Jump to content

רוןS

  • הודעות

    664
  • כאן מאז:

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי רוןS

  1. זה פיצ'ר .... חוטאים בשם החסכון. אצלי לא קיימת התופעה למרות שנתקלתי בתלונות כאלה אצל בעלי רכב אחר. כנראה גם עניין של לימוד. מאפסים את ה-ECU ומאפשרים לו ללמוד מחדש.
  2. המדידה היא על צמיג קר. ז"א אם נסעת לנפח הצמיג התחמם בדרך וצריך למלא 1-2 PSI יותר. השיטה הנכונה היא למדוד בבית לפני הנסיעה, רצוי עם מכשיר מדויק. באיור למטה רואים איך רמת הלחץ משפיעה על צורת הצמיג - עבור נסיעה מנהלתית "רגילה" Effect of inflation pressure on the tire contact patch geometry לחץ האויר נקבע ע"פ משקל הרכב. במכוניות פרטיות נע בין 32-38, פחות או יותר.
  3. תתחדש, זה בסדר, לפחות לא תהיה לבד.
  4. רק לא ב-1 באפריל. 😁 וברצינות, אם לא עשית עדיין, זו הזדמנות לעשות טיפול לרכב.
  5. אני נוהג יותר מחודש (הרבה יותר) עם הגה דומה. הכל מתפקד הגיוני ויושב במקום. דווקא בנסיעה ברכב וואגי היה קשה להסתגל ולהפעיל חלק מהפונקציות. כנראה עניין של הרגל.
  6. אוקיי, זה סאנג יופ לי מול לקוח לא מרוצה. (הלקוח תמיד צודק !) מה היית רוצה לשנות, בבקשה:
  7. לא יודע מה המצב אצלך. ברור שיכול. במקומך הייתי נוסע ישר למוסך.
  8. סיפור קצר על צרפתיה. קריאת שירות, לוקח את הקסארה, יוצאים לדרך. לפני צומת, מאיט מתכונן לפנות שמאלה, מרים את הרגל מהדוושה. פתאום, הדוושה הימנית נלחצת עד הסוף, המנוע נוהם והרכב מתחיל להאיץ. אחרי שניה של תדהמה, לוחץ בכל הכח עם רגל שמאל על הברקס, בועט ברגל ימין בדוושת הגז מנסה לשחרר אותה, עשן לבן מתחיל לעלות מהבלמים ופרנסואה מתחבא בתא המנוע ומצמיד את הדוושה לרצפה, כאילו אין אלוהים. רגע, יש אלוהים. הצומת הזאת הומה באנשים בדרך כלל, הפעם מעטים וכולם על המדרכה. אחרי 3-4 שניות וזעה קרה, הצרפתיה נרגעה כאילו כלום, הדוושה חזרה למקום. פששששש, אויר. אז תגידו ת'אמת, זה קרה גם לכם, נכון ?
  9. מבחינתי אתה הזוכה, רק למה פעמיים, למה פעמיים ? lol
  10. יש הבדל משמעותי בין 30 ל-35 PSI, מניח שזה מוסכם על כולם. ההמלצה בכל הרכבים לנפח בלחץ יותר גדול עם עומס מוגדל, בנהיגה ספורטיבית נוצר עומס גדול יותר על הצמיגים, לכן הורדת הלחץ לצורך אחיזה משופרת נשמעת טיפה מוווווזרה.
  11. צמיג רחב יותר ירעיש יותר. גם צמיג עם אחיזה משופרת ירעיש יותר. ג'אנט שונה. לחץ אויר לא אופטימלי. יש לך את כל הסיבות לתוספת רעש. ובלי קשר, הפחתת הלחץ בנסיעה ספורטיבית נשמע הזוי, אבל כל יום לומדים משהו חדש.
  12. אם אתה מתכוון להמשיך, תוודא שיש פגיעה תואמת ברכב שלו.
  13. אף לא אחת.... דופין - כל שישי חצי אוברול. הייתי אסיסטנט כלים. דה שבו - הפחנוע הראשון, חלפים זולים. פתיחת דלתות בכיוון הפוך. פטנט גאוני, משחררים נעילה של הדלת, הרוח עושה את שאר העבודה. ויו לה פראנס. 404 - נח, שקט, חזק אמין , נהדר. סימקה - בררר. DS - חבר קנה מרופא, ז"א מוזנח מכנית קילומטראז' נמוך. פאנטומאס אוללה. רנו 16 - תקלה על גלגלים, נוחה כמו שצרפתיה יודעת. רנו 5 - כיף לנהיגה. ברלינגו - רכב שרות, עשה ת'עבודה, אין טענות. קסארה - רכב שירות, חדש, אחרי 6 ירחים התפרקו בזה אחר זה מושב נהג, מעצור דלת נהג. מספיק לא ?
  14. להשוואה - I30/2008 מגיע ל-2900 סל"ד במהירות 100.
  15. גם אצלי מעל 100(170) האוטו מתאמץ ועובר 3000 סלד. נסה לדייק, 105 , 120 זה לא אותו דבר. פתאום השתנה הסל"ד ? פתאום לא סוחב ?
  16. הבן שלי נוהג כבר שנה ב-I10. האוטו חסכוני 6ל' / 100קמ בנסיעה משולבת אין תקלות. גיר מעצבן אבל הוא למד לתפעל אותו. "אבא, אני מסתדר"
  17. 58-78 nm ככה רשום בספר השרות. מרכזי שירות KIA https://kia-israel.co.il/מרכזי-שירות
  18. א. קוריאה פלקון זה היבואן המקביל. פנה אליו. ב. היבואן חייב לספק חלפים לרכבים שייבא, חלק מהחובות שלו.
  19. "אם נגיד אני אגלה שזה m12 או m10 לפי סטנדרט מסויים, איך אני יודע את הגדלים של הדיסקיות?" אתה מסתבך לחינם. תוכל למצוא חלק מקורי אצל היבואן או היבואן המקביל בשקלים בודדים. צריך את מס. השלדה לפי זה ימצאו את המק"ט המתאים לרכב.
  20. המעצב של הרכב הזה מקבל משכורת בסיאול. למה לא נותנים לו לעבוד. ז"א יכולת יש, מה עם קצת רצון ?
  21. אם הבורג 17, איך דיסקית 16 פנימי תתאים ?
  22. פותה"ש ביקש רכב (יפני)אמין, לא בטוח שה- S60 היא כזו אמינה
  23. עיצוב זה עניין של טעם, בעיני האיוניק 6 מעוצבת בצורה נוראה, מזכירה פליימות של שנות ה-60.
  24. קו הפרדה רצוף כפול. מחליף את קו ההפרדה היחיד. יותר קל להבחין, שומר על מרווח מסוים בין שני הנתיבים (לאלה שמקפידים לא לחצות אותו)
×
×
  • תוכן חדש...