prince_77
-
הודעות
365 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי prince_77
-
140 אלף שקל על קרוז טורבו,מצטער כבר עדיף את ה mg550 שיש בה יותר מאשר בקרוז. מנוע הטורבו אמור להחליף את הדגם 1.8 הרגיל ושלא נדבר בארה״ב ששם נמכר רק דגם הטורבו ו2 ליטר ב 13000 דולר
-
האם כדאי לקנות מונדיאו 1.8 אוטומטי שנת 95?
prince_77 פרסם הודעה בנושא של fiesta1997 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
רכבי הפורד בשנים הללו די זולים לאחזקה כל עוד לא מדובר על מוסך מרכזי, הרכב גדול ומנוע די טוב אבל צריכת הדלק העיר די גדולה ומחוץ לעיר טובה, הרכב נוח ומתאים למשפחה. עם מדברים על רכב ב 3000 שקל, אני לא חושב שתמצא משהו יותר טוב או אמין יותר בטווח המחירים הללו, בכסף הזה אולי תמצא סקודה פרומן או משהו דומה, אבל שוב אל תצפה להרבה מאוטו ב 3000 שקל, תמיד יהיו הוצאות ותיקונים. יש לדאוג להחליף שמן גיר כל 60 אלף ק"מ ולבדוק שמן ומים במיוחד במנועים שעשו ק"מ באופן סדיר מאוד -
אם אני לא טועה, עורכי דין אינם יכולים להקים חברה בע"מ אלא רק לעבוד בחברות כאלו, אני חושב שהסיבה נעוצה בכך שעורכי דין חייבים להיות בעלי אחריות אישית , כמובן גם אלו שמתעסקים עם כסף ולכן החוק אוסר עליהם להקים חברה בע"מ. לכן הכול רשום על שמם, כולל חשבונות הבנק .
-
האמת אתה לא צריך חשמלאי, היום כבר המקצוע הזה כבר כמעט לא קיים, רק בתעשייה ובבתים, אתה צריך הנדסאי אלקטרוניקה או חשמלאי רכב בעל הסכמה באלקטרוניקה כדי לבנות משהו קצת יותר יעיל היום , לקחת מצבר ומנוע זה לא חוכמה, עכשיו צריך רק לדעת איך לתכנן מערכת יותר יעילה , אבל יש המון חומר באינטרנט שתוכל למצוא.
-
רק שיש פה בעיה עקרונית שכולם הופכים להיות מבקרים ובמיוחד ישראלים, כל אחד יהפוך להיות בעל תעודה לנהיגת מרוץ וידאג לדווח לקצין הרכב את דעותיו המקצועיות על הרכב שנוהג מולו. השאלת השאלה גם מבחינה משפטית מה שווה הדיווח עם אין שום אפשרות לאמת אותו, האם דיווח על נהיגה מהירה בכביש ללא כל יכולת להוכיח הינו קביל בכלל. בכלל כל העקרון של המדבקה שווה לת*ת כי אפילו על אוטובוסים אפשר לראות שמחקו ספרה או 2 מהמספר.
-
לפי דעתי הדגם הכי מוצלח של טויוטה עד היום. לרכב משנת 2003 היום נראה עדיין מודרני
-
ממליץ גם על פלואנס גרסת דיזל, בהחלט הדיל הכי משתלם היום בשוק למי שעושה ק"מ
-
שלום, עם כבר שאותו שרשור יש לי שאלה יש לי כבר רשיון A2 כבר כמה שנים, מה אני צריך לעשות כדי לעבור ל A1 ? האם גם בדיקת ראיה, רופא משפחה וכו ??....
-
עם יש לך כסף ואתה רוצה שיק, לך על לקסוס, עם אין לך כסף לך על אוריס, כי פריוס היא לא שיק בדיוק. הכי מוצלחת היא הפריוס, במיוחד דגמי 2012 שיכנסו . הכל עניין של כסף
-
שאלה מעניינת אבל איך תסביר לדוגמא שטויטה הילאקס ולא משנה מאיזה שנים תמצא תמיד במחיר יקר ואפילו ב 5 מעל המחירון, כי עדיין לא ראיתי את האדם שישלם 5 אלף מעל המחירון לכל רכב של קיה או יונדאי. אפרופו אקסנט מהצבא, יש לי שכן שהיה לו כזה רכב, היה חוזר לפחות פעם בשבוע עם רכב אחר כי האקסנט היתה במוסך, וגם הספיק להתקע איתה ליד הבית כמה פעמים עד שהחליפו לו עכשיו לפזו פרטנר.
-
הוצאת עצבים (מי נותן רשיון וחינוך לאנשים מסויימים ?!)
prince_77 פרסם הודעה בנושא של alexander8824 בתוך רכב כללי
או...... שאלת מליון הדולר (שקל ), איך נדע עם בריאותו אינה מאפשרת לו לנהוג עם המדינה לא דורשת מאנשים אחרי גיל מסויים לבצע בדיקות בריאות על ידי רופא משפחה או רופא של משרד התחבורה או במקרה שלהם רופא גיריאטרי? . מצטער להגיד אבל כמו שלא הייתה נותן לאדם בן 80 להטיס מטוס עם נוסעים רק לאחר שביצע בדיקות בריאות וכשירות טיסה, ככה גם לא הייתה נותן לו להפעיל ציוד כבד, מדוע הדבר שונה מרכב?, עם משרד התחבורה יקבע סטנדרט בדיקות לאנשים מבוגרים , יכול להיות שחלקם יצתרך להיפרד מהרשיון ולעבור למונית או אוטובוס. אין שום סיבה מדוע המדינה לא תיישם בדיקות בריאות תקופתיות לאנשים כל 10 שנים ( כמו בנשק 3 שנים ), וקורס רענון או ישלחו חוברת עם תקנות או חוקים חדשים , או קורס רענון כל כמה שנים גם כן. -
תור נסיון אישי עם קורולה שנת 2003 ( צורה חדשה ) אני יכול להגיד לך שמדובר לפי דעתי על הקורולות הכי אמינות והכי מוצלחות של חברת טויוטה, הדגמים אחריהם לפני דעתי איבדו את הכיוון וכבר לא אותו סיגנון מכובד יותר ומנופח של ה 2003-2006. עלות אחזקה זולה, חלקים זולים מזגן חזק וטוב, וגיר שנחשב בזמנו בין הכי מוצלחים בשנים הללו בין שאר המכוניות כי אפילו לא מרגישים את העברה בקושי. עם יש לך אפשרות רצוי ללכת על דגם GLI שנראה קצת יותר טוב מבפנים כולל מזגן אלקטרוני, כמובן אחרי שתרכוש את הרכב רצוי גם להחליף פליטר מזגן לא מקורי שהרבה אנשים לא מחליפים בכלל ברכבים. לגבי מחירון,לא יעזור מה אנשים יגידו לך, לרכב הזה כן יש שוק, יותר קל למכור מאשר מיצובישי או רנו או מזדה אפילו. רכב שמור אמיתי ימצא מחיר די קרוב למחירון. ואין שום בעיה למשפחה עם 3 ילדים לנסוע ברכב הזה כולל תא מטען די גדול . בניגוד לדעתו של מר סובארו ( רכב שלא הייתי קונה בשנת 2003 ולא גם חדש ), קיה ריאו ויונדאי אקסנט הם שתי מכוניות מסוכנות לנהג ולנוסעים, רכבים מחרידים שרמת הגימור שלהם לא מתקרבת אפילו לקורולה משנת 1998 עם תינוק בדרך , אל תיקח צאנס במכוניות שאולי קצת יותר חדשות - אבל זולות - חסרות בטיחות וערך כספי שיורד כל חודש פלאים משהו כמו הבורסה בחודשים האחרונים
-
כתובת לתלונה אזרחית (ודיסק כפול של ציפי שביט למכירה)
prince_77 פרסם הודעה בנושא של locomotive בתוך רכב כללי
מכיר את התופעה הזאת אבל האמת, האם באמת התנועה נסעה ב 90 קמ"ש , כי יש אנשים שחושבים שאין תנועה ומחליטים להיות נהג שבת ולנסוע 60 קמ"ש כדי להנות מהנוף וששאר הנהגים יקפצו להם. ולצערי זה גורם לשאר הנהגים להיות עצבנים -
הוצאת עצבים (מי נותן רשיון וחינוך לאנשים מסויימים ?!)
prince_77 פרסם הודעה בנושא של alexander8824 בתוך רכב כללי
דרך אגב, אני חושב שיש טעות, מדובר על מעגל תנועה ולא על כיכר, במעגל תנועה הזכות קדימה למי שבמעגל, בכיכר אתה יכול למוצא את עצמך נותן זכות קדימה לרכב אחר באמצע המעגל גם. בכל מקרה השבוע היה לי מקרה עם זקנה וזקן שהחליטו שחוקי הנהיגה בחד סטרי ודו סטרי אותו דבר. נכנסים לרחוב חד סטרי בעל שני נתיבים, הזקן רוצה לפנות שמאלה ולכביש דו סטרי, אז מה עושים ?? כמובן, נכנסים לנתיב הימיני ומשם פונים שמאלה, רגע אבל מדובר על כביש חד סטרי לדו סטרי, לא אמורים משמאל לשמאל הדו סטרי ? ובכן הזקו התעצבן שעוקפים אותו משמאל כי הוא חוסם את הנתיב פניה ימינה במטרה לפנות שמאלה, החליט הזקן לחסום את 2 הנתיבים עד שכל התנועה בכביש הדו סטרי תתפנה. כולם מצפצפים כולם צועקים, ולבסוף הזקנה לידו פותחת את החלון, וצועקת , מה בעיה משוגעים , רק אחרי שמישהו העיר לגברת שבעלה נוהג לא נכון, סגרה את החלון ונסעו -
נהג טיפש, גשם, מנוע גדול, הנעה אחורית ויש לנו תאונה.
prince_77 פרסם הודעה בנושא של Sameer_tuning בתוך רכב כללי
אני לא יודע עם מישהו באמת יודע מה קרה שם אבל חבל למי שיש רכב כזה יקר לא לוקח כמה שיעורים למידה ממישהו מקצועי. דבר שני שיכול להיות, אולי הוא כיבה את ה ESP, כדי לקבל את האפקט של זריקת ישבן של הרכב. אני יודע מתוך נסיון על הלקסוס GS300 שגם היא בעלת הנעה אחורית שטיפת מים על הכביש וכל סיבוב קטן ה ESP ישר נדלק ומתקן את הרכב, ללא השימוש בESP הרכב נזרק מצד לצד. -
רכישת רכב ראשון 190-200K לנהג צעיר שאלה לגבי הביטוח ?
prince_77 פרסם הודעה בנושא של RoadStar111 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
ROADSTAR, עם כבר מדברים על קורס טייס, ובתור אחד שהיה בחיל האוויר בעצמו, אני אתן לך עצה - גם הטייס הכי מוצלח בעולם, מתחיל בטיסה עם פייפר כמה חודשים, ולאחר מכן ממשיך למטוס פוגה ומשם הוא עובר או למטוסי סילון מתקדם או מטוסי תובלה או מסוקים וכו... מה שאומר שגם עם אתה בטוח בעצמך ומשווה את העניין לטיס, כמו ששם רצוי להתחיל מקטן ולעבור לגדול, עדיין לא קיים הטייס שהתחיל ישר ממטוס סילוני מבלי לדעת את הבסיס קודם על מטוס בוכנה. קח את זה בתור שיעור נסיון בחיים. והעיקר תהנה וסע בזהירות -
מעניין, באתר של MOTOCAR רשום 155 כ"ס http://motocar.ifeel.co.il/catalog/%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%A7%D7%A1%D7%95%D7%95%D7%92%D7%9F/%D7%92%D7%95%D7%9C%D7%A3/2008_%D7%95%D7%9E%D7%A2%D7%9C%D7%94/GTI/cars.aspx
-
שאלה, למרות שמדובר על אחלה אוטו, האם לא מדובר על מחיר מחיר מוגזם מידי על ידי היבואן לאוטו עם 155 כ"ס שעולה 210 אלף שקל ? האם המחיר בחו"ל גם יקר ?
-
רכישת רכב ראשון 190-200K לנהג צעיר שאלה לגבי הביטוח ?
prince_77 פרסם הודעה בנושא של RoadStar111 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אני חושב שהכוונה שהפחד של הגולשים בעלי הנסיון שהבחור יקנה רכב יוקרה ובסוף יגמור כמו הרכב כמו בשרשור הנ"ל חס וחלילה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=409561 אוטו יקר שבסופו של דבר הופך לגרוטאה. לכן רצוי להקשיב לאלו שנתונים לך עצה שלפעמים היא יכולה לעזור. -
תגובת הקצינה בנוסף כי מדוע לא צולמו שאר החניות, שכן היו שם 20 חניות נכים ריקות ! הייתי מצפה לתשובה קצת יותר חכמה, כגון מתצטערת, טעות. אבל מה קשור מחט לתחת, האם זה שמדובר לילה ויש 20 חניות ריקות אומר שמותר?. כמו שנאמר בתחילת השירשור, מהיום גם ניתן לנסוע 200 קמ"ש בלילה, כי הכביש ריק לא ???!!
-
רכישת רכב ראשון 190-200K לנהג צעיר שאלה לגבי הביטוח ?
prince_77 פרסם הודעה בנושא של RoadStar111 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אני לא חושב שתיכנס לעץ, אבל אתה חושב שיש לך מספיק נסיון כדי להתמודד עם רכבים שציינת ? בכל מקרה עצה לי אליך, במידה וכן תחליט ללכת על מכוניות כאלו , קח לך מספר קורסים עם מורה נהיגת מרוצים שילמד אותך איך מתמודדים עם כאלו רכבים, זה לא בדיוק רכב לשיעור נהיגה ולא רכב שסולח על טעיות. חשבת אולי כבר על אולי פזו RCZ בתור התחלה, לא מנוע של מרוצים אבל בהחלט לוק של רכב יוקרה. -
רכישת רכב ראשון 190-200K לנהג צעיר שאלה לגבי הביטוח ?
prince_77 פרסם הודעה בנושא של RoadStar111 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
האמת בלי שום קשר לכותב, גם עם היה לי כסף, לא הייתי נותן לבן-בת שלי רכב יוקרה ב 200 אלף שקל, גם עם הכסף היה כסף כיס בשבילי. נהג חדש צריך רכב טוב ובטיחותי, אין לו את הנסיון או את היכולת לשלוט על רכב בכלל ושלא נדבר על רכב יוקרה, כבר יצא לי לראות בחור צעיר נכנס בעץ עם גולף V6 בזמנו שהחליט שהרכב יכול לפרפר גלגלים אבל שכח שהרכב גם מאבד שליטה והרכב נכנס לעץ. תשקיע 100 אלף על רכב יוקרה יד שניה בטיחותי, סע עליו שנה שנתיים, לאחר מכן תעבור למשהו יקר יותר, הביטוח לבד הוא אבסורד ולכן לא משתלם. -
תראה פיקא, כל אחד והעדפות שלו, אבל אתה לא חושב שקצת אתה לא בכיוון שאתה משווה את הבראבו ליותר טובה מהMG. אולי חשבת עם תעשה מבחן אקראי בין 3 מכוניות ותשאל אנשים איזה רכב היו מעדיפים לקחת, למשל מזדה 6, פיאט בראבו ו MG 550, אני בטוח שהרכב שלא יגיע מקום ראשון ולא מקום שני יהיה הרכב האיטלקי המשובח!. יש כאלו שאוהבים מתלים משובחים, ויש גם בחורות שלא יודעות לנהוג ושהם נוסעות על באמפר הם נוסעות 5 קמש כדי להרגיש טוב בטוב את המכה שהרכב מקבל ממתחת, הכל עניין של נסיעה. יש נהגים שמתלים קשיחים ל מפריעים להם, ותאמין לי אחרי שנסעתי בביואיק לוצרן שנת 2009 כמעט הקאתי את הנשמה מהמתלים הרכים של האוטו שהופכים את הרכב לאוניות פאר שמשייטת על פני הכביש והגלים גורמים לך להקיא. אני לוקח את חוות הדעת של בוחני הרכב תמיד בערבון מוגבל, היו לי אנשים שאמרו לי בהצלחה שקיבלתי רכב סיני והעלו גיכוח, אבל שהיו צריכים טרמפ היו אומרים לי " וואלה ואני חשבתי אחרת אבל באמת האוטו הזה נוסע על רמה ". אז לא תמיד כל מה שרושמים או חושבים בהכרך רלוונטי לכולם. אולי לובינסקי באמת לקחו מחיר יקר מידי אל האוטו, אבל מצד שני לך תסביר מדוע אנשים מוכנים לשלם על מכנסי קורדיו בצבע אדום מגעיל 700 שקל רק בגלל שרשום שם של מותג, ואולי מצד שני הם ממתגים את הרכב כרכב יקר בכוונה , אבל מי יודע צריך שיגיע לארץ ואז נראה מה יגיד היום
-
תרשה לי להגיב . אחרי כמעט 7000 ק״מ. בכבישים יותר גרועים מאשר יגור יקנעם אני יכול להגיד לך שנסעתי במכוניות בעלי מתלים גרועים שאפילו לא דומים לmg שיגידו מה שיגידו על הסיני, בינתיים אני נהנה לנהוג עליו מאשר הרבה משפחטומטיות יפניות, אפילו מזדה 6 נראת כמו מזדה 3 בהשוואה ל550, אולי צריכת הדלק לא בדיוק יפני, אבל בינתיים שנוסעים ברכב, היפני זה מה שאני רואה במראה מאחורה.
-
רואים שלא נסעת על 550 לאורך זמן, אולי הורכב קצת קשה בגלל הקפיצים שמותאמים לכבישים מהירים ולכן הם קשים, אבל תאמין לי ב 120 קמ"ש הרכב לא מקפצץ. המחיר באמת קצת יקר לרכב ראשון בארץ שדי דומה לI25. אבל בטח לא דומה ל 550
