יובל .מ.
-
הודעות
353 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
27
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי יובל .מ.
-
מבצע החיסונים לא מתקדם, והמתחמים מתרוקנים: "מנסים לשנות את המצב" (ynet.co.il) קופות החולים בעצמן מבקשות לפתוח את החיסונים. במקום לבלבל תשכל על "מאמצים לא לבזבז מנות", שיפתחו את החיסונים לכולם ויתנו לכולם להגיע בראש שקט. אין סיבה להגביל מגיל 30, אין שום הבדל בין אדם בגיל 30 לבין אדם בגיל 23 מבחינת המחלה כל עוד שניהם בריאים. סיימנו עם האוכלוסייה בסיכון, בואו נחסן את השאר ונתקדם הלאה במקום להמשיך לטחון מים על שטויות.
-
מי הם? מה הם? איפה הם? מתי אפשר להגיע? אתה מבין כמה זה דפוק לעודד דברים כאלה בצורה כזאת? זה בדיוק מה שהתכוונו אליו מבחינת חיסוני אסירים - מדינת ישראל אומרת לצעירים אסור לכם להתחסן בגלל תעדוף, אבל אם אתה תנסה את מזלך או תארגן איזה קומבינה אז סבבה. ושוב - אדם נורמטיבי שמחכה לתורו נדפק כי אומרים טוב הצעירים גם ככה מתחסנים אז לא צריך לפתוח לכולם באופן רשמי.
-
דינמית או לא, אם אדם בן 28 יכנס לאתר של כללית הוא לא יקבל אפשרות לקבוע חיסון. וזאת עובדה, לא דעה. אתה מצפה ממנו לבצע מרדפים אחרי עודפים כאילו אנחנו בברזיל? *כמובן, אם הוא ידקור מישהו ויכנס לכלא הוא יקבל, כי אנחנו הומנים/פראיירים/טיפשים, מחק את המיותר בהתאם לדעתך.
-
שוב, לא נכון. אח שלי במסגרת העבודה הגיע לאשקלון לפני שלושה שבועות בערך, כשהתחילו הסיפורים על חיסונים המוניים ואמרו לו להסתובב וללכת, התחסן איתי לפני שבועיים בעודפים. מכיר אנשים נוספים שהגיעו ואמרו להם שאין עדיין ואולי ינסו בערב. מה שמביא אותי להודעה הקודמת - אנשים מתחסנים אם הם מצליחים במזל להגיע בזמן הנכון, או אם אומרים להם להגיע בהודעה שמסתובבת בפייסבוק או וואטספ. לא כולם "לחוצים" על החיסון אבל כן יש המון שיירצו, רק תן להם תור והם יבואו. יש לי חבר שעמד איתי בתור לעודפים בהתחלה, אתמול חילקו בהרבה מקומות בירושלים עודפים והוא אפילו לא ניסה, אמר ברגע שיהיה לו תור הוא יילך, לא יקח סיכון להגיע ושיגידו לו שנגמר. עכשיו תחשוב כמה כאלה יש בכל המדינה.
-
התחושה שלי במדינה הזאת ובשרשור הזה בפרט היא שהפקידים הם הסמכות המקצועית והשרים שם רק ליופי להגיד "כן כן".. או שרק היועמש הוא פקיד כזה?
-
בליצר הוא לא זה שהתווה מדיניות? הוא כמו ביבי שמתלונן שהמדינה לא עושה משהו.. זה כאילו אתה חי בעולם משלך. לצעירים כרגע **אסור**לקבל מנות חיסון. כל מה שהצעירים מתחסנים זה בניגוד להנחיות! אני יכול להגיד לך שרק אתמול 8-9 צעירים מהעבודה שלי התחסנו בגלל מודיעין טוב על מספר מקומות שהיו עודפים. אני אישית התחסנתי לפני שבועיים אחריי מספר פעמים שעמדתי בתור עודפים לשווא ורק בגלל שאמרו לי שיש במקום מסויים הלכתי. שהממשלה תפתח כבר לכולם לקבוע תורים וכולם ילכו להתחסן. איך אתה יכול לצפות שאנשים יתחסנו בכמויות אם אסור?!
-
נכון אבל אלו לא המדינות שמעניינות אותי. כאילו כן, מסכנים, אבל זה לא שלפני זה היה שם גן עדן כן? אם נשווה לגרמניה הם עם 3 אחוז תמותה עודפת, אנחנו עם 6.. קיים? כן, נורא? לא.. השחרור שקרה החודש עם ה-1500 מתים ללא ספק זה עקב התרופפות משמעת, משהו שהחיסונים דיי אמורים לפתור בזמן הקרוב. זאת בהנחה שיופסקו הסגרים, ואף אחד לא יהיה חסין. איזה באסה ש-80 אחוז מהאוכלוסיית סיכון כבר התחסנה, עם אחוזים יפים סה"כ אצל אוכלוסייה שלא רשאית להתחסן בכלל ועומדת בתור בקור להשיג ספיירים? שהממשלה תארגן עוד חיסונים ותפתח לכולם ותוך חודשיים שלוש אנחנו אחרי הכל.
-
ינואר 21 כבר לא ב-2020 לפי מה שאני יודע.. אם בשנה רגילה מתים בארץ באיזור ה-40 אלף איש, בשביל תמותה עודפת באחוזים שציינת צריך באיזור ה-15 אלף מתים רק מהקורונה.. קצת מוגזם.
-
רן ארז רץ ליו"ר ארגון המורים, בגלל שזה היה בפעם השישית הוא היה צריך רוב של 66 אחוז, הוא קיבל 60 אז שינה את התקנון למינמום 60 אחוז. אלה האנשים שעומדים ראש ארגונים כמו ארגוני המורים, הסתדרות, כבאות וכו', לרוב הארגון עצמו מגיע ממטרה טובה אבל מי שעומד בראש הוא נבלה שלוקח את כל הכסף אליו ואל חבריו ומנצל את מעמדו כדי לשמר את כוחו. זאת בדיוק ההגדרה של יפה בן דוד וזאת הסיבה שכשאמרו שיביאו תוספות דיפרנציאליות כדי שהחלשים יקבלו יותר היא דרשה תוספת אחידה לכולם באחוזים.
-
קח בחשבון שיש סיכוי גבוה שאותם אנשים שאמרו לך שהיו במגע קצר עם מסכות שיקרו..
-
פינדר, כלא בהגדרתו הוא ריחוק חברתי. כל עוד הם לא יוצאים החוצה והסוהרים לא מכניסים משהו מבחוץ אין להם דרך להידבק. בטח כשהסוהרים מחוסנים. סוג של בית האח הגדול רק עם פחות רכילות צהובה וקצת יותר מוסר.
-
אז אולי אמיר אוחנה יודע משהו שהיועמש לא? ואולי גרוטו, משנה מנכל משרד הבריאות (שהוא גם פקיד בכיר, אבל עם קצת יותר ידע ברפואה) שאומר שהאסירים צריכים להיות מחוסנים לפי התיעדוף הלאומי כלומר לפי גיל גם יודע משהו? יש לי כמה חברים שגם רוצים, אולי תיתן להם? מה אכפת לך לסמן על זה וי? השקרים שאתם מספרים לעצמכם כדי לצאת נאורים מדהימים. אפס הערכה לאזרחים נורמטיבים. כולם יעקפו אותם בתור העיקר שיסתמו וימשיכו לממן פה הכל.
-
ראיתי את זה וישר באתי לפה. מת לראות מה @sperial יגיד על זה. אולי גם המסתננים בסיכון כי הם מתקהלים בחמארות? ומדינת ישראל האיומה לא דואגת להם לדירות לכל אחד שיוכלו להתבודד?
-
אפשר לערבב מים אדומים של 2 חברות שונות
יובל .מ. פרסם הודעה בנושא של binyamins בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תוסיף מים רגילים וסע למוסך לבדוק מאיפה הנזילה. לא אמורים להיעלם חצי ליטר סתם ככה. -
פקיד, גם אם הוא הכי בכיר בארץ, הוא עדיין פקיד. שיתכבד וירוץ לכנסת ויקבל החלטות לגבי מדיניות ממשלת ישראל. עד אז שיהיה פקיד. רק במדינת ישראל הממשלה צריכה לפעול לפי החלטות שהפקידים מקבלים. @m3x7r3m3 אתה לא הבנת, כולם צריכים להיות בסגר עד שנגיע ל-10 מאומתים ביום, להישאר בסגר לעוד שנתיים כדי שלא תהיה מוטציה איכשהו, העיקר שהפקידים מקבלים משכורת בזמן והמקורבים עוקפים את התור בחיסונים. אם אפשר לחסוך עלי ועלייך חיסונים כדי לצאת הומניים בעיני העולם זה מה שצריך לעשות. עכשיו תהיה בשקט ותמשיך לשלם מיסים כדי לחסן מחבלים שמבחינתם רצח יהודייה ביער זאת משימת חייהם.
-
@sperial, אם משרד הבריאות היה מגיע ואומר לחסן את האסירים כי זה מה שצריך מבחינה רפואית, תפדאל. הבעיה זה ש*פקיד* החליט לקבל החלטות על דעת עצמו.
-
נכון, וכל מי שהיה במגע בסיכון גבוה לקבל חיובי. בזמן רגיל הולכים סתם אנשים שרוצים לסוע לחופש אז האחוז חיובים יורד.
-
למה שלא יישאר גבוה? רק מי שצריך ללכת להיבדק אחרי מגע קרוב/צוות רפואי שלא מחוסן או משהו הולך.. תפתח מלונות ומקומות בילוי ותדרוש לזה בדיקה שלילית ותראה איך האחוז נופל לרצפה. בשבוע השני חיכיתי עם חבר לחיסון עודפים, הגיעה האקסית שלו עם סוכרת וקיבלה אישור להתחסן. אתה לא יכול לשבת בבית ולצפות שהקופת חולים תרוץ אלייך עם חיסונים. אם אתה מקבל הודעה שאתה לא זכאי סימן שאתה בודק..
-
הבחינה עצמה לא רלוונטית, תהיה התקהלות של הנבחנים לפני המבחן. אי אפשר לצפות מנערים שלא ראו את חברים שלהם איזה חודשיים לא לשבת ביחד לפני או אחרי. לפחות זה העקרון נראה לי. (מתעלם מהעובדה שהסגר לא היה אמיתי והם גם ככה נפגשו)
-
ברור... כיצד ניצלה מערכת הבריאות? ומדוע מאבקו של השר אמסלם צודק? | מעריב (maariv.co.il) קופות החולים בישראל ממשות דה פקטו את שיטת השוברים שכל הסוציאליסטים טוענים שגורמת למעמדות ופערים בחברה. דרך אגב - אומנם לכללית אני משלם כ-70 שקל בחודש בלבד, אבל בתלוש משכורת גוזרים לי עוד כמה מאות.. להגיד שאני לא משלם על זה זה שקר.
-
ספריאל, הכל טוב, אתה לא צריך לנסות להגן כל כך על הפקידים. בתור מישהו שלא מרוצה מהתפקוד הכלכלי של ביבי הרבה לפני הקורונה וכנראה לא יצביע לו בבחירות, אני חייב להודות שהניסיון לכופף אותו מכניס יותר מדי פוליטיקה למבצע חיסונים שהתנהל מאוד טוב בעיקר בזכותו. החלטה נכונה של אמיר אוחנה, השר הממונה בוטלה בגלל פקיד. זאת האמת. SAD.
-
"הבייס של אוחנה". יש פעמים שצריך לעבוד לא בצורה של מחשב שבה אומרים "בוא נעשה רק מה שיעיל", יש עניין ערכי בלשים את אזרחי מדינת ישראל לפני מחבלים ורוצחים. אם זה ככה אז גם אל תתאמץ יותר מכולם להשיג את החיסונים כי למה שאזרח ישראלי בן 50 יתחסן לפני אירופאי בן 80? כל האנשים בעולם שווים לא?
-
אם יש קשיש במשפחה עם מטפל, רק המטפל זכאי לקבל חיסון בנוסף. כל האחרים צריכים לחכות לתורם. צריך להודות פשוט שיש ממשלה עם דעת אחת ופקידים עם דעה אחרת שמנסים להרוס לה. גם אם ביבי עשה קצת טעויות בדרך, לא הכל עליו. תודה לקביעות ולהסתדרות על המדינה המופלאה הזאת.
-
בוא נגיד שזורמים איתך, אז תחסן את האסיר בן ה-50+ ולא את המחבל בן ה-21, בזמן שאזרח ישראלי משרת מילואים ומשלם מיסים בין 39 צריך לעמוד בתור לעודפים. זאת עוד אחת מהתופעות של מדינת ישראל הגלותית. לדעתי כולם שם איבדו את הזכות לחיות ברגע שביצעו פיגוע אבל זה כבר נושא אחר.
-
אם 3 שנים אחרי מלחמת העולם השנייה הייתה אולימפיאדה, כנראה שהקורונה לא תהרוס לנו את החיים לגמרי. סתם תחושה. בסופו של דבר זאת עוד מחלה שתיכחד. הכל בסדר. מישהו מכריח אותך ללכת לאירועים? רציני עכשיו. כמו שאני כבר לא יוצא למקומות כמו הדזרט והשלוותא אתה לא חייב ללכת לאירועים המוניים.
