Jump to content

רוןS

  • הודעות

    664
  • כאן מאז:

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי רוןS

  1. מי שמגיע רעול פנים מקבל כרטיס חינם. * איתמר - הבן שלי עשה שם תורנות אבטחה.
  2. אני רק שאלה, מה עם התשלום של אתמול, עוד מישהו לא קיבל ?
  3. מניפולציה פשוטה, הפעם התקרבנות. * שר המשפטים לשעבר של קנדה, על ההבדל בין קנדה לכנענדה
  4. בחוק המתנות כולנו תומכים. זה צעד חשוב במימוש הרפורמה. מספיק טוב, רק אל תגיד גם נשוי לפולניה, זו תהיה הגדשת הסאה. 😁
  5. דמוקרטיה במיטבה. הרוב מחליט.
  6. מעניין, מלאך חבלה ושקרן בן שקרן מדבר על אמון.
  7. מר בטחון מואשם בפגיעה בבטחון ישראל. איך שגלגל מסתובב. ואז התעוררתי... או שלא😎
  8. אולי זה לא רעיון טוב למנות את מירי גרב לשר הבטחון. 😪 הנכון הוא להשאיר את גלנט בתפקיד. מלאך החבלה לא יכול להודות בטעות (עניין של אופי) אני במתח, איזה שפן נשאר לחלילן בכובע. איך יכולתי לשכוח את השפן בכובע. סליחה אבי דיכטר, היית כל כך שקט.
  9. יריב לוין מאיים להתפטר. אוי לאאאאא. השעירים לעזאזל של מלאך החבלה לא נגמרים.
  10. רָשָׁע מָה הוּא אוֹמֵר? "מָה הָעֲבֹדָה הַזֹּאת לָכֶם?" (שמות יב כו), לָכֶם - וְלֹא לוֹ. נוח לך שאחרים משרתים. מי שמנסה להזיז לך את הגבינה נהיה "סרבן" ?
  11. מירי גרב. מונתה לדובר צהל במלחמת לבנון השניה. סולקה מהתפקיד תוך מספר ימים עקב "הצלחה מרשימה" (גמגום בפני כתבים) אם אחראי ולא אשם הגיע להיות יו"ר ראש הכנסת מדוע לא מירי בתור שר הבטחון ? שני הזוזים שלי
  12. כמות גדולה מהרגיל גם בתל אביב. איילון חסום.
  13. מאחל למלאך החבלה לעשן קופסת סיגרים כל יום עד 120 מחוץ לחיים הפוליטיים.
  14. תוחלת החיים של גבר ישראלי = 80 שנים, השעון מתקתק.
  15. זה דיי ברור. מלאך החבלה פוגע בצורה שיטתית בכל מי שעלול לסכן את בטחונו הפוליטי. תראה מה קרה למי שניסה להרים את הראש בסביבתו. מי שנשאר הם צרחנים וצרחניות.
  16. הצעה מרוככת: בשבת מותר להם לאכול הכל.
  17. היה מי שלקח אחריות(אני אחראי אבל לא אשם) וגם קיבל עונש קשה. תראה איפה הוא עכשיו. (בלי שמות)
  18. בתקווה שאתה מנצל את התכונות החיוביות של כל אחת. מזכיר סיפור על מרילין מונרו שאמרה לאיינשטיין "נעשה ילד שיהיה חכם כמוך ויפה כמוני" איינשטיין: ואם יהיה חכם כמוך ויפה כמוני ?
  19. במונחים של flat-earth , עבר את הקצה.
  20. אני מתבסס על מערכת TPMS. מדוייקת ברמה של 1PSI. הייתי ממליץ על מד מכני פשוט, שיתן מדידה אחידה. אין המלצה ספציפית. מנפח במספר תחנות קבועות עם משאבות מכוילות, למשל פז ביציאה הדרומית מהרצליה.
×
×
  • תוכן חדש...