Jump to content

יובל .מ.

  • הודעות

    353
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    27

כל מה שפורסם על ידי יובל .מ.

  1. תודה על העזרה. הבנתי שאוטם צבע הוא "שקוף" בניגוד לווקס שנותן מראה חם/רטוב וכ'ו. האם אני ארגיש בהבדל משמעותי ביחס לקולינייט?
  2. עד עכשיו השתמשתי בextreme depth של CG שעשה עבודה טובה, ובקולינייט 845 שעשה עבודה עוד יותר טובה. חשבתי לעבור למשהו אחר, שיחזיק מעמד לתקופה יותר ארוכה, קראתי את השרשור של הפוסו ורק יותר התבלבלתי. האם עדיף לעבור לאוטם צבע כמו הFK1000 או ג'ט סיל שיחזיר מעמד לזמן ארוך יותר או הפוסו? אני מעוניין גם למרוח הגנה על השמשות וחלונות, והבנתי שווקס לא מתאים כי הוא יוצר השתקפויות. או שאולי בכלל עדיף לעבור לפוסו, ולשמשות לקנות חומר יעודי כמו rainx? ושאלה נוספת לא קשורה לעניין, עד עכשיו השתמשתי בנוזל חלונות של CG, האם APC יעשה את העבודה או שעדיף להישאר עם חומר ייעודי? תודה לכל העונים!
×
×
  • תוכן חדש...