Jump to content

רוןS

  • הודעות

    664
  • כאן מאז:

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי רוןS

  1. אפרופו לא רואה בעיה. עמנואל סקל נפצע(בהיותו מגד שריון במלחמת יום כיפור) והמתין לטיפול באוהל. בלילה בהאפלה הגיע חובש לאוהל דרך עליו ושאל: איפה המגד? סקל: אם תוריד את הרגל תראה אותו.
  2. אחת הסיבות היא דעה קדומה כמו שאפשר לראות שיש לאנשים בשרשור הזה. רכישת מוניטין אורכת זמן. גם ללקסוס התייחסו בעבר בביטול. .
  3. לפי ההגיון הזה גם אין בעיה מיוחדת לסמורטריץ להופיע בטקס הנחת אבן הפינה של המתנס הראשון בחווארה.
  4. תודה. 😄 אני מסתפק באוטו קטן.
  5. סטינגר הולך ?
  6. אתה בטח מסכים שהציוות שלה לעוספייא מראה על רגישות יוצאת דופן. הטקס אמור להיות טקס ממלכתי שבו המדינה חולקת כבוד לנופלים בלי הבדל דת מין גזע. מטבע הדברים נציגי המדינה נשלחים לשאת דברים לזכרם. אם הנציג מסוגל לשמור על ממלכתיות, אהלן וסהלן. אם לא, יתכבד וידיר את רגליו מהמקום המקודש.
  7. 1. לא. המערכת מספקת כמות דלק מינימלית המספיקה להתנעה. 2. נכון. 3. יש רכבים שניתן לבטל את הפיצ'ר הזה ויש כאלה שהוא מובנה, באיזה דגם מדובר ?
  8. היצרן מנפח את הצמיגים מעל הנדרש לפני המסע שהרכב עובר. לחץ של 51PSI זה מוגזם, קרוב למקסימום המותר. בעיטה בצמיג זה אחלה של בדיקה 😁, על קורת הנהג יש פירוט הלחץ המומלץ, במקרה של ג'יפון(ניחוש) 33-34PSI.
  9. סיכוי סביר. אחרי עצירה לא היה מניע, רק לאחר שהמנוע התקרר היה מניע עם סל"ד לא יציב והאצה קשה. החלפת חיישן פתרה הבעיה.
  10. . ? Do you feel lucky
  11. לא הובנתי נכון. הכוונה שלי היתה "הימור" (לא הימור בטוח) במובן השלילי, וגם הדגשתי את ההימור. פיאט הוא כמובן יצרן ותיק ומוכר בשוק הישראלי כולל הדגם המוזכר, זה לא הימור.
  12. איך עובדת החגורה. החגורה מאפשרת תנועה קטנה קדימה בזמן הפגיעה. זה חלק מהמנגנון להקטנת האימפקט. יש את המתקן ברזל הזה להמחשה של פגיעה במהירות 7-8 קמש עם רצועה פשוטה, ללא שום גמישות לכן הבלימה די ברוטאלית.
  13. במהירות "גבוהה" הנזק שיגרם ע"י החגורה עדיף כנראה על הנזק שיגרם מפגיעה בעצמים כמו ההגה\דשבבורד (עם כרית אויר). כל מקרה לגופו.
  14. גם החלפים זולים. מצד שני, יתכן ומוצר חדש ולא מוכר עשוי להתברר כהימור מוצלח עם הזמן. . אם אתה "מרגיש בר-מזל" היום, לך על זה.
  15. צריך לשמור על אופטימיות, ראינו שהקנדים מתחילים להתרגל. LOL
  16. תודה על ההסבר. התאור נשמע כמו 3 שניות בגן עדן. ואחריהן בווום. לאן ילך אם לפניו ערימת מכוניות תקועות ?
  17. אי אפשר לשלוף שם מהכובע, מוכשר ככל שיהיה ולמנות אותו כמחליף. הוא חייב להיות אדם משופשף ומקובל במערכת הפוליטית. מה שמרע את המצב, מלאך החבלה מראשית דרכו מחסל יריבים פוליטיים שעלולים להתחרות בו. חפש מסביבו צעירים מוכשרים ותראה נאדה. הוא דואג להקיף את עצמו במלחכי פנכה אומרי הן, שיוכלו להדהד את דבריו ולא מסכנים את שלטונו, כמו הגב' רגב, מר ביסמוט, דיסטל עציץ הטבריינית, אסנת סמרק, מר רולקס אמסלם וכו'. דוגמאות לאנשים אכותיים שמכירים את המערכת או ניהלו מערכות גדולות ואיבדו את הסיכוי להתקדם בליכוד, וחבל, יור הכנסת לשעבר, או מי שהעז להמרות את פי האדון היחיד בליכוד עם ביצים, (שר הבטחון על תנאי)
  18. זה נכון. רגע כזה מצריך תגובה מהירה. מחייב תרגול.
  19. בלי ביבאס אין מפלגה.. את זה הם מבינים. מי ינהיג ? לוין ? ביבאס הוא המפלט האחרון, ישמרו עליו זקוף גם אם צריך עם מקל תקוע בגב.
  20. לפני, נוסעים במהירות מתאימה לתנאי הדרך, ושומרים מרחק .... קשה לדרוש מישראלים. בתוך הארוע. מפעילים איתות חירום. חייבים להאיט את הרכב ע"י בלימה, אם צריך גם ע"י התחככות בגדר, ה-ABS מאפשר היגוי - אם יש נתיב פנוי לפנות אליו בתנועת היגוי מתונה בלבד. ה-ABS לא עובד במהירות נמוכה לכן חייבים ל"פמפם" בלמים כדי למנוע נעילת גלגלים\איבוד שליטה. אם אפשר לצאת מהרכב במהירות, לעבור את הגדר ולהתרחק. אחרת נשארים ברכב(ממד). . בסרטון החלקה על הקרח הקנדי רואים את הרכב הירוק אחרי האוטובוס משחרר בלמים, זוכה בטיפת היגוי ומצליח להטות את הרכב שמאלה. אחריו (החאפר עם הסולם) נועל את הגלגלים ומאבד שליטה, ההגה מופנה נואשות שמאלה. האוטובוס השני כנל, נועל גלגלים מאבד שליטה הגה מופנה שמאלה מלא מלא (אבל אין היגוי). שלג, קרח, שיפוע - תנאים קשים.
  21. משפט משופשף בליכוד. "אני אחראי אבל הם אשמים" * גלנט נשאר בתפקידו. תודה רבה. שווה מנדט ?
  22. עניין בטיחותי גרידא, רדיו במכוניות מודרניות ובטיחותיות נשלט מההגה, רוצה לזפזפ ? בסדר, לא צריך להסיר את העינים מהכביש, כנ"ל מזגן עם כפתור עגול ובולט שקל להגיע אליו, ולכן יש יצרנים שעשו את הטעות והעבירו את השליטה לטאץ' (הוזלת היצור), הכירו בה ומחזירים לבקרה פיזית.
  23. שטחים. רמת הגולן. היתה נכונות של ישראל לותר על הגולן תמורת הסכם שלום עם סוריה. בפרספקטיבה קצרת טוח אפשר להבין מה החשיבות של "שטח". לא כל שטח הוא שווה ערך מבחינה אסטרטגית.
  24. אתה יכול לנסות גם Falken ze310 קח בחשבון שאתרי הרשת לא תמיד מעודכנים, כדאי להתקשר לוודא, ובקניית 4 צמיגים יש לך גם כח מיקוח משופר.
×
×
  • תוכן חדש...