Jump to content

יובל .מ.

  • הודעות

    353
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    27

כל מה שפורסם על ידי יובל .מ.

  1. @Transporter בשבילך: חבורה של דמגוגים מסריחים שהלוואי שייקרסו וכולם יעברו להזמין מהאינטרנט. לכל מי שאמר שהלפרין וחברים שלו דואגים לעסקים הקטנים.
  2. אני צריך להגיד רק משהו אחד, תפסיקו לקחת כל מיני סרטוני שקר מיוטיוב של "דוקטורים" בשקל בתור עובדות.
  3. איך רכב עם 50 אלף שקל נזק בתאונה לא מקבל שום הערה משמעותית בעניין השלדה?
  4. שיביאו את המגיש של הסרטון הראשון.
  5. יובל .מ.

    חברת הביטוח WESURE

    קפץ בערך ב250 שקל אבל עדיין הפרש גדול..
  6. יובל .מ.

    חברת הביטוח WESURE

    סיטיגו 2015 ידנית נהג יחיד בן 27 10 שנים רישיון היסטוריה ב5 שנים האחרונות על שמי נקייה בלי שלילות. ליברה וwesure באיזור ה2800, go הציעו 3500 עם השתתפות 900 שקל.
  7. יובל .מ.

    חברת הביטוח WESURE

    בדקתי עכשיו גם שם, לפני מיקוח או משהו אבל עדיין 700-800 מעל ההצעות של ליברה וwesure. לא הבנתי איפה ההנחה הדיגיטלית שלהם.
  8. יובל .מ.

    חברת הביטוח WESURE

    ^ נתקלתי בפרסום הזה, אבל אני גם יכול לספר שאתמול רכבתי לעבודה על חד קרן. העניין הוא שאני לא מבין בזה מספיק כדי לדעת מי מהם דובר אמת, בגלל זה פניתי לפורום..
  9. יובל .מ.

    חברת הביטוח WESURE

    מקפיץ את הנושא. סוף החודש נגמר הביטוח, צריך לחדש, ליברה ו-wesure הכי זולות בפער אבל נציג של וובי שהביא הצעה יחסית סבירה של מנורה טען שהן חברות חדשות וכבר בקשיים כלכליים גדולים (סדר גודל של 10 מיליון שקל חוב כל אחת). יש בזה משהו או שסתם חרטוט של נציג מכירות? החברות אמינות?
  10. הסתכלתם בתמונות? הטמבון מוחזק עם ברגים, שום תיקון בעל הרכב לא יעשה. אם פותש מבהיר לו בשיחה שמתחילה באופן חברי שהמחיר גבוה והוא מציע לו 1000 שקל מזומן או שהוא מוזמן לתבוע אותו הוא מתקפל ב4 דקות.
  11. העברתי לו הכל, כנראה יילך על הקורולה. תודה על העזרה.
  12. שואל בשביל חבר, רכב מיועד למורה נהיגה. קיה נירו ברמת אבזור EX, קורולה רמת אבזור HYBRID SENSE, בערך אותו מחיר. הדגשים הם נוחות, אמינות, ומבחינת עלויות אחזקה/טיפולים. מן הסתם הקורולה חדשה אז אין עדיין ביקורות של 100 אלף קילומטר, בגלל זה יותר רלוונטי החוות דעת לגבי הנירו, אבל כל מה שתוכלו לספר יעזור. תודה.
  13. אנשים פה מתעלמים מהדבר המוזר הרציני פה - איך רוח הפכה רכב?!
  14. לא רלוונטי.
  15. לא נראה לך ששוטר ישקר? אתה חי במדינת ישראל? https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5319471,00.html וזה סתם מה שקפץ בגוגל.
  16. סט חדש עדיין באריזה של HERTZ דגם DSK 165.3. נקנה עבור סיאט איביזה אך לאחר המלצה של מתקינים וחיפושים ברשת הוחלט לרדת מהרעיון עקב התקנה מסובכת. מחיר מקורי 490, מחיר דרוש 400. ירושלים. 0526434016. https://www.alexsander.co.il//product/7733/dsk-165-3-hertz#0
  17. זה מצחיק, כי רכב עם DSG שמגיע ל90 אלף ק"מ בלי תקלות מיוחד נחשב להישג היום.
  18. פלסטלינה. תבדוק בתת פורום דיטיילינג אם מישהו מוכר חתיכה קטנה (תערבב מים עם כל שמפו רכב פשוט שיש לך לסיכוך). שימוש פשוט מאוד ולא יעשה לך נזקים (בניגוד לכל מיני עצות סכין יפנית, בנזין או WD40).
  19. הבדיקה שלך או של חברת הליסינג?
  20. כמו שאמר הלפרין, אם היה עירובב ביטוח חייב להיות רשום. או שבעל הרכב צריך להתאמץ טיפה ולהשיג את ההערכה, או שהוא מסתיר משהו.
  21. פתרת את הבעיה. מהיום כל רכב עם DSG שנמכר ביד 2 יתחיל ממחירון פחות 12 אלף שקל. גאוני.
  22. אני רוצה להעלות נקודה אחרת - כל פעם שמישהו מעלה סרטון של קבלת רכב באירופה, ומראה איך עוברים איתו על כל הרכב עושים לו סיור הדרכה ולא יודע מה, כולם פה רושמים "איזה יופי איזה השקעה חבל שזה לא בארץ". אבל כשלקוח מקבל רכב מלוכלך, בחוץ, בצורה ביזיונית אשכרה יש פה אנשים שאומרים שזה סתם תלונה, איך אפשר לצפות שיהיה פה רמה אם אנשים אשכרה לוקחים את הצד של היבואן במקרה הזה?
  23. לא מבין למה קרסו צריכים להגיב דרכך ולא בעצמם. לנושא, קודם כל כמו שhwgeek אמר, אנשים פה נלחמים על טלויזיה שקנו ב1000 שקל ואם יגידו להם שהיא עברה החלפה של חלק מסכן הם ילחמו לקבל חדשה, למה שפות"ש יסתפק ברכב של 170 אלף שקל אחרי תאונה שלא תוקן כמו שצריך? כן אגיד שעד שאין תמונה של התיקון אי אפשר לדעת אם זה באמת ככה או שסתם היה התחרטות של פות"ש ומנסה להשיג פה עוד קצת מומנטום והפעלת לחץ.
  24. כנראה רוכב על אופניים והרכב מלווה לכל מה שלא יהיה (תקלות, אוכל ומים, פציעות)
  25. אסף ה-CX5 וה-3008 מתחרות בקארוק שפות"ש לקח אחרי הגולף.
×
×
  • תוכן חדש...