prince_77
-
הודעות
365 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי prince_77
-
האם מדובר בחניה פרטית בטאבו או חניה משותפת לכל הדיירים?
-
המקרה הזה הוא בעייתי מבחינת השוטר וכן יש אפשרות להפיל את התיק בבית משפט על ידי עורך דין טוב לפי דעתי. אין הגדרה בחוק ״האצה בלתי סבירה״. האם פוורשה קררה שמגיע ל 0-100 ב 4 שניות יחשב האצה בלתי סבירה עם לידו יעמוד סובארו Gti? על השוטר להוכיח בניגוד לפלאפון כי הרכבים היו במירוץ. זה שרק רכב אחד נתפס איננו הופך את הרכב השני לשותף לדבר עבירה כי השוטר חשב. שוטר הוא לא עורך דין ובניגוד לפלאפון הוא צריך עילה מספיק חזקה לקשר בין שניהם ולהוכיח כי היה סיכון. הבחור נסע בסובארו Gti שגם מגיע די מהר מ 0 עד 100, כיצד יכול השוטר לקשר זאת עם הגדרות היצרן שהרכב מגיע מהר למהירות כזאת ואין שום סיבה שלא יאיץ עם הרכב מסוגל לכך. עם הבחור היה מסכן כלי רכב אחרים,זיגזג בין רכבים,מסכן רכבים אחרים זה באמת עילה טובה לדוח אבל לא בטוח במקרה הזה. אל רצוי לבדוק עם עורך דין טוב בעניין.
-
בהחלט אופציה עדיפה לנסוע על רנו פלואנס דיזל מאשר אפילו הפלואנס (עגלה עגלה 1.6 ) באותו מחיר, ובהחלט שיקול למי שמעוניין להחליף את הרכב הליסינג הבא שלו ובטח יהיו גם חברות שיעודדו זאת. הדבר היחידי שתשובה עושה ועל חשבון משלם המיסים הוא בניית תשתית מונופולית בלעדית לשימוש בלעדי ללא שום יכולת לתחרות מצד כל גורם כלשהוא!!!. עם היה תחרות אז משרד התשתיות לא היה מונע טעינה מהבית רגילה כגון מכוניות פריוס או וולט, משרד התחבורה לא היה מתנגד לפרוייקט הזה וגם משרד להגנת הסביבה, בינתיים יש יותר גופים נגד מאשר בעד.
-
זה לא בדיוק נכון להגדיר שיש אחוזים אז מגיע הנחה בטסט , כדי לקבל הנחה בטסט ותו נכה אדם צריך להיות או מוכר על ידי גוף כגון ביטוח לאומי - משהב"ט ולהגיש בקשה לתו נכה, עם קבלת התו מתקבל גם הנחה בטסט אוטומטי. יש גם את הפרוצדורה של רכב נכים בביטוח לאומי אבל צריך לבקש מהם אישור לכך בלי קשר לאחוזי הנכות וזאת פרוצדרה איתם בפני עצמה והגשת בקשה לניידות
-
לרוב מדובר על אותו סגנון פריצה, שבירה של חלון, פירוק המחשב, התקנת מחשב אחר שמתאים למפתח והאוטו נוסע לשלום כל זה תוך מספר דקות ספורות והלך האוטו.
-
אבל לא דאגה, גם עם המשטרה תתפוס את הסוררים, ידאג השופט לתת להם פרס של 3 חודשים בכלא . ככה נדאג לגנבי הרכב.
-
לא מדברים על 139 אלף שקל?! לא קצת יקר לגטה?
-
מסכים על כל מילה, הבעיה העיקרית היא במקרים אלו שבית המשפט לא מתייחס או שם גם אשמה על רוכבי האופנים אלא רק על הנהגים,. האם אותו נהג מסכן וחדש שלא שם לב לרגע, האם הרשלנות היא שלו 100% ?? אני חושב שלא, רוכב אופנים שעולה לכביש מהיר צריך לדעת שהוא לוקח את הסיכון שהוא צפוי להידרס, ובניגוד לרכיבה בעיר או בכפר שם מהירות הנהיגה איטית יותר ולנהג יש יכולת לתמרן במהירות איטית , לרכב הנוסע לרוב 100 קמ:ש בכביש של 90, יכולת ההתמודדות על הפתעות על הכביש קטנות יותר ולכן אין לרוכב אופנים מה לחפש שם, כמו שהציעו רבים, יש לאסור רכבה על אופנים בכבישים מעל 80 קמ"ש, לא חסר כבישים ושבילים אחרים לרכיבה מבלי לסכן את הרוכב ואת הסביבה, לנהג הרכב לא יקרה כלום פיזית מהפגיעה אבל נפשית הוא יגמר .
-
מזכיר לי את הפרק 18 של אל בנדי שהדודג מגיע כמעט למליון מייל ועם יצלמו את זה הוא יקבל חדשה http://www.youtube.com/watch?v=RdsMRahCAA8 דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
-
מדוע 200 שקל לפני מעמ על פילטר אוויר למזגן ?? האם לא הציעו לך פילטר מזגן חילופי ? שאר מחיר החלקים סביר מאוד אבל זה תמוהה על מחיר פילטר האוויר, וגם על מחיר העבודה קצת יקר על טיפול כזה שלוקח פחות משעה עבודה במקרה הכי גרוע.
-
בהחלט דבר מרגיז, האם יש לך אופציה לבטל את העסקה ? האם יש התחייבות בחוזה ?
-
יש חברות שבגלל המצב הכלכלי הקשה שלהם מעלות את המחיר כדי לכסות על הפסדים, אבל יש חברות שכן מעלות מחיר למרות שמחיר הרכבים ירדו והעלות היא אותה עלות, אחרת איך תסביר שרכבים אמריקנים כגון ביואיק ושברולט שמחירים ירד בארה"ב בגלל המצב הכלכלי הקשה שם ומחיר הדולר שבשפל, נוצר מצב שמחיר אותו רכב בארץ דווקא עולה כל הזמן?? ועוד יש הסכם סחר בין ישראל לארה"ב ולכן המכוניות אמורות להיות יותר זולות. ובאותו נשימה ניתן לראות את הכתבה שפורסמה שעלות גטה חדשה בארה"ב היא 16 אלף דולר ובארץ 140 אלף שקל. מי ישקיע 140 אלף שקל בגטה ??
-
ליסינג חברה ?, רמה 2-3 או 2-4 ? כי אני לא חושב שיש רמה 3 במחירים של 155 אלף ? חשבת על C4 HDI ?? איזה גודל רכב אתה צריך ? מנהלים, משפחתי ?
-
בהחלט סוף טראגי לדובי הדוברמן, אבל 48 שניות לחלק ל 3 שעות, הם יראו את זה 4500 פעם, אז אולי בהחלט ילמדו לאחר שטיפת מוח. אפרופו הלינק של YOUTUBE חבר שלי אומר שבינבה הצהובה מזכירה לו את הסיאט לאון הצהובה שהיתה לו ))) http://www.youtube.com/watch?v=ZuEWKIBkMwc&feature=related דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
-
לא מזמן היה מבצע בפריים ליס להחלפת הרכבים במקום C4 ל MG 550, לכן שאלתי איזה חברת ליסינג אתה משתמש. אחרי שנהגתי בשני הרכבים גם לנסיון, הC4 מורגשת יותר מסיבית על הכביש, הדלתות כבדות והרכב יותר אטום. לפי דעתי ה I35 ממש יפה אבל בפנים לא השתנה בהרבה מהI30 בהרגשה שלי. אתה נוהג הרבה לפי הק"מ שאתה עושה, אז קח רכב שיהיה לך נוח יותר לנהוג לאורך זמן ולא בהכרח יותר ביצועים.
-
יונדאי I35 אוטו יפה מבחוץ וגם יש לו את התא מטען, הC4 החדשה שונה לגמרי מהישנה ואיכותית יותר מבחינת נהיגה ונוחות מהI35 המנוע של ה I35 חזק יותר מהיר יותר אבל פחות נוח לנהיגה, אם יש לך משפחה ואתה צריך עגלות לשים, כדי לך ללכת על היונדאי, עם אין לך צורך באוטו גדול יותר מהC4, לך על הC4? עם איזה חברת ליסינג אתה עובד ?
-
רוכבי האופנים הם באמת צרה צרורה, מדובר על ספורט בריא וטוב אבל בארץ רוכבי האופנים הופכים אותו לספורט מסוכן ומיותר. גם באיזורים שלמים כמו שראיתי , קבוצות של רוכבי אופנים משתלטים על כבישים בתוך העיר ובבוקר בשיא הלחץ רוכבים כקבוצה באיזור ללא שוליים, ללא שדה ראיה (כביש של 60 קמ"ש בתוך עיר ), ועוד רוכבים אחד ליד השני ולפעמים הדבר נגמר שבדיוק בסיבוב רוכב האופנים מחליט לקצר את המסלול ולחתוך למסלול הנגדי והדבר כמעט נגמר במוות של הרוכב וכיום נגמר בציפצוף של הנהג ואצבע משולשת מצד הרוכב. לפי דעתי העונש הכי טוב לרוכבים ההלו הוא להכריח אותם לצפות במשך 3 שעות ב"דובי הדוברמן וכללי הזהירות בכביש" , אולי ככה הם ישננו את הפזמון " רק בטור עורפי תרכב".........
-
http://www.tkshare.com/AutoGuard-Blackbox-v2-5-2---Pro-unlocker-v1-0-1.html
-
תמיד אפשר להסביר לשופט אבל חובת ההוכחה היא על הנהג. הנה משהו לדוגמא לגבי תמרור שנטען שהוצב שלא כדין http://www.fridmanwork.com/X5020.html
-
זה בעיה, אבל עם מצידו השני של הרחוב יש שלט רחוב חד סטרי ושוטר יתפוס אותך, יהיה קשה לשכנע שופט לבטל את הדו"ח. כל גןף כגון עירייה או מועצה טטען שהיה תמרור והוא נפל. האם מצידו השני של הכביש יש שלט רחוב חד סיטרי ? האם הכביש הוא דו נתיבי או חד נתיבי ?. ראיתי פעם מאמר באינטרנט על הנושא, והדבר שקובע הוא גם עם מדובר על כביש בעל שני נתיבים חד סטרי או חד נתיבי
-
הצעת מחיר ממוסך מרכזי טויוטה,מבקש ייעוץ.
prince_77 פרסם הודעה בנושא של AvielT בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
ברכבים חדשים ובמיוחד במוסכים מרכזיים , אתה תשלם מחיר די יקר, אני חושב שאין לך פתרון אחר מלבד הפעלת הביטוח , אלא עם כן תיקח את הרכב לאיזה מקום אחר שאיננו מורשה וגם אז לא מובטח לך מחיר זול. -
רק לתקן טעות של הרבה מאוד אנשים, לפני כמה חודשים נסע אדם מולי בכביש חד סטרי, כאשר הגיע מולי החל לצעוק לעברי שאני יעבור ואפנה לו את הדרך, שהראתי לו את השלט של האין כניסה , הוא טען " חייב להיות 2 תמרורים , זה לא תופס, עוף לי מהדרך אני ממהר לשים את הילדה בגן" למחרת הבחור הנחמד קיבל דו"ח ו6 נקודות על ידי המשטרה בשל הידע שלו בתמרורים. בהחלט יש מקרים בהם דואגים לשים לנו את התמרורים במקומות בלתי הגיוניים ובלתי מובנים ואחר כך לך תספר לשוטר. בכל מקרה, אין חובה של התקנת 2 תמרורי אין כניסה משני הצדדים, הדבר תקף לתמרורי מהירות. תמרור ב-2 http://www.theory.co.il/signs.php?cid=2
-
מי שהספיק לראות חדשות בבוקר , מסתבר שהדורסים של לי זיתוני שברחו לצרפת נמצאים במשא ומתן עם המשטרה לגבי הסגרתם לארץ, לאחר הפסק דין של טל מור שהתקבל, חוששים הדורסים שגם הם יקבלו את אותו עונש ומכאן הם מנסים להגיע להסדר עם משטרת ישראל והתובעים, ידוע לדורסים שהסיכוי שיעצרו בצרפת כרגע די קטן וכנראה יש סיכוי לפי דעתי שהפרקליטות תגיע איתם להסדר כלשהו.
-
בהחלט אוטו מעניין.
-
צודק, גם אני נוהג ללכת לאכול במסעדות אחרי שאני גומר לדרוס ילד או שנים בבוקר, ואחרי הצהריים לאחר שדרסתי זקנה במעבר חציה אני נוסע להופעה של שלמה ארצי. עם רשיון בלי רשיון, יש עשרות מקרים דומים ואיש לא קיבל כזה עונש דומה. אתה מוזמן לפשפש באינטרנט בשלל הדוגמאות. ובמיוחד אתה יכול למצוא תיקים באיזור באר שבע בה נוסעים בדואים ללא רשיון וגרמו לתאונות וגם להרג וכמה מהם באמת קיבלו אותו עונש. אין מה לעשות, התקשורת עוררה את התיק וגרמה לכך שיהיה צדק ודין רק לאדם אחד, ולשאר האנשים שהתקשורת לא מכסה ? כמה צדק י ודין ש להם בתיק ?
