Jump to content

nadavd4

  • הודעות

    1,541
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    3

כל מה שפורסם על ידי nadavd4

  1. פות"ש, לכל אחד מתאים רכב אחר בהתאם לצרכים שלו, ממליץ שתשתף את הצרכים שלך מהרכב: - זמן אחזקה מתוכנן - ק"מ שנתי ותוואי נסיעה (עירוני/בינעירוני/משולב) - מספר אנשים שישבו ברכב רוב הזמן - כל דבר אחר שחשוב/לא חשוב לך ברכב עם זאת ובאופן גורף, ההמלצה שלי היא להתרחק מרכבי ליסינג שלא ידוע לך או למוכר מה הרכב עבר ואיך הוא תוחזק, ולעיתים גם לא יהיה תיעוד ביטוחי לתאונות כי הליסינג מתקן בלי לערב ביטוח. זה לא אומר שכולם גרועים, שבורים או עברו התעללות אבל אני אישית הייתי מעדיף רכב מבעלות פרטית שאני יכול לדעת בערך מה עבר עליו.
  2. אני חושב שדפני גפני הצטרפה לפורום...
  3. עם כל האהבה, הציגו לך מספיק סיבות ונימוקים, כנגדם יש מילה של מוסכניק עלום אחד. יש לך רכב אמין אבל שום אמינות היא לא מושלמת, בטח לא כשמחזיקים את האוטו בניגוד להוראות שמהנדסי הרכב קבעו.
  4. כל 15 או שנה, תתפלא אבל גם לרכב עומד צריך להחליף שמן. גם אם הרכב עולה לך (כולל דלק, ירידת ערך, ביטוח והכל) 700 שקל לחודש, זה 8400 לשנה. להוציא עוד 500 שקל על החלפת שמן ופילטר פעם בשנה זה מה שישנה? רק בשביל הסיכוי שתפסיד עוד כמה אלפים במכירה כי הרכב לא טופל, או יותר גרוע תצטרך לשלם על תיקון יקר - והפסדת הרבה יותר מ500 שקל לשנה. רוצה ממש לחסוך וה500 האלה קריטיים לך? סע באוטובוס, או קנה בעצמך את החלקים ותחליף לבד. מוזמן להצטרף ל"תשאלו כנופצון" בפייסבוק ויוכלו ללמד אותך לבצע טיפולים לבד, ועל הדרך תקבל גם הבנה טובה יותר בתחזוקת הרכב.
  5. המוסכניק יכול לספר איזה סיפורים שהוא רוצה, זה לא עולה לו כסף - ובדיוק בגלל זה אתה לא צריך לסמוך עליו ב 100 אחוז. על ספר הרכב כנראה שאתה יכול לסמוך יותר, שם היצרן מציין (בחלק מהרכבים, לא בכולם) מה מרווחי הטיפולים הנדרשים ומה נדרש לבדוק ולהחליף כל X זמן/ק"מ. במידה ואין לך אפשר לבקש מסמך של שגרת טיפולים גם מהיבואן במייל או לחפש כזה ברשת. דעתי האישית היא, שלא משנה מה המוסכניק עשה ב57 וב89 ומאיזה קצוות של הארץ הוא מספר שמגיעים אליו, להחליף שמן כל 3 שנים זו נורה אדומה ולא הייתי מתקרב לרכב הזה ביד שניה או למוסכניק שטיפל בו. תעשה את השיקול שלך.
  6. nadavd4

    סובארו BRZ החדשה בארץ

    אני הייתי דואג יותר מהתקנות מקומיות שבוצעו רע מאשר מערכות בטיחות מקוריות. זליגת זרם, תקלות עקב חיתוכים וחיבורים לא טובים בצמות, כניסת מי גשם - לא כיף.
  7. הספארק אמינה וחסכונית יותר מפיקנטו עם עבר דומה (גיר ידני לעומת אוטומטי) והיא תהיה הזריזה מבין השלוש. הפוקוס מהשנתון הזה אולי נחשבת דגם אמין אבל עם ק"מ כל כך גבוה יהיה בלאי משמעותי להרבה מכלולים ברכב, וזה גם עולה כסף. החסרון היחיד של הספארק הוא בנוחות ובאבזור, כשכאן הפוקוס כמובן לוקחת.
  8. nadavd4

    העברת הילוכים ללא קלאץ

    בגיר ידני מודרני, במיוחד ברכב פרטי שלא נועד לעומסים גבוהים זה נשמע לי כמו מתכון לצרות שיגמור את הסינכרונים מהר מאוד. with that being said, זאת נשמעת לי כמו אחלה מיומנות למקרה של נהיגה ברכב עם קלאץ' לא מתפקד או גיר עם סינכרונים גמורים.
  9. nadavd4

    לוי יצחק נפטר

    גם אני שמעתי את הפודקאסט. הרעיון יפה והכל ("תתקשר אלי ואני מבטיח לתקן את המחירון!") ואם לא היתה לו תשובה טובה כנראה שהוא לא היה מגיע לדבר. אבל, ההתרשמות שלי היא שאלה סיפורי סבתא וכנראה שיש סיבה טובה שרוב בעלי האס2000, לנד קרוזר, מיאטות וכו' לא עושים את זה וגם לא פונים להערכה פרטנית. אולי זה לא משתלם כלכלית, אולי חוסר מודעות, אולי זה פשוט לא קיים במציאות אם אתה לא באלפיון העליון.
  10. nadavd4

    לוי יצחק נפטר

    ולמה שזה לא יתנהל כמו נדל"ן מבחינת הדיווח לרשויות? כן, יש הרבה גורמים במדינה שיש להם אינטרס מובהק שזה לא יקרה (ולחלקם גם לובי). וכן, גם אז יהיה פוילשטיק. אבל זה לא גורע מהרעיון - יהיה פחות, במיוחד מהצד של מי שיש לו הרבה מה להפסיד מדיווח שקרי.
  11. nadavd4

    לוי יצחק נפטר

    חובת דיווח גובה עסקה לרשויות בעת מכירת רכב (כל רכב, גם חברה) ושיתוף הנתונים לכל אדם או חברת שמאות שיחפצו בכך ויהיה לנו קצת פחות על מה להתלונן.
  12. מההיכרות שלי הבעיה העיקרית היא דווקא הדאונפייפ, מזלך שהוא לא שם לזה לב. במידה וזה מתגלה מקבלים על זה הורדה מהכביש באופן מיידי, וגם טסט שנתי אתה לא תעבור בלי קומבינה.
  13. נכון לעכשיו עלו 7 יחידות בבעלות פרטית של ה i20N, ויחידה אחת בודדת של אחותה הגדולה. כל היתר הן כנראה הדגמה. https://data.gov.il/dataset/private-and-commercial-vehicles/resource/053cea08-09bc-40ec-8f7a-156f0677aff3?filters=kinuy_mishari%3AI20N|kinuy_mishari%3AI30N
  14. לפני שמוציאים שקל על הרכב - כדי להיעזר ברופא/פיזיותרפיסט/יועץ ארגונומי כדי למצוא את תנוחת הנהיגה האופטימלית עבורך.
  15. נשמע מוזר. באף THP שנתקלתי בו (וגם לא בשלי) לא ראיתי נוזל ששינה את הצבע שלו כל כך מהר. את הפלסטיק של מיכל העודפים כן ראיתי מצהיב ונסדק...
  16. אני עוד שומר ג'ריקן מקורי בבגאז', עקב פחד לא מוסבר מרכבים צרפתיים... מעולם לא נפתח 😬
  17. nadavd4

    יונדאי i30N - כן! אבל...

    אתה יכול ליצור את הרכב המושלם, הכי נוח, ביצועיסט, מה שאתה לא רוצה. תמחרת לא נכון, אף אחד לא יקנה.
  18. בוא ותראה איך לובינסקי מתמחרים חלקים, זו בדיחה ממש גרועה.
  19. תחליף עכשיו... הנוזל המקורי צריך להיות כחול-ירוק, הכתום כנראה מגיע ממשהו אחר (חלודה?) אצלך.
  20. nadavd4

    יונדאי i30N - כן! אבל...

    ברמה העולמים הרכב הזה נמכר פחות מהמתחרות. רק פה כלמוביל יודעים משהו ששאר ייבואני יונדאי בעולם לא יודעים?
  21. א. לא מומלץ להוסיף מים שאינם מזוקקים לנוזל הקירור למעט במקרי חירום ולזמן קצר. אני ממליץ לך לאתר נזילות (במידה ויש) ולהחליף בהקדם. ב. לפני שבועיים רכשתי בחנות חלפים 5 ליטר של הטוטאל ב 235 ש"ח, אולי במורשה העלו מחיר ו300 זה מה שהם גובים. כך או כך זה לא נורא כי זה סכום שמשלמים פעם בשנה. את הרקטול לא ניסיתי, וגם לא מכיר מישהו שניסה. יש גם מוביל 1 בתקן, אבל הוא עוד יותר יקר. ג. אחת מובילה לשניה? אם כן זה כמו במאזדה 2 שלנו... כנראה שזה לא רק התכנון הצרפתי המשובח.
  22. ה 308GTi נכנת לרף העליון של התקציב. היא ברמה אחרת מבחינת נהיגה, ואתה מקבל בגאז' ענק כבונוס.
  23. מה שהוא אמר. מחיר החלקים נראה לי גבוה, העבודה לא. דווקא היא מסובכת יותר לעומת החלפת מוטות קישור למשל:
  24. אני כבר חושב לשים את הרכב יום לפני בסגירת המוסך, ככה הוא יהיה ראשון על הליפט בבוקר...
  25. אותה שאלה ואותה המלצה. לך רק, אבל אך ורק למוסך שמכיר את המחלות הספציפיות של המאזדה 2 והפיאסטה, אלא אם כן בא לך לצאת להרפתקה יקרה.
×
×
  • תוכן חדש...