Jump to content

רוןS

  • הודעות

    664
  • כאן מאז:

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי רוןS

  1. מה לגבי עמלה, יש כאלה שלא מקבלים עמלה ?
  2. לא
  3. ראינו מה קרה למי שלקח אחריות "אני אחראי אבל לא אשם" . קיבל בעיטה לראש הפירמידה. אנחנו לא יודעים מה התקלה. יתכן והאשמה באיחור בטיפול יתכן ולא. (במנוע הזה לא מחליפים סליל הצתה כל 15,000 ,גם לא כל 30,000 ובבדיקות שנעשות בטיפול לא מופיעה הבדיקה הזו.) עוד לגבי רמת הטיפולים הנוהגת אפשר ללמוד בשרשור על החלפת נוזל בלמים. https://carsforum.co.il/topic/721003-האם-זה-נחשב-בכלל-שהוחלף-נוזל-בלם/#comment-6530511
  4. נוזל רעיל, גם מי הקירור להשתדל לא לגעת.
  5. סחתין. שיהיה בהצלחה. סע בדרכים פתלתלות.
  6. רוןS

    קיה פיקנטו

    בדיוק.
  7. רוןS

    קיה פיקנטו

    קומה ו'
  8. רוןS

    קיה פיקנטו

    "אוטו מרופא" זה טיעון שאבד עליו הכלח. מבין שאתה סומך על היושרה של הרופא, אבל אם המומחיות שלו איננה בתחום המוטוריקה, היא לא רלבנטית. עדיף כבר "אוטו ממכונאי".
  9. אם הלך סליל הצתה(למשל), איך אפשר להאשים את האיחור בטיפול בזה ?
  10. צילום ?
  11. נוחה, יוקרתית, יפנית, צבע שחור מבריק 😊. מבחן רכב להתרשמות - https://www.icar.co.il/מבחני_רכב/אינפיניטי_Q50_-_מבחן_וידאו/
  12. עשית טיפולים במוסך מורשה רגיל ולא של היבואן ? אם זה מנוע smartstream הוא חדש יחסית ולא בטוח שלמוסך שאינו מורשה יש את הנסיון והידע לטפל בו. זה עוד תירוץ להתחמק מאחריות. בכל מקרה תנסה לדבר ולהגיע לפשרה עם נציג היבואן.
  13. א. בסוכנויות יודעים בדרך כלל. ב. לגבי זמן המתנה זה תלוי. סתם ניחוש שלי, I10 נמצא במלאי, מקבלים מהר יחסית וכנראה עם הנחה למתמקחים.
  14. סוד גלוי, היצע וביקוש. כשהיבואן רוצה למכור תקבל הנחה בלי להתאמץ. לגבי אמנות המיקוח, זה משתפר עם הנסיון, וגם אם אתה אמן מתחיל לא יקרה כלום אם תבקש הצעת מחיר מסוכנות אחרת.
  15. הרכבים משונעים במשך כמה חודשים מהמפעל עד למסירה, לחץ נמוך מידי(ממושך) עלול לפגוע בצמיגים לכן מנפחים בלחץ גבוה. הלקוח צריך לקבל רכב עם לחץ מתאים - פשלה של אתר המסירה, לא רק בישראל. מצד שני אחריות הנהג לוודא לחץ אויר מתאים, והמדבקה על קורת הנהג זמינה בכל רכב, ספר רכב לא. אחרי הניפוח מערכת TPMS מודרנית תאפס את ההתראה בצורה עצמאית.
  16. א. לא ברור במשך כמה זמן האלטרנטור יחזיק מעמד, זה הספק דומה לתנור ספירלה ממוצע. ב. חלק מהזרם ישמש לטעינת המצבר המקומי, אז צריך להפחית מהזרם הכללי. ג. "מלנסות לא מתים" נו טוב, כדאי לך להצטייד במטף כיבוי ליתר בטחון.
  17. תקבל מחירים דומים עד זהים ממוסכי מורשי יבואן. לעומת זאת למרות שהחוק מאפשר במגבלות מסוימות לקבל טיפול בכל מוסך מורשה, יהיה קל יותר לממש אחריות (במקרה של תקלה) אם יש לך "עבר טיפולי" במוסכי היבואן.
  18. אויר במערכת - חסר נוזל קירור, זרימה לקויה במערכת הקירור. מכונאי אחראי צריך לנקז אויר מהמערכת בהחלפה. אם הרשרוש מופיע חזור למוסך.
  19. 1. בצליפת שוט יש תנועה של הראש לשני הכיוונים, תלוי אם זו פגיעת חזית או פגיעה מאחור. 2. מבוגר מוגן ע"י כרית אוויר (היכן שמותקנת), לתינוק אסורה כרית אוויר. 3. כאבי צוואר זו פגיעה קלה יחסית, עלולה להיות פגיעה בעמוד\חוט השדרה, או יותר גרוע. תלוי בעצמת המכה. 4. כפי שנאמר קודם "כסא תינוק נגד כיוון הנסיעה" יתן הגנה טובה יותר מפני תאונת חזית. אם תהיה פגיעה מאחור ההפך הוא הנכון, עדיף כסא בכוון הנסיעה.
  20. זה כמו סיסמת בחירות - נטפל באיראן, נוריד את יוקר המחייה ונאחד את העם, אותה רמת אמינות. בתקציב הזה (התקנה עליך? )קשה לקבל איכות.
  21. התמיכה הקיימת היום לחלק האחורי של הראש היא גורם פוצע ?
  22. לא ראיתי שקיים בכסאות בטיחות כלשהם אבל, זרוע מתקפלת מלמעלה שתתן תמיכה למצח, עם מרווח מסויים ע"מ לשפר את הנוחות, תקטין את מרחב התנועה ויכולה למזער את הפציעה.
  23. 2 ק"מ בעשר דקות.... עדיף כבר לרוץ לא ?
×
×
  • תוכן חדש...