Jump to content

רוןS

  • הודעות

    664
  • כאן מאז:

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי רוןS

  1. קיה סלטוס הכי מרווחת, גיר רציף. טויוטה CHR הכי חסכונית, גיר רציף. המאזדה CX3 הכי נוחה, קצת יותר צפופה, גיר פלאנטרי פשוטה ואמינה. אין הבדלים גדולים ברמת החסכון בנסועה ממוצעת.(אם הטויוטה לא בתקציב) לגבי בטיחות, כדאי לבדוק בלימת חירום, זיהוי הולכי רגל, זיהוי רכב בשטח מת, זה משתנה בין הדגמים.
  2. א. אם הנהג מכיר את האזור ומודע להפתעות, האחריות היא שלו לנהוג בהתאם(לתנאי הדרך) ב. טעות נפוצה , רכב שקט שמגיע בפתאומיות עלול להבהיל הרבה יותר מאשר רכב רועש, הולך הרגל מקבל הזהרה מראש. אם הדביל נסע לאט ועצר בצורה רגועה, אין סיבה לברכות מצד החוצים. בעצם הוא לא דביל.
  3. מי קירור לא חסר ?
  4. כאן זה יותר מהצלבה, צריך להפוך צדדים פנים\חוץ.
  5. מעולה. הטורבו יחזיק מעמד לעלמי עלמיא. 😊
  6. בתמונות הם אפילו לא דומים, איך הם אותו דבר ?
  7. הצעירים לא מכירים את פועלו של רוני. המגאזין "טורבו", קידום הספורט המוטורי בארץ, חובת חגירת חגורת בטיחות. זוכר את שר התחבורה (שהתנגד לחובה) אומר: "במהירות נמוכה, מספיק לתת קונטרה בידיים....." זה המצב כשההגה מגיע לידיים הלא נכונות.
  8. מה תתן חשיפתו של מושיקו הנהג ?
  9. אם מדובר בנסיעות קצרות בתוך העיר זה נתון סביר.
  10. גם אם מתאדה, יש גבול לכמות האדים שאוויר במיכל יכול לקלוט עד לרוויה.
  11. נעל את הבלמים. נראה כאילו הבקרות השתלטו. ולמה להכנס למצב שרק פיקח בר מזל יוצא ממנו ?
  12. רוןS

    מעבר על פסי האטה

    לאט מאוד ואם אפשר באלכסון.
  13. אם מדובר בכמות קטנה כדאי לגשת למורשה יבואן, יתכן ויוסיפו ללא חיוב או במחיר נמוך. רצוי לא לערבב צבעים גם אם הנוזל מאותו סוג, מפני שהצבע העכור שיווצר יקשה על זיהוי בעיה בעתיד.
  14. כל זמן שהרווח נקבע לפי ראות עיניו של החמסן, זה פחות משנה. יכול למכור את הקיט ברווח 890% ואין פוצה פה. למה "אטם בורג ריקון אגן השמן" - 19 ש"ח לא כולל מע"מ (בעברית - שאיבה) השיטה היא להציף בנתונים להתיש את הלקוח ובסוף להכניס את האלמנט, חינם.
  15. השאלה למי אתה מאמין, לרכב או למתקין ? נטרל את ההתקמייקה וסע על בנזין עד שתגיע למומחה.
  16. כדי להתגבר על הגרר ב-100 קמ"ש הרכב מייצר יותר כח, עדיין באותו סל"ד, לכן פר זמן הצריכה גבוהה יותר. לעומת זאת המנוע מסתובב יותר (100/30) סיבובים פר מרחק במהירות 30 קמ"ש ולכן הצריכה גבוהה יותר. הצריכה האמיתית תתקבל בשילוב שני הנתונים הללו.
  17. ההנחה הזאת לא נכונה. התנגדות האויר במהירות גבוהה מחייבת את המנוע לייצר יותר כח . תשובה מקיפה לשאלה תוכל לקבל כאן
  18. יש כמה דגמים, על איזה מדובר ? ה-1.6T מוצלח מאוד, עבר שדרוג לפני כשנתיים. הנדסת אנוש טובה, מהנה בהחלט. גיר ה-DCT כמו כל גיר רובוטי מחייב טכניקת נהיגה קצת שונה בזינוק, אם יש לך נסיון בנהיגת גיר ידני הלימוד יהיה פשוט מאוד. *** ד"א, המכונאים של צ'מפיון מיומנים בהחלפת גיר הDSG, גם היתה תביעה ייצוגית בנושא. לא מוכרת תביעה דומה לגבי גיר ה-DCT.
  19. פרופורציה. המבוגר שיושב מאחור יכול להיות שחקן NBA.
  20. בסרטון האחרון למעלה, ג'ייסון ממליץ על 1500-3000 סל"ד במנועי קטנים ובינוניים (בנזין). מומלץ להסתכל על הסרטון, יש בו הסבר על תנאי נהיגה שונים, אין דין האצה כדין נהיגה רגועה.
  21. א. למוסך החלפים עולים פחות. ב. לא בטוח שבמורשה יבואן מקבלים את החלפים האיכותיים ביותר. ג. במורשה י. יש היכרות טובה עם הרכב (אתה מתפלל).
  22. רוןS

    רכב חדש עד 130,000

  23. אם הרכב נוסע טוב כשמערכת הגז מנוטרלת זה שולל בעיה במשאבה.
  24. כותרת הוידאו היא "How to drive DCT vehicle in heavy traffic" עד דקה 2:17 הוא מדגים נהיגת DCT נכונה - ואולי אתה צודק. מאותו רגע עולה לו הסעיף, והוא כבר לא גורם לפקקים. 🙂
  25. ** דבר ראשון ששמתי לב אליו, אורות בלם תקינים אצל כולם. חוץ מזה, הרחוב נקי מאוד, נוף ירוק מסביב, ומנגינת רקע מרגיעה.
×
×
  • תוכן חדש...