ההסברים די מורכבים, היו תכניות היו כוונות והיתה דינמיקה של מלחמה, עם התרחשויות לא צפויות, והיה קיסינג'ר אחד.
  17. זה נשמע כאילו 1:1. לפי ההגיון הזה אם ישראל מפסיקה לירות, מעגל הדמים נקטע.
  18. זה כן. סאדאת ניסה ליזום שיחות עם ישראל לפני המלחמה, אבל מסיבות שונות(שאננות או חוסר אמון בכוונותיו) נדחה פעם אחר פעם.
  19. מצרים היא מדינה עם צרות משלה. דוגמה דומה יותר הוא ערפאת ואש"פ.
  20. הגיוני שאנחנו מעבירים כסף למי שיורה עלינו ? אם נעביר יותר יירו עלינו יותר ? אין הרבה מקומות בעולם בהם מתקיים מצב דומה.
  21. יתכן שהסוללה בסנסור אחד או יותר גמורה.
  22. לסיטרואן כמעט תמיד היו עיצובים יחודיים, יותר יוצאי דופן מאשר פורצי דרך. מתלים מתקדמים.
  23. המחיר המוסכם היה על רכב במצב תקין, מצבו השתנה מן הסתם.
×
×
  • תוכן חדש...