אין ללקוח המזדמן שפע מידע על התנהגות הצמיג, רק זה וציון ה-traction.
מתנצל על המוגבלות שלי, ותודה על המאמץ שלך.
רק נתתי דוגמה לצמיגים שיונדאי משתמשת בהם.(ז"א אין חשש להתאמה)
הם חלק מהרשימה של @vladclar . כולה מורכבת מחברות צמיגים מוכרות לטובה.
שווה להשקיע, וכדי לסבך קצת, גם בתוך היצרנים האכותיים יש דגמים שונים ורמות איכות שונות.
הצמיג מגיע עם מדבקה המציינת רמות רעש חסכון ואחיזה.
ה-I10 החדשות למשל מגיעות עם צמיגים משלושה יצרנים.
דוגמה למטה.
בן גביר רואיין בערוצים 11 ו-12, לא הצליח לתת תשובות
ולא לקח אחריות, במפתיע.
את כל הטענות שהוא מעלה נוכל לודא בעתיד בערוץ הבודד שישרוד,
תהיה גרסה אחת בלבד כדי לא להכביד על המח.
מי רצה חרדים ולא קיבל
ראש העיר(אחד שיודע) הבהיר כי היריות לא נועדו לפגוע אלא רק להבהיל.
יורים בצפון, יורים בדרום, על יהודים ועל ערבים.
ראש הממשלה יוצא מנופש לנופש.
השר לבטל"א מתעסק בפיתות.
שר החינוך יצא לנופש, משרד החינוך יכול חכות.
כנרת שלי, ההיית או חלמתי חלום ?
אם אתה חושב על זה, אין סיכוי ש-16 טיפלו בו, בו זמנית.
יש תרגולת חדשה עכשיו, שניים אוחזין, אחד מכסח ו-13 מנסים להסתיר מהמצלמות.
רואים את זה בסרטונים של ההפגנה האחרונה בשטח הרכבת הקלה.
הראשונים לפעול הם המסתירים.
פשליסטים.
@ד ב זה תלוי בסיבת החימום, אם מערכת הקירור תקינה והחום נוצר עקב מאמץ כמו עליה ארוכה, רכב עמוס, יום חם במיוחד
עצירה בצד והפעלה(אוטומטית) של הפאן, יקררו את המנוע.
לעומת זאת אם מערכת הקירור תקולה הנזק למנוע רק יגדל אם לא תכבה אותו.
מזל שיש את הניסוי הפשוט שמראה(אולי) איך סוחר הסמים קיבל ת'סימן.
מרגיע.
צריך להזהר עם הצהרות כאלה. אם הארצות-הבריתים ישמעו כמה טוב פה הם עלולים לנהור אלינו בהמוניהם.