Jump to content

prince_77

  • הודעות

    365
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי prince_77

  1. המלצה חמה - טויוטה פרטוש איזור תעשיה עכו. גם מחירים טובים, גם שירות טוב.
  2. אל תכנס לחשבונות עם אנשים שלפעמים כדי להימנע, אם הבחור היה שוטר, זכותך היה לדרוש הצגת תעודת שוטר, וכמו כן שוטר שמציג את עצמו כשוטר חייב להציג תעודה זו, אדם שאומר שהוא שוטר ואיננו כך, זו כבר עבירה פלילית!. לכן כמו שאמר קודמי, עדיף תמונה ששווה 1000 מילים, מעטפה ובול ומכתב למח"ש עם הבחור באמת שוטר, היה לו מספיק כאב ראש לכתוב דו"ח למח"ש שבו הוא צריך להסביר מדוע הוא נהג כמו שהוא נהג. Z4, בסדר דין פלילי, חובה על השוטר להסביר מדוע נהג כשנהג בכך שחנה בחניה פרטית,ורק עם יש חשד למעשה פלילי או כוונה למנוע מעשה זה, אחרת עם הוא שוטר, יכל בקלות להחנות על מדרכה ושם פס על כולם!. ועם היה זה חנית נכים ?? האם גם אז שוטר יכול להחנות שם מתי שירצה ? על פי דבריך כן...!
  3. מצטער לקלקל לך את העניין Z4 אבל לא, שוטרים לא יכולים להחנות היכן שהם רוצים! חניה אשר רשומה בטאבו היא חניה פרטית ורכוש פרטי, כמו ששוטר לא יכול סתם להיכנס אליך הביתה ללא צו של בית משפט, ככה גם לא יכול שוטר סתם להחנות את רכבו בחניה פרטית של אדם ללא הצדקה מוחשית , קרי מעקב, קרי פעילות משטרית חוקית !. שימוש בסמכות שוטר שלא לצורך לשם חנית רכב במקומות אסורים , הם איסור חמור על שוטר וניצול סמכות שלא לדין. כמו שאמר MANATFR, צלם את הרכב, עם זה רכב משטרתי של תחנה, גש לתחנה ובקש לדבר עם הקצין האחראי, זכור.. אתה אזרח, לך יש גם סמכות , לא ניתן לדרוך על אזרח רק בגלל שהם שוטרים, במידה וגם זה לא יעזור אתה יכול לפנות למח"ש. זה כמו ששבוע שעבר הגיע בחור מכיבוי אש לסוכנות הדואר לשלם את ביטוח הרכב הפרטי שלו, בחוץ הוא החנה באמצע הכביש, חסם נתיב אחד, ששאלתי את הפקח מדוע הוא לא נותן לו דו"ח, הוא אומר לי " אבל הוא רכב כיבוי אש", אז שאלתי את הפקח , "אתה רואה פה אש ???". הפקח המשיך בנסיעה על הווספה והלך לתת דוח למישהו שחנה חצי בכחול לבן חצי באדום לבן. רק חבל שלא היתה לי מצלמה בטלפון.
  4. מצד שני מה חו"ד הדעת של הכתבים בארץ שווה ?? מליארד סינים לא טועים אולי בסופו של דבר האירופאים יתאימו את הטעם למזרח הרחוק במקום ההיפך, ובקצב שזה קורה לא ירחק היום. וגם לפי המחיר בעסקאות ליסינג תפעולי לא משתלם כלל לקחת את ה מזדה 6 או את אוונסיס , העלות שלהם יקרה ב 500 שקל לחודש עם לא יותר משאר MG, אז אין שום משמעות עסקית לקחת אוטו יותר יקר שאפשר לקבל יותר משוכלל בפחות כסף. אני לא מדבר על השוק הפרטי ששם אין מיסים חודשים למדינה בגלל "המתנה" שמקבלים מהעבודה כדי לעבוד, אולי שם המחיר באמת יותר מידי מוגזם !. מעניין הוא שאופל אסטרה טורבו בליסינג יותר יקר מ MG . לפיכך עסקת ליסינג תפעולי של ה MG הכי משתלמת בשביל עלות מול מחיר בליסינג תפעולי.
  5. אולי אתה לא בתחום אבל יש חברה בגרמניה שפיחתה ממירי לווין מיוחדים שנקראים DREAMBOX, לאחר מכן בגלל שהפך להיות להיט, המוצר הועתק לסין בכמיות אדירות, לאורך הזמן הסינים שיכללו את המוצר ואת הדגמים, ויש דגמים שאיכותם אפילו לא פחותה מהמקור אלא התעלו מעליו והוסיפו תיקונים כגון מאוורי קירור וכו למוצר , מה שהיבואן לא עשה ונתקל בבעיות לאחר מכן.
  6. פעם שיניתי גם את רוחב הצמיג, מה שעושים הוא נגשים למכון רישוי, מבקשים מבוחן אישור לשינוי צמיגים, יש ספר מיוחד בכל מכון רישוי עם אישורים לגבי שינויי רוחב צמיג, הבוחן יבדוק את הרכב למידות, במידה ויאשר תקבל אישור, אתה משנה במכון רישוי את הרוחב ואחר כך הולך להחליף צמיגים. זהו רצוי שקודם תפנה לבוחן במכון הרישוי , הוא יודע הכי טוב ותראה לו את האישור של הונדה. משם הוא כבר יקדם אותך.
  7. פריים ליס היא חברת בת של לובינסקי, גם חברת קאר איסט, אין שום קשר לחברות אחרות. אין לי טענות לגבי הרכב שהזמנתי, אבל באמת איש לא יודע מה איכות הרכב לאורך זמן ולכן אי אפשר לקבוע שום עובדה עם הרכב גרוע או מעולה. לי אישית אין שום דבר נגד מוצרים סינים, לרוב הם מחקים מוצרים גרמניים יותר טוב ואפילו מתקנים את הטעויות של של המוצר המקורי. אני לא בטוח עם זה גם לגבי רכב, אבל שוב העניין הוא QA, כמה כסף משקיעים בבקרת איכות וחומרים ולא איפה מייצרים את המוצר. מה שגיליתי לא מזמן שבארה"ב מוכרים בגדי יוקרה שהיצור שלהם כבר לא סין, אלא פקיסטן,גוואטמלה ועוד חורים למיניהם. ועדיין אותם חברות שמות את הלוגו שלהם ומקבלות כסף רב על המוצר.
  8. אפרופו יבואן, קאר איסט מוכר את הרכב עם מערכת מולטימדיה בעלות של 4500 אלף שקל, מה שמעניין שניתן לרכוש את המערכת המולטימדיה נפרדת ואפילו משופרת ישירות מהיצרן בסין כולל מסך תצוגה באמצע עם כל האביזרים ב 340 דולר לא כולל משלוח,
  9. ביטול אפשרי רק לאחר 21 ימי האספקה, במידה והם חרגו ביום מהזמן הזה אני יכול להגיד להם לקחת את האוטו למגרסה הקרובה ביותר, אבל כל עוד לא עברו 21 יום, אני עדיין תלוי בחסדי פריים ליס. אין לי משהו נגד רכבים סינים, שהרי המון חברות אפילו APPLE מיצרות את המוצרים שלהם בסין וכן מחצית או יותר מהאיבזרים אצל רוב הרכבים החדשים מיוצרים שם, הכול עניין של QA,תמורת כסף בסין ניתן לקבל מוצר איכותי וטוב, ותמורת סכומים קטנים תקבל זבל איכותי טוב לגינה. השאלה היא האם בסוף נשתול את ה MG בגינה או שהיא תחזיק ימים כמו הIPHONE. בכל מקרה עדיין לא עשו בדיקות ריסוק לרכב בחו"ל אז עדיין מוקדם לקבוע כי הוא לא נמכר באירופה וכנראה לא ימכר בישראל בשנה הבא . מה שאותי מרגיז הוא היחס המזלזל של פריים ליס, פשוט גרוע!!!.
  10. תודה לכולם על התשובה ובכן הרכב הוא בעסקה של ליסינג תפעולי של החברה, העלות בינה לבין C4 הוא זניח, כנראה הרצון של היבואן להתפטר מהמלאי כאשר השנה נגמרת. נהגתי ב C4 החדשה, קצת יותר שקטה, קצת יותר נוחה מהקודמת, גיר עדיין לא משהו, ביצועים קצת יותר טובים מהקודמת אבל לא וואוו. סוכם על פי חוזה 21 ימי אספקה, נשאר פחות משבוע למועד ועדיין אין אפילו צפי מתי הרכב יגיע. אני כבר מתחיל להצטער שלא לקחתי אולי רכב מחברה אחרת כגון ניו קופל כגון רנו פלואנס 2 ליטר או אוקטביה 1.4 TSI האמת באמת מנפחים את החוזה בסיום העסקה על שריטות וכו ולוקחים עשרות אלפי שקלים על כלום!. באמת שווה לשקול להוסיף את סעיף המכות והשריטות בחוזה הבא, משתלם במיוחד שבמדינה שלנו שכל אחד דופק לשני את הדלת בחניה בסופר . מה שמעצבן בסיפור שלא נראה לי שמצד אחד מספרים לי יש מספר רישוי לרכב ומצד שני הוא מעוקב, מה חוקרים אותו השב"כ ? אולי גם יגרשו אותו כי נגמרה לו הוויזה . הכי מצחיק שמספרים לי שאצל היבואן יש לחץ, נו יפה, פזו סיטרואן מוכרים אותה כמות כמו מזדה ויונדאי, מרשים :) מתקשים לעמוד באספקה של MG בגלל הביקוש האדיר, כולה יבאו 350 מכוניות, נמכרו 52 ביום המכירות, ואת ה 300 מוכרים לליסינג ,אז קשה לעמוד בעומס. אני שונא שמשקרים, שיגידו ללקוח את האמת, נכון אנחנו צריכים לספק אבל יש לנו לקוחות יותר חשובים ממך אז תמתין.
  11. הזמנתי בסוף חודש שעבר MG 550, ועכשיו לאחר כמעט קרוב ל 4 שבועות עדיין לא קיבלתי את הרכב, האם מישהו הזמין את הרכב הנ"ל שנמצא בארץ ? כמה זמן חיכה ? קיבלתי סיפורים על עיקובים ובעיות מכס ומה שמוזר בעניין שלאחר שבוע מההזמנה קיבלתי מהחברה מספר רישוי לאוטו והבטחה שאוטוטו האוטו מוכן, לאחר מכן סיפרו לי שהאוטו תקוע בבונדד??!! לחץ, לא קצת מוזר ? או שהאוטו בהרכבה כמו כל מוצר סיני :)
  12. YOU SAY POTATO I SAY POTETO אם אתה לא יודע עברית, אלא רק צרפתית זה משהו אחר.
  13. שלום רב לכולם, רציתי לבדוק האם מישהו ידוע לגבי צריכת שמן של פזו חדשה מדגם 3008, הרכב כמו כל הצרפתיים צריך טיפול כל 30 אלף, מסתבר שלאחר יותר מ 15 אלף צריך להוסיף יותר מקילו וחצי שמן למנוע. האם הדבר תקין ? האם מישהו נתקל ברכבים חדשים שבהם אחרי יותר מ 15 אלף צריך למלא יותר מקילו שמן באופן כללי ? תודה
  14. תודה אני אכן יבדוק זאת
  15. שלום רב לכולם. רציתי לברר משהו לגבי בעיה שאני די מפחד ממנה. מכרתי את הרכב לסוחר רכבים שאין לו מגרש אלא מוכר את הרכבים דרך האינטרנט וכו. קיבלתי ממנו את הכסף עבור הרכב, לחתמנו על חוזה מכר, הבעיה היא שהוא אמר כדי לחסוך יד הוא מעביר את הבעלות ישירות לקונה הבא, והוא אומר כי הרכב נשאר בחניון. השאלה שלי היא מה יקרה אם יעבור זמן והסוחר לא יעביר בעלות???. אין לו שום צילום של ת.ז חוץ מקשקוש על דף נייר ואת האוטו. האם אני יכול להכריח את הסוחר להעביר בעלות או פשוט להגיד לו שאם הרכב לא עובר בעלות תוך זמן X אני מפקיד את הרשיונות במשרד הרישוי והוא לא יוכ למכור את הרכב בכלל. אשמח לקבל תשובה.
×
×
  • תוכן חדש...