Jump to content

רוןS

  • הודעות

    664
  • כאן מאז:

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי רוןS

  1. מסתדרים עם מה שיש..
  2. רוןS

    שאלות תם על כפול מצמד

    לא ברור מה אתה עושה. "פקק אף דוושה לא לחוצה, הילוך 1 או 2" - ברגע שתרים את הרגל מהבלם תוכל לראות שהסל"ד עולה קצת הגיר עובר למצב חצי קלאצ' והאוטו מתחיל להתקדם.
  3. איזה רכב ואלו צמיגים ?
  4. צודק כנראה. לפי החוק מותר לרכוש שמן (בתנאי שעומד בתקן) ולבקש שיחליפו במוסך. השמן המקורי שמגיע ברכבי יונדאי מתוצרת SHELL. סתם ניחוש, איכותי יותר משמן פז.
  5. קונה טורבו
  6. mobiloil
  7. מרווח גחון ירד ב-22 מ"מ. יתרון לרכב ספורטיבי.
  8. נוהג על קונטיננטל 215/55/17 94V CPC5, 37K ק"מ ו3 שנים. רועש מעט אבל אחיזה מעולה. מהנסיון שלי הפוך הפוך גוטה.
  9. עוד צמיג עם אחיזה טובה
  10. רוןS

    טילון ICM

    אתה מתכוון טוסטוס ? היה לי אחד כזה, מכרתי לפני הגיוס. 😍
  11. נאמר לי ע"י מנהל מוסך מורשה יבואן, מופיע בקבלה תחת השורה "אטם" (X2)
  12. איזה מנוע ?
  13. יונדאי/קיה הוסיפו לטיפול בדיקה של צינורית שימון לטורבו + אטם, כדאי לודא שבצעו. כאמור מחיר "שאי אפשר לסרב לו"
  14. בשיטת המדידה הזו יש עוד מינוס, בדליפה סבירה בכל 4 הצמיגים, עלולה לא להתקבל התראה.
  15. בכל מקרה תוכל לקבל רק תשובה כללית. תלוי בסוג הרכב, מנוע, משקל, ובעיקר בנסועה. אם אתה נוסע מעט הפער יהיה זניח. ומה עם בלאי מהיר יותר, לא מחושב כעלות ?
  16. "שעון חום מי הקירור - לא זז - כי ככה הוא מתוכנן. מדובר בכלי עזר, שמעוצב כמו שעון. הוא נשאר באמצע, בלי לזוז, על פני כל תחום ~20 המעלות התקין, כדי לא לבלבל את הנהג. תחום הנדסת האנוש מצא שנהגים אנושיים מעדיפים את התחושה שנותן משהו שנראה כמו שעון, ולכן ברוב המכוניות יש מחוון כאילו אנלוגי ולא נורה שנדלקת בבת אחת" ואתה צודק, המנוע מתחמם והמחוג לא זז.
  17. אם אתה גבוה חלון פנורמי מוריד 3-4 ס"מ ממרווח הראש. קצת פחות נח בכניסה וביציאה. מפרט די עשיר, אבל מה שמעניין, הגה מחומם מקבל רק דגם הכניסה. למה מקפחים את העשירים ? 😛
  18. אי אפשר להסתמך על נסיון של אחר בעניין נוחות המושב. גובה משקל ורוחב שונה משפיעים על החוויה שלך, לעיתים המושב שונה ברמות גימור שונות. לכן אתה חייב לנסות בעצמך. באופן כללי, רכב עם בסיס גלגלים קטן יהיה קופצני יותר, ובנסיעות ארוכות זה מהווה חלק מנוחות הישיבה.
  19. רוןS

    גיר רובוטי

    אה, נכון. 🙃
  20. רוןS

    גיר רובוטי

    לחסכון מומלץ להאיץ במתינות, זה טוב לכל סוגי הגירים. סגנון הנהיגה בגיר רובוטי קצת שונה ודומה לנהיגה עם גיר ידני. אם אתה יודע לזהות מתי הילוך מתחלף, בהאצה להרפות מעט ואחרי השילוב ללחוץ, בהאטה לעזוב לגמרי. הסוד כאן הוא להתאים את הלחיצה לסל"ד. להשתדל להמנע מזחילה בפקקים ומזינוק פראי בעליה.
  21. בהחלט, יש תמרור. ורכב 1 שכרגע התבלבל ונכנס לצומת פונה ימינה ולוקח זכות קדימה, כמו שמגיע. צודק.
  22. m3x7r3m3 מצרף צילום להבהרת הסיטואציה.
  23. ככה מצב פשוט הופך למסובך. אתה אחריו(שני) פונה ימינה בעוקף. הוא נכנס לרונדל(כי מותר) ופונה ימינה.
  24. ציטטתי "לא רואה סיבה לעשות זאת". משפט שעומד יפה בפגעי הזמן. מניח שיש הסכמה לגבי "אין חוק נגד הפניה ימינה" לפי תיאור המצב של פות"ש אין פקקים, אין בולענים אין בלבול, הוא יודע ורוצה לפנות ימינה. אם המצב הזה גורם לו להתבלבל מה יהיה לכשירצה לפנות ימינה בכביש 4 לכיוון תל השומר ? אם פותש לא לומד נהיגה בהתכתבות, יכול היה לשאול את המורה ש'לו לנהיגה, ואם לא חוטף סרגל על האצבעות אז היה מקבל תשובה. הבעיה שיש מורים שמלמדים לעבור טסט במסלול ידוע ומוכר, במקום ללמד נהיגה. חושד שמדובר במקרה כזה. בכביש, אל תהיה צודק - תהיה חכם
×
×
  • תוכן חדש...