Jump to content

יובל .מ.

  • הודעות

    353
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    27

כל מה שפורסם על ידי יובל .מ.

  1. זה נקרא "גזענות של ציפיות נמוכות". ואתה חביבי גזען של ציפיות נמוכות. נוח לך לעצום עיניים ולהגיד לא ראיתי לא ידעתי לא קרה. המקרים לא שונים, אותו מקרה לאחד לאחד. בשניהם יש אדם שכנראה חף מפשע שפיצצו לו תצורה והיום הוא יוצא מצולק. פשוט לאחד מהם יש את דנה וייס שתגן עליו עם עוד מונולוג נגד לה פמיליה ובן גביר.. באמא שלך יש 100 אלף ערבים שהולכים ומחפשים יהודים להוציא עליהם עצבים ואת מתעסקת ב-200 יהודים כאילו זה הבעיה? מילה אחת היא לא אומרת נגד הרשימה המשותפת ואיימן עודה שאומר לערבים להמשיך עם זה ולעשות פה מה שעושים בשטחי איו"ש.. העיקר בן גביר בפה שלה.
  2. "הצל" פרסם את הסרטון של הלינץ' ביהודי. אם יואב אליאסי השיג את הסרטון, גם ערוץ 12 השיג אותו. אם אתה רוצה תגיד אשלח לך שלא תגיד שלא צולם.
  3. @farkash7פרקש עכשיו אתה מבין את הכוח של התקשורת. ב24 השעות האחרונות היו איזה 6-8 לינצ'ים ביהודים, אף אחד מהם כמעט לא שודר בלופ. לינץ אחד בערבי משודר שוב ושוב. לא מצדיק את זה ומבחינתי כל אחד שתקף שם צריך לקבל 2 כדורים בברך,אבל בחייאת דינאק שיהיו כבר נייטרלים במינימום.. לא אומר לך עכשיו פרו יהודי או משהו. שפשוט לא ישנאו תיהודים. עריכה: רק לפני שעה היה לינץ ביהודי והוא במצב אנוש.. לא אומרים מילה!!
  4. מדהים, לינץ ביהודי בעכו במצב אנוש, תקיפות יהודים בלוד וירי חי על פאקינג חבר כנסת, ודנה וייס מתבאסת שפעילי ימין מגיעים לערים המעורבות וחייבת להגיד שזאת כנופייה של לה פמיליה (אני אוהד הפועל ירושלים אז כנראה שאני לא בדיוק תומך שלהם). פשוט שונאת ישראל בפריים טיים באופן קבוע.
  5. הצבעת למפלגה שקיימת כבר עשור ופעם אחת לא ביצעה פריימריז ואתה מדבר על אנטי דמוקרטיות?
  6. מת לדעת למי פינדר הצביע. מי אלה האנשים הדמוקרטיים שקיבלו את הקול שלו. שאלה לחברה פה שבעד הערבים המסכנים - מה יש לכם להגיד על הסרטוני תקיפות שמגיעים מחו"ל? או שגם שם הם כובשים?
  7. מעניין אותי מתי תבין שאחרי שנצא מאיו"ש המלחמה תגיע לתל אביב ורעננה. דיברו על עזה יצאת, עכשיו יהודה ושומרון, זה ייגמר רק שתלבש כחול ותקפוץ לים.
  8. אם אתה נגד ייהוד יפו, אני מבין שאתה נגד ערבים שיקנו דירות בתל אביב/רעננה? או שרק יהודים לא יכולים לקנות במקומות של ערבים? @קורן בן אשר כל שני וחמישי הם מוצאים סיבה למהומות אל תביא להם עוד תירוצים. חלאס.
  9. זה לא שהם יורים יותר טילים, הם פשוט למדו שיטה לירות 100 במכה כדי לעקוף את כיפת ברזל. זה בגלל התמשכות הסבב. אני אגיד לך למה אתה ושאר האנשים בדעה שלך צבועים? כשנופל טיל בחולון ואזרח נרצח אתם אומרים הנה זה בגלל שנלחמים בעזה. אבל כששלי דדון עולה על מונית אתם סותמים. כשנערים נחטפים נרצחים ונזרקים במערה אתם סותמים. כשאסתר הורגן יוצאת לריצה ונרצחת אתם סותמים. כשאורי אונסבכר הולכת להתבודד במעיין נאנסת ונרצחת אתם סותמים. אני אשאל אותך בצורה פשוטה, מה הפאקינג הבדל בין יהודי שנרצח במלחמה ליהודי שנרצח סתם באמצע שבוע? אין שום הבדל, וכל העניין והסתימת פיות שלכם נובעת מהעובדה שאתם עם גישה של לוזרים של יהודים בשנות ה30 שאומרת נוריד תראש והזעם כלפינו יעבור. יהודי שישתוק מול אלימות סופו שהאלימות תרדוף אחריו. ואם כדי לחיות במדינה הזאת נצטרך לחיות על החרב וואלה כן צריך לשייף אותה מדי פעם. כל זה נאמר בלי קשר לזה שכואב לי פיצוצים על כל אזרח ישראלי שנפגע בסבב הזה ובכלל, מקווה שישראל תנקום את מותם וזה לא יהיה לשווא. בשאיפה עם כמה אלפי הלוויות ברצועת עזה.
  10. וואו כל הכבוד. גם בערבית הוא רשם את זה או רק בעברית? כי בדרך כלל המסרים שלהם קצת שונים כשהם לוחצים alt+shift. צודק. הפכנו ממדינה שמחסלת 5 צבאות אויב בשבוע למדינה שארגון טרור מושתן שהתבסס על תמרורים מוביל אותה וגורם לה לעשות מה שהוא רוצה. אפילו אני מבין שחמאס אשכרה התחנן לסבב הזה בשביל להראות את היכולות החדשות שלו. המחדל המודיעיני פה לא נופל ממחדל יום כיפור. לדעתי הולכים פה לאירוע מאוד מאוד רציני שיימשך זמן ארוך, גם בעזה וגם בתוך מדינת ישראל. ביבי לא במצב שהוא יכול לוותר וחמאס בטח לא יוותר על תמונת ניצחון. והערבים במדינה ירגישו את ההשלכות של ההתפרעויות האלה עוד הרבה מאוד זמן.
  11. אפשר ציטוט של מה שהוא אמר? לא נתקלתי בזה.
  12. השידור של ערוץ 2 מדהים אותי. כל המדינה בוערת יהודים עוברים לינצ'ים ברחובות ומה שמטריד את דנה וייס זה יהודים שיוצאים להגן על עצמה. אי לכך ובהתאם לזאת אני נאלץ להגדיר אותה גם כן כ-לוזרית.
  13. אם תסע לטייל בצפון, תשבר לך צירייה ולא יהיה לך מה לעשות, אתה תשלם כל מחיר למוסכניק שיבוא ויגיד לך אין לך ברירה אתה חייב לשלם לי כדי להמשיך. אותו דבר עכשיו.
  14. זה מדהים שכאשר מישהו תוקף חרדים הוא "נאור" וכשמישהו רק מעיז להגיד משהו נגד ערבים הוא "גזען חשוך מסוכן פנאט והצל לכלא!!!11". אחרי זה כשהילדים של אותם מגזר שכל היום תוקף את החרדים טס לדרום אמריקה לחצי שנה הוא ישר מחפש את החרדים האלה כדי שיארגנו לו סעודת חג בפסח. ועכשיו המהומות גם מגיעות לפתח בתי חולים בישראל.. עוד מישהו חושב שהבעיה פה זה שייח ג'ראח או שאתם מתחילים להבין שהבעיה היא בעצם עם זה שאתם יהודים שיכולים לנשום?
  15. כי זאת האמת. הסיבה שלא נהרגו ילדים בישראל זה בגלל שנהרגו ילדים בעזה, למרות שלא הייתה כוונה להרוג אותם. אם לא התקיפות היו משוגרות לישראל פי 3 או פי 4 רקטות והיו כנראה גורמות לאבידות בנפש. שהמחבלים יפסיקו להסתובב עם מגנים אנושיים לא ימותו חפים מפשע. והגישה הזאת היא שוב גישת ה"מוסר מזויף" שגורמת למוות מיותר של אזרחים ישראלים.
  16. מותר לך להיות עצוב על הרבה דברים. על התחממות גלובלית, על פינגווינים שהקרחונים שלהם נמסים, על יערות שנשרפים.. על זה שמתו ילדים בעזה במקום בישראל קצת פחות.
  17. מעדיף 9 ילדים הרוגים בעזה מאשר ילד אחד בישראל. בעצם מעדיף גם 9000 מאשר אחד בישראל.
  18. אתה לוקח מקרה אחד שעדיין לא בטוח שבאמת בוצע על ידי חרדים ומשווה אותו לגל טרור ששוטף את המדינה כבר חודש? אם כבר, ההצתה בוצעה בתוך תחומי בני ברק, אף אחד מהם לא בא לתל אביב והפגין שם. מעניין שתמיד שהערבים משתגעים מי שנפגע הם יהודים.. איך זה שכל הלוקים בנפשם יודעים לקחת אוטובוס מכפר בגליל ולהגיע לרמת גן לדקור זה משהו מדהים..
  19. זאת המטרה שלהם כבר יותר מ100 שנה, רק שיש חלקים באוכלוסייה היהודית שבוחרים לעצום עיניים. הבעיה זה לא יהודים בשייח גראח אלא יהודים בארץ ישראל באופן כללי. אלא אם זה נראה הגיוני לאנשים פה שמוציאים אישה מרכב בצומת שוקת ומציתים אותו.
  20. ברגע האחרון: הדרג המדיני קבע כי מצעד הדגלים לא יעבור בשער שכם | משדר מיוחד (ynet.co.il) אפס משילות של ביבי הלוזר. ניצחון למחבלים וחגיגות במזרח העיר שרק ימשיכו ויתדלקו את המהומות. איזה כיף להיות יהודי שומר חוק במדינה הזאת אתה ממש מרגיש שיש מי ששומר עלייך.
  21. שוב, בן גביר רצה להתגייס ולא נתנו לו. אל תאשים אותו בזה שהצבא מעדיף לגייס תומכי שמאל קיצוני. וכיום הוא מגן עליך במישור המשפטי, כי אם תפסיד בשייח גראח הם יבואו גם אלייך לתל אביב. ומתי זה בדיוק יקרה? עכשיו דחית את הדיון כי יש מהומות ורמאדן. מחר תדחה כי בחירות ופעם אחר כך תדחה כי זה יום שלישי ולא בא להם. זה העניין במשילות, אם היית בונה מרפסת והולך רב עם שוטרים גם היו עוצרים אותך וגם מביאים פסק דין מחמיר נגדך כעונש. הם יכולים לעשות מה שבא להם כי כל מיני עופר כסיף יאיר גולן ותמר זנדברג ישמרו עליהם.
  22. בן גביר קל. מעדיף מישהו מהעם שלי שיעשה מה שצריך כדי לשמור עלי ועלייך מאשר מישהו שיעשה מה שצריך כדי לשמור על האויב. וזה כל הסיפור תאכלס. אני רוצה לראות אותך שם את אשתך בבית חולים במזרח העיר.. תספר לי איך החוויה.
  23. הקצונה בכירה בצהל הכי לוזרית שיש. עצם זה שכל היום הצבא בוכה ואומר "תרגיעו את המצב לא יכולים להתמודד עם בלונים" אומר הכל. @farkash7 אתה לא מבין דבר אחד, מדינת ישראל, לפחות בינתיים היא מדינת חוק. ואם פרקש יחליט לקנות דירה באמצע סילוואן, היא צריכה לעשות מה שצריך כדי לאפשר לו לעשות את זה בצורה הכי קלה שיש בהינתן שמצא מישהו שיסכים למכור לו. אם מחר בבוקר 3 משפחות ערביות יעברו לבניין בו אני שוכר גם אני אוהב את זה וגם אם לא זאת זכותם המלאה. מה שאתה בא ואומר זה שבעצם אתה לא רוצה לעצבן את הערבים המסכנים אז יהודים צריכים לוותר על זכויות כדי למנוע ריבים. זאת האמ אמא של הגזענות של ציפיות נמוכות כאילו הם לא בני אדם. אתה מתעלם מזה שהם מבצעים פעולות טרור בידיעה וברצון חופשי ואומר "זה גשם הכל טוב אפשר להמשיך שהיהודים ימשיכו עם החיים מדי פעם ימות מישהו אבל בקטנה". ואנשים כמו יאיר גולן נשארים בצבא כי זה נוח וכי יש אפשרות לפנסיה בגיל 45, עם 2 דירות ביריד חבר ופנסיית גישור. אחרי גיל 35 העבודה מתחלפת למשרדית ועל הדרך מקבלים הכשרה בכל מיני ארגונים מפוקפקים שהרצון שלהם שמדינת ישראל תמשיך להיות יהודית שנוי במחלוקת. מזל מאלוהים שהדבר הזה לא נהיה רמטכל. בן גביר כן ציוני, להזכירך לא גויס עקב סירוב של הצבא בגלל שתמך בכ"ך, אבל נערים תומכי שוברים שתיקה ובצלם הוא מנסה לגייס בכל הכוח כולל הושבה שלהם בכלא לכמה חודשים עד שיסכימו. והמעשה שלו בבריכה בקאנטרי היה גאוני - פשוט הוכיח כי השמאל בעד ויתורים ושילוב אוכלוסיית שונאות ישראל כל עוד זה לא אצלהם בבית. כולה באו לבריכה וכולם התפוצצו, מה יקרה אם גברת חברת מרץ תצטרך לראות את הילדה שלה משחקת עם ילד אריתראי? בכלל תתחרפן שמישהו מעז לזהם לה את קו הדם הטהור.
  24. @farkash7קודם כל את ביבי. דבר שני את התקשורת שמזמינה כל מיני "פעילים חברתיים ערבים" כדי להגיד כמה הם מסכנים שה"שוטרים הרעים" באו להרביץ להם סתם בזמן שכל הר הבית מלא בבקבוקי תבערה. דבר שלישי אזרחים תבוסתניים שעדיין מצביעים רק ביבי או לחילופין מצביעי מירב מיכאלי ותמר זנדברג שחושבים "מצעד הדגלים זה התרסה אל תניפו דגלים". @DareDevilזה כאילו נראה לך מצב הגיוני?
  25. פרקש שלא תטעה לרגע, מבחינתי ביבי ב-10 שנה האחרונות מלך הלוזרים. שילך הוא וההסכמי שלום המזויפים עם דובאי, מכר את הריבונות בשביל שכמה ערסים ופרחות ירגישו שהם עשירים עם ההלוואות שלקחו לממן טיול.
×
×
  • תוכן חדש...