מנסיון עם I10 וקונה המפלס יורד באיטיות ונעצר קרוב לקו המינימום.
בשני הרכבים אצלי יש מדבקה ליד פקק המילוי שאומרת "יש למלא בנוזל מקורי בלבד" .
סיבה אחת לפחות להוסיף נוזל מתאים בצבע המקורי היא לשמור על צלילות הנוזל, לצורך זיהוי תקלות בעתיד.
(צבע שונה יגרום לעכירות)
לגבי רכישת נוזל קירור מקורי, נסה לבדוק אצל "יונדאי-שופ" ת"א
למה, גרנדומייזר ופיתמר לא משתלטים יפה ?
עכשיו כשאתה כותב "המדינה בלהבות" באמת שמתי לב. נהיה פה ממש חם. סאממממו.
ומה זה אומר על רמת הניתוק ? או שהוא עדיין בגימלים מהמכת שמש.
מלון קטן בערבה.
מעניין כמה עלתה הגיחה הקצרה של הקוצב מקסריה לאילו שמשלמים מיסים.
כמו כן המלון מנוגב מאורחים אחרים מה שמשאיר בנוף רק אנשי בטחון(מאות).
מזכיר לכל הסמולנים וגם הימנמנים את טיולי הנופש של צ'אוצ'סקו האהוב.
הבעיה נוצרת בין עמידה לבין שילוב מלא של הילוך ראשון, שאר העברות ההילוכים נעשות בהתאמת סל"ד טובה לפחות כמו נהג אנושי בגיר ידני.
אפשר לנצל בזינוק, רק ששחיקת המצמד תהיה יותר מהירה.
מצב ספורט מומלץ במיוחד בפקק משתי סיבות, האחת יש פחות חילופי הילוכים, והשניה תגובת דוושה יותר מהירה.
הפוך. לחיצה על הברקס מנטרלת את המצמד. שחרור הדוושה גורמת לחיבור המצמד בצורה מדורגת.
מצב המוכר בגיר ידני כ-"חצי קלאצ'", המצמד ננעל במהירות כ-6-8 קמש.
שים לב למד הסל"ד כשאתה משחרר את דוושת הבלם. בנקודה שבה הסל"ד עולה לכ-900 המצמד מתחבר חלקית והרכב מתחיל לזוז. אתה רוצה לקצר את השהייה במצב הזה.
כמו כן כדאי להמנע מזינוק פראי שהרכב הזה יודע לבצע.
** זה AWD לא 4X4, יש מערכת שמעבירה כח(משתנה) לסרן האחורי בהתאם לעומס והאחיזה של הצמיגים הקדמיים.
השר לבטל"א.
בינתיים הוא מערבב את המשטרה יפה יפה.
מפכלים פקלים ראשי מחוז, יסמ, מכטזיות.
נראה כאילו שוחה במים.
בתור אחד שלא יכול לנהל ועד בית הוא הגיע די רחוק.
ולו ידע לנהל וועד בית, היה נשאר בבית ?
השר לבטחון לאומי גיבה את השוטר המצטיין, לטענתו ראה סרט.
אנחנו לא יודעים מה קרה שם. אולי הצעיר ניסה לנגוח באגרופו של השוטר.
ואם אתה מסתכל על היד של המצטיין(נראית כמו הרגל של הצעיר), אז ברור שזו הגרסה הנכונה.
אבל באופן כללי אנחנו מתקרבים לאוירה הרבה יותר טובה בהפגנות, המשטרה מתכוונת לאכוף רעש לא סביר.
יהיו הפגנות שקטות ונעימות.
כמו בדנובה.
לצעוק על הרכב \ להתקשר למשטרה. אותו אפקט.😃
לחפש בשער ליד הסיאט, או שער לפניו \ אחריו את הנהג המצטיין,
ביחוד אם הצטברה שם שיירה של עשרות כלי רכב שכל מה שנותר להם לעשות הוא להמתין תוך כדי משחק בטלפון.
תאוריה יפה.
איפה משתלב בה הנאשם, שנמצא בניגוד אינטרסים, להזכירך, רק בזכותו השלטון צבר כח.
איפה משתלב פורום קהלת "לא חשבנו על ההשלכות הכלכליות...", הוגה הדעות של הדמוקטורה ?
אחרי שבועיים בערך לפרוץ מלחמת יום כיפור נוצר מחסור בתחמושת. התותחים שבתו. פתאום למזלנו(התפללנו חזק) הגיעו מטוסי גלאקסי עם אספקה טריה.
מלבד ציוד צבאי אנחנו מקבלים הצבעות ווטו מידי פעם,
גם שווה משהו.
זה טון-קונטרול בסיסי, מופיע על המסך .equ אולי ניתן להכנס אליו לתפריט נוסף.
@usafun הפרעות סטטיות עלולות לנבוע מבעית קליטה, אולי יש נתק באנטנה.
אם הרכב באחריות כדאי לפנות לסוכן.