יובל .מ.
-
הודעות
353 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
27
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי יובל .מ.
-
הם במצב כל כך גרוע שלא יכלו לארגן עוד 2-3 רכבי הדגמה?
-
די נו. להגיד שמישהו כמו דיכטר הוא נגד חיילי צה"ל בזמן שמנסור עבאס וואליד טהאא בעדם זה בדיחה. דמגוגיה.
-
הקהילה החרדית מורכבת מהמון זרמים. המון. אתם אפילו לא קרובים להבין כמה קהילות וחצרות יש. חלקם מעוניינים בנציגים האלה, חלקם לא, בגלל זה יש המון צעירים שלא מצביעים לפי מה שהרב אומר אלא לפי מה שהם מרגישים שיעשה טוב למשפחה שלהם, אז הולכים עם סמוטריץ, בן גביר וביבי. חלקם אפילו עם יש עתיד. הם עסקנים שקהל היעד שלהם פוחת ופוחת. ראיונות כאלה וקמפיינים כמו של ש"ס נועדו לנגן על הרגשות של "החילונים באים לקחת לנו את היהדות", וזה גורם לך להתעצבן פה ולמי שמתנדנד להגיד "יופי נצביע להם". בתאכלס? כל אחד ממי שאתה מצביע לו ייתן להם מה שהם רוצים בשביל לקבל כיסא, אז לא הייתי ממהר להגיד שכשאתם תשתינו הם ייטבעו. לגבי התמיכה של עבאס לטענתך בפעולות צה"ל... נו טוב.
-
זה סתם ניסיון לעצור את זליגת הקולות של החרדים אל בן גביר וסמוטריץ. גם הקהל החרדי היום מבין שהמפלגות החרדיות זה עסקנים מסריחים.
-
כאוהד הפועל ירושלים שהיה בדרבי האחרון והלך בין אותם אוהדים - כן, יש הרבה ערסים שמקללים, רובם ערסים צעצוע שלא יעשו יותר מדי, הלה פמיליה (שהם ארגון מצומצם בתוך מאות אלפי אוהדי בית"ר) הוא סמי ארגון טרור, אבל זה לא כל אוהדי בית"ר. לך לארגוני האוהדים של מכבי תל אביב ומכבי חיפה ותראה דברים גרועים גם, ואם תלך לאוהדי הפועל תל אביב תראה דברים שאם ארשום אותם פה אקבל אזהרה או משהו. קל לתקשורת לבוא ולהעצים אירועים של בית"ר. חרא על ביטר וירושלים אדומה לכולכם.
-
לא מבין מה הסיבוך פה. הישראלים פראיירים - מזמינים - מחירים עולים. כולם רוצים להרוויח כסף על חשבון הגב של הצרכן, השאלה מי חכם לשמור על שלו אצלו ומי טיפש לחלק לכולם.
-
גם מי שמת, הדירה הולכת לילד שמבחינתו זה רווח נקי אז הוא יכול להקפיץ את השכירות שיבקש עליה. גם אם לא תהיה מושכרת חודש או חודשיים - אין משכנתא, שתעמוד ריקה.
-
מה שעצוב זה שהם לא ההזויים, אבל הנורמות הופכות אותן לכאלה. כמו זה שאם מישהו קם כל יום לאימון ב-6 בבוקר הוא "פסיכופת", אבל מי שיושב כל יום על פיצה והמבורגר הוא "נורמלי". בקשר להזמנות, כל עוד זה מסתדר להם שיהיה בהצלחה. החברה והעובד משלמים על זה, שכל אחד יעשה את השיקולים שלו. היה לי תןביס בעבר, הגבלתי לפעם פעמיים הזמנה בחוץ השאר אוכל מהבית, מה שנשאר עבר לקניות בסופר. היום בחברה עם חדר אוכל "רגיל", מעדיף שהכסף יעבור למשכורת וגם חוסך לעצמי מלא זמן כל ערב להכין אוכל.
-
אם הבית שלך יתמלא בנמלים אתה תרסס ותהרוג אותן או שתיתן להן ללכת בסבבה? וג'וקים?
-
הקטע עם יאיר לפיד היה בלי קשר, סתם הצחיק אותי לראות אתמול את המדריך שלו מלמד חבורת חטייארים איך לרקוד כשהוא נכנס, פשוט לא הספקתי לרשום על זה פה. העיקר דיבר על "דמוקרטיה" בזמן שהרשימה שלו לא נבחרה בפריימריז (ולא הוא..). משום מה יש לי תחושה שהבדיקה תגמר ב"המח"ט צודק, החייל טועה"
-
על רקע הטענות הקשות נגד המח"ט | בצה"ל החלו לתחקר את אירוע הירי סמוך לג'נין - 0404 כן כן, זה 0404, ביביסטים, משיחים, כהניסטים, בואו נדלג על זה. אם הטענות נכונות, מדובר באחד הבזיונות הגדולים ובהוכחה שהדרישות האמריקאיות התקבלו. אם תבואו ותגידו שלא היה באמת חשש וזה היה סתם שב"חים כי "לא זיהו נשק", ממתי מח"ט קופץ לאירוע של שב"חים??? סתם קוברים היום קצין. סתם. ויאיר לפיד עסוק בלעשות ל"תומכים" שלו שיעורים באיך להרים לו בנאומים.
-
יש הבדל בין לבוא ולהגיד "אני חושב שדיון על הפלה צריך להיות מורכב יותר ממה שרואים בתקשורת, בנוסף דעתי היא ככה ככה וככה" מאשר לבוא למישהי שנכנסה להיריון ולהגיד לה "לדעתי אסור לך לעשות הפלה כי זה רצח וזה לא כזה קשה וכולה ילד". אם הדיון היה על האם צריך לעשות ילדים או להתחתן באופן כללי, אז סבבה, שאל-הורי יגיע וייתן את הדעה שלו בכיף. אם מישהו שנמצא בזוגיות מסוימת מבקש עצה, מן הראוי שמי שיש לו ניסיון במקרים הספציפיים האלה יבוא וינסה לעזור. זה שאתה מעדיף לגדל חציל לא רלוונטי לדיון. אומנם הגבתי בדיון על ההפלות או בפוליטיקה כי זה מקום לבוא לתת דעה, אבל לא בדיון עצה על משכנתאות, כי לא לקחתי ואין לי את הידע או הניסיון שרלוונטי לזה. מבין את ההבדל? עריכה: אם להרחיב את הדוגמא, אני יכול להגיב בדיון על מחירי הדירות, אם לדעתי המחירים יעלו/ירדו/מדינת ישראל תחלק דירות לכל אזרח/נעבור לגור במאדים, כי זה כללי ולא דורש ידע או ניסיון. גם ככה 90 אחוז מהדברים בדיון ההוא הם הימורים (ואם מישהו יחליט לקחת משם עצה שמישהו זרק בלי להבין מי אמר את זה ומה הניסיון שלו זאת בעיה שלו).
-
פוליטיקה זה עניין אחר, יש לבוא להגיד "אני לא מתחבר לדעות של לפיד לכן הולך עם ביבי" או "ביבי מושחת אז הולך עם לפיד". מבחינת רכב? כן, אם אני אבוא למוסכניק שנמצא 30 שנה במקצוע ואנסה לתקן אותו בזמן שאני בחיים לא החלפתי שמן ואנסה להתווכח איתו, אצא מטומטם. בדיוק כמו שאני אבוא ואגיד שלמבורגיני זה חרא רכב ופרארי עדיפה למרות שבחיים לא נהגתי עליו.
-
צריך לעשות כמו בקבוצה "תשאל עו"ד" בפייסבוק, בתחילת כל תגובה שכל אחד ירשום את המצב המשפחתי שלו. מי שלא נשוי (מבחירה או לא), פשוט לא צריך להגיב פה. הבלבולי שכל שלכם לא רלוונטיים לפות"ש ולא לאף אחד אחר, ובטח שאם אין לכם ילדים אתם לא מבינים את המשמעות של זה. אם החלטתם לחיות לבד, אתם לא מבינים את המשמעות של אמון במערכת יחסים.
-
בר-לב קידם באופן אישי קצין במשטרה לתפקיד שלא היה קיים (msn.com) #ביביהמושחת.
-
שמע זאת הודעה של 3 שורות שלא עזרה בכלום...
-
I rest my case. תגובה של לוזר.
-
@יבגניפ אד הומינם קלאסי. לפי הספר.
-
תגובות ריקות. יתקפלו עוד שבוע מפחד שיבטלו להם את הויזה. המערב לא עומד בסטנדרטים של עצמו. מדינות המערב נלחמו במזרח התיכון וחיסלו בלתי מעורבים בלי לחשוב פעמיים. רק אנחנו צריכים להיות צדיקים. שיחקרו, יפיקו לקחים ויתקדמו. לא צריך לצעוק בכל העולם "אנחנו אשמים".
-
אז תסביר לי איך זה שהיועמ"ש פתאום יוצאת למלחמה נגדו? פירסמו (אין לי כוח לחפש את הלינק שוב עכשיו) שהיא רוצה לשנות את נהלי פתיחה באש. תיכף גנץ יתקפל גם על זה בטח. לא במזרח התיכון. תקיים תחקיר, תראה מה אפשר להפיק ממנו, ותלמד את הלקחים שלו ביחידות הצבא. פרסום התחקיר הזה רק מייצר חוסר אמינות כלפי צה"ל בעולם והצדקת הפלסטינים בעולם שצה"ל הוא "רוצח עיתונאים". אם היינו מקבלים נקודות זכות על דברים כאלה מילא, אבל זה לא נותן לך כלום, רק פוגע בך בעתיד. שלא נדבר שמבחינת העולם זה כבר היסטוריה ואנחנו בעצמנו החזרנו את הנושא הזה לכותרות.
-
קודם כל - יופי של ניסיון להסיט מזה שהפרקליטות עשתה מהלכים מלוכלכים כדי להפיל את הירש. ועכשיו לשאלתך: כן. גם העדי מדינה וגם הפושעים לכלא. שימצאו איך להפיל פושעים בלי לשחרר רוצחים או גובים מהמאפייה כי פתאום לא בא להם להמשיך עם זה.
-
יום מלא באירועים: 1. בג"ץ הוא שומר הסף רק כשמדובר בהחלטות נגד הליכוד. אם הוא נגד השמאל - חובה להתנגד. דרמה בבג"ץ: הוציא צו על תנאי - נמקו מדוע מינוי מזוז לא יהיה רק לאישור הרמטכ"ל (ynet.co.il) נזכיר רק שמני מזוז מסרב להחזיר כספים שקיבל שלא כחוק: המדינה: מני מזוז מסרב להחזיר 100 אלף שקל שקיבל בטעות - גלובס (globes.co.il) 2. איפה שרי הממשלה? חשיפת "הסרסור בסוהרות" זעזעה את כל הממשלה. לדיון בנושא הגיעו רק 2 שרות (ynet.co.il) 3. הוכחה לכמה הפרקליטות שלנו מושחתת: עד המדינה נגד גל הירש הוא העבריין גור פינקלשטיין - וואלה! חדשות (walla.co.il) עורך דין שהורשע בקשירת קשר לרצח עד מדינה אחר. 4. אולי הכי חמור: ארה"ב מתערבת בנהלים של צה"ל ודורשת לחקור את נצח יהודה: על רקע התנהלות לוחמיו, ארה"ב בודקת את פעילות גדוד נצח יהודה - מדיני ביטחוני - הארץ (haaretz.co.il) כל העולם שכח מהעיתונאית, אבל כמובן שצה"ל ידאג להציף שוב את התחקיר כדי להראות כמה אנחנו הומניים ואנושיים. אין ספק, אחת המדינות אנחנו. העיקר בן גביר מסכן את המדינה וכל השמאל בפחד שהוא מדבר עם תלמידי תיכון ברמת גן.
-
שמע בדוק אתה איזה עסקן ביהדות התורה.
-
מת לדעת מי הסתכל על הדבר הזה ואמר "וואלה זה יפה בואו נוציא את זה לשוק".
-
אמצע שבוע על הפתיחה. מתכון בטוח לסיים את כל הסיפור ברבע שעה. רועי, יש מכוני בדיקה (כמו מ.מ.מ בירושלים) שהתור לתשלום הוא בתוך הרכב.. מקצר תהליכים.
