prince_77
-
הודעות
365 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי prince_77
-
אל תדאג, הוא מרוויח גם פעמים, פעם אחת שהוא קונה את הרכב ב 10 אחוז מס ומוכר ברכב במיסוי מלא! פעם שניה שהוא קונה חשמל בתעריף מוזל ומשכלל זאת במחיר מלא. יש גם את בדיקת המגבים שעולה כסף רב וכן בדיקת נוזל שמשות, וכן בדיקת פירורים שהילדים השאירו שחס וחלילה לא יכנסו למצבר ויגרמו לקצר, גם אז צריך לשלם 700 שקל כדי לאבחן זאת. מי שעושה שכלול של הרנו דיזל לעומת החשמלי צריך לקחת גם את זה בחשבון שיש עלויות נסתרות ברכב החשמלי שאין בדיזל , כפי שאנחנו רואים פה על בדיקות רציניות לרכב חשמלי
-
כנראה שיש דברים שצריך ללמוד מההיסטוריה
-
באתר של YNET פורסם על האפליקציה של הרכב שנקראת אוסקר, רק אהבתי את הכינוי החדש שאחד הגולשים נתן ". You should Better Replace it" לגבי ניהול רשת, מדובר בבעיה , רשת מנוהלת או בשמה באמיתי " SMART GRID " - רשת חכמה, איננה פועלת כיום בישראל , אפילו הממשל האמריקני מוכן לתת לחברות שירות אמריקאיות עשרות מליוני דולרים כדי להפוך את הרשת לרשת חכמה אבל העלות של התקשורת וניהול עמדות מפתח כגון שנאים ותחנות המרה עולים הרבה כסף, אי אפשר לבצע ניהול חכם מקומי לרשת חשמל שבעוד שאר הרשת נשארת טיפשה, החשמל שזורם לעמדות של BP היא לא מנוהלת ומהעמדה עצמה מנוהלת, כיצד תוכל עמדת טעינה לווסת את כמויות החשמל באופן רציף עד תחנת השנאי הקרובה כאשר שאר הרשת סובלת מבעיות קשות. לגבי הטעינה של האוטו, מדובר על ממיר טעינה פשוט, כמעט כל בקרי הטעינה הטובים היום מתוכנתים ( עם לזה הם קוראים רשת חכמה) לחיים- אחד הסיבות שחברות רבות באמריקה מתקשות עם ביצוע רשת חכמה היא בגלל העליות של התקשרות , חברות דלק וגז וחשמל אמריקאיות לא מוכנות לשלם עשרות מליוני דולרים עבור תקשורת לחברות צד ג כדי לקרוא את מונה הגז או מונה חשמל ולכן פנו למערכות טובות יותר כגון דוגמא של חברת FULLSPECTRUMNET שמשתמשים בתדרים נמוכים ב MHZ ( רדיו PTT למשל ) כדי לחלוש על שטחים אדירים בעלות אפסית לחברות, אנטנה אחת לעיר שלמה
-
מה שלא מגלים לכם הוא שהמדינה מרוויחה מהתפיסה על מוצרי הדואר והתפיסות בנתב״ג בשווי 0.1 מהתל״ג השנתי של מדינת ישראל והמעניין בסיפור - הכסף הזה מכסה את הוצאות המכס והפיקוח .זאת אומרת משכורות וכו, מסקנה האמריקנים והקנדים גם הפסיקו להתעסק בזוטות כי העלות של המכס על דברים קטנים איננה תורמת מאומה למדינה,פה מעניין שזה תורם למנגנון
-
גם פה יש בעיה.ונגיד אני עובד בחברת הייטק שמשכירה משרדים כמו הרבה חברות,בעל הבית סרב לתת לכם להתקין עמדת טעינה או דורש תשלום נוסף על שימוש חריג בבניין שלו,מה עושים אז,זכותו של בעל הבית לסרב או לדרוש תשלום שהרי מדובר על חניה מושכרת ולא פרטית.כולל פקדון כזה או אחר וזה מתוך נסיון עם בעלי נכסים שמשכירים .
-
לגבי 3 ואז הייתה צריך לחפש את התחנה הכי קרובה לטכניון ולהתפלל לאלוהים כי הבטריה לא תגמר עד שתגיע לעמדת ההחלפה. ונגיד באת לצאת ואתה דחוף דחוף צריך לנסוע הביתה, שעה 5 בערב, שיא הפקקים בכרמל, שיא בהדר, ירידות פריוד מלאות, מה אז ? מנסה לנצל את הירידות של הכרמל לטעינה
-
מזל שלא דרשו ממך גם לעשות ווקס פוליש לאוטו , אחרת גם לא הייתה עובר על חלונות מלוכלכים וקקה של ציפור על מכסה המנוע
-
בשביל זה יצאנו ובחרנו לכנסת, יש שר תחוברה והוא יושב על התחת ולא עושה כלום, אפילו בושות עשו לו בראשון לציון ושקט על פני תהום. חבל שאין שרים כמו ארדן או כחלון שהיו יושבים שם מראים לכולם מאיפה משתין הדג, אולי אז דברים היו זזים
-
תקן1 61851 הוא תקן על בסיס אירופאי עם התאמה לשאר הרכבים החשמלאים, הדבר לא מנע ממשרד התשתיות לנסות ולמנוע משאר היבואנים את האופציה של טעינה מהבית כאשר השאיר אתכם בלעדים בעניין, עכשיו שמכון התקנים פרסם תקן אחיד ופתח את הדלת לשאר היבואנים, עדיין נשאלת השאלה, מדוע רנו מוכרת את העמדות באופן פרטי בעולם שבעוד בארץ לא ניתן לרכוש אותם !. 5GEAR היא אחת תוכניות הרכב המוכרות בעולם והמוערכות באירופה, אני לא חושב שיש מישהו אחר כולל ארגונים כמו ה NEDC שיהיו יותר אובייקטיבים לרכב מאשר אנשים שאינם תלויים כמו 5GEAR, התירוץ של נהיגה חכמה איננו מתקבל בשיקול של נהיגה רגילה ובטח שלא במדינת ישראל ולכן אי אפשר לטעון כי 170 ק"מ הם עניין בטוח, אלא לאורך זמן יש חישוב של נסיעה בלילה+מזגן+עליה שונים לגמרי מאשר בכביש פתוח ללא תנועה ואולי ב 5 לפנות בוקר ולכן כל חישוב אובייקטיבי של כל נהג רגיל שנוסע בנסיעה רגילה לא יגיע לטווח שציינתם.
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4189815,00.html כאשר מישהו מתושבי מדינת ישראל יבזה את בית המשפט, אני בטח כי אותו אדם ישלם ביוקר ובמיוחד בכיסו, אותה מדינה שקוראת לעצמה מדינה בעלת מערכת משפט נותנת לגוף קיקיוני שכולם מפחדים ממנו לעשות את כל העולה על רוחו ולפגוע בציבור ללא בעיה, לשים מצלמות אין בעיה, להשקיע מליוני שקלים על מצלמות חדשות גם אין בעיה, אבל אותו בית משפט ואותו שר תחבורה פשוט אנשים חסרי עמוד שדרה אשר נותנים לקומץ של אנשים ללפגוע ולרמוס בשירות בסיסי אשר קיים בכל מדינה. אני מצטער על כך במדינה שכאילו מנסה לעשות תשתית של רכבים חשמלים, הפחתת זיהום אוויר, מיסוי כבד, אכיפה לא יעילה נגד תאונות אבל פוגעת בכיס, בוחרת להתנהל כמדינת עולם שלישית , ולא פלא , מדוע שמישהו יזנח את רכבו למען תחבורה ציבורית. בכל מדינה מערבית אותו נציג וועד של הרכבת כבר היה בכלא, העובדים היו מאבדים את המשכורת של אותו החודש על הבזיון שלהם וככה לומדים לקח, אבל לא פה . עכשיו אפשר להגיד שיש פרוייקטים כמו של הרכב החשמלי שיצלחו , כי כל השירותים הבסיסים האחרים פשוט נכשלים.
-
לפחות הקטע עם בוראט היה די משעשע :)
-
לחברת בטר פלייס שלום , אשמח עם תענו על השאלות הבאות שפורסמו בעיתונים א.האם נכון שמכון התקנים מסרב לתת לכם תקן על עמדות הטעינה? ב.המשרד הממשלתי היחידי שתומך במיזם שלכם הוא רק משרד התשתיות, הן משרד התחבורה והן משרד הגנת הסביבה מסרב לתמוך בפרוייקטים שלכם ? ג.בתוכנית 5GEAR בוצע נסיעה על ידי בוחן רכב בפורטוגל על רנו Z.E, הגלה כי הרכב עושה הרבה פחות בנסיעה רגילה וזה עוד ללא מזגן מדוע הנתונים שלכם מראים אחרת ? וכמו כן בניגוד אליכם ניתן לרכוש את עמדת הטעינה הביתית ישירות מרנו בעלות זולה יותר וללא כל תלות מחברה זו או אחרת ? מדוע רק בארץ יש מונופול של חברה אחת לעניין ?
-
הנה התשובה לאגסי http://motocar.ifeel.co.il/test/1137.aspx עם טעינה עצמית, אפילו סולארית, ומחיר די שפוי, בהחלט אוטו שעושה צחוק בכל הפרוייקט של אגסי ביחד
-
בהחלט שיטה יעילה וגם יותר זולה מלרסס על הלוחית, פשוט שחור על פתח הצילום , נראה לי יעבוד גם בכל הארץ
-
הרכב הראשון שהיה לנו בשפחה היה VW גטה שנת 84 צורה חדשה, מנוע 1.3 ליטר , הרכב היה שמור , הרכב היה מדוגם + מזגן של אלכס אורגינל שהופעל הרכב לא סחב. אוטו מרווח, תא מטען ענק!!! המדהים הוא שבחוברת של האוטו המקורית היה מערכת BSS, שהיתה בחול להפסקת והדלקה אוטומטית של הרכב בעצירה. רק חבל שהרכב כבר עבר את זמנו ונמכר, הייתי מחזיק אותו עד היום עם הייתי יכול.
-
יש רק מספר דברים שהמדינה בוחרת להתעלם מהם וזה המוצר של שי אגסי, במקרה זהBP חברת BP הלכה למכון התקנים לאשר את עמדת הטעינה וקיבלה סירוב מוחלט, ירצה מר אגסי לתקן, יסע לכל העולם לאשר את המוצר, לא יאשר , לא יקבל. אז כיצד במדינה בה מכון תקנים מסרב לאשר את עמדת הטעינה בטענה של חוסר סטנדרט עולמי ומצד שני המדינה בוחרת להתעלם מכך!, הרי שיש צורך לשם קבלת אישור בטיחות ? ומי מבטיח לנו שהעמדה של אגסי בטוחה ? תקינה? בשימוש בכבילה הנכונה ? מערכת הגנה נגד עומס ? קצרים ? הרי אין שום תקן של מכון התקנים לעמדות הטעינה !. כמו שאמרו , קורים לזה קומבינה, בכל מקום אחר בעולם, חברת בטרפלייס היתה בלת ברירה משנה את עומדות הטעינה לסטנדרט לפי תקן, אבל הם יודעים שהישראלים פשוט היו הולכים וקונים את העמדה כמו שרנו מוכרת אותה בפורטוגל בעלות שנתית . אני לא מקבל אף סיפור של משרד התשתיות והעומד בראשה, אותו אדם שבעד הקמת תחנת פחם נוספת לחבריו. ובנוסף לכך , טעינה מהירה יכול הלתבצע בקלות על ידי מערכת תלת פאזי כאשר מי שיטען בלילה ויתקין את המונה החדש של חברת החשמל לפי צריכה בתעריף לילה מוזל, אפילו ישלם פחות מתעריף יום ופי כמה וכמה פחות מהעלות של אגסי
-
אבל בשביל זה יש מדינה שתמנע מונופול וקרטל לאזרח רק חבל שיושבים לך אנשים שם שבעד רעיון זה ומנסים בכל דרך לטרפד רעיונות אחרים, האם הגיוני לדוגמא שכל העולם יש טעינה בבית ורק בישראל אין אפשרות ?
-
מישהו ראה את הפרק האחרון של TOPGEAR, איך הם "ממליצים" לנתק רכבים חשמלים מהשקע כדי שהנהג יופתע " נשאר לך 2 ק"מ"
-
נקמיצי, מה אתה כועס , אני לא מאשים אותך, לי אין מה למכור MG ואני לא סוכן שלהם, לי יש את הרכב דרך ליסינג, הפלא ופלא, רצוי וכדאי שתלמד גם לכבד דעותיהם של אנשים אחרים מלבד שלך. בשבילי הרכב הוא מעל ומעבר בשביל רכב ליסינג והייתה רוצה נראה לי גם אחד באותו מחיר של מזדה 3 מצוקמקת שאפילו לא מסוגלת לעמוד מול הרכב הזה ברמזור. תלמד משהו כמו שגרנד אמר, עלות מול תועלת, יש כאלו שקיבלו את הרכב בעסקת ליסינג ובהחלט הוא שווה בשבילם כל גרוש ויש כאלו שמקבלים I30, או I35 או 3 או פורד. עם מפריע לך שברכב שאני נוסע יש 160 כ"ס ומושבי עור וחלון גג ומגנזיום וצמיגים רחבים ובשאר מכוניות הליסינג באותו מחיר אין זה כבר שיקול של אלו שבחרו את הרכב שלהם. נסכם במילותיו של GRAND "הMG לא הכי טוב שיש, אך בפירוש לא חרא..." רק אפרופו חבר שלי, אחרי שזרק את המזדה לפח, קנה בעסקה של תשלומים דרך אינפיניטי G37S, אני לא חושב שיש לו בעיה עכשיו לנסוע באוטו ואני מאמין קצת יותר טוב ממה שלך יש, תקן אותי עם אני טועה.
-
אחותה של הmg550 ,דגם ה6 שנמכר באנגליה קיבל 4 כוכבי בטיחות וגם אז בגלל שהוא איננו מטיב עם הולכי רגל גם. השלדה אותה שלדה והמנוע אותו מנוע ולכן ניתן לומר שגם אותם תוצאות ל550 יהיו בבדיקה.
-
אין בעיה לקנות רכב בארה"ב אבל כן יהיה לך בעיה לבטח את הרכב, ביטוח לנהגים מחו"ל מאוד מאוד יקר. לגבי DMV, עקרונית כל מי שנמצא יותר מ 3 חודשים צריך להוציא רשיון מקומי אבל זה בעיה כי אין לך SCN. תבדוק אופיציה של השכרת רכב לטווח ארוך מ ENTERPRISE, או DOLLARS, או HERTZ, העלות כוללת תחזוקה ו ביטוח לכל התקופה ולכן יכול להיות שהיא יותר משתלמת מאשר בכלל לקנות רכב. ואל תשכח כיסוי מלא. האם חשבת על עלות הטיפולים, אחזקה, האם המדינה בא אתה נמצא נדרש לעשות טסט, בדיקת זיהום אוויר , רישום הרכב בעירייה המקומית לשם תשלום עבור תו חניה וכו.... אתה נמצא במדינה זרה, על תיקח את הסיכון ןהסתבך שם עם הרשיות או תאונות כאלו ואחרות, זה בהחלט לא ישראל. בדוק דרך המשפחה אולי תוכל לקבל או לקנות אוטו ולבטח על אחד מבני המשפחה שגם יצהיר לביטוח שאתה בתור תושב חו"ל מעל גיל מסויים נוהג עליו, אולי ככה יהיה לך יותר קל.
-
אחד הסיבות שיש בעייה עם מצלמות המהירות בתוך הצומת הם בגלל החוק ולא בגלל הגבלת המהירות, על פי לשון החוק " אין חובת האטה לפני צומת" כו יש חובת זהירות, האם במידה ויש למישהו רמזור ירוק, עליו לרדת במהירות ?, התשובה היא לא, לכן הומצא שיטת הרמזור המהבהב כדי לתת לנהג את הזמן להגיב לפני שינוי מהירות לפני הצומת. כמו כן חובה לזכור " צומת מבטל תמרור מהירות" ולכן מה היא ההגדרה למהירות בתוך הצומת, האם מצד שהיה 90 ובצד השני יש 90, האם בתוך הצומת יש 70 ?
-
מאיפה לך המידע הזה, הרכב ממשיך להימכר גם ב 2012, עובדה שהאתר עדיין מוכר את הרכב והרכב גם קיים במחירון לשנת 2012
-
למה להגיד חרה על אוטו שאין לך מושג עליו ובחיים לא נסעת בו, האם בכלל ניסית להשוואת את ה MG550 למזדה 6 ? יש לי חבר בעבודה שכבר שנים נוסע במזדה 6 ואחרי נסיעה בMG550 השתכנע שמזדה פשוט מייצרים רכב חסר אופי וחסר טעם. אבל מה לעשות שכל העדר קונה את הרכב חסר היכולת 3-5-6 למיניהם במקום רכבים אמיתים
-
חברת SAIC, הודיעה כי באפריל השנה , תציג דגם חדש של MG550 בעל קווים יותר ספורטיבים, כמו כן החידוש הוא אופציה של תיבת הילוכים ידנית, תיבת ההילוכים האוטומטית מתבטלת לגמרי בסוף שנת 2012 לטובת מערכת רובוטית 6 הילוכים עם קלאץ כפול אשר פותחה בשיתוף עם חברת GM האמריקאית (ניהול איטלקי ). כמו כן יוצא דגמי דיזל השנה אך לא בישראל , וישווקו מספר דגמים חדשים בהם MG5 ודגם MG6 אבל לא בישראל, ה MG5 היא המחליפה של ה 350 שתצא בסוף שנת 2012 כנראה. עיצוב תא הנוסעים מחדש- כנראה הכפתור האדום הוא השמדה עצמית גרסת MG5 כמו כן תצא חברת MG - ROEWE עם דגם חדש של MG750 שהוא בעצם שיתוף פעולה עם GM עם השלדה של ביואיק לאקרוס החדשה.
