prince_77
-
הודעות
365 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי prince_77
-
אבל כמה באמת מהעובדים לא לוקחים את הרכב הביתה, ראית פעם טכנאי של HOT או YES שלא לוקח את הרכב הביתה בסוף היום ?, אף מעסיק לא ידרוש מעובדי שירות להחזיר את הרכב בסוף היום ועוד יממן להם נסיעה הביתה או כרטיסיה. זה באמת בעיה לעסקים.
-
קצת לאחר השעה 7 בערב שודרה בתוכנית בתחת רדיו א'קו 99 FM הודעה בה בעתיד הקרוב יהיו בעיות עם רכישת מכוניות המיני. על פי הנאמר " הן היבואנים - חברות הליסינג והן משרד התחבורה החליטו לשנות את יבוא הרכבים הקטנים בטענה של אי כדאיות, לפי הנאמר , משרד התחבורה הולך לשנות את שיטת חישוב המס על מכוניות ירוקות כדי ליקר את המכוניות המיני ועל ידי כך להגדיל את רווח המדינה על המכוניות הללו, ומצד שני היבואנים טוענים כי אינם מרווחים מספיק על הרכבים הללו ואין ביקוש בחברות הליסיינג עליהם ולכן התעריפים יעלו בהתאם. לכן הם ממליצים לרכוש מכוניות לפני עלית המחירים מי שחוש לקנות רכב כזה,. נשמע לי יותר כמו פרסומת לרכישת מכוניות אבל מצד שני מי יודע באמת מה יקרה בקרוב!
-
מסתבר שיש כסח ענק בין כמה גופים בנושא עמדות הטעינה, מי שקרא את הכתבה שפורסמה באינטרנט. משרד התשתיות בעד שיטת הטעינה של בטרפלייס, אבל מצד שני הן משרד הגנת הסביבה והן משרד התחבורה מתנגדים נחרצות לעניין. הסיפור הוא כמובן פוליטי ונסיון לדחוף את השיטה של בטרפלייס בניגוד לדעת מומחים בניהם מכון התקנים שעד היום מסרב לתת תקן לרכב!. מי שלא מכיר את הסיפור אז.. יש מספר שיטות טעינה בעולם, ומכון התקנים דורש כי הטעינה תתבצע על פי התקנים הללו, חברת בטר מסרבת כי היא רוצה בלעדיות!, מכון התקנים עומד בשלו ומסרב לאשר את עמדות הטעינה! כי הם לא עומדים בתקן העולמי. מנגד משרד התשיתיות משום מה דוחף את המיזם וטוען כי שיטת הטעינה הרגילה ( על פי התקן ) יותר מסוכנת לאזרח ולכן עדיפה השיטה של בטר, ומצד שני עומדים הן משרד התחבורה והן המשרד להגנת הסביבה וטוענים שהם אינם מוכנים לתת מונופול ושיש תקן בינלאומי שיש לעמוד בו. יש גם סיפור שרץ שעלות החשמל לטעינה היא פי 13 ממחיר הקניה וחייבים לטעון בלילה כי התעריף יותר זול! כל פעם מפרסמים משהו חדש באינטרנט בנושא הזה. לאיזה כיוון זה ילך, אף אחד לא יודע .
-
זה נכון ולא נכון , כי יש חברות שהרכב הוא רכב שירות, ככל שהמס עולה החברה משלמת יותר, עם החברה משלמת יותר היא צריכה לגלגל את ההוצאות לצרכן הסופי, ומי שמשלם זאת בסוף הוא הצרכן , החברה לא תספוג את התוספת , אז נכון שיש ירידת ערך, אבל רכב ככלי עבודה לא יכול להיות סיבה שהצרכן ישלם יותר בגלל שהמדינה לא מצליחה להילחם או לא רוצה לעשות זאת נגד חברות הליסינג.
-
אז לפי מה שאתה רושם כל המחלה וכל הצרה היא יבואני הרכב שהם גם כיום חברות הליסינג ! הם המטרה לטיפול ולא שאר האוכלוסיה, כמו שאמרתי, מי שעושה מונופול לא נטפלים עליו כי הוא חזק, אז מה עושה המדינה, הולכת הלאה להבא בתור!, מעמד הביניים!. האם העלת שווי המס יפתור את בעיית הליסינג, לא!, האם הפתרון הוא ראש בראש נגד חברות הליסינג, התשובה היא כן, אבל מי יעשה זאת שיותר קל לדפוק עשרות אלפי אנשים מאשר כמה חברות ענק!.
-
הוא בטח הסתובב לחפש עמדת טעינה לרכב, אופססס.... אין אולי בשקע בבית.... אין טוב נמתין לגרר ובינתיים נסע בסיבובים עד שיגמר המצבר.
-
תנסה מוסך עאהד בבוסמת טבעון, זה לא רחוק לאחר שנכנסים לכפר.
-
מילוי חנקן בצמיגים לחסכון בדלק? נוכלות חדשה?
prince_77 פרסם הודעה בנושא של aRegularNickname בתוך רכב כללי
למה שמים חנקן, פשוט מאוד, חנקן ממלאים בצמיגי מטוסים למיניהם כולל צמיגים של מטוסי בוכנה, וזה בגלל סיבה ברורה. פיצוץ הצמיג! כאשר ממלאים צמיג של מטוס בחמצן והוא נוחת, נוצר חום רב בצמיג מהחיכוך עם הקרקע, שימוש בחמצן למילוי צמיגים מסוכן , במקרים מסויימים להתלקחות החמצן עקב החימום ויווצר פיצוץ בצמיג, הדבר מסוכן במיוחד במטוסי בוכנה כאשר דלק יכול לטפטף מהמיכלים על כני ההסעה ועל ידי החימום והפיצוץ של הצמיג ליצור בעירה של בדלק במקרה חירום לכן שימוש בחנקן מונע זאת!. כך שגם עם הצמיג יקרע, לא יהיה פיצוץ !. -
מתוך נסיון שהיה לי קצת עם וולו S80 טורבו של חבר, המוסך היחידי שפתר לי בעיה ש5 מוסכים כולל הראשי לא הצריך לגלות הוא המוסך של וולוו והונדה בכפר של בוסמת טבעון, המנהל שם כבר יותר מ20 שנה מתעסק עם וולוו ואין מחלה או תקלה שהוא לא מכיר בוולוו וכל דגם ודגם. ממליץ לך עם לא תצליח לפתור את הבעיה לגשת שלם.
-
אין לי בעיה שיעשו תחרות, אבל צריך לזכור, היה מספיק זמן למשרד התחבורה לעשות זאת ובכל זאת בחרו להמשיך לדפוק את הציבור, האם משרד התחבורה יכל להגיד ליבואנים שישבו בשקט ולעודד יבוא רכב אישי, התשובה היא כן, אבל משרד התחבורה כמו כל גוף שעומד פוליטיקאי עם שדולה מאחורה, בוחר שלא להרגיז את הגדולים. אין קשר בין המחאה החברתית למס שווי שימוש!, תראה עוד מדינות שיש בהם מיסים כלכך גבוהים על שימוש ברכב לצרכי עבודה ? עם אתה מעוניין להמשיך לתרום כסף למדינה, אהלן וסהלן. ומה הקשר בין שווי שימוש מס לבעיית הליסינג ??, זה שחברה תשלם יותר, יפתור את שאר הבעיות במדינה ?, לא. זה רק יתרום יותר כסף למדינה.שהמדינה תדרוש מיסוי מחברות הליסינג ולא מהעובדים, שחברת ליסינג קונה רכב ב 90 אלף אבל העובד משלם לפי שווי מס של 120 אלף, זה כבר שוד מהעובד ולא מחברת הליסינג!. ומדוע אין ירידת ערך על הרכבים וכנ"ל התשלום על השווי שימוש, אין בעיה שיעלו את שווי המס, אבל לאחר 3 שנים של שימוש שוי המס צריך לרדת בהתאם לשווי הרכב, ואולי הפתרון הוא לנסות לתת לחברות ולעובדים הורדה בשווי המס עם יחזיקו את הרכב 5 שנים ולא 3 שנים, ככה הדבר יחליש את חברות הליסינג!. מה שלא הבנת בכל הסיפור, שמענישים את העובדים, ולא מענישים את חברות הליסינג!!!
-
ממש לא מעניין אותי כמה יעלו, פשוט עם הייתה קורא את הכתבה הייתה רואה שהמדינה בדרך להמשיך לדפוק את כולם!. ועם יש לי רכב מנהלים, אז מה?? אני צריך לשלם יותר . בארה"ב רכב חברה הוא חלק מהדיל של העסק ואיש לא משלם למדינה בונוס על כך!. מה עושה עכשיו מי שיש לו רכב חברה ונותן שירות ??? ואתה חושב שהמדינה תעצור רק שם ?
-
http://finance.walla.co.il/?w=/3/1858930 מילים יפות מטעם משרד האוצר, אבל בסופו של דבר הכוונה היא להמשיך לדפוק את מעמד הביניים, הפתרון של יקור רכבי מנהלים והוזלת רכבי משפחה לא יביא לשום תוצאות מלבד הוספת כספים נוספים לקופת המדינה. מסקנה היא אחת: פתרון המדינה למצוקת הכבישים היא על ידי שחיטת העובדים והעסקים במחירי רצח כדי שלא ישכירו מכוניות. במקום להשקיע בכבישים ובתחבורה ציבורית , מעדיפה מדינת ישראל פתרון עקיף , יקור הדלק, המיסים, ושווי הרכב ועל ידי כך יושג פתרון של הורדת כמות הרכבים בכבישים!. ומה עושים אותם עסקים נותני שירות שצריכים רכבים לפרנסתם, כגון חברות שירות של תיקונים, אנשי מכירות וכו ?? הובלות??. נו, שהרי גם הם פושעים על פי דעת מדינת ישראל, וגם הם צריכים לשלם, מדוע לבנות כבישים בליארדים? מדוע לסלול נתיבי תחבורה ציבורית ? מדוע לבנות רכבת חשמלית שתקיף את איזור השרון- מרכז וכל רבע שעה יצא קרון ?? יותר פשוט לדפוק את העם!!, הכי זול, הכי משתלם ויש פראיירים שישלמו כי אין להם דרך אחרת!. מילים יפות , אבל ריקות מתוכן, משרד התחבורה ופחד מהיבואניות, שאין לך שר כמו ארדן או שמחון שהולכים ראש בראש נגד חברות ענק, אז זה מה שקורה
-
תקלת חיישן ממיר קטליטי - קורולה 2003 צורה חדשה
prince_77 פרסם הודעה בנושא של prince_77 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה , אני יבדוק את זה , נחכה לראות עם האוטו יעבור טסט ואז נראה -
אולי אתה לא מכיר את המערכת המכס, אבל בוא אני אספר לך משהו מעניין. עם פעם ראית את הנתונים של רשות המכס לגבי תפיסות של מוצרים בדואר ובנתב"ג והרווח שהמדינה עושה מזה הייתה מגלה נתון מעניין. הרווח של המדינה = העלות של העובדים+האחסון+והבירוקרטיה. מסקנה- הרווח של המדינה הוא אפילו לא 0.001 מהתל"ג של מדינת ישראל!, אז מדוע מחזיקים במערכת כזו גדולה ?? . אם הייתה פעם בארה"ב או בקנדה ונכנסת למכס, ראית שכמעט איש לא נבדק ואיש לא מחפש עם יש לך אייפד או מגבר ?? למה זה ?? ובכן, בשיחה שהיתה לי עם גורם מקנדה נאמר לי בפשוטות, הם לא צריכים את זה, זה סיבוך, כאב ראש, ולא משתלם, הדבר היחידי שהם מחפשים לדוגמא בשדה התעופה הוא סמים-סיגריות-אלכוהול-דברי אוכל אסורים למיניהם. כל השאר לא מעניין אותם, העלות של המדינה להחזיק עובדים לבדוק, לאחסן, לקטלג, לדרוש את הכסף פשוט לא תורמת מאומה למדינה. אז נשאלת השאלה למה ? ובכן בנוסף לכך העלות של שינוע לדגומא של 4 טלוויזיות במטוס יעלה למי שינסה להביא יותר מאשר שיקנה בארה"ב או בקנדה, או כנ"ל דברים גדולים אחרים, כמות מסחרית לא מתקבלת אלא לשימוש עצמי . המקום היחידי בו בודקים מכס ותופסים הם בגבול בין ארה"ב לקנדה שבו יש חשש למעבר לכמויות מסחריות ברכבים. לכן מדינת ישראל סתם משחקת בזוטות שבודקת כל חבילה, כמו האבסורד של ספרים, קנית ספרים באמזון, העלות היתה 80 דולר כולל משלוח, עונש מדינת ישראל - 150 שקל מכס ?? מדוע, האם הספר מסכן את התל"ג של מדינת ישראל ?. המדינה יודעת פשוט לסחוט את הישראלים כמו שהיא עושה בשאר הדברים כגון דלק, ביטוחים, חלקי חילוף.
-
האמת הכל תלוי ברצון המוכס, יכול להיות עם זה סתם משהו אלקטרוני אז רק מע"מ, עם זה חלק בטיחותי לאוטו אז גם רק מעמ, שאר החלקים 33% מהערך + 16% מעמ. בקיצור איך שלא יהיה , המדינה תדאג לדפוק קופה
-
שלום רב לכולם יש אצלנו במשפחה קורולה 2003 צורה חדשה, האוטו עם 130 אלף ק"מ. לאחרונה נדלקה מנורה מנוע, התקלה היא של חיישן ממיר קטליטי. בחיפוש באינטרנט נאמר כי התקלה היא בכלל במחשב בגלל גליץ וצריך לתקן את הדבר גם במוסך טויטה נאמר לי אותו דבר והעלות היא 1500 שקל. מסתבר כי התקלה היא סדרתית ברוב המכוניות אבל היבואן לא לקח אחריות אף פעם על הנושא. בעל מוסך סיפר לי כי כן ניתן לפתור את הבעיה על ידי החלפת חיישן ממיר לחיישן מקורי שעולה בערך 500 -600 שקל האם למישהו יש נסיון בנושא ? תודה
-
אני לא חושב שיעזור מכתב להונדה העולמית אבל שווה לנסות. מה שכן יכול לעזור הוא לשלוח להם מכתב לפני הגשה לתביעה בו אתה מבקש לתקן את התקלות הרשומות להלן תוך תקופה של 14 יום, בצירוף פירוט של התקלות וצירוף צילום המסמכים , תוך ציון כי עם הדבר לא יטופל תוך זמן זה, אתה תיגש להערכות משפטיות לשם טיפול בעניין. תשלח את זה רשום עם אישור מסירה, הן לסוכנות והן לסוכנות הראשית. במידה והדבר לא יעזור, תיקח שמאי רכב שירשום לך חוות דעת משפטית כולל עליות, תגיש בקשה לבית משפט לתביעות קטנות כולל חוות הדעת וסכום קטן על עוגמת נפש (בתי המשפט בארץ לא משלמים על כך הרבה ). אולי זו הדרך היחידה שתראה תוצאה מובטחת. אבל עליך לעשות הכל כדי להראות לבית המשפט כי ניסית הכול אך הונדה נכשלה בטיפול. ככה אני חושב שהעניין יטופל כי דרך אחרת לא בהכרח תעזור.בישראל טיב שירות לא בהכרך הוא מילה מוכרת.
-
לי היה תקופה די ארוכה את ה C4 וגם מגאן, בC4 היה בעיה עיקרית עם הגיר שבמעבר בעליה מהילוך ראשון לשני הייתי מקבל בעיטה מהגיר , כאילו הגיר נתקע וכל האוטו היה רועד, זה היה מוזר וזה היה רק בעליות משום מה. הגיר נחמד והדבר הכי נוח הוא שהגיר מוריד הילוך עם נמצאים בירידה ולוחצים על הברקס כל הזמן, במיוחד במגאן זה היה נוח. אבל הגיר בהחלט מוציא את הכוח במנוע. לדעתי הגיר הכי טוב שנסעתי בו היה של קורולה מדגמי 2003-2007, ואם אני לא טועה הוא גם נבחר לאחד הגירים טובים ביותר שיש בתקופתו, רק חבל שטויוטה הרסו אותו לאחר מכן.
-
התשובה פשוטה - אדם נכה שזכאי לרכב רפואי יש אישור רפואי לקבלת רכב ולכן אין בעיה, לא כל אדם נכה זכאי לקבל רכב רפואי. לגבי חברות, חברה נושאת בנטל של אחריות, אדם שעשה עבירת תנועה, החברה מעבירה את האחריות עליו ולכן החברה דורשת מהעובד שיהיה בעל רישון נהיגה כדי לקבל רכב ליסינג ( והדבר הוא גם דרישת חברת הליסינג ) ולגבי נכים שהם קטינים, החוק אוסר העברת בעלות לרכבים על קטינים ולכן הדבר לא רלוונטי, עם הילד נכה גם לו יהיה אישור ביטוח לאומי לדוגמא והוריו יוכלו לרכוש רכב. לכן צריך להבדיל בין סתם העברת בעלות לבין מקרים ספיציפים על פי החוק. דרך אגב, גם נכה לא יכול להעביר בעלות בדואר, הוא חייב לגשת למשרד הרישוי באופן אישי לשם העברת בעלות!. או קניית רכב לשם קבלת תו נכה לרכבו החדש.
-
הבעיה היא לא רק בתי המשפט שחיכו וחיכו וחיכו עד שהם יעשו משהו, הגליון של הבחור פשוט גדוש ורחב. שאדם רוצה לעשות רשיון על נשק, הוא צריך אישור רופא, הוא צריך לחכות לאישור משרד הפנים, רק לאחר מכן ללכת לעשות מטווח. ואחר כך לעשות מטווח עם הנשק שקנה לתקינות ורק אז הוא מקבל רישון, ואם אותו אדם רוצה לקנות נשק או להחליפו עליו להציג רשיון נשק מבפני המוכר או משרד הפנים לשם החלפתו. רכב מסוכן כמו אקדח, מדוע מוכרים רכבים לאנשים ללא רשיון נהיגה, אין רשיון , אין רכב!!!!.מה פשוט יותר מלחייב את הקונה בהעברת בעלות להציג רישון נהיגה בר תוקף לשם העברת הבעלות אליו!, אין רשיון - אין העברת בעלות !!. אותו חנטריש ישים את הרכב על שם הסבתא, דודה, אישה , חברה וימשיך לנהוג. נתפסת נוהג 3 פעמים שאין לך רישון נהיגה בכלל .צריך להיות כמו להסתובב עם נשק לא חוקי, אותו קנס, אותו כלא!. עבירה פלילית ומשפט מהיר. בית המשפט נקט בעצלנות עם אותו בחור, אחרי סעיף של נטישת אנשים פצועים בשטח, ונסיעה ללא רשיון, הבחור כבר היה צריך להיות בדרך לאבו כביר
-
אני לא רוצה לסטות מהדיון, אבל כן יש קשר ישיר בין תנועה רבה לבין תאונה, חכם מונע מה שאחרים לא רואים קדימה. ככל שכמות התנועה גדולה יותר , גודל הסיכוי שלך להידרס גדולה יותר. המזל של הרוכבים הללו , הוא סיכוי אחד למליון אבל זה קרה וזה מאוד מצער. ולכן רוכב חכם לא רוכב על הכביש בארץ , הוא יורד לרכב על אופני שטח, גם מצריך יותר כושר, גם מצריך יותר קורדינציה וכשרון רכיבה. לרכוב על קו ישר, גם הבת שלי יכולה עם גלגלי עזר , ואני לא נותן לה כמו החכמולוגים בטלווזיה לרכב בשולי כביש בין עירוני או כביש עירוני בפרט רק כדי להראות שזה אפשרי גם לילדים. את הכביש אני משאיר למכוניות והאופנעים, בשטח אני לא חושב שנמצא מישהו שידרוס רוכב, אלא עם כן זה שביל גיפים :)
-
AL4, זה לא אוטו גיר כמו שהיה ב C4 הישנה וברנו מגאן ?
-
קודם כל, כל הכבוד לך על מתן מענה לבן אדם בצרה!!! , וששאר חברי הפורום לפי דעתי לא צריכים להתעצבן, הבחור רשם את דעתו וזכותו לרשום, הוא לא הביעה דעה נגדית אלא העלה את מחשבותיו, הוא לא בא להגיד שכולם ככה. גם לי לפני שבועיים בכניסה לרחוב שלי ,יצא מהחניה של אחד השכנים ילד בן 5 רכוב על טרולי קטן במהירות וחצה את הכביש בלי להסתכל ימינה או שמאלה וטס לעבר המגרש משחקים, בנס נסעתי 25 קמ"ש, בשניה שראיתי בלמתי אבל לא היה חסר לעלות על הילד, המרחק בין השער שלו לכביש היה פחות ממטר!!. אני לא חושב מה היה קורה עם מישהו אחר היה נוסע קצת יותר מהר, בערך 40 קמ"ש, האם היה סיכוי לרכב לבלום. ומצד שני הייתי רוצה להעלות את ההתנהלות של רוכבי האופנים המבוגרים שראיתי . קבוצה של רוכבי אופנים החליטו להשתלט על כביש, ולא רק לרכוב עליו , אלא לרכב בשיא התנועה של יציאת מכוניות לעבודה, בשעה 8 בבוקר שרוב המכוניות נוסעות לבית ספר, לגן, לעבודה לא מספיק בכביש אין שולים, החליטו רוכבי האופניים לנסוע באמצע הכביש וחסמו את הנתיבים, רק לאחר ציפצופים רבים של רכבים עשו הרוכבים טובה ופינו קצת את הכביש רק כדי שוב לסגור אותו כי הנתיב הפך לפס לבן מלא. אז אני אומר שיש כאלו שאין להם מזל כמו ילדים קטנים, ויש מבוגרים חסרי אחריות שתורת הבריאות שלהם מסכנת אותם ואת הסובבים אותם בשביל "ספורט" ו"שנהגי הרכב ילכו לחפש מי ינענע אותם !!". אפילו שכן סיפר לי שרוכב כמעט נכנס בו שחצה את הנתיב לנתיב הנגדי כדי לקצר את הנסיעה ושהשכן שלי צפצף לו שהוא כמעט נכנס בו, קיבל מהרוכב האופנים אצבע משולשת.
-
עם אני לא טועה .יהיה בעיה משפטית למשטרה לגבי מהירות בצומת. החוק תוקן לפני כמה שנים,אין חובת האטה לפני צומת,מה שכן בעיה למשטרה היא שמבחינה משפטית צומת מבטלת תמרור מהירות,כנ״ל צומת מרומזרת.לכן תראו אחרי כל צומת שלטי מהירות חדשים שוב. מה שאומר שאם בשטח של 70 נסעתם 90 ואחרי הצומת יש 80, יהיה בעיה למשטרה כי אותו נהג יכול לטעון שהאיץ למהירות. בענייו יהיה משפטי שוב עד לתיקון החוק בעניין.אבל זה לא תקף לכבישים עירוניים.
-
באחד הסרטונים ביויטיוב מראים כי העיצוב של המכוניות נעשה באנגליה ורק היצור נעשה בסין, כולל של הדגמים החדשים
