Jump to content

shha

  • הודעות

    1,145
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי shha

  1. כמובן שזה לא מחייב שזו הבעיה אצלך, אבל הקשר הוא שבמידה ווסת הלחץ טיפה סתום, לחץ הסולר בתא הבעירה יהיה נמוך מדי והסולר לא יוצת.
  2. היתה לי פעם בעיה דומה בקרניבל שלי. מנוע נכבה בסרק. הבעיה היתה בווסת לחץ של משאבת הסולר.
  3. shha

    האם איתוראן שווה את זה?

    גם לי יש איתוראן ברכב. חברת הביטוח חייבה אותי. עלה כמה אלפים ואח"כ משהו כמו 50 שקלים לחודש (לא זוכר בדיוק). בהזדמנות הראשונה שחברת הביטוח לא חייבה אותי יותר באיתורן, התנתקתי מהשירות. חסכתי כ 4000 שקל עד כה וגם את הכאב ראש של קבלת מסרונים שלא לצורך מאיתוראן.
  4. זה יתכן. מניסיון שלי בהתחלה היתה נדלקת לי הנורה לפרק זמן מסויים ואז נכבית (אולי כשלא כל הנרות היו תקולים). אח"כ היא דלקה קבוע (כשכולם כבר היו תקולים). העניין הוא שגם כשכל הנרות היו תקולים לא היתה לי בעיה בהנעה של הרכב. אפילו לא גמגום קל. שוב, הנרות יותר משמעותיים למזג אויר כמו באירופה ולא כמו במזרח התיכון, לכן רוב הסיכויים שהבעיה אינה בנרות.
  5. אם כך, הם כנראה בסדר ואין סיבה להחליף. הבעיה שלך במקום אחר.
  6. כנראה יש לך קצר לגוף הרכב לאורך החוטים ההולכים למנוע הווישרים, אבל אי אפשר לקבוע מה והיכן בלי בדיקה פיזית. אם אין לך ידע בחשמל אז עדיף שתפנה לחשמלאי רכב.
  7. נרות החימום מחזיקים בערך 160-180 אלף ק"מ. כשיש בהם תקלה צריכה להידלק לך נורית סליל כתומה. אצלי כל 4 הנרות היו תקולים ועדיין הרכב הניע בלי בעיות בגלל שבארץ לא כל כך קר, אבל הנורית נדלקה. הזמנתי מחול והחלפתי לבד. אם מעולם לא החלפת אותם אז סביר שהם גמורים. האם זה יפתור את התקלה? אולי כן ואולי לא.
  8. ההנחה הכי נמוכה שקיבלתי במוסכים של קיה היתה של 10% והכי גבוהה היתה של 20% (זה בחשבוניות גבוהות מאוד) בד"כ קיבלתי 15% הנחה. בהתחשב במחירים המנופחים של המוסכים המורשים, גם ההנחה הזו היא לא מציאה גדולה והיא נועדה לשמר אותך כלקוח חוזר. היום כשהתפקחתי אני קונה חלקים לבד (מהארץ אן מחול) ומרכיב לבד ככל שאני יכול. מה שאני לא יכול לעשות לבד אני פונה למוסך. דבר נוסף, כדי לקבל הנחה צריך לעשות סקר מוסכים ולציין בפניהם שאתה מבצע סקר וגם לבקש הנחה לפני שאתה מביא את הרכב לטיפול. כשהם יודעים שאתה לא בכיס שלהם הם יותר נדיבים.
  9. עלות המשלוח מקורפס היא פונקציה של משקל ונפח החלק. כמו שאמרו לך כאן לא תמיד משתלם להזמין מחול. לי יצא לאחרונה להזמין מספר פריטים (2 פילטר שמן+חלק גומי+ 3 ברגים לגלגלים) בעלות כוללת של 30$ ובנוסף עלות המשלוח של 24$. לכאורה עלות משלוח יקרה, אבל בהשוואה למחיר בחנויות בארץ (ובטח בהשוואה למוסכים המורשים) עדיין יצא יותר זול. בנוסף המשלוח התקבל ממש מהר והגיע ארוז היטב. אתר מאוד מומלץ מבחינתי.
  10. אם אתה כבר הולך למורשה (מה שנראה יקר הרבה יותר, אבל ככה זה במורשה) לפחות תדרוש הנחה על החלקים והעבודה. נהוג במורשים לתת הנחה של בין 15% ל 20%.
  11. 99% מהישראלים לא מבינים כלום באחזקת הרכב. מה שימכרו להם במוסך הם יקנו בלי לפקפק בכך. המוסכים יודעים זאת ומנצלים זאת.
  12. ארז,לא מזמן הזמנתי משם כמה חלקים. אין טעם לחפש שותף. עלות המשלוח בקורפס עולה ככל שיש יותר חלקים. ההבדל יהיה מינורי. תזמין לבד ודי.
  13. התשובה כאן בקישור הזה של רפי לין: http://www.**************/forum/showthread.php?t=7252
  14. ככלל אצבע הייתי מציע לכולם לחשוב שכל דבר ברכב נכלל במסגרת האחריות ולפנות למוסך היבואן בתלונה במידה והתקלקל. תן למוסך/יבואן לטעון אחרת במידה וירצו בכך ושיסבירו למה לא באחריות. במקרה הטוב יוחלף לך בחינם, במקרה הפחות טוב תיאלץ להתווכח אתם ואז או שהם יסכימו להחליף בחינם או שלא. אתה תתפלא כמה פעמים הם יתקפלו מול לקוח עקשן שעומד על שלו.
  15. לי זה דווקא לא נראה כחבלה מכוונת אלא אולי כפגם בייצור. אם זה היה חבלה מחפץ חד, סכין לדוגמא, היה מתקבל חתך ישר. כאן רואים פיצוץ עם זגזג לא סימטרי, זה מאפיין קרע ספונטני של הצמיג. הצמיג התפוצץ בנקודות החולשה שלו. בכל מקרה, שווה לך לפנות למוכר/יצרן הצמיג ולדרוש החלפה.
  16. קצת יקר לשתי חתיכות פלסטיק, לא? 40$ באמזון (הבעיה כמו תמיד - עלות המשלוח). https://www.amazon.com/RhinoGear-11909-RhinoRamps-Vehicle-Capacity/dp/B006EGAIII/ref=br_lf_m_a9bw7vr8okp98nw_ttl?_encoding=UTF8&s=automotive
  17. חלקים מקוריים של יונדאי/קיה ניתן להזמין מאתר: http://www.koraps.com . מחירים נוחים ואתר אמין. עלות המשלוח קצת יקרה אבל ניתן להזמין מספר פריטים וכך להוזיל את מחיר המשלוח פר פריט.
  18. לדעתי החלפת הצינור היא שפתרה לך את הבעיה. אם היו שם סדקים רציניים אז כנראה בכל זאת דלף אויר פנימה וגרם לתערובת עניה וזה מה שגרם לרכב להיות "עגלה" בזמן האצה.
  19. השמירה הטובה ביותר, הן מבחינה מכנית והן מבחינת ערך כספי, תהיה למכור אותו ולקנות אחר כשתצטרך.
  20. לא מבין מה ההבדל העקרוני בין הרכב הזה לבין כל רכב אחר? אם המסקנה שלך נכונה, אז היא נכונה לגבי כל הרכבים, כל הזמן. במקרה כזה כולם היו מטפלים רק במוסכי יבואן מורשים, אלא שהמציאות אינה כך.
  21. מחשב נייד צורך כ 60W, לכן אין בעיה לחבר אותו ברכבי העבודה שלכם לממיר ל 220V. אבל אין סיכוי למשוך מהשקע מצית 4000W (מעל 300A מהמצבר). בוקי צודק בקשר לזרם היוצא מהשקע מצית. אכן בסביבות 10A ולא כפי שכתבתי בהתחלה. טעות שלי.
  22. יכול להיות שאתה צודק לגבי הערך של הפיוז, אבל למיטב זיכרוני (מה שקראתי בכתבות בנושא) זרם היציאה משקע מצת הרכב הוא כ 1-2 אמפר. יתכן שלפיוז המחובר למצת ישנם עוד צרכנים ולכן ערכו גבוה יותר. אבל מקבל את ההערה שלך.
  23. לעולם לא תקבל שקע חשמל ברכב עם עוצמת (הספק) של שקע ביתי. שקע ביתי נותן זרם של 10-16 אמפר במתח של 220V, כלומר ההספק הוא 2200W עד 3520W. אם תנסה להוציא ממצבר הרכב הספק כזה הזרם שהמצבר יידרש להוציא מההדקים שלו הוא 2200W לחלק ל 12V שווה 183A (ועד למעלה מ 300A). אתה מכיר מצבר כזה?! בשקעי המצת יש זרם של 1-2 אמפר במתח של 12V כלומר אם אתה רוצה לקבל את ההספק הזה במתח של 220V אז הזרם שאתה יכול למשוך הוא 0.05 עד 0.1 אמפר. מעבר לכך הפיוז ברכב יישרף. אם מה שאתה צריך זה לטעון את המחשב הנייד ברכב, אז אינך צריך שקע של 220V, אתה צריך לקנות מטען מחשב לרכב שיתאים למחשב שלך, משהו בסגנון הזה: http://www.sollan.co.il/Sale.asp?pid=2602
  24. תסתכל טוב בעמוד המצולם: התבלבלו עם שמן תיבת ההילוכים. הכמות הנכונה היא 0.6 ליטר.
  25. נהפוך הוא, הטלפון לא מסתיר כלום (אולי בגלל שהקרניבל יושב גבוה על הכביש , לא יודע) וממש לא מציק. המיקום הזה הרבה יותר בטיחותי מאשר טלפון שיושב בצד ולמטה, כי אתה יכול להתפקס לשניה על המפה של ווייז ועדיין לראות את הכביש מול העיניים. היו לי מחזיקי טלפון שישבו במיקום אחר וזה היה ממש לא נוח ולדעתי גם לא בטיחותי. אבל, זו רק דעתי כמי שניסה את שתי האפשרויות.
×
×
  • תוכן חדש...