shha
-
הודעות
1,145 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי shha
-
אני מבין שאתה עושה הכל לבד.
-
מאפרה. לא מעשן ולא מרשה שיעשנו אצלי ברכב. פשוט מיותר.
-
נושא הבטיחות במוסך והביטוח של לקוחות אכן קיים, אבל למיטב הבנתי זו אינה הסיבה היחידה בגללה המוסכים (בעיקר המורשים) מונעים מלקוחות להיות ליד הרכב בזמן הטיפול, אחרת לא ניתן להסביר את העובדה שהם גם מונעים מהמכונאים לדבר עם הלקוחות. מכונאי רכב שטיפל במכונית שלי במוסך מורשה סרב לענות על השאלות שלי והפנה אותי לנציג השירות. הוא טען שאסור לו לדבר אתי. לא יודע מה אתכם, אבל כשאני מקבל תשובה כזו, לא מתאים לי לחזור לאותו מוסך שוב. פשוט מרגיש שהמוסך מסתיר ממני מידע והאמינות שלו נפגעת בעיני.
-
עזוב את נושא התביעה הייצוגית. זה יקר. זה מסובך ולא מתאים למקרה. אבל יש דרך אחרת שלדעתי תעזור לך להשיג את מבוקשך. שלח מכתב רשום את היבואן בו אתה דורש להחליף את השמשה במסגרת האחריות. ציין כי הנזק לא נגרם משום כוח חיצוני, ציין כי זה אינו מקרה בודד אלא יש מקרים נוספים והכי חשוב, ציין כי במידה והשמשה לא תוחלף כמתבקש אתה מתכוון להגיש נגדו תביעה לפיצויי לדוגמא על סך 10,000 שקל לפי סעיף 31א לחוק הגנת הצרכן. לי זה עבד עם המקרר שלי, אין סיבה שזה לא יעבוד עם השמשה שלך. בהצלחה.
-
מוסך מורשה מומלץ וזול לטיפול 15,000 (ראשון) של קיה פיקנטו 2017
shha פרסם הודעה בנושא של bruce_wein בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
זה נשמע כמו מקרה קלאסי של הפחדת לקוח. מה זאת אומרת אם יקרה נזק לגיר שלדה מנוע במהלך הטיפול?! איך יקרה נזק אם בסך הכל מחליפים שמן ופילטר שמן במוסך מורשה של משרד התחבורה?! מה, הם לא יודעים להחליף שמן?! כולם יודעים שמוסך מורשה יבואן יקר יותר ממוסך כללי (גם בעבודה וגם בחלקים). החוק מאפשר להשתמש בשירות של מוסך כללי מורשה משרד התחבורה והאחריות תקפה. אם במוסך יגרמו נזק עקב חוסר מקצועיות הרי שזו אחריות המוסך בכל מקרה ולא אחריות היבואן. הדיפולט של רוב הנהגים הוא ללכת למוסך מורשה יבואן ולשלם את המחיר בתקופת האחריות, כדי להימנע מכאבי ראש. גם אני נהגתי כך ואפילו שנים אחרי שהאחריות פגה, על כך אני מצטער. היום יש אפשרות חוקית לרכוש את החלקים לבד ולהגיע אתם למוסך, לכל מוסך, לפחות תחסוך במחיר החלקים. -
האם הביטוח לא משלם עבור הגומיה? כי אם כשמחליפים שמשה חייבים להחליף גם את הגומיה, אז ההיגיון אומר שזה צריך להיות מכוסה ע"י הביטוח שמשות. אם בכל זאת הביטוח מסרב לכסות את מחיר הגומיה, יתכן וזה סירוב לא חוקי (צריך לבדוק).
-
כן, זה בדיוק הדבר שעליו נשמעת זעקה מפיו של כל נהג שנכנס למוסך מורשה. אילו היה החבר שלך קונה את החלקים לבד אני מניח שהם היו עולים לו כ 400-450 שקלים והעבודה במוסך כללי כ 200 שקלים. חיסכון של 1000 שקל.
-
אם נרצה ואם לא רכבי הבנזין/דיזל עומדים להיעלם משוק הרכב החדש תוך 15 שנה. אומרים שהכורח הוא אבי ההמצאה, אז כבר תבוא החברה שתמציא את הסוללה המחזיקה מספיק ק"מ (כבר יש) ונטענת די מהר. בכל הקשור לפרה החולבת של האוצר, הסירו דאגה מלבכם. אתם תמשיכו לשלם אותו דבר עבור כל ק"מ נסיעה. יש מספיק דרכים לגרום לזה (החל מחשמל יקר למכוניות וכלה במיסוי עפ"י קילומטר נסיעה).
-
עלות מחירים של טיפול 90000 אלף קיה פיקנטו וטיפול בלמים עליוית .
shha פרסם הודעה בנושא של Daniel Oshri בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
דור, זה שיש חוק זה מעולה. זה שאני משתמש ואשתמש בו כשאגיע למוסך זה ברור. זה שהמוסכים עושים בעיות למי שמביא חלקים גם זה ברור לי (הרי הם רוצים להמשיך לעשות בוכטה על החלקים). הבעיה היא שרוב האנשים לא יודעים על החוק או שקל מאוד לסובב אותם ולגרום להם לחשוב שעדיף להם להגיע בלי חלקים. זו המציאות. -
זה היה מקל עליך להוכיח את אחריות המוסך במקרה שתפנה לבית משפט. מציע לך לפנות למוכר ולומר לו בצורה אסרטיבית שבמידה והוא לא ישלם עבור התיקון תיאלץ להגיש נגדו תביעה בבית המשפט.
- 27 תגובות
-
- הונדה
- הונדה ג'אז
-
(ועוד 2 )
תגיות:
-
9 בעיות גיר?! 7 מנוע?! 6 בלמים?! סריקת תקלות -רנו מגאן 2013
shha פרסם הודעה בנושא של bw9 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כשיש בשוק כל כך הרבה רכבים יד שניה, למה בכלל לבזבז כסך עבור בדיקת רכב כזה במוסך?! מעבר לזה, לא מבין את ההערות הללו: " לבדוק רצועת טיימינג". למי ההערה מכוונת?! בשביל מה הבאת להם את הרכב אם לא כדי שהם יבדקו?! -
עלות מחירים של טיפול 90000 אלף קיה פיקנטו וטיפול בלמים עליוית .
shha פרסם הודעה בנושא של Daniel Oshri בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
היום זה לא חוקי. זה קרה לפני למעלה משנה, לפני שהתקנות החדשות נכנסו לתוקף. אבל בתוך עמי אני יושב, וגם כיום כשזה לא חוקי, תגיע למוסך עם החלקים ויעקמו לך עין במקרה הטוב, או ינסו לנפנף אותך בטענות שונות כמו: אין אחריות (שגם זה לא חוקי), או אנחנו לא מרכיבים חלקים שהלקוח מביא, או שייקרו לך את העבודה בצורה שתבין לבד ותלך. -
עלות מחירים של טיפול 90000 אלף קיה פיקנטו וטיפול בלמים עליוית .
shha פרסם הודעה בנושא של Daniel Oshri בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אלו הם המחירים במוסך מורשה. כמו שאמרו לך המחיר הנדרש עבור שמן הגיר מוגזם. אם תרכוש את החלקים לבד אני משער שתוכל לחסוך 500-600 שקלים. אני מכיר ומבין בדיוק את התחושות שלך ("אני אובד עצות"), הייתי באותו מקום במשך שנים ארוכות, עד לפני שנה+. גם לי יש קיה. זה מתסכל ועולה המון כסף. נקודת השבירה שלי היתה כשהלך לי אותו חלק יקר בפעם השניה והמוסך סירב שאביא את החלק בעצמי (300 שקל אם רוכשים לבד, 2300 שקל במוסך חלק+עבודה). אז פשוט רכשתי לבד והרכבתי לבד ב 10 דקות. אחר כך בטיפול הבא כבר הלכתי למוסך כללי עם החלקים והיום אני מטפל לבד למעט דברים שאיני מסוגל לעשות (כמו רצועות טיימינג וכדומה). -
לדעתי בבוקר תתקשה/לא תצליח להניע. מה הבעיה לרכוש תאורת חירום +פנסים?
-
היכן קונים דיסקים ורפידות בלמים? פג'ו 208 מנוע 1,200
shha פרסם הודעה בנושא של Gavrik בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הבעיה ברכישת אביזרי רכב שאינם קלי משקל היא עלות המשלוח הגבוהה מאוד. שמן אין טעם לרכוש מחו"ל, כי המחיר בחנויות סביר, דיסקים ורפידות זולים יותר והמגוון גדול יותר בחו"ל, אבל עלות המשלוח מחסלת את הכדאיות של הייבוא, מה גם שמדובר בחלקים בטיחותיים שהיבוא האישי שלהם מחייב אישורים או אפילו אסור. -
זה יכול לפתור את הבעיה רק אם הדיווח מהמחשב רכב שגוי, ויש סיכוי טוב שכך הוא. תוסף יכול לנקות את המערכת(חיישנים וכדומה) ואז הבעיה עשויה להיעלם. זה קרה לי ברכב שהיה לי מזמן כשהמוסך התעקשו שצריך להחליף ממיר, אבל בתכלס לא היה צריך.
-
אם החלטת לתקן (מה שלא בטוח שאני הייתי עושה במקרה זה) ולהפעיל ביטוח, כולל החלפת הפגוש, אז כדאי שתזכור לבקש מהם שישאירו לך את הפגוש הישן ולא יזרקו. הסיבה כמובן היא לוודא שאכן ביצעו החלפה לחדש ולא סתם תיקנו. היה לי מקרה דומה עם סובארו, בדיעבד התברר לי כי לא החליפו לי אלא סתם תיקנו, צבעו והחזירו. איך גיליתי? כשזה קרה שוב בצד אחר של הפגוש, אז המכה הראשונה התגלתה מחדש.
-
אני חושב שאתה צודק, אבל זה נכון לכל הרכבים, לא רק קאיה /יונדאי. הסיבה לכך היא לדעתי כסף. כך יותר קל ליצרן לאסוף כסף מהלקוחות שלו. שמים מדבקה שונה וגובים פי שלוש...
-
אצלי בחניה השכן שבר לי את המראה הימנית. זה קרה כי מישהי חסמה את המעבר והוא פשוט ניסה לתמרן כדי לצאת ותוך כדי שבר לי את המראה. חיכיתי שהוא יבוא אלי ויאמר ששבר והוא מתנצל ומוכן לשלם. אז חיכיתי. הוא לא בא ולא כלום. לא אמרתי לו כלום. הזמנתי מאיביי מראה תואמת והחלפתי לבד. 80 שקל נזק (רק הזכוכית), אבל השכן הזה כבר לא נחשב שכן מבחינתי.
-
אתה יכול למצוא נוזל הגה כוח באבי חלפים ברחובות, אלא שמיכל כזה (ליטר או חצי ליטר, לא זוכר) עולה כ 150 שקלים בעוד שהנוזל השני שציינת ( HYUNDAY ATF SP-III) הנו נוזל תיבת הילוכים (50 שקל לליטר בערך) וגם הוא מתאים להגה כוח (המפרט של שני הנוזלים וההרכב הכימי מאוד דומה), כך לפחות אמרו לי בחנויות לחלקי חילוף וגם כאן בפורום. לי היה חסר קצת נוזל הגה כוח בקרניבל שלי והוספתי מה HYUNDAY ATF SP-III.
-
תיקון באמצעיים ביתיים לצינור לחץ גבוה מערכת מיזוג, פונטו 03 אוטומט
shha פרסם הודעה בנושא של Michael785 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אל תתפוס אותי במילה, אני גם לא ניסיתי את זה, אבל לפי סרטונים בפרסומות של המוצר הזה , אז הוא מצליח לאטום נזילות של מים בצורה טובה. אפשר לנסות, מקסימום לא יעבוד. הנה הקישור: https://www.aliexpress.com/item/10m-Strong-Waterproof-Adhesive-Double-Sided-Foam-Black-Tape-For-Car-Trim-home-Durable/32811247612.html?spm=a2g0s.8937460.0.0.15Dyy2 -
אולי כדאי לך בינתיים, כדי שלא יחדרו מים לתוך הפנס, לנסות ולהדביר את הסדקים עם דבר UV כמו זה: https://www.aliexpress.com/item/Plastic-5-Second-Quick-Fix-Liquid-Glue-Pen-UV-Light-Repair-Tool-With-Glue-Super-Powered/32845831508.html?spm=2114.search0204.3.3.37dd3e28pe6KPs&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_5_10152_10151_10065_10344_10068_10342_10343_10340_10341_10084_10083_10618_10630_10307_5722316_5711211_10313_10059_10534_100031_10629_10103_10626_10625_10624_10623_10622_10621_10620_10142,searchweb201603_36,ppcSwitch_4_ppcChannel&algo_expid=6456135e-2898-4b2d-b167-f131ad1e7cce-0&algo_pvid=6456135e-2898-4b2d-b167-f131ad1e7cce&priceBeautifyAB=0
-
פינוי שמן ישן בלי טובות (הקפצת שירשור, אולי יש עדכונים בנושא?)
shha פרסם הודעה בנושא של Buki בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מזדהה לגמרי עם הטענות של בוקי. החלפת השמן האחרונה שביצעתי היתה הראשונה שעשיתי לבד. היתה לי בעיה איך להיפטר מהשמן. לא נעים להגיע למוסך ולבקש טובות, אבל לא היתה ברירה. המוסך הראשון שביקשתי ממנו הסכים שאשפוך את השמן(+הפילטר) אצלם בחבית ועל כך מגיע לו כל הכבוד. עדיין זה מרגיש לא נעים לבקש ולא יודע אם אפנה שוב לאותו מוסך (שלא יחשוב שאני מנצל את טוב ליבו). הייתי מעדיף שיהיה פתרון יותר מוסדר. -
לדעתי יותר מאלף שקל. יש לך שני משטחים שנפגעו, פגוש וכנף. היה לי מקרה שיצאתי ברוורס מחניה ליד בית ספר של הילד. נסעתי אולי חצי מטר ופתאום הגיע פיקנטו מהצד. הכביש מעוקל ומכוניות חוסמות את שדה הראייה. נגעתי לה בדלת אחורית. הפח התעקם קצת. הנזק היה 10,000 שקל. הם החליפו לה את הדלת קומפלט.
-
מה אני אמור להבין מזה ( תמונה של ירוק סמוך למנוע ) + תמונה, יונדאי I20 2011
shha פרסם הודעה בנושא של yaronamar1245 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תבדוק את צנרת המים ובנוסף ממליץ להחליף מכסה רדיאטור. אחרי 7 שנים הגומיה של המכסה כבר לא אוטמת טוב. אצלי הוחלף מכסה רדיאטור כבר פעמיים (רכב אחר) וזה פתר לי את הבעיה. תבדוק את גובה המים במיכל ההתפשטות.
