Moshe c
-
הודעות
1,577 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Moshe c
-
רכב קטן (מיני/סופר-מיני) עם גיר אוטומטי-פלנטרי או ידני. תקציב עד 90000 ש"ח.
Moshe c פרסם הודעה בנושא של Ctzvi בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אייגו X לדעתי לא תהיה נוחה אם יש צורך בהסעת ילדים ובכלל, גם אם על הנייר נראה כי העלות טובה יחסית לתמורה, בפועל זה מעט מאוד רכב יחסית לכסף. מדובר ברכב חלש, רועש, עם תא נוסעים דל ופשוט מאוד. נסיעת מבחן תמחיש את זה הכי טוב. -
מוסך מורשה יבואן לא מבטיח עבודה טובה יותר ממוסך מורשה. נשמע שאתה זקוק ליישור קו אצל בעל מקצוע, כלומר, מוסכניק עם ידע, לא חייב ידע רב כי מודבר ברכב פשוט לטיפול ולאחזקה, אבל כזה שאכפת לו ומוכן לעשות שימוש בידע הזה. רעידות - יש צורך לבדוק את שלושת התושבות ולהחליף במידת הצורך במקוריות כי החלופיות לא מחזיקות זמן רב. בנוסף, ניקוי מצערת כנראה גם יכול לעזור. פלאגים - צריך לבדוק שהוחלפו לפלאגים אירדיום כנדרש. בנסועה הזו, הייתי מחליף נוזל קירור לנוזל כנראה מתחייב fl22. נוזל בלמים - ריקון מלא מהמיכל, מילוי המיכל ואז ריקון מכל ארבעת הגלגלים, זה יוצא קצת פחות מליטר. מחליף מסנן אוויר ומזגן למסננים איכותיים. הייתי נעזר בהמלצות של חברים / משפחה באיתור בעל מקצוע כזה שמוכן לבצע את העבודה כאשר אתה מביא את החלפים ורוכש אותם בחוײל כמו לדוגמא cars245 ו/או בחנות כמו לדוגמא אבי חלקי חילוף מרחובות.
-
פגיעה של משאית ברכב חונה - הפעלת ביטוח או תיקון פרטי מול הפוגע?
Moshe c פרסם הודעה בנושא של Echrom בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אם כך מוסרית אין לך בעיה, אלא אם הנהג פשוט בלחץ מחשש לעבודה שלו כי אולי זו לא הפעם הראשונה ועלות הפרמיה עלולה ליפול עליו או שאולי הוא אפילו עלול לאבד את העבודה שלו. אני לא יודע, פשוט מעלה השערות. ההחלטה היא בסוף שלך אבל תיקח בחשבון גם את הצד השני, שלפעמים מדובר באנשים שאם אתה נחמד איתם אתה עלול לצאת בחיסרון כיס. אז תנסה להחליט על איזה סוג אדם נפלת ולפי זה אני הייתי מקבל החלטה. -
פגיעה של משאית ברכב חונה - הפעלת ביטוח או תיקון פרטי מול הפוגע?
Moshe c פרסם הודעה בנושא של Echrom בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
במקומך הייתי מסתכל על העניין בצורה אחרת. אם הפוגע עשה רושם של אדם טוב, שלוקח אחריות ומבקש להתחשב בו כאדם לאדם, אז מכיוון שמדובר ברכב ישן וזול, הייתי מתאמץ לבוא לקראתו ופועל כדי להוזיל את העלות עבורו ללא הפעלת ביטוח. בפועל, מחפש הצעה זולה ממקום סביר, בכײז לא מדובר ברכב חדש, ומגיש לו את ההצעה לתשלום. אם הוא משנה עורו ומנסה להתחמק, הייתי תובע את הביטוח שלו ובסופו של דבר מתקן בזול ולוקח את השמאות היקרה לכיס או שלוקח את המחירון במידה ושמאי יקבע אובדן גמור. -
פרימיום קונטקט 6 אולי 7. כנראה יהיו עדיפים אבל עולים 50% יותר מהתקציב שציינת. אם תוכל, תעדכן בבקשה אם יש הנקוק במלאי ואיזה דגם. כשבדקתי, בסופו של דבר לא היה.
-
ההתלבטות לדעתי צריכה להיות בין הנקוק לפאלקן וכלל לא בטוח שההפרש הכספי שווה את התועלת של ההנקוק אם בכלל יש תועלת נוספת. בנוסף, הייתי שוקל להוסיף יחסית מעט ולקחת פרמסי 4. תבדוק קודם מלאים, יכול להיות שייתר את ההתלבטות.
-
רפדים משתמשים בדבק מגע בהתזה על שני צידי המשטח, ממתינים לייבוש ואז הדבקה. אם יש לך 2 ידיים סבירות, לא צריך מעולות, תרכוש דבק מגע בשפופרת בחמישה ש"ח בערך, תמרח עם כרטיס מגנטי שאתה לא צריך על שני הצדדים, תמתין מספר דקות לייבוש ותדביק. עם הצד הנקי של הכרטיס או עם מברג שטוח תדחוף את הקצה העליון של הבד חזרה למקום שלו בחלק העליון. 10 דקות בעבודה איטית.
-
סוזוקי SX4 - חלק קטן מהפח התנתק מהמקום
Moshe c פרסם הודעה בנושא של DeL0rean בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תצטרך לפרק את כל החצאית הזו כדי להחזיר את הקליפס/ים למקום. כנראה שיש לך לפחות קליפס אחד שנשבר או שאיבד את הצורה המקורית שלו ולא בטוח שניתן יהיה לעשות בו שימוש חוזר תקין. חלילה מבלי לפגוע, מהשאלה, כנראה שעדיף שלא תיגע בזה ותשאיר כך. אם זה ממש מציק, תצפה בסרטונים ביוטיוב ותראה אם תוכל להתמודד לבד, זה לא ממש מסובך או שתיגש לפחח לסידור העניין ושם תיקח בחשבון שאם אין לו את הקליפס הנכון הוא עלול לחבר עם בורג פשוט. -
אישית לא הייתי מתרחק. אם המוכר רוכש לבד את החלפים, סיכוי טוב שמדובר בחלפים איכותיים מאלו שבמוסך במורשה, להבדיל ממורשה יבואן, וסיכוי טוב ששמר את החשבוניות. במקרה כזה, אם טיפל לבד כמובן שאין חשבוניות וגם אם טיפל במורשה, סיכוי טוב שללא חשבוניות כי פשוט שילם במזומן וללא תיעוד. במקרה שאין תיעוד כלל, הייתי שולף את פילטר האוויר ופילטר המזגן, אם שניהם נראים תקינים ומאיכות טובה, הייתי ממשיך לבדיקת צבע נוזל קירור וצבע שמן מנוע. לבסוף, אם אני יודע לבדוק בעצמי את הרכב, בודק בעצמי ואם לא, לוקח למוסך / מכון בדיקה להמשך בדיקה.
-
צמיגים לחץ אוויר בצמיגים - יש להוסיף 3 יחידות לחץ מעל המומלץ ע"י היצרן?
Moshe c פרסם הודעה בנושא של YPV בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מציע שתעשה לך מנהג קבוע. ברגע שאתה יוצא מצמיגאי שתיקן תקר או החליף צמיג, תיכנס לתחנת הדלק הקרובה למילוי / ריקון אוויר. החלפתי עשרות צמיגים בחיי, במספר מקומות שונים, מעולם לא נתקלתי במקום שמילא כראוי. דוגמא משבוע שעבר, קדימה יצרן דורש בעומס נמוך 34, אחורה 31, הצמיגאי מילא 45 על כל הרביעייה. -
אם זריזות לא פקטור, קיה סטוניק בגרסת 1.4 ליטר
-
זקוק לחוות דעת - אלפא ג'ולייטה/אינפיניטי/לקסוס/ב.מ.וו
Moshe c פרסם הודעה בנושא של shilo_v בתוך ייעוץ ברכישת רכב
בתקציב הזה שווה לשקול לוותר על מותגים יקרים יחסית כי תקבל רכב מתיישן עם עלויות אחזקה לא נמוכות. מציע שתברר על פוקוס st-line משנת 2020 והלאה. גיר פלנטרי, 1.5 טורבו 182 כ"ס. היא לא תספק לך את כל מה שאתה מבקש, אבל יחסית זולה לרכישה ולאחזקה ומספקת קצת עניין בנהיגה. -
בולם דלת תא מטען ל i30 CW שנת 2014
Moshe c פרסם הודעה בנושא של מי כעמך ישראל0 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כל חנות חלקי חילוף יכולה להזמין לך לפי דגם רכב. חליפי אמור לעלות כ- 200 ש"ח, מקורי תשאל במחסן החלפים של מוסך מורשה יבואן. אמור לעלות פי 4 מחליפי. עלי אקספרס יהיה הזול ביותר. לא מדובר בחלק בטיחותי אז לדעתי האישית אם לא דחוף לך, הייתי מזמין מהם. -
עזרה בבחירת רכב 🚘 (מחליף יונדאי אקסנט, תקציב 70-80)
Moshe c פרסם הודעה בנושא של שוני2000 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
סטוניק בגרסת 1.4 ליטר ללא טורבו עם גיר פלנטרי נחשבת אמינה ועמידה עם טיפולים יחסית זולים. סטוניק 1 ליטר טורבו נחשבת פחות אמינה בגלל הטורבו והגיר כפול המצמדים אבל היא זריזה יותר. מציע שתערוך נסיעת מבחן כדי לראות אם יתאים. הנירו גדולה יותר. זה עניין של צרכים. לצרכים שציינת, סטוניק 1.4 ליטר לדעתי תתאים. -
עזרה בבחירת רכב 🚘 (מחליף יונדאי אקסנט, תקציב 70-80)
Moshe c פרסם הודעה בנושא של שוני2000 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תעשה נסיעת מבחן על סטוניק 1.4 ל'. גרסת הליטר טורבו זריזה יותר אבל נחשבת לפחות אמינה. -
ייעוץ בנוגע להורדה של הרכב
Moshe c פרסם הודעה בנושא של yohaib86 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
אם אתם תובעים את צד ג', אני מניח שהרכב שווה 15,000 ש"ח, כך ש - 90% תקבלו מהביטוח של צד ג' ו - 10% תקבלו ממגרש לפירוק רכב. את ההורדה ביצע השמאי עבורכם. תיכנס לאזור האישי הממשלתי ותמלא פרטי בנק לקבלת החזר יחסי של אגרת הרישוי השנתית. ההחזר מבוצע בתוך ימים ספורים. לחילופין, תמתין עד לקבלת טופס בדואר ממשרד הרישוי שם יבקשו ממך למלא פרטי בנק ולהחזיר אליהם לתשלום. תפנה לשמאי בשאלה האם עלייך לטפל בשרידים, אם כן, תבקש ותקבל ממנו טלפון למי שירכוש ממך את השרידים. אתה אמור לקבל ממנו הסכם עם פרטי הרכב והסכום ששולם, הביטוח ידרוש ממך את המסמך. אם אתם לא תובעים את צד ג' אלא את הביטוח שלכם, כנראה שהביטוח שלכם לוקח את השרידים ומשלם לכם 100%. תפנה לשמאי, הוא יסביר לך את העניין. -
75₪באוטו דיפו עם לא מעט סניפים ומבצעים את זה עבורך. מנסיון אישי לא מחייב, כי זה כמובן תלוי סניף ועובד, ביצעו עבודה טובה.
-
החלפת מצתים בהונדה אינסייט 2013 אשמח להמצלה
Moshe c פרסם הודעה בנושא של li0r בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לא מומלץ לקנות בעלי אקספרס. אמזון, cars245, בארץ - אם מדובר בngk תנסה אצל אוטוסטור מחולון. -
פורד פוקוס St line משנת 2020 ומעלה. האצ'בק, לא עגלה. לא חסכוני בדלק אבל לדעתי בנסועה שלך ההבדל לא משמעותי מאוד. ביטוח וטיפולים על הצד הנמוך. מעט מעל התקציב ולא שכיח בלוחות.
-
תשקול יונדאי קונה.
-
שמן מעט יקר פילטר אוויר ומזגן כנראה תחליפי באיכות נמוכה. עדיף לרכוש תחליפי איכותי עצמאית ולהחליף לבד או להגיע איתם למוסך כי רוב/כל המוסכים שאינם מורשי יבואן לא עושים שימוש בפילטר אוויר ומזגן תחליפי איכותיי ומורשי היבואן מציעים מקורי במחירים גבוהים מאוד או תחליפי באיכות נמוכה מצתים - אם מדובר באירידיום המחיר הוגן מחיר העבודה נמוך יחסית.
-
תנסה באוטוסטור מחולון, הם מחזיקים גם פילטרים איכותיים של MANN לדוגמא, או בחנויות אחרות שמוזכרות כאן לפי האזור שמתאים לך. אם מחו"ל אפשר דרך CARS245, עדיף לבחור משלוח דרך דואר ישראל ועדיף לצרף עוד פריט אחד לפחות כדי שיהיה משתלם.
-
במדינת ישראל זמן טיפול לדרישת תשלום מצד חברת ביטוח צד נפגע לצד פוגע היא 90 ימים מיום שנתקבלו אצל חברת הביטוח של הפוגע כל המסמכים הדרושים להם לצורך בירור הדרישה. זה פרק הזמן המותר להם. למה? פשוט ככה? אם מדובר בתביעה, אזי מדובר בהליך משפטי שיכול לארוך שנים. מאידך, רכב חליפי באובדן גמור הוא ל-25 ימים בלבד. למיטב ידיעתי לא ניתן לשכור רכב ולתבוע את הפוגע בדמי השכירות. לקוח שעורך ביטוח לרוב לא מכיר ולא יודע את זה כך שכולנו מצויים בתת ביטוח עם זמני טיפול שאינם תואמים את הפוליסה עבורה אנו משלמים. בפועל, באובדן גמור, רוב רובם של הנפגעים מפעילים את המקיף שלהם ובכך משלמים פרמיות גבוהות יותר ולחילופין נוטלים הלוואה / מפסידים דמי ריבית ורוכשים רכב אחר. הבעיה כנראה לא מספיק חשובה כדי שבעלי התפקידים הרלוונטיים יפתרו אותה.
-
רכב שני למשפחה, סופר מיני בתקציב של 80-100 אלף ש״ח
Moshe c פרסם הודעה בנושא של Agent Purple בתוך ייעוץ ברכישת רכב
לא בדיוק סופר מיני, אבל לצרכים שציינת הייתי שוקל מאזדה cx30. -
מה שציינת זה מחוץ לעיר. בתוך העיר / פקקים, אפשר לצפות ל - 1/8 לערך.
