עמיתוש. בן של חבר מחתרת ידועה לשמצה.
כתב לפני שבוע או שבועיים באותו עיתון על הנבצרות של ההוא שנסע לרמות.
"איבד את זה", "מזיק לבטחון המדינה", ועוד כהנה וכהנה סוכריות.
רייטינג.
------
נרשמת לשיט אשדוד-פריז הכל כלול, מגורים בסוויטה, אוכל כשר שירות 25/7 בית כנסת. עד מלטה החיים דבש, ביום השלישי רב החובל מודיע - שינוי קל בתכניות, לאשת רב החובל בא שרימפס - קופצים לים השחור לצוד שרימפס, אל תדאגו קפיצה קטנה, לא מרגישים וזה עובר.
הקברניט שינה קורס(מעלה אחת בלבד) לכולם יש סחרחורת.
האסימון נפל תוך 8 שעות, על הרגל של הנוסעים.
הנוסעים חלוקים, הצוות גם, לנווט יש דוד חרדי, קצין הקשר חוזר בתשובה, שלשה מלחים ושני ספקי פחם גרים בבני-ברק.
רעש מהומה.
אף אחד לא דיבר על קפיצה קטנטנה לבוספורוס לפני השיט.
----
אוקי, מלבד היפוך תפקידים, מקווה שהכוונה מובנת.
מה אתה היית עושה ?