מצטער לקלקל לך את העניין Z4 אבל לא, שוטרים לא יכולים להחנות היכן שהם רוצים!
חניה אשר רשומה בטאבו היא חניה פרטית ורכוש פרטי, כמו ששוטר לא יכול סתם להיכנס אליך הביתה ללא צו של בית משפט, ככה גם לא יכול שוטר סתם להחנות את רכבו בחניה פרטית של אדם ללא הצדקה מוחשית , קרי מעקב, קרי פעילות משטרית חוקית !.
שימוש בסמכות שוטר שלא לצורך לשם חנית רכב במקומות אסורים , הם איסור חמור על שוטר וניצול סמכות שלא לדין.
כמו שאמר MANATFR, צלם את הרכב, עם זה רכב משטרתי של תחנה, גש לתחנה ובקש לדבר עם הקצין האחראי, זכור..
אתה אזרח, לך יש גם סמכות , לא ניתן לדרוך על אזרח רק בגלל שהם שוטרים, במידה וגם זה לא יעזור אתה יכול לפנות למח"ש.
זה כמו ששבוע שעבר הגיע בחור מכיבוי אש לסוכנות הדואר לשלם את ביטוח הרכב הפרטי שלו, בחוץ הוא החנה באמצע הכביש, חסם נתיב אחד, ששאלתי את הפקח מדוע הוא לא נותן לו דו"ח, הוא אומר לי " אבל הוא רכב כיבוי אש", אז שאלתי את הפקח , "אתה רואה פה אש ???".
הפקח המשיך בנסיעה על הווספה והלך לתת דוח למישהו שחנה חצי בכחול לבן חצי באדום לבן.
רק חבל שלא היתה לי מצלמה בטלפון.