Jump to content

prince_77

  • הודעות

    365
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי prince_77

  1. מזעזע לראות דבר כזה, פשוט מזעזע. הנה תאונה שנגמרה בזול היום והיתה נגמרת בתהום לולא המזל של הנהג http://www.hnn.co.il/gallery16317.htm או את אלו שבאמת נסעו מהר ליד הטכני והרבה לא נשאר מהBMW http://www.hnn.co.il/gallery14437.html l
  2. ניתן למצוא באינטרנט
  3. הייתי רוצה לציין משהו בקשר לכתבה וציין אבסורד אחד במדינה אולי מישהו יכול להסביר לי מדוע במדינה שאוסרת על הכנסת שינויים למנוע כגון פילטר FREEFLOW וסעפת יניקה וכו שאינם מערכות בטיחות לרכב נחשבים עבירה מצד אחד, ומצד שני יכולים חברות ביטוח וחברות ליסינג לקחת רכבים אחרי תאונה ולשפץ אותם למרות שנפגעו פיזית בשלדה ונחשבים לעבירה בגלל שינויים מבניים ברכב ומחזירים אותם בכלל לכביש ??? איפה גבול הטמטום של מדינה שנותנת סמכות לגופים גדולים אפילו לאחר תיקון בחוק שירשם שהרכב עבר תאונה , להחזיר את אותו רכב לכביש אבל לשים פילטר מבד אסור ?? אני חושב שמי שיושב במשרד התחבורה איננו בעל ידע או סמכות או הבנה בתחום ואיננו מבין כלל מה אסור ומה מותר.
  4. האם הדגם שנמכר בארה"ב הוא אותו דגם ומנוע שנמכר בארץ ?, נראה לי שתמיד יש הבדלים בין הדגמים שם לדגמים בארץ , הן במנועים והן באבזור.
  5. לגבי ניסן TIIDA, זה הרכב היחידי שרק ההגה נשאר עגול, כל השאר מרובע ב 70 אלף אפשר גם להביא טויוטה פריוס או הונדה אינדיסט הייבריד, גם סופר חסכוני וגם די גדול למשפחה
  6. ממה ששמעתי על מערכות גפ"מ, הכול תלוי במערכת שמרכיבים גם, מסתבר שיש כמה סוגי מערכות גפ"מ לרכבים שנמכרים בשוק, יש מערכות ב 7000 שקל ויש ב 9000 שקל, ממה שהבנתי, היקרות יותר הרבה יותר טובות למנוע ופחות בעיות , זה ממה שמישהו סיפר לי.
  7. יש גם גרסה שנמכרת עכשיו בארה"ב, דגם V עם אני לא טועה] שהוא עם תא מטען גדול יותר
  8. אז מה שאתה מציע הוא לזהם את הסביבה על ידי יצור חשמל מוגבר בתחנות כוח, ואז יבוא חבר שלך ממשרד התשתיות ויגיד שצריך עוד חשמל כי אין מספיק, אז בוא נבנה עוד תחנת כוח פחמית מזהמת, ובטח תרצה להסביר לנו כמה שטח תחנה כזו לוקחת, כדי לייצר חשמל למכוניות של אגסי!. אין מה לעשות, הדיזל הוא דלק פראקטי יותר בשימוש מאשר ברכב חשמל כיום, במיוחד עם שימוש בביודיזל ומחזור שמן בישול ישן. מה שאגסי עושה הוא לקחת פחם ולשרוף כדי לייצר חשמל כדי להטעין את הרכב החשמלי , אין פתרון אחר כיום במדינה ליצור חשמל, גז כרגע אין, ופחם מזהם את הסביבה פי כמה יותר מכל דלק, אז אין שום פתרון אידיאלי, ואולי לא שמת לב אין שום דבר ירוק בתוכנית של אגסי עם תחנות הטעינה שלו לא ירוקות. אולי לא ראית את הכתבות על תחנות סולאריות חדשות שנבנות בנגב לייצור חשמל, ולגבי הקונספירציה, אולי תסביר לנו מדוע מערכת 1KW לייצור חשמל עולה ב COSTCO בארה"ב 3000 דולר ובארץ אותו פרוצדורה אחרי אישורים של חברת חשמל תעלה 70 אלף שקל ?? אולי גם מדוע חברת חשמל נותנת תו תקן למוצרים סולארים ומערכות טעינה שזהו תפקידו של מכון התקנים, האם חברת חשמל מפחדת מפתיחת השוק לעשרות היצרנים בעולם ??, כנראה שכן.
  9. אולי אינך מכיר מערכות סולאריות ואו אינך מכיר את התחום הזה, טעינת סוללות על ידי מערכות סולאריות או טורבינות רוח הם מאוד יעילות במיוחד שאין לך צורך להמיר את האנרגיה ולהפסיד על ההמרה, עם אתה זוכר , AC וDC, אגסי לוקח חשמל AC וממיר את המתח ל DC כדי לטעון את הסוללות, פנלים סולארים יוצרים חשמל DC ולכן אין הפסדי המרה בין הפנל לבין המצברים, במיוחד שהיום ניתן להתשמש בבקרי MPPT מיוחדים לתחום וליצור טעינה יעילה מאוד של מצברים. לגבי פנלים סולארים, מצורף לינק על חברת SUNPOWER שהם אחת החברות הכי גדולות בעולם וניקנו על ידי חברת דלק צרפתית, השיא של החברה הוא ביצור פנל סולארי בעל יכולת המרה של 24% מהיכולת, שיא בהתחשב שבצורן היכולת המקסימלית היא 25% http://www.renewableenergyworld.com/rea/news/article/2010/06/sunpower-sets-solar-cell-efficiency-record-at-24-2 הפסד הפנלים הסולארים הוא 1% בשנה מהיכולת, בכל מקרה למכור חשמל כיום על ידי פנלים סולארים נעצר על ידי המדינה בגלל המונופול של חברת החשמל http://www.solar.org.il/article/הפחתה-מיידית-של-תעריפי-החשמל-הסולארי.html
  10. prince_77

    עוד תאונת אופניים

    רוכבי אופנים מוחייבים לציית לחוקי התנועה כמו כל אופנוע או רכב אחר, חובה על רוכב האופנים לשמור על הימין, אין לרוכב האופנים מה לחפש בנתיב השמאלי אלא לשם פניה שמאלה או " עקיפה", כמו שאסור לרוכב אופנים לרכב לתוך צומת ברמזור אדום. עם רוכב האופנים בחר לנסוע להנאתו בנתיב השמאלי, הוא פשוט לא שמר על הימין ולכן יש לו גם אשמה.
  11. prince_77

    עוד תאונת אופניים

    יום שבת - צהריים - כביש עכו- כרמיאלת קבוצה של רוכבי אופנים גדולה נוסעת בכביש, כאשר מגיעה לצומת אחיהוד כל השיירה סוגרת את כל הכביש ומאחוריהם רכב שתוקע את כל הכביש, ברגע שהם פונים לכיוון אחיהוד ( כביש צר ומסוכן ), מסמן להם אחד הרוכבים לנסוע רק על השוליים אבל את מי מהם זה מעניין והם נוסעים קקבוצה אחת גדולה בשוליים ובאמצע הכביש ומאחורה רכב סימון שנאלץ לסגור את הנתיב כי מתחשק להם לנסוע ולהנות מהנוף, לאחר 2 דקות שיירה של רכבים מצומת אחיהוד עד צומת יבור. אני רוצה בשלב זה להודות לרוכבי האופנים על התרומה שלהם לגרום לפקקים, ולחוסר ההתחשבות שלהם לשאר הנהגים ,העיקר שהם רוכבים על אופנים.
  12. ואיך בדיוק האיתורן עוזר?? הגנבים הם לרוב אלו שיודעים להרכיב אותו ברכב
  13. הרכב היחידי שתוכל למכור לאחר 4 שנים במחיר טוב היה הלקסוס בלבד, כל השאר תתכונן למכור במחיר יחסית נמוך יותר מהאחרות, באוטודיל ניתן למוצא הרבה רכבי GTI למיניהם בטריידאין שאין להם דורש והמחיר הרבה מתחת למחירון, רק צפי לעתיד כנ"ל השוק של הרכבים האיטלקים, עדיין הסטיגמה של הרכב הזה לא תרד בשנים הקרובות ולכן המחיר יהיה וטוב יותר מהגרמניות אבל זול יותר מהלקסוס.
  14. יהודה רק לתיקון טעות - הטעינה בלילה היא לא מצורכי איכות הסביבה, אלא בגלל המחיר הזול של עלות קילוווט לשעה בתעריף לילי זול יותר משאר אמצע היום ולכן הדרישה היא לטעון בלילה, אבל העלות לצרכן נשארת זהה.. המרוויח הוא BP. לגבי אנרגיה חילופית אתה צודק, בפרוייקט הנ"ל או במשרד התשתיות אין שום כוונה להשתמש במקורות אלטרנטיבים לטעינה, לא בבנית תחנות סולאריות בנגב, לא בבניית עמדות סולריות בעמדות הטעינה של BP, לפי דעתי חברת BP עושה טעות ענקית שתעלה לה ביד וברגל על כך שהיא לא מנצלת את השמש בארץ לצורך טעינה של הסוללות בעמדות הטעינה, הדבר מאוד פראקטי גם עם אין לך כמות אדירה של שטח, עדיין מערכות PV עדיפות בטעינה ביום שכן עלות פנל זניחה לפרוייקט העצום ואורך החיים הוא 25 שנה. ,הכוונה לעמדות החלפת הסוללות.
  15. עם תיקח בחשבון שהמחיר של האודי מנופח מעבר לכל פרופורציה בשביל מנוע 1.2 ליטר ואורך חיים בלתי ידוע עם אחריות של 2 בלבד, הייתי הולך על הלקסוס, גם בחול אני לא בטוח שניתן על פי המחירים להשוות לקסוס 250 במחיר של אודי A3, שבטח בארה"ב לא קיים מנוע 1.2 ליטר. למרות שהאחזקה של לקסוס גם לא זולה, רמת השירות שאתה מקבל מהם היא ברמה גבוהה מאוד, ואפילו לוקחים לך את הרכב מהבית לטיפול ללא תוספת תשלום במסגרת השירות של ה 3 שנים. אני לא חושב שניתן בכלל להשוות אודי 1.2 ליטר ללקסוס, אולי כמו שאמרו לגולייטה אבל בהחלטל לא לאודי A3. לקסוס הוא מותג אמין יותר וטוב יותר מאודי וניתן לראות זאת בארה"ב בכמות הרכבים בשוק.
  16. האם זה נשמע לכם מוכר גם במדינות אחרות ?? המממ.... מעניין עם הם מדברים על ישראל ??, אההה לא . נשמע דומה http://www.youtube.com/watch?v=bvtvfSJi2fg דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. הנה בסוף הפתרון של קלארקסון, אני בטוח שנוכל למצוא טילים דומים גם בוואדי ערה.
  17. לא קיה ולא מזדה, ל2 ילדים קטנים מזדה 3 היא צרה במיוחד עם כסאות ילדים, והקיה לא בדיוק נוחה, אוטו יחסית חסכוני מהם , זול לאחזקה הייתי הולך על קורולה , המרווח מאחורה יותר גדול, ויותר מרווח מהמזדה 3 מתוך נסיון. גם תא המטען יותר גדול ונוח לנסיעה בעיר.
  18. חשבת אולי על אוונסיס ?? בהחלט יותר טובה ממזדה 6
  19. אני לא בטוח שתוכל להעביר את הבעלות אליך בכלל, הבנתי שיש איסור כיום על העברת בעלות בגלל נסיון של העברת רכוש לקטינים כדי למנוע עיקולים מצד ג וכו ולכן יש איסור על העברת בעלות עד לגיל 18, הפקיד בדואר יגיד לך שהרכב צריך להיות על שם אחד מבני המשפחה מעל גיל 18. יצא לי לראות מקרה פעם בדואר שבחור היה עם אביו וניסה לקנות רכב , הפקיד שאל אותו עם הוא כבר בן 18, שהוא אמר לא, הפקיד של הדואר אמר שהוא לא יכול להעביר בעלות אלא עם הוא ירשום את הרכב על אביו. הכי טוב שתתקשר למוקד של משרד התחבורה.
  20. תראה, לפני כמה שנים ניסו תושבים שמתגוררים ברעננה, וכמובן בעלי ממון לנסות ולבנות מודל של משטרה פרטית ברעננה במקום להתסמך על המשטרה שממוקמת בכפר סבא ומשרתת איזור ענק, אותם תושבים היו מוכנים לתרום מכיסם כסף רב כולל ניידות ומשכורות עבור אותם שוטרים כמו שהדבר נעשה בארה"ב , אבל המדינה ומתנגדת לרעיון שכן גופים אחרים לא יוכלו לממן זאת. ולכן היום רמת הפשע ברעננה עולה כי רמת המשטרה לא עלתה בכמות ביחד עם התפתחות העיר ולכן אין מי שישמור. עם למישהו היה שכל במדינה "ואין במקרה זה" היה ניתן ליישם את מודל המשטרה האמריקאית , מי שלא מכיר מדובר על כך שלכל עיר יש תחנת משטרה ושריף, מה שהרבה אנשים לא יודעים שהממימון למשטרה בא מהארנונה של התושבים, ולכן המשטרה היא חלק מהקהילה כי היא שייכת בעצם לעיר ולא חייבת דין לגופים אחרים או לכוח האדם או לציוד לטובת משימות אחרות, את ניהול המשטרה באיזורים מחוץ לעיירות מנהלת המדינה על ידי משטרה איזורית או בכבישים על ידי משטרת HIGHWAY PARTOL שאיתם רצוי לא להסתבך. ולגבי המיסים, כל עוד הפרה נותנת חלב, יהיה מי שימשיך לחלוב בכיף, כל עוד יש מי שישלם ולא ידרוש , ימשיך הדבר, המדינה לא מחוייבת לבנות שום רכבת, שום כביש, שום מחלף, שום תחבורה אלטרנטיבית, כגון מעגל של רכבת חשמלית לאורך גוש של ת"א- כפר סבא- הרצליה וחזרה , אבל חלומות לחוד ומעשים לחוד.
  21. Kenworth Man- אני יכול להסכים איתך אבל גם להגיד שאתה טועה, לטענות שלכך לגבי הרכב וההובי אתה צודק, במדינות רבות בארה"ב ובקנדה אין חובה על ביצוע טסט לרכב, זכותך לטפל ברכב, להתקין טורבו עם בא לך, לשים איזה קיט שאתה רוצה כל עוד רכשת זאת מחנות או שהדבר מיועד לרכב, איש לא יפריע לך וימנע ממך את ההנאה. אבל מה שכן יחייבו אותך זה בדיקת זיהום אוויר, חובה- לא עברת לא נסעת. חובת זיהום האוויר היא דבר חשוב, אתה צריך לזכור שזיהום האוויר מהמכוניות ולרוב בגושי מטרופולין גדולים הם בעיה רצינית בריאותית!!. עם יצא לך בבוקר לראות את תל אביב מרחוק אתה תראה שכבה גדולה של אובך חום מעל ומסביב תל אביב, האובך הזה הוא רעל של חומצה ורעלנים שנפלטים ממקורות זיהום ולרוב ממכוניות, בסופו של דבר אותו זיהום במצבים קיצוניים יכול לרדת לאדמה ולחנוק אנשים ולגרום נזקים בלתי הפיכים במיוחד לילדים ולאנשים זקנים, לכן יש חשיבות על שמירת זיהום האוויר כדי למנוע בעיות כאלו. http://en.wikipedia.org/wiki/Smog
  22. בנצי, מסכים איתך 100% סלע- עם יש לך בעיה עם העברית אתה מוזמן לא לקרוא . אולי אתה מעדיף באידייש , פשטיין !!
  23. הטיפ של אודטה :), תודה על הטיפ, בהחלט שווה לשים בדביק לכולם !!
  24. הבחור עשה טעות והוא ילמד מהלקח, אבל בוא לא נגזים.
  25. השאלה מה רשום בדו״ח ומה הוא אמר לשוטר.זה מה שיקבע את הדרך שהוא יגיע לבית המשפט ויצא זכאי או אשם. רצוי לקבל סיוע משפטי בנושא
×
×
  • תוכן חדש...