Jump to content

prince_77

  • הודעות

    365
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי prince_77

  1. prince_77

    עוד בטר פלייס

    די משעשע הכתבה, לא נראה לי שאלבר תקנה אפילו רכב אחד עד שיהיה לקוח ליסינג שיסכים לקחת את הרכב ל 4 שנים במקום 3-שנתיים וחצי ליסינג רגיל עם לא שמתם לב בחוץ..... כמעט כל הארץ עם הפרסומת של פלואנס טורבו דיזל ב 119 אלף שקל..!!! אז נגיד עכשיו היו מציאים לי רכב חדש מחברת הליסינג.. אז מה הייתי לוקח.............??? פלואנס זה בטוח אבל איזה?? נראה לי הדיזל!. ב 19 ק"מ לליטר ( בפרסומת רשום 22 ), זה כמעט כפול מכמות הק"מ שעושה הבנזין 1600 מה שמבטיח תדלוק פעם ב שבועיים שלוש למי שהיה רגיל לתדלק כל שבוע. או ללכת על רכב שאתה צריך לחבר לחשמל כל יום, לעצור כל יומיים בתחנה להחלפת בטריה.
  2. הם צודקים למה לבנות רכבת סביב כל גוש המטרופולין למה לבנות אוטוסטרדה 4 נתיבים מצד לצד של מדינת ישראל למה לא לבנות תחבורה ציבורית סופר יעילה ובעלת נתיבים משלה יותר קל לקחת כסף ולא לעשות כלום!. את הניסוי הזה כולנו יודעים שיגמר כמו שהתחיל, בהרבה רעש ומעט עשן
  3. עם לבחור הזה מגיע פרס ראשון, לבחור שאני מכיר מגיע פרס שני לפחות. הבחור ירד מכביש 531 - רעננה לכיוון מחלף כפר סבא ופנה ימינה לכיוון דרום השרון, אבל הוא עשה טעות, הוא ירד במחלף הלא נכון. אני עובר את הגשר וממולי הבחור יורד לשוליים , עושה פרסה באמצע כביש דו נתיב בעל הפרדה י ועומד מולי. עכשיו מה עושים????? כביש דו נתיבי, אחרי רמזור, 8 בבוקר שיא התנועה והבחור מסרב לנסוע אחורה או לאפשר לשיירה לנסוע קדימה, אבל הפלא ופלא הבחור הוא זקן קשיש בן 80+ לפחות וכנראה גם חסר יכולת שמיעה כי הדציבלים של הציפצופים עברו את ה 100 DBA מזמן אבל הזקן העקשן נשאר בשלו ונשאר עומד באמצע הכביש, רק לאחר שכל השיירה מאחורי עקפה אותי יכלתי לנסוע לאט ובזהירות טיפה אחורה ולעקוף את הזקן הקשיש, רק לראות כיצד הוא נכנס לתוך צומת ברמזור אדום כדי לחתוך עוד נתיב ולהמשיך חזרה לכביש 531. בגלל זה אני אומר, אנשים מעל גיל 70 אין מה לחפש על ההגה אלא עם הם עברו בחינה ליכולת שלהם, רק חבל שהמדינה לא חושבת 2 צעדים קדימה.
  4. למה לא ראלית, עם יש לו הוכחה כי הרכב נמכר כיד 2 בק"מ נמוך , הוא ראשי לדרוש פיצוי , מדובר על רמאות !!! אין פה עניין של טעות, אלא עניין של אי גילוי נאות, רמאות. אולי המשטרה לא טטפל בעניין אבל עם יש לו הוכחות הוא ראשי לתבוע פיצויים אפילו מלאים על חצוי של שווי הרכב ללא בעיה. בית משפט לתביעות קטנות אולי יקח זמן, אבל בטוח עם תיק מסודר הוא יראה לפחות משהו מאשר לשבת ולתת למישהו אחר להידפק גם.
  5. קודם כל ברכה ומעולה, פתרון מעולה לתושבים שצריכים דברים זולים ונשחטים על ידי החנויות, תודה רבה לטרכטנברג. רק שימו לב! - מדובר על פטור במכס, לא מדובר על פטור במע"מ, לכן לפני שתתחילו לייבא טלוויזיות לארץ זכרו שיש לשלם גם מע"מ על המוצרים.
  6. כאשר יש לך בעיה לקבל חוות דעת בארץ מגורמים מוסמכים, הכי טוב לפנות למקור, רצוי ואפילו כדאי שתפנה ישירות למפעלי מרצדס בחו"ל לשם קבלת מידע בנושא, אני בטוח שהנסיון הרב שהם צברו במיוחד בהתאמה של צמיגים לרכב, תוכל לקבל תשובה מסודרת לנושא, רצוי שתפנה במייל מסודר או מכתב עם המידע ופרטים על הרכב, אולי תקבל מהם מידע פרטני שבהחלט יכול לתת לך גיבוי בבית משפט.
  7. גם אתה נסעת בפזו 505 ))
  8. לי זה נראה כמו וולוו S80 או S60, אבל יכול להיות שאני טועה בכל מקרה אני לא בטוח שמדובר בערס, אלא בבחור שהיה בחופשה מהצבא שהשכל נשאר שם ולא יצא איתו גם ולצערי התוצאה עצובה, מזל שהדבר היה בלילה ולא באיזה יום שבת בבוקר שכולם מטיילים אחרת התמונה היתה נראת אחרת וגרועה יותר. אין מה להאשים את המשטרה, מי שבורח משוטרים בסופו של דבר יקבל את מקסימום העונש ובמקרה זה העונש היה עונש מוות. עדיף שהמשטרה תעצור את הרכבים הללו במרדף מאשר שיכור שנוסע בפראות בכביש ומסוגל לחסל בני אדם בדרך
  9. צודק, פי 4, פשוט הדוח האחרון לא היה בסכום , צודק.
  10. במידה ואיש לא לוקח אחריות בחברה ומדובר על חברה בע"מ, הקנס היה פי 3 ממחיר הקנס הקבוע בחוק, הדבר נקבע כדי לחייב חברות לדווח על העובדים שביצעו את העבירה אחרת החברה תשלם כפל קנס. ככה קרה לנו פעם בחברה שהרכב היה שייך למנכ"ל לגבי משפט זה כבר סיפור אחר
  11. מה שאולי היה יותר חשוד אצל השוטר עם החלון מקדימה שבור ובחוץ קור אימיים, קצת יותר מחשיד מסלקל. מה יגיד לשוטר,אני קופא מקור ומעשן, אבל אז השוטר היה בודק ומוצא בעלים יהודים ועוצר את הבחור.
  12. נראה לי גנב די פרמטיבי, בדרך כלל הם פורצים לאוטו ללא צורך בשבירת החלון אלא על ידי מוט מתכת, כנראה הם מיהרו לעבודה. מגיע להם גם חח על הסלקל, לפחות הם יגידו את זה לשופט שיתחשב בהם במידה והם יתפסו וקבלו 3 חודשים בכלא. עצה, מתוך שיחה עם מישהו בתחום משטרתי, הדרך היחידה כיום למנוע גניבה היא לרתך פלאנג לגוף הרכב סמוך לקלאץ או לגז ולנעול את היחידה עם מנעול ענק , כל שאר השיטות חסרות תועלת בניהם גם מכשירי איתור למיניהם..
  13. מס גודל יכול להיות דבר טוב כדי לפתור את בעיית איכות הסביבה , אבל בגלל שאנחנו גרים במדינת חלם-ישראל, השימוש במס גודש יצא לרעה, הכסף שילקח לא יועבר לטובת הכביש אלא לטובת משכורות למישהו , המדינה כמו שר התחבורה במצב טקסטרופלי מבחינה תחבורתית ציבורית, כמובן ברכה על השיפורים בתשתית בצפון שהגיעו הזמן אבל שיש לך רקבת ישראל שעושה מה שברצונה ואפילו מצפצפת על בית המשפט ומשתינה בקשת על שר התחבורה והוא מפחד מידי לעשות משהו, התוצאות ברורות. אני מסכים עם אחרים, צריך מס גודש , אבל רק אחרי שיבנו נתיב תחבורה ציבורית לאוטובוסים, לאחר שיפטרו את כל עובדי רקבון ישראל ויבנו גוף חדש ויעיל ולאחר מכן יהיה שום בעיה לשים מס. ככה אני חושב
  14. טויטה יאריס תיתן לך פתרון טוב,זול,ובטיחותי לנהג חדש
  15. אתה צריך להבדיל בין מאכר לבין מתקין מורשה. כל עוד אתה לא משחק עמם מחשב הרכב ומתקין את המערכת בחיוט. מסודר, קרי יש רכבים שיש בהם הכנה לחיוט לדיבורית או החלפה של רדיו, אין שום סיבה בעולם מדוע לא תהיה אחריות.ואין שום סיבה להתקין אצל מתקין א ולא מתקין ב.
  16. prince_77

    הפורמולה של עזה

    קסאמים
  17. אנשים צוחקים על הפריוס , אבל נוסעים במזדה 3 שלהם וחושבים שמדובר על אוטו טוב, יצא לי לנסוע בפריוס לשבוע ימים בחול שהנסיעה לרוב היא מחוץ לעיר מעיר לעיר, ולהתסבוב המון באיזורים עם כל הפקקים וכו, אחרי שבוע של טחינה של האוטו כל יום, תדלקתי את הרכב לפני ההחזרה לחברת ההשכרה, העלות של הדלק היתה 16 דולר!!!, מדובר על פריוס 2009 בקנדה לדוגמא בשנת 2010, עלות פריוס יד ראשונה = ליד שניה משנת 2009 בגלל חוסרים בשוק וזמן המתנה של 6 חודשים הגיע לאבסורד שהרכב לא איבד גרוש מערכו ולא היה ניתן למצוא בשוק רכב יד שניה במחיר נורמלי.
  18. פורסמה כתבה באתר של MOTOCAR לגבי מרכב של SOLARTAXIת בהחלט רכב מהפכני, אבל מה שכן מעניין הם הנתונים. למי שמעוניין www.solartaxi.com האוטו מסוגל לעבור 100 ק"מ בטעינה מלאה, או חצי טעינה על ידי מערכת 220V תוך 30 דקות. למרות שעלות המצברים די יקרה, המחיר שלהם ירד פלאים בהמשך. כמו כן הטעינה בעזרת הפנלים בהחלט מאוד תורמת למערכת, מה שאומר רכב 100% ידידותי לסביבה ללא תלות חיצונית. מה שאומר שכן ניתן לבנות רכבים זולים ואיכותיים לסביבה עם מתכנים על ידי חברה גדולה וחושבים נכון. לגבי גרעין,דובר בזמנו על בניית תחנת כח גרעינית בשיבטה, אבל בגלל בעיות ביטחון, רעידות אדמה (שבר סורי אפריקאי) וחוסר בקרבה לים, ירד הסיפור מהפרק. בין הפתרונות הכי משמעותיים כיום הם תעלת הימים ( חשמל בחינם ) או חוות סולאריות בנגב או חוות תרמו סולאריות. לפי מה שאני חושב, רשות החשמל או חברת החשמל לא תדאג ליוזמות כאלו בנגב כי איך אתם מצפים להכניס עוד 2500 עובדים שאפשר להכניס בתחנת כוח רגילה שבעוד בחוות סולאיריות צריך עשירית כח האדם בשביל יוזמה כזו.
  19. מעניין ,אתה צריך גם למתכוון לבנזין או גפ״מ כי גם גפ״מ לדוגמא צריך אחסנה ושינוע יקרים ומה ההבדל? .רק המחיר. שלא נדבר על כך שמימן הוא 0 זיהום אוויר אמיתי שבעוד רכב חשמלי הוא 100% זיהום מתחנות כח כאשר אין לך שום אלטרנטיבה ליצור חשמל ממקורות בלתי מתכלים בישראל.
  20. אני בטוח שגם המחיר לליסינג הוא זול בהרבה מאשר לאדם פרטי
  21. מאיפה לך שהטעינה האיטית צורכת כלכך הרבה חשמל ? יש לך נתונים על הצריכה ?? אולי כמות הטעינה היא כמו מכונת כביסה, אולי כמו מקרר ??
  22. האמת מבלי להעליב, לקנות גטה ב 140 אלף שקל ולא לקבל כלום זה כבר אבסורד, יש המון רכבים טובים יותר במחיר הזה. אפילו ה MG עם כל התוספות שאין אפילו בגטה ולא יהיו, עולה כולל ערכת מולטימדיה 144 אלף שקל, אז מדוע לקנות גטה, בשביל מנוע 1.2 ליטר??. לא חסר גם פורד חדש שבהחלט שווה את ההשקעה בגרסת ה 2 ליטר.
  23. בסופו של דבר נגמור על הכבישים כמו בסרט MAD MAX I שחבורות של משוגעים זורעים הרס והמשטרה חסרת אונים, וכנ"ל בית המשפט שלנו. מקרה שיצא לי השבוע לראות בכפר סבא, קבוצה של 4 בני נוער משועממים בבבוקר רוצים טרמפ לבית הספר, אז מה עושים, פשוט- מגיעה מכונית הם יורדים לאמצע הכביש ומסמנים לאוטו שהם רוצים טרמפ, לא מהמדרכה אלא מאמצע הכביש. לאחר כדקה הגיע סבתא חביבה במזדה 2 ואחר הילדים הללו קפץ לכביש וכמעט נדרס, ועוד בחוצפה הוא ניגש אליה דופק לה על החלון ואומר לה " מגיע לבית ספר, מגיע לבית ספר". לשם שינוי המזל לא שיחק להם שהגיע בחור על אופנוע והחל לרדוף אחריהם לסמטאות, כנראה יש פחד מרוכבי הארלי
  24. שאלה, אם לא תחתום על הטופס, האם לא ימסרו לך את האוטו ששולם והועבר הבעלות עליו ?? לא נראה לי, , מצידי שיקחו את האוטו ויחזירו את הכסף, מדובר על סעיף מקפח שאיננו עומד עם שום זכות ליבואן להוריד אחריות על האוטו כל עוד הדבר לא נעשה בזדון ווההתקנה נעשתה במקום מסודר, ומחר תתקין דיבורית ברכב ואחרי שבוע ילך הגיר, יגידו בגלל שהתקנת דיבורית אין אחריות.?? קשקוש..
  25. 122 ק"מ למצבר, לא כולל נסיעה עם מזגן+אורות בלילה, ואז נשאלת השאלה מה הטווח אז? כמו כן מעניין שאפשר לרכוש את עמדת הטעינה ולא להתחייב ליבואן ? מדוע שם מרשים זאת ? רק 1000 פאונד, גם לשנה יוצא יותר זול מאשר תשלום חודשי.
×
×
  • תוכן חדש...