Jump to content

יובל .מ.

  • הודעות

    353
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    27

כל מה שפורסם על ידי יובל .מ.

  1. אתה שוכח משהו קטן, רוסיה היא אחת המדינות הגדולות ולכאורה חזקות בעולם, עם צבא בגודל 30 אחוז ממדינת ישראל. גם אם זה לא אותו דבר בדיוק, כשארה"ב פלשה לעיראק היא פירקה אותה בלי להתאמץ, והיא הייתה מאוד מאוד רחוקה משם, לא מדינה ליד שאפשר לשנע כוחות במהירות.
  2. הייתי שמח לשמוע את דעתך או כל אחד אחר פה על זה שאתמול מאות מחבלים התפרעו בשער שכם על זה שיאיר לפיד, ראש הממשלה החליפי הגיע לבקר בשער שכם. לדעתכם גם זה ניסיון פרובוקציה? או שבגלל שזה יאיר לפיד זה בסדר? *שיהיה ברור שמבחינתי גם יאיר לפיד שאני לא מאוהביו וגם בן גביר צריכים להסתובב באופן חופשי בכל תחומי ארץ ישראל. כמו שעופר כסיף או כל מחבל עם תעודת זהות כחולה יכול ככה גם הם.
  3. אחרי שגילית על משה ובניו, המשכת בתהליך הגיוס? כי לינקדין היום זה לגמרי חלק מהקורות חיים של המועמד.
  4. @יבגניפ ברור שאם העובד בעל התואר הוא פח אשפה אתה תעיף אותו, גם במצב רגיל. אבל נניח יש 3 עובדים ברמה X עם מספר שנות ניסיון זהה, אחד בוגר מדעי המחשב מהעברית, אחד ממכללה ואחד למד באיזה בוטקאמפ ונכנס לחברה. אםיהיה משבר רציני בחברה ויגידו להשאיר אחד, זה דיי ברור את מי ישאירו לא? ואם יגידו 2 אז גם לא תהיה כנראה שאלה... לזה הכוונה בעדיפות לבעלי התארים.
  5. @Yossi dashti יוצאי יחידות טכנולוגיות זה סיפור אחר, הצבא הוא זה שנתן להם את הניסיון והסכים לעשות להם את החפיפה. כאלה יש מעטים, ולרוב הם עילויים בגלל זה היו איפה שהיו ויש להם את הדרישה בשוק, זה לא בן אדם בן 25 שלא נגע בספר מאז התיכון ולא זוכר משוואה ריבועית. כמה אנשים יש שמגיעים למקומות כמו ג'ון ברייס ומוכרים להם חלומות? רובם מגיעים למקומות כמו מטריקס ועובדים על איזה שפה יחודית להם שלא שווה כלום אחר כך. צריך להודות באמת. גם אני מודע לכך שיש לי פער כבוגר מכללה מול בוגר אוניברסיטה, אבל אני סוגר אותו עם קורסי המשך שמתבססים על התואר ולא "בוא בלי ניסיון תוך שבוע תבנה בורד מאפס".
  6. פות"ש צריך להסתכל על המספרים הגדולים ולא על סיפורים אישיים, מרשימים ככל שיהיו. והאמת היא שגם בוגרי מכללות בינוניות (ואני אחד מהם) מצליחים למצוא בסופו של דבר עבודות טובות, ולעומת זאת רוב בוגרי הקורסים הקצרים או אלה שלא הלכו לאקדמיה לא הצליחו יותר מדי. כן, יש מקרים שבוגר טכניון יהיה כושל ויש מקרים שמישהו שלמד בבית לבד מגיל 6 יגיע לירח, השאלה היא מה הסיכוי של פות"ש להיות אחד מהם (בשני המקרים). דבר נוסף הוא מה יקרה כשיהיה משבר ואת זה יוכלו להגיד רק אלה ששרדו את 2008 - לפי מה שהבנתי במקרי קיצון מעדיפים להשאיר לרוב את בוגרי התארים.
  7. 1. אז מי מבחינתך מוביל? יצחק רבין? דוד בן גוריון? רק תגיד את מי כבודו מאשר כבכיר שנדע את מי לחפש. 2. זה לא מעניין. עצם נוכחות מראה תמיכה ומהווה תמריץ ודלק לשונאי ישראל ברחבי העולם. תפסיק לחפש את הקטנות ותתעסק כבר בעניין. העובדה היא שיש תמיכה לחרם בצד השמאלי של המפה. לחלק השני שלך - אני לא חושב שמדינת ישראל צריכה לסבסד תיאטרון, זה לא אומר שאקרא לחרם על תיאטרון הבימה, יש שם ישראלים שמנסים להתפרנס. אני כן אנסה לבחור במי שיעשה צדק כדי להפסיק את התקצוב שלהם על חשבוני. ככה צריך להתנהל השמאל הישראלי - כלפי חוץ להראות תמיכה, כלפי פנים להיאבק על המטרות שלהם, אבל כבר מזמן שכחו שם מי הם ומאיפה הם באים, הכל בשביל לקבל חיבוק מאיזה אנטישמי. דבר חשוב שצריך להזכיר - מבחינת העולם (המערבי והערבי) גם תל אביב היא התנחלות.
  8. שמע אתה פשוט קטנוני. אוקי, נגיד התנחלויות הם לא חלק מהמדינה (ופה התלונה לביבי שויתר על ריבונות בשביל סטייקים אצל נוסרט בדובאי), מה לגבי תמיכת תמר זנדברג בהפגנת BDS? והשמאל הישראלי זה לא רק חברי כנסת, כמו שכל הימין מקוטלג על פעולות של הצל או מיכאל בן ארי, ככה השמאל מורכב גם מאותם פרופסורים ועמותות שמאל שלא מפסיקים לקרוא לחרם על ישראל, כולל ערי המרכז שאתה יושב בהן בסבבה שותה את הקפה הפוך של הבוקר. @Pika007 הצבא האוקראיני לא צריך מטוסים או טנקים כי בקרב מול הרוסים הם כנראה יפסידו.. הם דיי עברו ללוחמת גרילה ולזה צריך רק טילי נ"ט\כתף. עוקצים ובורחים.
  9. https://www.ynet.co.il/news/article/hymmkxkyf יאיר גולן https://mida.org.il/2017/03/27/חכ-תמר-זנדברג-השתתפה-בהפגנת-תומכי-bds/ תמר זנדברג וזה רק משיטוט מהיר בגוגל.. או שהם לא בכירים מספיק בשמאל הישראלי?
  10. נעים להכיר, פקח. מסתובב ונותן דו"ח. כמו שאתה יודע שאם תחנה בכחול לבן ותחסוך לעצמך 2 שקל על פנגו, אתה תעביר 100 שקל לעירייה. ברגע שיתחילו עם אכיפה והיא תהיה חזקה, אנשים ידעו להיזהר. זה ככה בכל דבר בחיים, חינוך, ביטחון, תחבורה, אילוף כלבים.. רק צריך משמעת.
  11. @arturkopit בדיוק כמו שאתה קובע בצומת עם רמזור אדום מי לא בסדר, או בכביש מהיר מי חרג מהמהירות המותרת. אכיפה. קשה אבל יעיל אחרי שמתרגלים לזה.
  12. למה כן לעשות את שניהם? למה לדפוק את מי שהולך לפי הכללים?
  13. "לך תנקה חוף ותבין" - לך תבקר בבית חולים שיקומי ותראה מה זה נזק מתאונות דרכים, מעכשיו אין יותר רכבים! רוצים לנהוג תשלמו 100 שקל מס ליום. זה שהמדינה לא מבצעת אכיפה כמו שצריך לא אומר שצריך להעניש את מי שבסדר. במקום להעלות מסים לכולם שים פקח בחוף ותן דוח למי שמלכלך, אבל זה יותר קשה לביצוע מלהעביר חוקים מטומטמים.
  14. הנדסה קרבית, קוראים לנו לאימון בין פעם לפעמיים בשנה. מחכה שיקצצו לנו אולי נקבל קצת שקט מצה"ל.
  15. יובל .מ.

    מחיר למשתכן לוד

    בעצם מתוכנן שם הרחבה של בית צפפא, הדיבור הוא על כך שיקצו חלק גדול מהדירות לתושבי בית צפפא, בנוסף אישרו לתושבי מזרח ירושלים ללא אזרחות (בעלי תושבות קבע) להשתתף בהגרלה. לא מציאה.
  16. @teyal אתה יכול לראות בתגובות קודמות שלי שאמרתי בסה"כ הוא היה בסדר גמור, ולא מצפה ליותר מדי בהתחשב ברמת הכשירות לאזרחים רגילים נושאי נשק במדינה. מבחינה מקצועית יש המון פאקים בהתנהלות המבצעית שלו- כשאתה עם נשק אתה רוצה לפתוח מרחק בינך לבין החשוד לדוגמא וזה דבר שלא היה פה. ככל הנראה מעולם לא אמרו לו את זה, רק זרקו לו הערה על איך מכניסים מחסנית ולוחצים על ההדק ולהתראות.
  17. @teyal אתה מערבב בין מקרים. מה שהתכוון @zaf זה שיש מקרים שאדם רואה תקיפה ממשית מול העיניים שלו אבל מפחד ללחוץ על ההדק, אתה מדבר על אי ודאות. ברור שאנחנו לא רוצים אנשים שסתם יורים ברחוב אבל ברגע שיש אירוע אמת צריך להיות החלטי.
  18. המטווחים למחזיקי נשק הם בדיחה. כשעברתי מקום אבטחה למשרד ממשלתי עם נשק אישי, נשלחתי לעשות מטווח במקום אזרחי שמעביר מטווחים לבעלי רישיון, בוא נגיד שחיפשתי לירות את ה-50 כדורים לבדיקת תקינות ולעוף משם. אף אחד לא סופר פגיעות, אין דגשים לירי, כל אחד שולף את הנשק מהביצים כאילו הוא רמבו. כדורים חלודים מתפוררים, רק רציתי לברוח משם בלי לקבל כדור מסבאל'ה בן 70 שהידיים שלו רועדות. גם המדריכים לא משקיעים יותר מדי, וסוגרים תוכן שאמור לקחת שבועיים ב-3 שעות, אין מה לצפות מאזרח ליכולת מטורפת. ביחס למצב במדינה התפעול של הנהג אוטובוס היה טוב - המחבל נעצר ומת ואזרחים לא נפגעו מהירי. קניתי. @teyal במקרים מסוימים חצי דקה לפה או לשם יכולה להסתכם בעוד 3 הרוגים. שימוש בנשק צריך להיות החלטי ומהיר.
  19. לא אמרו לו לרדת לקבלה, אמרו לו ללכת לבית ולהזמין חברת אבטחה פרטית. אם ההוראה של השוטר הייתה "רד לקבלה מישהו יגיע לטפל בך ולדאוג שלא ירצחו אותך היום בלילה" הייתי יותר סבבה איתו. כשאין לאנשים טיעון הגיוני בדרך כלל יגידו לך שאתה לא מוסרי, המחמירים גם יוסיפו "פאשיסט, גזען, נאצי" ושאר הדברים האלה.. כנראה מעדיפים פה את ערוץ 12 שכבר הלך לעשות כתבה על כמה חורה הם אנשים טובים שרק רוצים שלום, והחמולה של המחבל השפל הזה הם רק אנשים נורמטיביים, וסיימו את הכתבה עם מוכר בקיוסק בבאר שבע שמיואש מהחיים כדי להראות כמה היהודים הם אלה שחוסמים את הדרך לשלום.
  20. ליצן זו הגדרה מבזה. נכון, לקח לו הרבה זמן לירות, אבל אל תשכח ששנייה לפני זה הוא ישב בפנאן באוטובוס במזגן ופתאום המצב התהפך, זה מאוד קשה למי שלא מיומן לעבור מ-0 ל-100 ברגע. בסופו של דבר גם אם הוא רק עמד מולו עם הנשק ומנע ממנו להמשיך לדקור עד שהגיע הבחור השני זה כבר עשייה מאוד מאוד משמעותית, לא כל האנשים היו רצים וחותרים למגע כלשהו.
  21. רציתי להביא ממקור אחר אבל אף אחד לא פירסם על זה, מעניין למה.. תתייחס לעובדות - שוטר, כנראה מהטובים במדינה אם הוא משרת במקום הזה, ניטרל מחבל ובמקום לחזק אותו ולהראות למחבלים שהמדינה תלחם בהם מנוטרל ליותר משבוע ומי יודע מתי יחזור לפעילות מבצעית. עכשיו בוא נחשוב מה יעבור בראש לשוטר הבא שייתקל באותה סיטואציה.
  22. אתה יכול לזלזל ולהקטין את הפחד של האישה כמה שתרצה, אבל זה מגיע ממקום מאוד רציונלי. היא רואה מה קורה מסביב ומבינה שאם היא תותקף התקשורת תשתיק את זה, והמשטרה לא תחקור, ואם תחקור התוקף ישתחרר תוך יום. אין לך מושג אפילו כמה תקיפות מיניות מתרחשות כל יום בערים המעורבות ואתה לא יודע על זה, רק כשהתוקף יהודי זה מתפרסם.
  23. לא יכול לערוך את ההודעה הקודמת: בושה וחרפה | המשטרה מונעת מהלוחם שחיסל מחבל ברהט לשוב לתפקידו - 0404 עכשיו יותר קל להבין למה האמון במשטרה בשפל?
  24. המספרים הגדולים לא מעניינים אותי. השאלה היא האם היית יכול לקנות דירה בנגב ולדעת שהילדה שלך מסתובבת ברחובות בראש שקט או לא, כנראה שלא היית מעז לצאת מגבולות גדרה-חדרה, למרות שגם זה לא ערובה לשקט נפשי כמו שראינו בשומר החומות. כבר היום יש שכונות שלמות שהמשטרה לא נכנסת אליהם באירופה, תהליך שקט שמתרחש כמה שנים טובות. תראה את תגובתי ל-Pika007. למה, כי אני לא מוכן להיות מאלה שמשקרים לעצמם שהם נאורים והכל בסדר? אני בעד שכל אחד יחיה את חייו באופן שקט ובטוח. לא מעניין אותי אם אתה יהודי/ערבי/נוצרי או לא יודע מה, ולא מעניין אותי מה הנטייה המינית שלך. כנראה שמהבחינה הזאת אין לך מה לדאוג לגבי. ההבדל בנינו הוא שאתה רואה רק את הבועה שלך וכל עוד לא ייקרה אסון אצלך אתה תשב בשקט. אחר כך אתה כבר תבכה לכל העולם ואחותו.
×
×
  • תוכן חדש...