Jump to content

רוןS

  • הודעות

    664
  • כאן מאז:

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי רוןS

  1. אני לא דואג. "פרופסור" טליה איינהורן, חברת צוות המו"מ - רפורמה, (חברת הועדה המיעצת למינוי בכירים) אומרת: "לא צריך שומרי סף, כי יש בחירות" . כמה קרוב פיצוץ המו"מ ?
  2. גם גיר ידני מתחמם בעליה. רק שיש שליטה מלאה על שחרור ונעילת המצמד, ונהג טוב יכול להקטין את ההתחממות. א. רצוי לעבור למצב ספורט, הגיר ישאר בהילוך 1 זמן ממושך יותר. ב. ההתחממות\שחיקה מתרחשת מעמידה עד מהירות כ-8 קמ"ש, לכן רצוי לזחול כמה שפחות, וזינוק מבצעים בצורה אסרטיבית(לא פראית) תוך פיקוח על שעון הסל"ד(לא לתת לשעון לקפוץ). נשמע מסובך? לא לדאוג, מהר מאוד מתפתחת מיומנות.
  3. זה פקק לחץ, חייב לעמוד בסטנדרט של המקורי.
  4. צרת רבים... https://www.ynet.co.il/wheels/news/article/rJEakXbWw
  5. תלוי בצורת השימוש. בנסיעה מועטה או התנעות מעטות יש סיכוי להצלחה. מצבר המותאם למערכת סטארט/סטופ בנוי לטעינה ופריקה עמוקים - זרם גבוה, מצבר רגיל יתבלה במהירות בתנאים האילו.
  6. אין הצדקה לבריונות / נהיגה מסכנת בשום פנים ואופן מצד שני אתה צריך לצפות להתנהגות כזו מנהגים אחרים. זה שקבלנו את לוחות הברית לא אומר שנגמרו החטאים.
  7. כל מכונית נוספת מחמירה את מצבו.
  8. בנקודה הזו ואפילו לפני לעוקף יש מבט פנוי אל אורות הבלימה ולאיתות של הפרטית. * % האשמה של העוקף תלוי במהירות שלו. לו נסע במהירות חוקית היה לו יותר זמן להגיב.
  9. עמנואל סקל אב שכול מפקד נדיר מדבר עכשיו. חובה להאזין. רשת ב'
  10. תוספות: הפרטית מאותתת מתחילה להאיט ומתקרבת לקו ההפרדה במיקום שמאפשר לראות במראה רכב עוקף (לו טרח להביט). המיניבוס כנראה איבד את הסבלנות בגלל ההאטה, והחליט לעקוף, לנהג יש שדה ראיה טוב, (היה חייב להבחין באיתות לו טרח) מקדימה מרחוק מופיעה חזית של משאית, יתכן והבחין בה וניסה לסיים את העקיפה במהירות לפני שהיא מגיעה. ספקולציות. שני עבריינים.
  11. נכון, מכוניות כבר ייצרנו פה.
  12. בינתיים מלאך החבלה תקוע עם הפיטורים של גלנט בגרון.
  13. לזכותו של השר אפשר לומר נאה דורש נאה מקיים. הוא לא רק מדבר, שימו לב ללירן חולצה לבנה.
  14. וכאן אימון מסכם של הפלנגות שהקים סר הבטחון הלאומי:
  15. השמאלנים ניצחו, רואים. והתקשורת ?
  16. איזה אנדרסטייטמנט. א ו ל י . תקשורת 0מולאנית. פחחח. (לא מצחיק)
  17. מי אשם, למי אחוזי אשמה גבוהים יותר ?
  18. כל אחד והכיף שלו. ☺️
  19. שומעים גם בנסיעה. בחניה לא כל שטח הצמיג גלוי אז גם מי שמחפש לא תמיד מוצא. ** אבנים נתקעות גם בחריצים של צמיגים רגילים וטובים. לחריץ סיני אין עדיפות בעניין.
  20. בלי טריקים ובלי שטיקים. החקיקה ממשיכה. צעדת ההשתקה. היום ג' 16.00 https://4israel.org/?fbclid=IwAR1xA3TnoM_XfOugD8npnoRSOQ9jdYsAvFuSHsiBccAUrEbii6Z34pfnr_0
  21. סיכוי של 30% . אתה מוכן להמר ?
  22. אם תגיע חלילה לבית חולים יש סיכוי גדול שיטפלו בך רופא או אחות מהמשפחה. מה תעשה במקרה כזה ?
  23. בלי טריקים ובלי שמיקים. יציב.
  24. והנמשל: סכסכניהו מצא את האשם. זה אתם אשמים, זה אתם הסרבנים. אתם חייבים להתנהג באחריות. יש בעיות תתנתקו, סעו לחול(אם אפשר ע"ח המדינה) תתרחקו מעימותים. ואל תדאגו, אנחנו נדאג לחקיקה.
×
×
  • תוכן חדש...