prince_77
-
הודעות
365 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי prince_77
-
אולי אפשר להסכים עם הכיוון הזה אבל נשאלת השאלה, נגיד ואני בעל חברה שמעוניינת לייצר תחרות לבטרפלייס, עכשיו אני בא לבטרפלייס ומעוניין לקבל בחינם את התוכניות של הבטריה של BP וכן את שיטת הטעינה כי אני מעוניין לייצר תחרות. BP לא תיתן לי את התוכניות חינם , יכול להיות שלא תיתן בכלל, עם אני אנסה לחקות את הבטריה שהיא בטח לא סטנדרטית, אני עלול להתבע על ידי BP על הפרת פטנט. מכאן לא יכולה להיות תחרות כי במידה עמדת הטעינה או עמדת ההחלפה מוגנות בפטנט, הדבר חוסם תחרות לעתיד לבוא, כל חברה שכן תרצה ליישם זאת, תאלץ לשלם תגמולים לחברת BP ומכאן שום חברה לא תוכל להתחרות ולהוזיל את המחיר. במידה וBP כן היו מוכנים לעמוד תחת תקן העולמי של טעינה , הדבר היה פותח את השוק לעשרות חברות שהיו מתחרות על כיסו של האזרח.
-
X - אני ארצה לתקן כמה דברים ברשותך, ראשית מהסוף ואחר כך מהתחלה LOI- מבחינה משפטית שווה את ערך קליפת השום, LOI הוא הצהרה עקרונית של גוף כזה או אחר שמביע התעניינות כזו או אחרת, הדבר נועד אך ורק לרצות את המשקיעים,את חברות ההשקעה או ANGELS למיניהם שהשקיעו במיזים, אחרת לLOI אין שום תפיסה כלשהיא משפטית או מחייבת , ואם אסגי טוען שהוא החתים 460 חברות על LOI, זה כמו להחתים 460 חברות על רצון לקבל פרסומת בדואר בלי שום התחייבות משום לקוח לקנות או לעשות שימוש במוצר!. דבר שני, אולי BP תשמח שיהיו לה מתחרים בשוק , אבל מדוע היא מסרבת לאשר עמדות טעינה תקן 2 לפי הרצון של משרד התחבורה, משרד הגנת הסביבה ועוד הם הסתבכו עם מכון התקנים בגלל הנושא??. אם BP רוצים תחרות הם צריכים לתת ללקוח את האופציה להטעין את הרכב על ידי טעינה ביתית או כל דרך ארחת , מדוע מישהו ירכוש רכב ב 120 אלף שקל ויקנה ממר אגסי חשמל פי 13 יותר יקר מהשקע בבית ?, האם החשמל שלו יותר נקי משל חברת חשמל ?? ועוד הלקוח חייב לטעון רק בלילה כי התעריפים שהוא קונה זולים יותר בשביל BP אבל כלקוח משלם מחיר מלא ? שלא נדבר על רווח של 30 אלף שקל בין הקניה של BP לבין המכירה ללקוח שהוא רווח נקי לחברה בגלל תיקוני המיסוי. האם מדובר לפי דעתי על נסיון להחזיר את ההשקעה האדירה או לנסות להיות ירוק. דרך אגב, אני נגד פתיחת תחנות דלק נוספות בארץ, יש מספיק תחנות וגם ככה מדובר על קרטלים של חברות דלק, אז בהחלט מספיק מה שיש.
-
צריך לזכור שמערך של BP הופך את כל מנויי הרכב לשבויים אצל חברה אחת בלבד שתקבע את הטון ואת המחיר!. וזה כבר בעיה רצינית. היום זה זול, מחר אין תחרות ובמידה ויהיה לך בעיה, BP יגידו לך לך זה מה יש!! לא טוב לך, אל טטען, אל תיסע, על תקנה. לצרכן אין שום כוח בחירה או כוח כנגד חברה בעלת בלעדיות בתחום, לכן משרד התחבורה וגם המשרד להגנת הסביבה נגד הפרוייקט. כי עם החזון בהחלט יצליח, מי שישלם את הקנס בעתיד הוא הציבור בכל מקרה.
-
לפי דעתי כל רואי השחורות לפרוייקט- כנראה צודקים השימוש והעלות של רכב חשמלי כיום כגון של אגסי פשוט לא משתלמים, החיבור בין חברה בעלת בלעדיות, תעריפים יקרים וחוסר תחרות , לא יתרמו לנושא. לפי דעתי מה שיסגור את הפרוייקט הראוותני הזה הוא הדבר הבא והעתיד לבוא אחריה http://www.auto.co.il/כתבה-27570-טויוטה-פריוס-מתיחת-פנים-וגרסה-נט.aspx פריוס עם טווח של 47.6 ק"מ לליטר!, מי צריך עמדות טעינה, מי צריך לשלם פי 13 עלות ממחיר חשמל , הרכב עומד בתקן טעינה 2 שאומר שניתן להטעין בבית ולא רק זה, ניתן בבתים פרטיים לבנות מערכת PV ולהטעין את הרכב בעלות של 0 שקלים ל KV לא צריך טובות, יש תשובה לעניין אבל כמו שרשמו פה מקודם, מישהו במדינה ידאג למכור את הפריוס בעלות פי 3 ממחיר הרנו רק כדי למנוע תחרות.
-
בהחלט צודק, אבל מקרה מעניין מעוד שהיה לי בנסיעה בארה"ב, הגעתי לצומת מרומזרת שהמזור התקלקל, הצומת מורכבת מ 2 נתיבים לכל צד, צומת מחולקת ל 4. הגיעו שוטרים למקום פתחו את השלט עצור שהיה מקופל על העמוד והלכו, עכשיו מה עושים לעזעזל חשבתי !!!?? במקום זה, הנהג האמריקני פעל על פי השיטה של תן זכות קדימה לרכב מימין, כל פעם 3-4 שורות של כלי רכב יצאו , וכל פעם התחלף התור בין אחד לשני כאילו עומד שוטר בצומת, אבל בפועל הדבר התנהל בסדר כמעט מופתי, אף אחד לא נדחף, כל אחד עקב על שכניו לראות מי יוצא קודם, לי יצא פשוט לעקוב אחרי האוטו לידי ולראות מה הוא עושה, אחרת האינסטינקט הישראלי הוא להידחף ויהי מה!, ואז מקבלים את התמונה שהיתה בעיתון של הגשר השלום
-
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000683952 אני לא יודע אם לצחוק או לבכות. בתור מכונית חסרת תקן, אישור מכון תקנים ובעיות טווח ותשתית, כנראה החזון הזה הוא כמו הרכבת החתית בתל אביב
-
אבל אני חושב שגם בארץ יש שני חוקים שונים בעניין יש מעגל תנועה - בו זכות הקדימה היא למי שבתוך המעגל ויש כיכר- בו זכות התנועה למי שעובר את הצומת והרכב עוצר באמצע המעגל כדי לתת זכות קדימה לרכב מימין ובאמצע המעגל יש שלט תן זכות קדימה
-
לפי דעתי העיצוב של I35 הרבה יותר יפה משל פורד פוקוס , בהחלט השקיעו בעיצוב!, העיצוב של הפורד פשוט מוזר. ולא מתאים לרכב, התווים של הרכב נותנים לו מראה של רכב קטן .
-
על זה אני מדבר, שימוש לרעה בתוי הנכים!, אנשים משתמשים בהם כדי להחנות את הרכב ליד העבודה באדום לבן או במקומות אסורים שהם בכלל לא הנכים בעצמם או מסיעים את הנכים. זה שרשום במחשבי המשטרה שהרכב הוא של הנכה, הוא לא פטור לשימוש לרעה של התו שהוא נועד לכן כמו שרשמתי שמשרד התחבורה במכוון רק מנפיק תעודה אחת והיא צריכה להיות ברכב בו נוסע הנכה, עם תשימו לב ללינק שפירסמתי באתר, יש אפילו פרסום של שופטת טוענת שיש לתקן את החוק ולדרוש הצגת תו נכה עם הרכב כדי למנוע בעיות. דרך אגב, זה לא נכון תמיד שרשום במחשבי המשטרה שהרכב של נכה, לחבר שלי שהוא נכה צה"ל חנה באדום לבן בתוך חניון בסיבוב תוך הקפדה לא לחסום וכו על פי הוראות משרד התחבורה , המשטרה נתנה לו דו"ח על כך ולמרות שהיה מוצג תו הנכה בחר השוטר להתעלם מכך, בסופו של דבר הגיע העניין לבית המשפט והתיק נסגר עוד אצל התובעת כי לא היה רשום לה שיש לבחור תו נכה!
-
לא אמרתי שהתו מזויף אצל הבחור הנ"ל אבל ברגע שאת לוקחת תעודה מקורית ומגדילה אותו את יכולה לבצע שינויים . שהרי לשם מה יש הולגרמה על התו נכה ?????? לא בשביל היופי לתיקון נושא 2 המספרים על הרכב, 2 המספרים נתנים לנכה עם הוא מציג אישור למשרד הרישוי שהרכב השני הוא בשימושו, קרי רכב מהעבודה וכו.. , הנכה יכול להשתמש רק בתו המקורי בו מצויינים 2 הרכבים כאשר הנכה מעביר את התו מרכב לרכב, לכן משרד התחבורה לא מנפיק 2 תעודות כדי למנוע שימוש לרעה, אבל בפועל הדבר מתבצע. אדם שחונה עם צילום של תו נכה הוא בעיה ללא התו משמעו חניה ללא תו נכה והיו סיפורים עם בית המשפט ולכן בוטלו חלק מהדוחות שאנשים קיבלו לקבל , זה כבר לא עניין של שכחתי לשים או שנעלם לי. זה ניצול לרעה של התו http://www.abiliko.co.il/index2.php?id=1332&lang=HEB אולי בכלל אפשרות שאני אצלם את רשיון הנהיגה שלי בפלאפון ושוטר יבקש את הרשיון אני יראה לו צילום בפלאפון, אני לא חושב שזה יעבוד! אולי היית מעדיפה שהנכה השני פשוט יחסום את הנכה הראשון ובכך יפתר העניין כי הנכה הראשון שם פס.
-
השבוע יצא לי לראות מקרה באמת של שימוש לרעה בתו של נכה ועוד לגלות שהמשטרה כנראה לא מעוניינת כלכך לטפל בעניין!. הכל התחיל שמישהו החנה את הרכב בחניית נכים תוך שהוא לוקח 2 חניות, נכה אחר שהגיע ( כסא כלגלים ) , לא היה יכול להיכנס לחניה והזמין את המשטרה. מכל הסיפור יצא ככה. 1. לרכב הראשון שלקח 2 חניות, אין בכלל תו נכה- אלא צילום מוגדל של התו בו יש 2 מספרי רכב. 2.השוטר לא טרח לאמת את התו או לרשום דו"ח לרכב על שימוש לרעה בתו נכה או על לקיחת חניה נוספת. 3. בסופו של דבר השוטר אמר לנכה בעל הכסא גלגלים שיחנה על המדרכה ליד ובזה נגמר הסיפור מסתבר כי בזמן האחרון יש מגפה של שימוש לרעה בתוי נכים החדשים וזאת מבלי שהמשטרה או העירייה יטפלו בעניין,משיחה שהיתה לי עם הנכה עולה כי: בעלי רכב נכה ניגש למשרד התחבורה ומוסיף רכב נוסף על התו, וכפי שידוע אוסר משרד התחבורה אל צילום או שימוש בתו שלא בצירוף התו המקורי יחדיו. אז יש אנשים שעובדים במקומות בהם אין חניה, מצלמים את התו ומניחים אותו בחזית הרכב, אבל ללא התו המקורי ! אז רואים פקח או שוטר עובר ליד ואפילו לא טורח לאמת את התו, כנ"ל הפקח של העירייה . אפילו יצא לי היום לראות "נכה" שם את התו הנכה הישן מנייר בקדמת הרכב וחנה בחניית נכים וכאשר עבר הפקח, אפילו לא טרח לבדוק עם מצורף התו החדש!
-
האם אתה מדבר על דגם פרמיום 3.5 ליטר ?? ,
-
למרות שאני די אוהב את ה VW , במיוחד הישנות והטובות, האם 147 , אפילו 141 , לא קצת יקרים לרכב כזה?? קיימים עשרות רכבים בעלי תכונות טובות יותר למחיר הנ"ל, צמפיון לא קצת הגזימו עם המחירים?
-
שיטת הפניה שמאלה כאשר קיים ירוק לשני הכיוונים קיימת כמעט בכל ארה"ב וקנדה, למרות שזמן האחרון החלו הלתקין רמזורים עם פניה שמאלה בלבד --> כדי למנוע בעיות בצומת מסוכן, אבל הדבר עובד נפלא. כמו כן הפניה ימינה באדום מותרת ברוב מדינות ארה"ב וקנדה אבל יש מדינות שיש איסור, כמו כן לרוב הנהגים הישראלים שנתקלים בכך זה באמת מפחיד בפעמים הראשנות להכנס לצומת ולהתקע באמצע . גם יש צמתים עם איסור על פניה ימינה באדום בשלט באנגלית שמופיע מול הרמזור, אבל לא תמיד שמים לב לכך ומקבלים דו"ח. הכי מדהים שלאמריקנים ולקנדים מתקשים לנהוג במעגלי תנועה בניגוד אלינו, זה די מוזר להם ומסתבר שקראו מספר רב של תאונות בשל הקושי בנהיגה במעגלי תנועה כי לא תמצאו שם כאלו הרבה .
-
ישה- הוא תסביר לנו במה אתה עוסק ?? האם אתה משלם מס על הרכב ?? האם אתה תורם את מיסך למדינת ישראל כראוי ? כי מבחינתך המדינה צודקת והאזרח טועה, כולם צריך לתרום כי מטרת המס היא לגרום שוויון!
-
אתה יכול להתקשר לחברת הליסינג ולראות מה יגידו לך, אבל עסקה היא עסקה, לא ניתן להקפיא אותה, ולא ניתן לשנות אותה אלא עם חברת הליסינג נתנה את הסכמתה לעניין.
-
כן, האוצר היא מדינה אחרת, תפקידם הוא לדאוג לקופת המדינה לפני שדואגים לך ולי, אחרת מי יממן אותם ואת המשכורות שלהם, להם יש סדר עדיפויות שונה מאשר לי ולך ותפקידם הוא לא לתרום אלא להגדיל ולמנף את הכנסות המדינה לצורה המקסימלית, מה ש לא רואים עם הפרסום הקודם שלי וכבר מישהו פרסם לינק מגלובס, שהמדינה גם מעלה את המיסוי על רכבים קטנים כדי להרוויח יותר, אז איך זה מתיישב עם מטרת המדינה לדאוג לכסף קודם, האם אין למדינה אינטרס לדאוג לאיכות הסביבה וחסכון דלק עתידי??, לא אם אתה מעלה מיסוי על רכבים קטנים במקום לעודד אותם. אני מסכים שהצרה באה בעקבות שינויים ונתינת רכבי ליסינג לכל אחד שחפץ במיוחד בחברות הייטק וחברות הליסינג עשו קופה די שמנה מהעניין, אבל למדינה אין שום אינטרס למנוע רכישת מכוניות עם אפשר להרוויח יותר כסף!. המדינה היא מעל האזרח, למדינה יש אינטרסים משלה והיא לא שמה את האזרח בתור מלך אלא בתור אמצעי !. כמו שאמרתי וחזרתי, אם המדינה רצתה למנוע את הליסינג היא יכלה בצורה עקיפה או ישירה למנוע זאת מחברות הליסינג על ידי תיקון בחוק או שינוי מס לחברות הנ"ל, אבל בחרה שלא לעשות זאת. פשוט כמו שנכה מקבל פטור על מיסים, כמו שדיפלומט או עולה חדש לא משלם מע"מ, יכלה המדינה לבוא ולהגיד, רכב שירשם תחת חברת ליסינג או השכרה תשלם תוספת של 10%-30% מס יותר בגלל שימוש והנזק שיגרם לסביבה משימוש יתר ברכבים כאלו. אבל מצד שני מי יעשה זאת, ישר היבואנים יקפיצו את מחירי הרכב בתוספת כפולה מהמס!.
-
נו אז תעבור לאנגליה .
-
בארץ לא, אבל אני חושב שבאנגליה חברת קיה נותנת גם 7 שנים מלאות לא ??
-
מישהו פעם אמר לי שן ze זה קיצור של הסטיקר מהניסוי zehirot renult :
-
עם חושבים על כך מהצד של משרד האוצר, הם נמצאים במצב של win win כל הזמן. מצד אחד חברות הליסינג הכניסו לקופת האוצר מיליארדי שקלים על מיסי רכב ביבוא. לא משנה כמה זול חברות הליסינג קונות את הרכב, המס יהיה תמיד כמו רכב לאדם פרטי, ומצד שני הגדלת שווי המס על הלקוחות הסופיים מוסיף עוד תוספת למדינה, אז נשאלת השאלה, מדוע המדינה תדפוק את חברות הליסינג שתורמות כלכך הרבה כסף למיסוי מצד אחד , והעובדים חסרי האונים מצד השני , אם אפשר להרוויח מכל הכיוונים??, למדינה אין אינטרס לקצץ לעצמם מהשמנת אם אפשר להוסיף עוד קצפת.
-
גם 14 היום נחשב מעמד ביניים לא גבוהה, עם תיקח בחשבון משפחה עם 2 ילדים קטנים, לבד באיזור המרכז לשלם גן על שני ילדים זה קרוב ל 4 אלף שקל, ללא חוגים, איפה ארנונה, חשמל ומים, ביטוחים, אוכל, והוצאות שוטפות, ומשכנתא, אתה מגלה שגם עם 14 אלף שקל אתה מגיע לחסכון של אולי 1000 עד 2000 שקל במקרה הטוב.
-
אני חושב שבהחלט אתה טועה, עם לא יצא לך כנראה לראות טלווזיה בזמן האחרון, אז כנראה פיספסת את הנקודה, יש אנשים שאין להם רכב, לא כולם עשירים ויכולים להרשות לעצמם ביטוח וטסט ודלק וטיפולים. יש אנשים שעובדים קשה למחיתם כגון אנשים שבאים אליך הביתה ומתקנים לך את המכונת כביסה ומתקינים לך את הכיריים החדשות שלך, ואם תשאל אותם האם יש להם כסף לרכוש אוטו, הם יגידו לך לא, כי הם בקושי גומרים את החודש, החצי נחמה שלהם שהעבודה מספקת להם רכב שאחרי העבודה הם מסוגלים לקחת את האוטו לקניות כי הם גם ככה חסרי יכולת כלכלית. אז באים אנשים כמוך ואומרים כן, בוא נדפוק אותם, נקצץ להם מהברוטו כי המעסיק לא בהכרח יתקן את גילום הרכב והמשכורת שלהם נשחקת, מה עם אמורים לעשות ? להתפטר ? אולי אתה תסדר להם עבודה במשרד של זליכה. עם המדינה רוצה לדפוק את חברות הליסינג, יש מספיק דרכים לעשות זאת מבלי לפגוע בשאר האוכלוסיה וכאן הנקודה העיקרית. אז קח לדוגמא אותו בחור שמתקין כיריים, ונגיד על פי ההצעה שלך הוא צריך בסוף היום להחזיר את הרכב, אז הוא יוצא מחיפה, סיים את היום בתל אביב ב 7 בערב, הוא גר ביוקנעם, אז אתה אומר לו תשמע סע לחיפה, תוריד את האוטו שם, ותחזור עכשיו עוד שעה אחורה בנסיעה באוטובוס כי אין לו מספיק כסף לשלם גם משכנתא וגם לרכוש רכב להגיע לעבודה.
-
האם הותקנו גם 2 מצלמות חדשות בכביש עכו נהריה בדרך לקיבוץ רגבה ???
-
מצד שני כל הגדולה של המכוניות המיני היא שיפור איכות האוויר, צריכת הדלק ומקומות החניה, המדינה פשוט התחרפנה!. המדינה צריכה לעודד מכוניות מיני.!!
