prince_77
-
הודעות
365 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי prince_77
-
אתה מדבר על אותה מדינה שמוכנה למחוק לאליטה מליארדי שקלים מחוב ומצד שני אין בעיה למדינה שאותו אדם יקח גם בונוס של 10 מליון שקל?! המסקנה מהסיפור שלבעלים לא היה עורך דין מספיק טוב או שהעדיף להפסיד ולסגור את החבילה בכל דרך. שאם יש רצון יש גם יכולת, האוטו היה יכול להתרם לאחד המוזאונים בארץ לתצוגה כגון המוזאון של סטף וורטהיימר בתפן . דבר נוסף המדינה מוכרת במגרשים מכוניות לפירוק לחו״ל בלבד ואין שום סיבה שלא היתה עושה זאת גם במקרה זה.
-
רק בעיה שעדיין לא מצאו את החומר שיכול להחליף את המסילות כי בנגב יש בני דודים שאוהבים חומרים מוכבים ולכן לא נראה לי רכבות מהירות ובני דודים במדבר הולכים ביחד
-
מתי יודעים שיש התחלה של בוצה במנוע ?
prince_77 פרסם הודעה בנושא של prince_77 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה על התשובות. האם מומלץ לשים שמן סינטטי מלא לרכב שלא עושה הרבה ק״מ בשנה? -
שלום רב לכולם יש לי קרוב משפחה עם קורולה 2004, האוטו עם 130 אלף ק"מ ומטופל פעם בשנה, הבחור שנוסע ברכב כבר לא משתמש ברכב הרבה בשנים האחרונות. רציתי לברר בגלל המחלה הידוע של הבוצה במנועים הללו מה הסימנים לכך?. פתחתי את פתח מילוי השמן, כאשר מסתכלים בפנים רואים סביב השמן כי הוא לא חום או שחור, השמן עצמו בסדר אבל סביב הפקק וסביב הפתח יש עיבוי של שמן אפור שהצתבר ועל הפקק מבפנים יש לכלוך. האם יש התחלה של בוצה במנוע ? במידה וכן האם ניתן לבצע שטיפה פנימית למנוע או שיש צורך בפירוק מיכלולים ופירוק הקרטר כדי לנקות ? תודה מראש אמיר
-
חוצפה כזאת עוד לא ראיתי,בנאדם שהעמיד את רכבו בדיוק באמצע פניה
prince_77 פרסם הודעה בנושא של idannn-996 בתוך רכב כללי
אני תמיד אומר שעם היה אפשרות להורים להיכנס עם האוטו לתוך הגן ,הם היו עושים את זה -
אתה שוכח ש 5 כוכבי בטיחות הם תוספת לפגיעה בהולכי רגל גם ולכן יש תוספת נקודה על רכב שגם גורם לפגיעה פחות אנושה להולכי רגל, 4 כוכבים לרכב סיני הוא בהחלט כבר הבדל משמעותי מאשר שאר הרכבים הסינים הרגילים. רק אל תשכח, גם סקודה פעם ייצרה רכבים שכולם צחקו עליהם והיום איפה היא ?
-
בהחלט רצוי לסגור את העניין בלי הביטוח, אבל התמונות מראות מספיק כדי להאשים אותו החציית נתיב כאשר הוא עומד על הקו ההפרדה. 531 הוא אסון ובמיוחד המדינה שלנו שכבר הוציא מכרז באוגוסט לסיים את הכביש המזורגג הזה אבל זה לא מעניין איש לפתור את בעיית הפקקים הנוראה של 531, בקיצור 531 כביש ארור ומזל שהתאונה נגמרה במשהו קל ולא במשהו חמור יותר.
-
הבעיה העיקרית של המוסכים המורשים הוא ניצול זמן עבודה ראלי, עלות שעת מוסך בערך 200 שקל, וכאשר לוקח טיפול גדול או בינוני פתאום דופקים לך - שעה החלפת שמן - שעה החלפת ברקס. לכן לפי דעתי המוסכים המורשים פועלים על פי צרכיהם האישים, האם הגיוני שהחלפת ברקסים קדמיים ( רפידות בלבד ) יקח המוסך 250 שקל עבודה ? ועוד 100 שקל על שמן ועוד 200 שקל עבודה על פלאגים והרי לכם טיפול של בין 1000-1600 שקל על כלום. אצלי בטויוטה בזמנו החלפתי שמן+פליטר+מצתיםNGK+פילטר אוויר ולקחתי עוד תוסף ושילמתי 450 שקל במוסך לא מורשה. לא היה איכפת לי לשלם עוד 100-200 שקל במוסך מורשה של טויטה , אבל מתוך הכרות גם עם העלות שלהם הייתי יוצא עם נזק של 800 שקל לפני מעמ. לכן אין מתנות חינם. לחבר שלי עם פזו 307 שהיתה לו תקלה במחשב לקחו 350 שקל חיבור ראשוני למחשב, ולאחר שתיקנו את החוטים הרופפים במחשב לקחו עוד 350 שקל על חיבור מחשב??!!! ( WHAT THE F*** ), הרי חיברתי את המחשב פעם ראשונה, מדוע חיוב כפול?? ככה זה, לא טוב לך לך למוסך אחר... שום דבר לא משתנה אצל היבואנים והמוסכים המורשים
-
אולי הטיפולים זולים אבל בשאר החלקים הדבר הוא מטורף, חבר שלי עם רנו סניק 2008 עשה טיפול אבל - תושבת לאגזוז ( חתיכת גומי ) - 500 שקל ללא מעמ, תושבת מנוע - 600 שקל לפני מעמ ( גם חתיכת גומי )- טיימינג - 3000 שקל !!!! הייתי אומר שאולי בשמן ופילטר הם זולים , אבל לתקוע מחירים בחלקים אחרים אין להם בעיה.
-
כנראה שיש נזילת אבקת חשמל שמלכלך את המערכת, באמת רצוי לבדוק שאין נזילה של חשמל
-
התייעצות לגבי הפעלת פרוג'קטור באמצעות ממיר מתח
prince_77 פרסם הודעה בנושא של nadavrotem בתוך רכב כללי
שטויות. אין צורך בממיר מתח יקר ועצבני. מה שכן אולי תזדקק זה ממיר עם יכולת עבודה טובה לאורך זמן כי הפשוטים לא בנויים לעבודה מאומצת העקרון אומר מתח נמוך איפר גבוהה , איפר נמוך וולטאז גבוהה ולכן הממיר לוקח את האמפר במכונית וממיר לך לוולטאז גבוהה. העקרון אומר וולטאז כפול אמפר שווה וואט ולכן רמת האמפר היא נמוכה ,בערך 0.2 אמפר למערכת 220v בדוק באליבאבא ממיר מתח 1000w מ 12 וולט. יש איכותיים כולל משלוח בעלות של 100 דולר שיש להם הגנה ובאים עם כבלים לחיבור מצבר ישיר רק אל תגמור את המצבר כי מצברי רכב לא נועדו לפריקה כזאת .לאורך זמן או מניעים את הרכב או משתמשים במצברי פריקה עמוקה. -
התייעצות לגבי הפעלת פרוג'קטור באמצעות ממיר מתח
prince_77 פרסם הודעה בנושא של nadavrotem בתוך רכב כללי
50W - 220V זה לא בדיוק 300W לממיר מתח רגיל, אבל לא צריך להיות בעיה להפעיל את הLED עם ממיר מתח לא גל סינוס טהור כי לא מדובר על מוצר אלקטרוני רגיש!, אין שום סכנה בשימוש ממיר גל סינוס מרובע, כי גם LED איננו צריך דיוק. השאלה היא איכות ממיר המתח, האם הוא יוכל לתת לך בדיוק את המתח הדרוש וכן לכמה זמן אתה הולך להפעיל את הממיר מתח -
אפשר לציין כי בניסן טידה, החלק היחידי שהם לא הצליחו להפוך למרובע היה ההגה, כל השאר מרובע שנאמר , אוטו למרובעים
-
א. להיות נהג טוב בטסט - לא כל אחד יכול, עובדה שיש כאלו שלוקח להם 12 טסטים- הדבר משקף משהו והמדינה מעלימה עין ב. אם לנהג אין את הכלים ללמוד על כלי הרכב כמו שאנשים שלומדים טיסה מחוייבים לעשות סימולטורים, אין צאנס שנהגים יוכלו להשתפר. מכאן המסקנה, נהג שעושה שטויות, או נהג שהוא הססן וחסר בטחון או עודף בטחון - מקומו לא בכביש, אני יכול להביא סיטואציה שכולנו נתקלנו בהם שלרוב הם אלו שחסרי נסיון ונוסעים בנתיב השמאלי במשך 20 ק"מ הבאות כי הם צריכים לפנות שמאלה ויש להם פחד להשתלב בתנועה ולכן אלו הם האנשים בעלי הסיכון לשאר הנהגים, אלו לרוב הטריגר שבעקבותם נוצרים תאונות אבל זה על קצה המזלג. נהג שאין לו כלים להתמודד עם כלי רכב ששוקל מעל טון - או שלומד על בשרו או שיש לו מזל בחיים -לומד וניצל.
-
הרבה נרשם בפורום על קנסות- על מצלמות - על מהירות, אבל בסופו של יום כולנו יודעים שמהירות איננה הגורם המכריע לתאונות, תנאי דרך הם לא תמיד גורם לתאונות אבל המרכיב העיקרי שגורם לתאונות שעדיין לא טופל- הנהג!. כשם שאקדח לא הורג אלא האדם שלוחץ בהדק, ככה נסיעה ברכב, באופנוע גם - כלי שמשמש להסעה מנקודה A לנקודה B הופך להיות כלי מוות בידי אחרים. ולמה אני חותר, לפני כמה שנים אמר לי מישהו " גופים גדולים הם חסרי אחריות ופועלים רק שצריך, כשם שאדם לא לוקח וויטמין C ברציפות ובסוף מקבל שפעת ומשתמש בתרופות כאלו ואחרות, ככה גופים גדולים לא מכינים ולא לוקחים שום פתרון אלא עם צריך". לצערי הדבר העיקרי של תאונות הדרכים מורכבים כמעט לרוב מגורם האנושי, הוא המפתח לבעיות, והגוף הממונה עליו כושל!. אני לא חושב וזו דעתי שלכולם מגיע הזכות לנהוג... ואני לא מפלה ולא גזען, אני חושב שגברים ונשים, לבנים ושחורים, יהודים וערבים וכל בני העדות השונות, לא לכולם מגיע הזכות הזאת, לפי דעתי כלי רכב הוא כלי מכאני לכל דבר שדורש הבנה, יכולת תפעול, שליטה ויכולת טבעית לשלוט על כלי רכב, אין זה עניין של אפליה או עניין של שנאה, והפקטור של שימוש בכלי רכב כאילו מדובר בטוסטר הוא הגורם לבעיה ובמיוחד אלו שנותנים את הרשיונות. יש אנשים שאינם מסוגלים לרכוב על אופנים או לשלוט על יכולת שליטה על טרקטור או מטוס, אין הדבר שונה מאנשים שאינם מסוגלים לנהוג, קרי תוקעים את התנועה, נוסעים עם הכסא בתוך הדאשבורד והפרצוף בתוך ההגה ובסוף שואלים - מי נתן להם רישון ?. משרד התחבורה והמדינה מטילים מיסים כבדים על הציבור כדי למנוע עודף רכבים, עודף תנועה, ולצמצם תאונות, אבל בגורם האנושי מראש לא טופל והדבר נלקח מובן מאליו. ואני אומר בסופו של דבר - מי שאשם בחלק גדול מהתרומה לנהיגה כושלת היא המדינה, ולא באכיפה - כי זה החלק הקל ביותר- אלא בחינוך ובמתן הרשיון במדינה שאיננה מסוגלת להירגע מתאונות. הכל מתחיל בלימוד נהיגה ובדרך שהמורה גם מלמד ונגמר בטסטים שבודקים יכולת כללית ולא יכולת נהיגה. אני חולק על כך שטסטר נוסע עם מישהי או מישהו הנבחן נוסע 20 קמ"ש , אני לא לקבל את זה שמורה לוקח תלמיד חדש לנהיגה ישר לתוך איזור תעשיה בשעת לחץ והתלמיד לא מסוגל אפילו לסובב את ההגה וכמעט נכנס בקיר, אני לא מקבל שזכותם ללמוד נהיגה בתוך תנועה כאשר אפילו את הבסיס לא נלמד כראוי. נהג לעתיד הוא נהג שיש לו תכונות ויכולת לנהוג מבלי להרוג אנשים לאחר חודשיים בתור נהג חדש, וכבר הראתי בעבר פה לינק לתוכנית טלווזיה בקנדה שבאמצעים פשוטים ניתן לחנך גם את הגרועים ביותר להיות נהגים טובים יותר ומסתבר שגם שם אנשים חסרי יכולת נהיגה קיבלו רישון ומנחי הטלווזיה מגרדים את הראש ושואלים " HOW THE HELL GIVE THEM DRIVIG LICENSE". ואני לא צריך את אור ירוק כדי שיגידו לי איך לנהוג, אני צריך את המדינה שתיקח אנשים רציניים בעלי יכולת והבנה מוטורית ותבנה למורים דרך ללמד נהיגה יעילה יותר ובטוחה יותר, לנפות את אלו שלא מסוגלים אפילו להבין מה תפקיד מדיד השמן ולבנות מקומות מיועדים לנהיגה יותר מקצועית ואיכותית לנהג המתחיל כדי שילמד באמת עד כמה מסוכן הרכב ועד כמה הבנה של נהיגה תוכל לתת להם בטחון ויכולת לנהוג כראוי. ככה מונעים תאונות בעתיד, ככה גורמים להפחתה של תאונות, לא על ידי מצלמות ולא על ידי סיפורים.
-
רק שכחו לציין את הרשום בקטן - " סקר זה נעשה בקרב תושבי מזרח ירושלים בעלי תעודת זהות ישראלית וכן תושבי העיר המשוייכים לזרם יהודות אהרון ונטורי קרטא חרטה." ומכאן הסקר של ירושלים.
-
ראשית אחריות על תקינות האוטו אולי על הנהג אבל עם היה צורך בבדיקה לכיול מהירות הדבר היה נכנס לטסט . דבר שני בלתי אפשרי לנסוע בדיוק 90 קמ"ש וגם מהמחמירים ביננו כולל משטרה ולכן הטעון של 90 דרך בקרת שיוט היא אבסורד כי לא ניתן כל שניה להשתמש בבקרה באופן אוטומטי, בקרת שיוט נועדה לאוטוסטרדה ולא לכבישים בין עירוניים שבהם יש תנועה מרובה ולכן הטיעון הזה לא תופס, גם רוב מכוניות הליסינג דרגה 2-3 אין בכלל בקרת שיוט. אולי מבחינה אלקטרונית ניתן לכייל את המצלמות ממהירות 91 קמ"ש אבל אני לא חושב שהמערכת שתקלוט את הנתונים תוכל להסתדר עם מאות ואלפים ואני מנחש עשרות אלפים של תמונות ביום ומספיק 1% מתוכם שביום יגישו ערעור כדי לסתום את בית המשפט ל 10 שנים הבאות ומשם הדרך קצרה לפסיקה של בית המשפט לבטל את העניין לאלתר. שוב, תאר לך סיטואציה שאתה מקבל קנס על מהירות של 92 קמ"ש בכביש של 90, אנחנו בני אדם ולא מכונות, ביום שהמכוניות יסעו לבד יהיה ניתן להפעיל את החוק, כל עוד האדם מאחורי ההגה, לא יהיה ולא יתקבל טיעון של 91 קמ"ש קנס אוטומטי.
-
אתה מוזמן לקרוא עשרות כתבי משפט רק כדי לגלות שאפילו הגדולים שבניהם הסכימו כי יש סטיה, אחרת אתה מוזמן להסביר לנו מדוע בית המשפט קבע שמד לייזר מחייב הורדת מהירות בין 3-4 קמ"ש פחות מהרשום, שהרי לייזר נמדד במהירות האור ואין סטיה בניגוד למצלמה שמופעלת על ידי חיישן כביש ולכן בית המשפט מקבל את גרסת הסטייה. לא כל הרכבים שווים ולא כל הרכבים דומים, 100 קמ"ש בפורד אסקורט שנת 89 היא לא 100 קמ"ש בדיוק בפורד מונדאו שנת 2011. עם המשטרה תרצה לתפוס על סטיה של 1 קמ"ש היא יכולה לעשות זאת בפועל ובית במשפט פשוט יתחיל לפסול את הדוחות . יש הכרה בכך שאדם נוהג בתחום הסביר- סביר זה אומר שאתה נוסע בכביש של 90 קמ"ש בפועל, אתה יכול לנסוע מבלי שתשים לב במהירות שבין 85-95 קמ"ש באופן מתנדנד, ומה לגבי מכוניות שאין אצלם 90 קמ"ש מופיע, קרי רנו פלואנס, אין 90 קמ"ש יש קו, יש 80, יש קו קטן ויש 100, אז??? האם אתה מסוגל לאורך זמן לנעול את עצמך על הקו שבין 80 לבין 100 במחוג קטן כלכך. צריך גם הגיון ולא רק קביעה.
-
אפשר להרגיע את כולם, בלתי אפשרי לתת קנס לרכבים על מהירות 1 קמ"ש מעל המותר, היו כבר עשרות דיונים בבתי משפט על העניין ומוצרה הסכמה על 10% סטיה בין המהירות המותרת לבין המהירות בפועל, הובן מזמן שרכב מסוג 1 נוסע 90 רכב אחר נוסע 88 ורכב שלישי יסע 92, אין דיוק מוחלט בין רכב לרכב ולכן יש סטיה של 10% בפועל. לכן בכביש של 90 קמ"ש בפועל המהירות המקסימלית היא 99, אבל יש סטיה בין רכב לרכב ולכן לא נתנו דוחות על מהירות עד 99 קמ:ש אלא רק מעל 101
-
הMG6 הוא במקור אוטו רכב כמו ה MG550, רק מדובר בדגם בשינויים קוסמטים כגון הדשבורד ודגמי 5 דלתות במקום 4 . המנוע והשלדה אותו דגם. לגבי הערות, אצלי הרכב עם מעל 7000 ק"מ, אני מפחד שהמפתח ישבר, קניתי במיוחד מחו"ל מתקן מיוחד להחזיק את המפתח וזה עובד נהדר, ולהגיד את האמת, די נהנה לנהוג על הרכב, לא מטוס בהתחלה אבל בהחלט יש קיק שצריך, הרגשה של רכב מסיבי. צריכת דלק- האוטו די חסכוני מחוץ לעיר, בבקרת שיוט הרכב מזמזמם על 100 ב 2000 סל"ד, צריכה של 1-13 1-14 בתוך העיר- עם הנסיעה היא בתוך העיר נטו וכבר היה לי כמה פעמים , צריכה של 1-7.5 - 1-8.5 האמת בסכום הזה של הרכב בהחלט רכב נחמד ( רק נמאס לי מהמזדות שעומדות לידי ברמזור ומנסים לעשות רייס- 160 כ"ס אין לכם סיכוי סתם... נסיעה בטוחה, פשוט הרכב משאיר את כולם מאחורה מבלי להתאמץ)
-
הרעש בהחלט מגיע מאיזור השסתומים, אבל אחרי שרואים את הסרטון בYOUTUBE, הרעש די דומה ( נשמע כמו מנוע דיזל ). יכול להיות שמדובר על רעשים בכל המכונייות, הכי טוב שתבדוק גם אצל רכבים דומים. לגבי צריכת הדלק עדיין מוקדם לקבוע עם ק"מ כלכך נמןך.
-
עם הייתה קונה חדש הייתה קונה את הדגם S המשופר, אבל אין מה לעשות , קשה קשה לנסוע עם 320 כ"ס. פעם אחרונה שנסעתי באוטובן בישראל היה קשה להגיע ל 260 קמ"ש, חסר כ"ס למנוע. בסופו של דבר נהייה רצינים, זה לא עניין של כ"ס זה עניין של נהיגה, וגם עם 500 כ"ס לא יעזרו עם אין לך יכולת לשלוט על הרכב.
-
תבדוק את הסיאט, 28 אלף ק"מ בהחלט עם זה נכון בהחלט יש לך אוטו חדש, הבצבע הוא עניין של טעם, השאלה היא האם אתה חושב ששווה להשקיע כלכך הרבה האודי ישנה מאשר סיאט חדשה יותר?.
-
השקת צמיג חדש בפורטוגל (מחפשים חבר פורום שיבוא איתנו להשקה ולא יודעים איך לבחור)
prince_77 פרסם הודעה בנושא של itire.co.il בתוך רכב כללי
מה לגבי סלוגן כמו "גם אני לא יכול להרשות לעצמי צמיגי גורדייר״ סתם צ׳וחק .... :) -
צריך לחזור לימין?? :) חס וחלילה ששמלאני יתפס מצד ימין,מה יחשבו עליו אחר כך ,נמצא בשמאל והכי טוב כי עוד 50 ק״מ יש פניה שמאלה
