מבדיקה שעשיתי, ברשיונות הרכב הקודמים, מלבד האחרון, הדירוג היה 6. באחרון ירד ל2.
למה? אין לי מושג. הרכב חדש ויש בו את כל מערכות הבטיחות. הסתכלתי גם על העדכון שעשה משרד הרישוי בנושא הניקוד, אני אמור להיות על 6.
אנסה לפנות למשרד הרישוי. מאמין שיש כאן טעות בחישוב בהסתמך על האינפורמציה וטבלת הניקוד שהם פרסמו.
אני בספק שהם סכלל ינסו לעזור לי כי האוטו נגנב וכבר לא רשום על שמי אחרי שהסדרתי את הנושא עם חברת הביטוח.
לגבי למה זה מעניין את חברת הביטוח אז התשובה היא שהם טוענים שבגלל שאני דירוג 2 ולא 6 אז למעשה שווי הרכב מלכתחילה היה נמוך יותר, כי אין בו מערכות בטיחות יקרות שעולות יותר כסף. לכן קיבלתי פחות.