Jump to content

רוןS

  • הודעות

    664
  • כאן מאז:

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי רוןS

  1. https://autotire.co.il/צמיגי-קונטיננטל-4-צמיגים-במבצע-205/50r17-89v-fr-cpc-6 https://autotire.co.il/צמיגי-מישלין/4-צמיגים-במבצע-205/50r17-89v-primacy-4
  2. מי רוצה לנהוג בחיפושית משנות ה-70 עם מנוע 2L ו-65כ"ס מבוסס על קירור אויר(ללא נוזל קירור!) עם בלמי תוף קפיצי עלים, צפופה, לא נוחה, לא בטוחה, עם רדיו LW , תדיראן ? צריך להגיד תודה לצוותי הפיתוח שלא מפסיקים לחדש ולשפר, ובזכותם אנחנו נוסעים על רכבים נוחים, חזקים, מהירים ובטוחים יותר. ד"א - יש יצרן או שניים שהתקרבו ל"מטרה" הזו ומבטיחים לשמור על רכב "מעודכן" ע"י שידרוגציה ממוחשבת. תוך כמה זמן המכלולים של הרכב הזה יתחילו להיות מיושנים ?
  3. צודק, הכוונה שמהרגע שקיים איום הריסה על המעון, המשפחה טוענת לא ידענו לא ראינו לא שמענו, הוא היה ילד טוב.
  4. לא כל כך פשוט. טרור לא חייב ללכת יד ביד עם עבר פלילי ורצח מהסוג הזה דורש תכנון. יתכן שחלק מהרוצחים לא מפרסם את דעותיו במדיה. המשפחות בהלם גם מפני המחשבה שהוילה בסכנה.
  5. המשפט הזה חמק לו בין השורות. אז אתה לא בן 20. 🙂
  6. למה לחסל, מספיק להוריד לה את הראש (חקיקה ואכיפה) לא כולם יוצאים מוילות, לוילאים יש מה להפסיד, קל להסית ולשסות את אלו שלא שפר גורלם, אתה רואה את זה אצלך בבית. האיחוד האירופי רוצה תגובה מידתית. ז'תומרת אוטו תחת אוטו וצבע תחת צבע. מה קורה פה ?
  7. לעשות סולחה על האש כמו שהגביר רוצה, אפשר להזמין גם נציגים מהדת השלישית. * וקצת יותר ברצינות, הסכם כולל בהשתתפות מדינות האיזור ובגיבוי המעצמות, קצת. ומי החזיק בסלון תמונה שלו ?
  8. עקיבוש. ומה עם יפו, אשדוד, לוד, רמלה, חיפה ? יש מספיק תירוצים. . "סליחה שניצחנו" מכיר ?
  9. אם תראה באיזה מצב יוצאים אנשים ממסגד שהתנהלה בו הסתה, לא תצטרך לשאול.
  10. הדשא או המכוניות ?
  11. מקווה שאתה מסתמך על אנשים רציונאליים. (צפרדע -עקרב)
  12. קודי מהירות ועומס מוגדלים אומר שהצמיג יהיה קצת יותר קשיח. למרות שמותר, במקומך הייתי נצמד לקוד המקורי.
  13. עדיף להיות "ערס פאשיסט" . קצת דובדבנים ביביסטיים. טליה איינהורן מהוגי הדעות של הימין, נבחרה ע"י מלאך החבלה ליצג את הממשלה ב"הידברות". בלי מילים.
  14. בקיצור לא הכל שחור ולבן.
  15. זה מירוץ שלא נגמר לו.
  16. אפשר לתבוע את סמרטוטריץ על הנזק שנגרם לכלכלה ? על הנזק שנגרם למדיניות החוץ ? שר החוץ נסע לטיול לארה"ב, קיבל כאפות. מר כל יכול יצא לסופשים באירופה, באנגליה ובצרפת הראו לו את הדלת. נשיא ארה"ב אינו מעוניין בביקורו.
  17. א. חמשת השלבים לפי המודל ההונגרי: שלב ראשון – צמצום עצמאות בתי המשפט,(הרס) שלב שני – שינוי שיטות הבחירות, שלב שלישי – צמצום התקשורת החופשית, שלב רביעי – צמצום זכויות הפרט וזכויות מיעוטים שלב החמישי – פגיעה בחופש היצירה, התרבות, האמנות והאקדמיה. ב. כשהכסא בוער הדבר היחיד שהוא מבין זה לחלץ את התחת. איך אמרה שרלה: "שתשרף המדינה"
  18. התפקיד שלה להדהד את דברי האדון. היא עושה את זה באדיקות.
  19. אם תוסיף את האלמנט אפשר להגיע לחסכון של 150% בקלות.
  20. וואללה. נראה שקיבלת עצה נכונה קודם, לא שמתי לב. אם התקלה לא נפתרה כדאי לפנות למוסך המרכזי, שם יערבבו לך את הכבלים כמו שצריך.
  21. 2019 - לפני 4 שנים ד"ר גייל טלשיר - חמש מחשבות על אידיאולוגיה ובחירות . 4 שנים חלפו - 2023 כך הופכת ישראל לדיקטטורה . התכנית פועלת. נסראללה מסתכל ולא מאמין, לא צריך טילים מדוייקים.
  22. לא נראית נזילה חמורה, (חוסר קטן אפשר להשלים עם מים מזוקקים). אבל הרכב נמצא בתקופת אחריות וכדאי לתעד במקרה שיתפתח משהו בעתיד.
  23. לחלק מהעם ההתבטאויות האלו נשמעות הגיוניות. חלק מהמצביעים(לא כולם) חש שניצח בבחירות, ועכשיו רוצים לגנוב לו את הגבינה מהצלחת. "תינוקה של רוזמרי"( יאיר) מחזק בטוויטר את התחושה הזו.
  24. בין חברי צוות ההידברות, החברה טליה איינהורן, החבר אביעד בקשי (ראש המחלקה המשפטית בפורום קהלת) לאיזה תוצאות אפשר לצפות ? אי אפשר לדעת מה יהיה. בנתיים כיף בליכוד. מקבלים מתנות.
  25. משפטנית מובילה של הרפורמה. מחריד
×
×
  • תוכן חדש...