העניין שאנשים מדברים כאילו החיסון פותח בבית של מדען רוסי.
בסופו של דבר המחקר היום הרבה יותר מפותח, בנוסף התבססו על פיתוחים מהחיסונים של הסארס שמאוד דומים. כל החיסונים של החברות המערביות עוברים את כל הבדיקות הכי מחמירות שיש.
לחיסון הרוסי לא אתקרב ואין סיבה לתת אותו לאזרח ישראלי, אבל מודרנה, פייזר ואסטרהזינקה? שמישהו יביא לי תחיסון אני עכשיו אקח אותו.
צריך להבין שזאת הדרך היחידה לחזור לחיים סדירים, כל עוד לא יהיו חיסונים נמשיך עם סגרים והגבלות.
ברגע שאנשים יבינו שבלי חיסון הם לא עולים לטיסה הם יעמדו בתור כמו ילדים טובים.