Jump to content

רוןS

  • הודעות

    664
  • כאן מאז:

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי רוןS

  1. למה חדש, למנהל יש תעודה חוקית. ציון 64.
  2. צריך לפתור את התסבוכת, נשמע הגיוני. מי ? שר ההסברה, השר לשיתוף פעולה אזורי, שר התחבורה, שר הבטחון הלאומי, רשימה לא מלאה.
  3. יש גם כאלה שמתהפכים עליך פתאום. סססס...סטייקים. ותודה לחברה ששכחתי את שמה.
  4. תתחדש. כל הכבוד. העיקר זה בלמים ואיזונים.
  5. הרמקולים 3 אוהם לפי אלכסנדר. במצב רגיל(4 ערוצים) לא צריכה להיות בעיה. לעומת זאת במצב ברידג' המגבר תומך רק > 4 אוהם
  6. אין ללקוח המזדמן שפע מידע על התנהגות הצמיג, רק זה וציון ה-traction. מתנצל על המוגבלות שלי, ותודה על המאמץ שלך. רק נתתי דוגמה לצמיגים שיונדאי משתמשת בהם.(ז"א אין חשש להתאמה) הם חלק מהרשימה של @vladclar . כולה מורכבת מחברות צמיגים מוכרות לטובה.
  7. המלצה עם השורות המסומנות עלולה להתפרש כהמלצה מדאיגה / דיס-המלצה ללא הסבר כלשהו.
  8. למה להתקצנן. אבל אם כבר, לפי מיטב המסורת האחריות לעשיה מוטלת על הימין, זה היסטורי ולא הולך להשתנות.
  9. שווה להשקיע, וכדי לסבך קצת, גם בתוך היצרנים האכותיים יש דגמים שונים ורמות איכות שונות. הצמיג מגיע עם מדבקה המציינת רמות רעש חסכון ואחיזה. ה-I10 החדשות למשל מגיעות עם צמיגים משלושה יצרנים. דוגמה למטה.
  10. שיטת בילבי, הפרחת "עובדות" אח"כ לך תוכיח.
  11. בן גביר רואיין בערוצים 11 ו-12, לא הצליח לתת תשובות ולא לקח אחריות, במפתיע. את כל הטענות שהוא מעלה נוכל לודא בעתיד בערוץ הבודד שישרוד, תהיה גרסה אחת בלבד כדי לא להכביד על המח.
  12. שמחה שכח לשכור יועץ למנהגים והליכות. ניהול הישיבות של ועדת חוקה בראשותו (לא) למופת.
  13. מי רצה חרדים ולא קיבל ראש העיר(אחד שיודע) הבהיר כי היריות לא נועדו לפגוע אלא רק להבהיל. יורים בצפון, יורים בדרום, על יהודים ועל ערבים. ראש הממשלה יוצא מנופש לנופש. השר לבטל"א מתעסק בפיתות. שר החינוך יצא לנופש, משרד החינוך יכול חכות. כנרת שלי, ההיית או חלמתי חלום ?
  14. ששששש. אופה פיתות, אל תפריע הוא מ-ת-ר-כ-ז .
  15. איפה רואים ריצה. למעשה השוטר מימין מפנה באדישות את הגב.
  16. אם אתה חושב על זה, אין סיכוי ש-16 טיפלו בו, בו זמנית. יש תרגולת חדשה עכשיו, שניים אוחזין, אחד מכסח ו-13 מנסים להסתיר מהמצלמות. רואים את זה בסרטונים של ההפגנה האחרונה בשטח הרכבת הקלה. הראשונים לפעול הם המסתירים. פשליסטים.
  17. אם הבנתי נכון, מוט חיבור כמו בקטרי ענתיקה + שטח חיכוך יותר גדול עם השרשרת. ההיגוי מתבטל ככה.
  18. רוןS

    מאמר: יונדאי i20N - מבחן

    https://n-cars.net/forums/threads/i20n-order-now-or-wait-for-fl.10916/#post-146087
  19. רוןS

    מאמר: יונדאי i20N - מבחן

    @discoTD5 בירמן דיבר על פייס-ליפט בקיץ 23. https://www.motor1.com/news/632584/hyundai-i20-n-facelift-confirmed/ מה אומרים בכלמוביל ? .
  20. @ד ב זה תלוי בסיבת החימום, אם מערכת הקירור תקינה והחום נוצר עקב מאמץ כמו עליה ארוכה, רכב עמוס, יום חם במיוחד עצירה בצד והפעלה(אוטומטית) של הפאן, יקררו את המנוע. לעומת זאת אם מערכת הקירור תקולה הנזק למנוע רק יגדל אם לא תכבה אותו.
  21. מזל שיש את הניסוי הפשוט שמראה(אולי) איך סוחר הסמים קיבל ת'סימן. מרגיע. צריך להזהר עם הצהרות כאלה. אם הארצות-הבריתים ישמעו כמה טוב פה הם עלולים לנהור אלינו בהמוניהם.
  22. כבר כתבו שזה בסדר. T עד מהירות 190 קמ"ש H עד מהירות 210 קמ"ש. תשתדל לא לעבור 210 קמ"ש והכל יהיה בסדר. סע בזהירות.
  23. רק אם אתה חושב שהברגים התרגלו במשך הזמן להידוק יתר.
  24. מתרעם על התקשורת שלא הזכירה את מעבר דניאל פרץ לביירן. מקופח.
  25. לימור(במלעיל) כועסת, ואין תופסים אדמה בשעת כעסה. לעומתה הקטר מקסריה רגוע לגמרי.
×
×
  • תוכן חדש...