ברוב הרכבים גלון שמן שוכב בקרנק שנה לפני שמחליפים. למרות שהמנוע לא אטום הרמטית והשמן לא מאוחסן
בטמפרטורה קרירה הוא מחזיק מעמד די יפה במשך השנה הזו.
סתם רעיון.
הסיבה למה הרכב מגיע מהיצרן עם צמיגים בעודף ניפוח.
https://www.hyundaikonaforum.com/threads/tire-pressures.2294/#post-21074
עם כמות המתכת שיש בצמיגים מודרניים , זה לא מפתיע
הנזק נוצר ברגע שהפקק נפתח. השתמשת בליטר אחד, חדר למיכל ליטר אויר.
תלוי ברמת הלחות באויר ובכמות שחדרה.
אם תפוגה של מיכל אטום היא 5 שנים, התפוגה של מיכל שנפתח קצרה יותר, או
כמו שטריבל כתב "אין זמן קבוע"
כאב ראש וביורוקרטיה עדיפים על נזק כספי ? כל אחד והתחביבים(עדיפויות) שלו 🙃.
מי שיקרה לו יצטרך להוכיח את חפותו,
וזה כולל ריצות, בזבוז זמן ואי נעימות.
קח מקרה קיצוני, לרומן זדורוב היה נזק כספי ?
@yohai71 תודה על המאמר.
הייתי הבעלים של מטרו 1.3
ניצול מרחב פנימי היגוי ושליטה מהנים, אלה התכונות החיוביות.
ומצד שני גימור בינוני מנוע בינוני, ונותן שרות ידוע(בלי שמות)
תודה על העדכון.
לפות"ש *** אם אינך מתעניין בפרמטרים ספציפיים כמו רעש, חיכוך, בלימה, עמידות בשחיקה וכו'
ממליץ לך לכרוע ברך לצד הרכב ולבדוק מה דגם הצמיג המורכב עליו ולהזמין כזה.
פחות כאב ראש.