Jump to content

prince_77

  • הודעות

    365
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי prince_77

  1. נו כרגיל אמרנו כבר מדינת חלם, בואו נבנה ונזהם עם פחם במקום להשקיע 2.2 מילארד דולר בחוות טרמו סולאריות בנגב, מערכות סולאריות נוספות, שבשבות רוח בגולן, ועדיין לא נגיע אפילו לחצי מ2.2 מילארד דולר . לפי דעתי מה שרוצים להגיד - אל תדאגו, סידרנו עוד גובים ב 8 מילארד שקל שהפראייר שיממן הוא הציבור כי הכי קל לרכוב עליו, והחוצפה של הכתבה שנציגי אור עקיבא וקיסריה לא הגיעו לטקס ולרשום שם חיים בהכחשה, הוא רק סמן עד כמה השחיטות במדינת ישראל עוברת כל גבול. אין שום דבר ירוק בפחם מר אלי גליקמן- מנכ"ל חברת החשמל ( אלא שחור עם כבר ), אין שום דבר ירוק בהשקעה חסרת תועלת וחסרת עתיד בפחם שהעתודות שלו נגמרות משנה לשנה בקצב מסחרר, ולשר אלי לנדאו, לפי דעתי השר הכי גרוע בהיה בתקופת המדינה, כרגיל, אירופה - גרמניה וספרד - שני מדינות מערביות החליטו להשקיע את מיטב כספם באנרגיה אלטרנטיבית ורק אנחנו החכמים , הנאורים ויודעים את התורה משקיעים בטכנלוגיה חסרת ערך, מזהמת, ואובסליטית מהעולם.
  2. הוא מתחרה עם הכיכרות בכרמיאל
  3. ..באמת, ביקשת יותר מידי , שאנשים למעלה יחשבו איך להציל חיים ולגרום לתנועה לזרום ??, פחח .... למעלה יושבים אנשים שדואגים לך, דואגים שתממן להם כסף, אחרת מדוע בכלל להשקיע בכבישים, נתיבים , העלאת מהירות כדי להפחית תנועה, שיותר זול וכלכלי לשים מצלמות, TOPGEAR אמרו והוכיחו את זה, אבל פה אתה יודע, אין דבר כזה ראלי. פה יש את חלם
  4. עם כבר מדברים על אי נהיגה נכונה, יצא לי לנהוג לפני שנה בהוד השרון ליד כיכר מגדיאל, בהמשך יש מעגל תנועה קטן ליד מאפייה. הגיע בחורה ונכנסה למעגל התנועה, ופספסה את הפניה- " מה עושים עכשיו" חשבה הבחורה, עצרה את הרכב, הסתכלה ימינה , שמאלה, אחורה, ראתה שהיא לבד במעגל, " או אני זוכרת" אמרה הבחורה - הכניסה לרוורס והחלה לנסוע אחורה במעגל תנועה, בינתיים הגיע עוד רכב , " זוז כבר אדיוט" צועקת לו הבחורה, והוא זקן נחמד ששכח גם, מכניס לרוורס ונותן לה לנסוע אחורה. אני חושב שלקח לי זמן לצאת מההלם, היתכן, הבחורה היא ISRAELI WORST DRIVER ??, מי שעושה רוורס במעגל תנועה רצוי שגם יגרוס את הרשיון נהיגה שלו מיד שיגיע למשרד וירשום לעצמו פתק קטן שיתלה על מסך המחשב - אני אדיוט- אני לא יודע לנהוג. רק לאחר מספר ימים שוב בחורה אחרת במעגל תנועה נוסף החליטה שגם היא תתחרה בתואר, מאז לשמחתי לא ראיתי את התחרות הזאת שוב.
  5. 1.קשקוש - בארה"ב יש טעינה של 2X115V, אשמח עם תוכל שוב לגשת לשרשור לראות את הסרט שהעלתי על הCODA הטעינה מתבצעת על ידי 6.6KW שזה X2 110V - 20A חיבור שווה ערך 220X10AX3 שנותן פחות אבל מסוגל לטעון ואין שום בעיה להגביר את המתח גם ל 16AX3 2.האם תוכל להסביר מדוע בקיץ הקודם חברת החשמל התלוננה שהצרכנים פשוט לא צרכו חשמל, האם זה משקף את העמדה שלך 3.ממליץ לך להזמין חשמלאי לביתך לבדוק את המעגלים, עם יש לך קפיצת מתח בגלל עומס זה בגלל חיווט גרוע בבית או ממ"טים ישנים שחתחממים או חיבורי N רופפים. הגדלת המונה מ 3X25 ל 3X40 היא פשוטה ומחייבת רק שינוי של הממסר הראשי בבית כל שאר הלוח נשאר כמו שהוא, מה שחברת חשמל עושה רק היא שינוי בלוח בחוץ להגדלת הצריכה ולמרות שהיום אין בכלל פקקים בלוחות החדשים אלא רק קונקטורים, אני חושב שהם לא עושים כלום חוץ מלנתק את הזרם ולהחזיר מחדש עד להחלפת המפסק הראשי.
  6. Will,כמובן שאתה צודק לא קיים בארץ המושג דו פאזי כי להגיד שקע 220v זה כמו להגיד שקע 2x20 או שקע דו פאזי מושג שלא קיים אצלנו,אבל די מבלבל מי שבא מהארץ לארה״ב ואומרים לו שקע 220v שזה בעצם שני פאזות והארקה. נראה לי שהחיבור האידיאלי היחידי לרכב חשמלי בארץ יהיה תלת פאזי וגם מהרבה סיבות נוספות של עומס וכו וטעינה משקע רגיל לא אידיאלית כלכך. ואתה צודק הקמת שקע תלת פאזי היא לא מסובכת וניתנת לביצוע על ידי כל חשמלאי ללא בעיה ונראה לי בעלות שתשאיר עודף מ4900 שקל . לגבי התשובה של בטר פלייס, מסכים עם חברי הפורום הנוספים ,התשובות לשאלות הקשות עדיין לא נענו. נהג רגוע-הזיהום מתחנת פחם הינו מסוכן מאוד ואין לזלזל בארובה גם שהיא מנותרת ובעלת סוג של פילטר. כמות החלקיקים הנשימים המסוכנים,תרכובות על בסיס פחמני בשילוב עם אדי מים גורמים לך גשם חומצי ונזקים סביבתיים נדונים מאוד, קרי ראה חדרה. במקרה של אינברסיה במזג האוויר ענן של גופרית וחנקות ירד למטה ועלול לפגוע במיוחד בילדים ובזקנים, וזה בהחלט לא נעים. שיש לך חשמל שמופק ממקורות אלטרנטיבית הוא בהחלט פתרון לרכב חשמלי שבו אין זיהום מהתחלה ועד הסוף
  7. 1000WH = 1KWH והטעינה נמדדת בKWH ולא WH, לכן כדי לתקן טעות, כי גם את חשבון החשמל שלנו אחנו משלמים בקילו שוב לגבי עמדות מנוהלות, כל הרשת החשמל צריכה להיות מנוהלת כדי להנות מהיתרון של רשת חכמה, וחברת החשמל הרעבה שלנו לא תשקיע בזה בקרוב, ולכן הפתרון היחידי שלהם הוא ניהול מוני חשמל מרוחק בתור אופציה היחידה שכרגע קיימת וניהול תעריפים לפי שעה ויום. השימוש ב"עמדה מנוהלת" היא רק עניין של חסכון בחשמל בשביל גופים כגון בטרפלייס כדי להנות מתעריפים זולים ומכירתם לקליינטים בעלות הגובהה יותר וכן ניצול של המדינה למדידת כמות החשמל כדי לחייב במס, שימוש בטעינה רגילה מונעת מהמדינה הכנסה ולכן אין למדינה שום אינטרס לשווק לציבור עמדות לא מנוהלות בתירוץ כזה או אחר כגון סיפורי סבתא על כבל מאריך וסכנות האורבות מחשמל מסוכן ורע.
  8. prince_77

    מס ירוק ומנועי דיזל

    מסכים, המדינה אל מוותרת על כלום ואין לה גם רצון להיות ירוקה, מה שהמדינה לא מרוויחה ממס , לא אומר אוטומטי שהיא מפסידה, ההיפך, עם לא קיבלת 5 שקלים, זה לא אומר שהפסדת 5 שקלים וצריך לזכור שדיזל יקר יותר מבנזין ולכן לא היה צריך להיות הבדל בין דיזל היברידית לבנזין היברידית, אלא הפחד של המדינה להפסיד כאילו כסף
  9. אני חושב שאתה טועה ספיראל, הנקודה העיקרית ודי מבלבלת היא כמות החשמל הנדרשת לטעינה, צריך זכור גם שרכבים אמריקנים לדוגמא משתמשים באמפר גבוהה ולכן יגידו שבלתי אפשר להשיג 20 אמפר X2 בארץ, אבל צריך לזכור לדוגמא שאמפר גבוהה יוצא וולטז נמוך ולכן כן ניתן לטעון רכבים דרך רשת החשמל הביתית , ניקח לדוגמא את רכב ה CODA האמריקני שצורך 6.6KW לשעה. לפי הנתון האמריקני צריך שקע דו פאזי 110V 20A לשעה ומכאן אפשר להגיד שבלתי אפשרי לטעון את הרכב בארץ, אבל בחישוב בהמרה למתח בישראל מדובר על שקע דו פאזי 16A - 220V, ובהסבה לתלת פאזי יצתרכו 10A X3 220V מה שיוריד את העומס הטעינה למתח סביר ורגיל של תאורה בבית. עם תזכור שגם לרכב יש בקר טעינה וחיישנים לבדיקת עומס וגם בבית אין לך בעיה להדליק דוד חשמלי ו2 מזגנים וכל התאורה של הבית על תל פאזי,אז אין שום סיבה עם תבצע המרה למחמירים ממערכת 23AX3 בבית ל 32AX3 או 40AX3 , לא היה לך שום בעיה לטעון כל רכב חשמלי מבלי להעמיס על רשת החשמל כל עוד תעשה זאת בשעות בהם הצריכה נמוכה. Q: Is there a standard power plug for home charging (110/220V), or do we have to buy a proprietary power outlet or power station? A: For home charging we recommend using a Home Charging Dock wired directly to a 208-240 volt 40 amp circuit to supply power to the vehicle. על פי הנתונים הללו, שקע תל פאזי 16AX3 220V יתן אפילו טעינה מהירה יותר מ7 שעות שכן 16X3 שווה 48A . רק לא רשום בכלל כמה KWATT צריך לטעינה
  10. לאגסי אין שום נקודת הסתכלות של המדינה, אלא בתור איש עסקים נקודת הסתכלות על עצמו והחברה שלו, אין לבעל עסק שום אינטרס לתת חינם למישהו אלא עם כן הוא ירוויח מכך, האם הפרוייקט הוא במימון המדינה ? לא, האם המדינה מלבד סינדול גופים אחרים פתחה את השוק ונתנה עזרה לפיתוח טכנולוגיות אחרות? לא, אפילו את הפרוייקט של החשמל הסולארי המדינה מטרפדת ומורידה את העלות של היצור למתחת לשקל וחצי כדי למנוע הצפה של השוק. עם אני הייתי המדינה, התפקיד שלי הוא להוריד רכבים מהכביש ולהכניס מבקביל ובמסה את הרכב הציבורי בעלות זולה לכל אדם ואדם, עם זה ברכבים, עם זה בנתיבים יעודים לתחבורה ציבורית, עם זה תחבורה 24X7, לא הפרוייקט של אגסי ולא כל פרוייקט אחר כיום יפתור את הבעיה מלבד MASS TRANSIT שקיים בכל העולם המערבי ובמדינת ישראל נמצא כמו בהודו
  11. prince_77

    חלופות לדלק....

    יש חלופה די זולה שמשתמשים בחו"ל, איסוף שמן בישול והפיכתו לדלק. מקדונלדס בארה"ב משתמשת בשמן שלהם מהסניפים לתובלת המשאיות שלהם http://www.youtube.com/watch?v=7MkXdXT8L1c דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. ייצור ביודיזל בבית http://www.epochtimes.co.il/news/content/view/11760/92/ מתקן להכנת ביודיזל כולל עמדת תדלוק 700 פאונד http://www.biobuddy.co.uk/
  12. יסלחו לי אבל העבריין פה הוא לא מאשר גוף שנקרא מדינת ישראל משרד התשתיות, עם כבר עבריינים, להונות ממס ? כן לאלו שקרובים לצלחת ומס גולגלות על דלק זה לא עבריינות שלמה?, מיסים? 116% על רכב?, מס על רכבים היברידים?, קביעת חוקים ותקנות שאינם מקובלות בשום מקום בעולם רק במדינת ישראל ?, האם אני צריך להמשיך הלאה ?. שלי אומרים תחסוך בחשמל כי אין אבל מצד שני מעלים מחירים של דלק, ולא בונים שום תחנות אנרגיה אלטרנטביות, שאומרים לך אתה לא יכול לטעון את הרכב כי מתחשק לנו לדפוק את כולם אז מי פה מתנהג כמו מאפיה ?. קחו לדוגמא קיבוץ בצפון שמייצר חשמל תוך שימוש בצואת פרות, האם החשמל שהוא מייצר מספיק לטעון רכבים ? כן, האם החשמל הוא פרטי של הקיבוץ ? כן, אז מדוע הם לדוגמא צריכים בקרה וניהול על חשמל שהם מייצרים בעצמם ? ובמידה והם רוצים רכבים חשמלים , בא גוף כמו מדינת ישראל ומוציא להם את הפלאג!. קחו את בתי זיקוק לדוגמא, גם הם מייצרים כמויות חשמל גדולות ומוכרים את זה לחברת חשמל, בטר פלייס באו אליהם גם וחזרו בידיים ריקות, מה שכן כדי להתחמק מרוע הגזרה של מדינת ישראל, הם קנו רכבי גולף חשמלים שאינם מצריכים רישוי ותקנה כמו רכב רגיל ואינם כפופים לחוק של משרד התשתיות לנושא הטעינה.
  13. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4195870,00.html
  14. המדינה צריכה כסף, כסף ,כסף
  15. את זה כן הייתי קונה http://www.youtube.com/watch?v=oy9SWn0jKAw דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. לפי החישוב של 6.6K לשעה אומר שצריך שקע דו פאזי עם 16A מספיק לטעינה עלות 6.6KW כפול 0.5 (עלות קווט) כפול 8 שווה 26 שקל ל160 ק"מ
  16. אני מאמין שהמחיר לליסינג היה ממש מחיר רצפה, מה שאומר שנראה כאלה די הרבה , מקווה שב2013 יכניסו את ה MG 550 עם המערכת המשופרת והגיר הרובוטי.
  17. גם אני מסכים לטיעון , לי אין שום התנגדות לרכב חשמלי, ההיפך, רכב כזה יתקבל אצלי בברכה מרובה, אשתי נוסעת כל יום הלוך חזור 30-40 ק"מ מקסימום, שימוש ברכב חשמלי היה נהדר ועוד יותר נהדר לסביבה, אבל בתור אדם שתומך בסביבה ירוקה ובמחיזור מאסיבי כמו שבארה"ב ובקנדה, מתנגד לעניין של פגיעה בזכויות הציבור לקבוע קו חסר תועלת תוך פגיעה בשוק החופשי. ללא הכנסת שותפים ועידוד המדינה כמו שאר מדינות העולם תחבורה יעילה וירוקה , לא קיבלנו כלום ואחת כמה וכמה שגוף מקבל מונופול בחסות המדינה, תפקידה של המדינה הוא לעודד ולהיות כשאר המדינות המפותחות, במקום זה קיבלנו מדינה לא מפותחת . על עקרון "כאילו ירוק", שלא משקיע גרוש בשום טכנולוגיה ירוקה ( ארובות שרב, תעלת הימים,חשמל סולארי ותרמו סולארי), שבה גוף ממשלתי מקבל החלטות בניגוד לכל הסכמה כלל עולמית והסכמה אפילו של הגוף שקובע - במקרה זה מכון התקנים ולא משרד התשתיות, והולך צעד קדימה ופוגע בי בתור צרכן. לי בא רכב חשמלי קטן שאטען אותו במשך היום מעמדה סולארית , למה, ככה, מתחשק לי, ואני לא צריך את המדינה שתספר לי סיפורים מכאן אני חושב הכעס של אנשים לגופים כמו בטר פלייס, גם אני בשמחה הייתי הולך על קונספט שלהם , יפה ומושקע שבהחלט הייתי שם כסף או לוקח בליסינג, בכיף, אבל לצערי לא, אין שום דבר ירוק כאשר המדינה יורקת עליך והתמחור והעלות והחוזה הם האופציה היחידית בשוק ובחוץ יש דברים אחרים שאינם יכולים להיכנס לארץ. מצטער בטר פלייס, אני באמת ירוק, באמת שמח לרכב חשמלי, אבל לא, נפרד כידידים עד לפעם הבאה.
  18. הנה התשובה שלך http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1833824 מתוך הכתבה זה התשובה לצרכן, לא עמדות מנוהלות ולא סיפורים אחרים שמנסים להאכיל אותנו, עם אתה בתור צרכן מבין אז הגענו לנקודה, כנראה מי ששקוע בקונספט של BP שוכח שמי שנפגע בסוף הם אלו שישלמו את המחיר על בלעדיות, במקרה זה אנחנו הצרכנים והסביבה.
  19. ומה רע בכך, השימוש בגז בשימוש מקומי רק יוזיל את העלויות, התלות בנפט גם תירד כי אין צורך במזוט ובסולר (פחות נפט), ואיכות האוויר תשתפר אבל מעט אבל יהיה שיפור , עם תסתכל על זה תראה כי גם בטר פלייס טטען את המצברים שלהם מתחנות חשמל מופעלות על גז כמו תחנת חגית ( אם אני לא טועה) ליד יקנעם לדוגמא. אני רוצה לחזור לנקודה של Maor Bracha , לפי דעתי כאשר אתה מעלה נקודה בתור צרכן, הנקודה הזאתי איננה נכונה כלל. בתור צרכן אתה צריך לקבל את המחיר הטוב ביותר למוצר הטוב ביותר, כאשר אומר לך בתור צרכן ששטראוס מוכרת פסק זמן ב 6 שקלים במקום 2 שקלים הדבר פוגע בך בתור צרכן, אבל שאני אומר לך שקם מונופול שמסנדל מחירים ומונע בגופים אחרים וחברות רכב אחרות לשווק את הרכבים שלהם בטענות מפגרות כגון " כבל מאריך- סכנה לאנושות" , אז אתה בתור צרכן הנפגע הכי גדול! ולכן אתה לא יכול לתת פידבק חיובי למדינה או לגוף בעל אינטרס לפגוע בך בתור צרכן ולמנוע ממך את השירות והמוצר הטוב ביותר עבור כספך. שבטר פלייס תלך למשרד התשתיות ותגיד אני בעד תחרות ולפי דעתי צריך לאשר גם תקן טעינה מספר 2 ולא רק 3 והמדינה תעשה זאת, אז נגיד, בטר פלייס בהחלט תומכת בתחרות, ובעד סביבה נקיה, אבל שהיא מאושרת מכך שמהמדינה מסנדלת את שאר היבואנים, ומי לא היה מאושר שהוא מקבל בלעדיות, אז כיצד זה משפיע עליך ?
  20. שילוב מעניין http://app.codaautomotive.com/CarConfigurator
  21. מה שמעניין היתה לי שיחה עם כמה חברים, במספר חברות שונות גם שם הציע בטרפלייס את הרכבים לעסקת הליסינג. בכולם סירבו קציני הרכב להכניס את המכוניות לבחירה בגלל עשרות בעיות שהם צופים לעצמם שיהיו להם בעקבות שינוי לרכב חשמלי, בחלקם הגדול נוצרה העדפה בין פורד פוקוס החדשה גרסת 5 דלתות או פלואנס דיזל כדי לחסוך דלק לחברה ולתת לעובדים יותר ק״מ לתפעול. הנקודה בסוף שלמרות הביאו אליהם רכבים חשמלים להדגמה, התוצאה נשארה אותה תוצאה. העובדים לא מעוניינים ברכב שצריך עמדות ומפריע להם לנסוע בסוף שבוע לצפון או לדרום ולהחליף פעמיים או שלוש את הבטריה. מה שכן ברובן מזדה 3 גם מחוץ לתמונה לאחר שהיתה מספר שנים הפייבוריט של קציני הרכב. ואפרופו החוזה של בטר פלייס, חבר שלי שהוא עורך דין לחוזים ,אמר לי על פי דבריו ״צריך להיות עיוור וחסר הבנה בסיסית כדי לחתום על חוזה שהוא משאיר את בעלי הרכב חסרי רכב.״
  22. אני אדגיש לך שוב "למשל לקוח שעבר לבית פרטי ובחניה שלו כבר קיימת נקודת חשמל," בטר פלייס אומרים שאם יש לך לנקודת חשמל בחניה זה מספיק טוב, האם יש לך ידע איזה סוג חוטים צריכים לשם טעינת הרכב?, האם ראית פעם עמדת חניה בבית שיש לו שקע שיש לו חוטים 2.5 ? במקום 1.5?.גם לך בבית פרטי יש שקע תל פאזי? רוב הרכבים הסטנדרטים כגון ניסאן ליף מספיק שקט טעינה רגיל של בית , שקע סטנדרטי על פי תקן חוק החשמל 16A מאושר על ידי מכון התקנים, אין ולא יהיה שום הבדל בטיחותי בין מכונת כביסה לבין הרכב, האם יש לך גם עמדת טעינה מבוקרת במכונת הכביסה שלך ? אני לא חושב, אז שאלה, מה יותר מסוכן, מים וחשמל ? או כבל מעריך שיוצא מהרכב שלך לשקע בקיר ?. ומדוע כבל חשמל בשטח ציבורי עם מדובר על חניה פרטית? האם גם צינור גז שעובר לך בבית פרטי לא יותר מסוכן? במידה וכבל חשמל נקרע או יש קצר, למערכת החשמל יש מערכת הגנה, איזה מערכת הגנה יש לגז ?
  23. "למשל לקוח שעבר לבית פרטי ובחניה שלו כבר קיימת נקודת חשמל, לא ישלם שום תשלום נוסף בגין העברה והתקנה מחדש. לקוח אשר עובר לבית חדש, בו מסיבות שונות, ההתקנה היא מורכבת ומסובכת, ישלם את מחיר ההתקנה בסכום שלא יעלה בכל מקרה על 4,900 ש"ח. נקבע כי במדינת ישראל טעינה של מכונית חשמלית חייבת להיעשות משקע טעינה אשר אושר ע"י מכון התקנים הישראלי ועומד בסטנדרט התקינה הבינלאומי. תקנה זו נעשתה כדי להגן על ביטחון הציבור ולמנוע כל מיני מקרים של של אילתורים של שקעים חשמליים, היכולים להוות סכנה חמורה לציבור. בטר פלייס מתקינה ללקוחותיה עמדות טעינה תיקניות, אשר פותחו בישראל ועומדות בתקנים הכי מחמירים בעולם, ללא כל עלות לצרכן!" כמה חוסר הבנה במילה אחת, רגע עם יש לי שקע ואני עובר לבית בלי שקע, אז יעלה לי עד 4900 שקל, וכמה עולה נקודת שקע של חשמלאי רגיל? 400 שקל - 500 שקל ? למה אצלכם תעלת האצבע עשויה ברזל משוריין ? ועם יש לי שקע בחניה , האם החוטים של 1.5 קוואטקט מספיקים לעמדת טעינה או צריך להשחיל חוטים חדשים של 2.5 כי עם לא צריך חוטים של 2.5 אז מספיק גם כבל מאריך, אז די לקשקש את השטות, סכנה לציבור, עמדה תיקנית, רק אתם BP יודעים הכי טוב בעולם ויצרניות קטנות וחסרות שם כגון טויטה שמי בכלל קונה רכבים שלהם, או פזו או מיצובישי, ניסן, חברות עלומות שם משתמשות בטעינה מסוכנת מאוד וחסרת אחריות, באמת כל שאר העולם מפגר ורק היהודים הטובים יודעים הכי טוב!.
  24. קודם כל מה זה בכלל רשת חכמה, (SMARTGRID ) http://www.youtube.com/watch?v=-8cM4WfZ_Wg דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. אחרי שקוראים את החוזה, רואים שמדובר לפי דעתי חוזה דרקוני שעלותו לחותם היא בשן ובעין, אין שום סעד ואין שום דרך להתחמק, אפילו רכשת את האוטו מכספך ואינך רוצה את עמדת הטעינה שלהם, הם אלו שצריכים לאשר את העמדה? מדוע לא מכון התקנים? חברת החשמל? הנדסאי חשמל ? מדוע צריכים את האישור שלהם? האם אני צריך אישור גם כדי לטעון את הפריוס החדשה בעלת כפל טעינה? את הסיטרואן ION, ניסן ליף?. 4800 שקל להזזת עמדה? האם גם חברת חשמל מתקינה פילר חדש, מעבירה חוטים חדשים ? או שמגיע יוסף התקנות חשמל בע"מ ומעביר לי כבל על הקיר עם תעלת אצבע ושם את הקופסא מחדש ולוקח 4800 שקל ?
  25. גם כביש 6 השקיעה מליוני שקלים על סלילת נתיבים והכפלתם וגשרים וכו.. אבל אני לא רואה שהם דורשים סכומי עתק כדי לנסוע בכביש שלהם ועוד אחרי 20 שנה ההשקעה שלהם חוזרת למדינה, למרות שנעשו גם שם פולישטיקים שונים עדיין איש לא דורש עשרות אלפי שקלים לחודש על נסיעה בכביש שעלותו ותחזוקתו גם לא זולים.
×
×
  • תוכן חדש...