Jump to content

יובל .מ.

  • הודעות

    353
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    27

כל מה שפורסם על ידי יובל .מ.

  1. @David32 היא לא, זה רק איילה חסון. כל השאר סותמים תפה במקרה הטוב, ובמקרה הרע תוקפים אותה על זה שהיא חושפת. איפה אמנון אברמוביץ הלוחם בשחיתות? איפה יונית לוי עם הפרצופים המזועזעים? איפה גליקמן? מה עם דנה וייס הרגישה שדואגת לסימטריה? כשהיו הפגנות של הדגלים השחורים בעלי הפנסיה התקציבית כל הכתבים הלכו לכל הפגנה להראות כמה כוח יש להם למרות שהיו כמה מאות בודדות, עכשיו? כלום. אלפי פעילים ימין בהפגנה מתויגים כ-200 קיצוניים.
  2. מקרים כאלה יכולים לגרום לי להצביע לביבי בבחירות הבאות. ראבק, לשכת רה"מ אומרת יש אישור של מנדלבליט, הפרקליטות אומרת אין חוות דעת. אם זה היה קורה אצל ביבי התקשורת הייתה מתפוצצת ויאיר לפיד היה שם ווסט צהוב ורץ ברחובות. תוסיפו את זה לכל הביזיון שהולך בימים האחרונים בבית משפט עם שיטות חקירה של סיציליה מגובות באיומים של דובר הפרקליטות אביעד גליקמן ותבינו למה יש לביבי תמיכה כל כך גדולה. בלי קשר שהגענו למצב נורא שכל המדינה מחכה לראות מה מועצה של מחבלים תחליט.
  3. בעבר קניתי מכל מיני אתרים, מאז הקורונה משתמש במנועי חיפוש למצוא טיסות וסוגר באתר הרשמי של אותה חברה. יוצא גם יותר זול, אבל שווה את השקט הנפשי, כשסוגרים דרך סוכן יכולים לשלוח אותך להתעסק איתם וחברות תעופה יותר נוחות מכל מיני מנועי חיפוש מוזרים.
  4. אף פעם לא ניסו לגרש ערבים. אם צריך מלחמה ברמת מלחמת העצמאות - נצא לזה. ניצחנו בעבר, וכל עוד נוציא מהמערכת את כל התבוסתנים שמנסים לדברר את האויב, ננצח שוב. אם נמשיך להיות חבורה של למלמים אז כנראה שנפסיד ובמהרה כולנו (גם ימין וגם שמאל) נלך לאיפשהו באמצע הים צבועים בכחול. המשפט שלך, "לא חושב שרק הערבים אשמים", מראה בדיוק איפה אנחנו מפסידים. ברגע שאין לך אמונה בצדקת הדרך ואתה רק מנסה להראות לעולם כמה אתה טועה ורוצה שלום אתה תקבל פצצה לפנים וגרזנים באמצע עיר ישראלית. ההסכמה שלך לוותר על ההתיישבות תגרום לזה שעוד 10 שנים הדיון כבר יהיה על תל אביב והאוניברסיטה שלה, לא על קרני שומרון. 1. פה אני מסכים איתך, זה לא משנה באיזה יום זה. כל מי שיוצא לפיגוע צריך לסיים עם כדור בראש שוכב בתוך קבר עם חזיר. 2. זה כל הקטע, אם תפעל נגד כל איום בסוף תמגר את הטרור. צה"ל יודע איפה המחרטות, איפה המפעלי רקטות, איפה המחבלים. שיפסיק עם ה"הקש בגג" ושיתחיל לעבוד. מבטיח לך שאם כל לילה יורידו 10 מחרטות ו-15 מחבלים בסוף יבינו שלא שווה להם לפגע. כמובן שהגוף שצריך להתחיל איתו הוא הרשות הפלסטינית. כל שקל שעובר למחבלים צריך לקזז עליו פי שלוש. 3. "בעל הבית השתגע". אין מה לעשות, כל עוד תמשיך לחפש איך ללכת בין הטיפות ולא לפגוע באף אחד יתקפו אותך עוד. תוריד את הבכירים אחד אחד, ואם צריך תגיע גם לאלה שיושבים בסוריה. שיבינו שהם לא חסינים ותיק תק יסתמו תפה ויכנסו לבונקר. אף ממשלה לא פועלת כך כי שוב, גופי הביטחון שלנו הם אנשים שמחכים לתלוש בסוף החודש, ועדיף להם להעביר קדנציה בשקט כדי להיבחר לכנסת עוד 4 שנים על הטיקט של "מר בטחון". 4. בשאיפה טרנספר, אבל נסתפק בלתת להם אוטונמיה באיזורי A עם שליטה ביטחונית של צה"ל.
  5. אם סינוואר קורא לפיגועים עם גרזנים, ואחרי כמה ימים זה קורה, בכל מדינה נורמלית הוא היה חוטף טיל לבית. רק פה "גורמים בכירים", מהסוג שאומרים שצריך לכבד, מנסים למצוא דרך להוציא את המחבל הזה חף מפשע וטוענים שאין קשר בין הקריאה לבין הפיגוע. חלשים ופחדנים, איפה ליברמן עם ה48 שעות? איפה הדיבור על החזרת הגופות מחמאס?
  6. פותחים שנה באותה דרך שסיימנו את השנה הקודמת. העיקר ימשיכו לאיים שיתפסו את הרוצחים. מדינה חלשה.
  7. כפר מסריק מצביע למפלגות שמאל, תומך בדו קיום, רואה בערבים פרטנר: ועדת הבחירות המרכזית לכנסת ה-24 | תוצאות ארציות (bechirot.gov.il) קמים בשבת בבוקר ומקבלים את זה מול הפנים: https://www.facebook.com/755961464/videos/1658417477848347/ כמו שאדי כהן רושם, אם לא תהיה פה ענישה מאוד רצינית, אבל אחת שתצא באופן פומבי וכולם יראו את זה, נקבל את זה בעוד ועוד ישובים. אם נקשר את זה לשיפוץ בקבר, אז זה בדיוק ההבדל בין להכנס כמו פחדנים בלילה לבין להיכנס ב-8 בבוקר בשיירה. זה מצטרף לסרטונים מרחבי הארץ של תלישת דגלים מרכבים, הורדת דגלים מעמודי תאורה, תליית דגלים של מחבלים בכל רחבי הר הבית והעיר העתיקה, התנהגות מזלזלת וטרוריסטית כלפי חפים ומפשע ואנשים ללא יכולת תגובה ואירועי פרוטקשן בדרום ובצפון. @יבגניפיש מבין?
  8. @יבגניפ עשיתי את השירות הקרבי שלי, ראיתי איזה מערכת זבל שמורכבת מאנשים חלשים זה הגוף הרקוב שנקרא "צה"ל", שמבחינתו המשרתים בסדיר הם רק גרונות ולאף אחד לא אכפת איך הם ישנים בלילה. לא תודה. ולא הבנתי, רק אנשים שמשרתים בדרגת אלוף יכולים להיות "מזהי תהליכים"? אם בן אדם גויס בכפייה להיות אפסנאי בשיזפון אין לו זכות להביע דעה על הממשלה וכוחות הביטחון או שהוא חייב להיות איזה גנרל לשעבר בשביל להגיד שאין לו אמון במערכת הביטחונית? עריכה: וחשוב להבהיר, כמו שאמר איש חשוב בשם "הצל" יש שמאלן ויש 0מאלן. אחד זה אנשים שאני לא מסכים עם הדעות שלהם כמו רון חולדאי, עופר שלח או עמר בר לב אבל בסה"כ הם כן בעד מדינת ישראל (באיזשהי צורה), להלן "שמאלן", ויש אנשים כמו ד"ר ענת מטר, שדגלי ישראל באוניברסיטת תל אביב הם מחלה מבחינתם אבל ערבים עם דגלי אש"ף וקריאות לרצוח יהודים זה דמוקרטיה, להלן "0מאלן".
  9. אני עדיין עומד מאחורי מה שאמרתי. הצבא, המשטרה, השב"כ והממשלה שלנו הם לוזרים שמוכנים לוותר על הכל רק בשביל לקבל שקט תעשייתי לכמה זמן.. דגל אש"ף תלוי בהר הבית ללא מענה במשך שבועיים, נסיגת כוחות משטרה משער שכם, שיפוץ לא חוקי בשער הפרחים, הפלסטינים מבצעים השתלטות בשקט ובתמיכה של גורמי שמאל בממשלה. חבורה של לוזרים, שרים שלא זוכרים או שלא אכפת להם מ-15 נרצחים בחודש וטוענים שזה "חודש שקט", הזייה. בנט לפני 8 שנים ירד לשטח ונלחם בביבי כדי להכניס את צה"ל לתוך עזה להשמיד את המנהרות, היום הוא יושב כמו כלבלב בממשלה ומצייץ בטוויטר. כשצריך להגן על אזרחים עושים מה שצריך, כשרוצים להחזיר את ההרתעה לא נכנסים לשפץ בשקט בחושך בלילה כמו ילדות עם קוקיות שמפחדות ממחבלים. נכנסים ב-8 בבוקר עם D9 שיהיה מוכן לדרוס את כל מי שיעמוד בדרך. ואם אתה משווה בין זה לבין סוד צבאי שהוסתר במשך 40 שנה, ברמה שסיירת מטכ"ל מלווה את המשפחה לכל ריאיון.... מה אני אגיד לך, רק טוב שיהיה לך.
  10. @m3x7r3m3 אבל בר לב היה בסיירת מטכללללללללללללללללללללללללללללללללללל תשתחווה!
  11. נחמן שי - "עברנו את הרמאדן בשלום" עמר בר לב - "בחודש האחרון לא היו נרצחים" #שינוי. עריכה: ובר לב הפר צנזורה. העיקר פחדו מבן גביר.
  12. רגע, עכשיו גם מארק צוקרברג עובד אצל ביבי? יש מישהו בעולם הזה שלא עובד אצלו? מצד שני, אם הוא כזה חזק וכולם רוצים לעזור לו, אולי היה טוב להמשיך איתו עוד קצת..
  13. טסתי בפסח ביום שהיה אמור להיות אחד העמוסים והגעתי 3 וחצי שעות לפני הזמן - סיימתי את כל התהליך בשעה. זה תלוי במזל בעיקר.
  14. אני בדיוק מחכה לטיסה חזרה מתאילנד - לא ניגשתי לכל מיני מסכנים ברחובות והתחלתי לדבר איתם כמו טיפש על הסחורה שלהם. אומרים לא וממשיכים. מי שנופל קורבן לסוחרים מפגרים או שלא עשה בדיקה על מחירי מוניות זאת בעיה שלו.
  15. ראית את השיר של ערוץ 12 שהוציאו לכבוד ליל הסדר הישראלי? דגש חשוב, ליל הסדר "הישראלי", לא "היהודי". החילונים של היום לא קרובים לחילונים של פעם מבחינת מסורת, היום המגזר החילוני מחפש לברוח ליוון שנייה לפני ליל הסדר. ילדים שנולדו לפני שנה כבר לא ידעו מה זה ליל הסדר בחיק המשפחה, מבחינתם זה יהיה סתם עוד יום. זה כמו ההבדל בין זה שהתקשורת אומרת "כוחות צהל הרגו פלסטיני" במקום "כוחותינו חיסלו מחבל", למגזר החילוני היום אין באמת קהילה, ואין לו שום עניין בהעברת מסורת, מבחינתו זה משהו של הדתיים החשוכים.
  16. לפני רגע כתבת שאתה מאושר בזוגיות שלך ולא היית משנה כלום, יש מצב שאתה משקר פה כי אין לך תקציב לדוגמנית מרמה יותר גבוהה? נו, כמו האלה שנוסעים על מאזדה 3 2017 והם ביטוח לאומי. כל הבחורות שאתה מדבר עליהן הן נערות ליווי לפי הגדרה.
  17. בוא נניח התנתקת מהם אחרי שנה של הכנות, הכל טוב ויפה. פתאום ירי רקטי ו2 מטוסים בנתבג נפגעו (נקל עליך, נפגעו על הקרקע ריקים). מה אז? במילים אחרות, נתת להם מה שרצו, איפה אתה מסמן קו אדום שממנו אתה אומר שאתה לא זז ואם צריך יוצא למלחמת קיום.
  18. כל עוד זה לא שמפניה, חמגשיות וכביסה זה לא מעניין. אל תהרוס את התדמית של הזוג הנפלא מציל התוכים.
  19. שמע @יבגניפ, התגובה שלך זה התגלמות המחשבה של תושבי גדרה-חדרה. 1. החצי הראשון שלך שוב מדבר על העבר ועל ביבי. כאילו הוא השטן בהתגלמותו וכל הרע זה הוא. דחילק, שחרר, ניצחתם, העפתם את האויב ועכשיו חברים שלך בשלטון. אין שיפור בביטחון! האווירה הציבורית רק הופכת לגרועה יותר ויותר ויש אפס תחושת ביטחון אישי בערים המעורבות, כולם רק מחכים לשומר החומות 2 ואין לאף אחד מושג איך זה יגמר. התפטרויות השוטרים בשיא שחצי מהמדינה לא מבינה אפילו ובמלחמה הבאה זה כל אחד לעצמו. 2. שולטת חביבי, אם הם רוצים היום בערב הממשלה הנופלת. יש לך מושג בכלל מה זה אומר מבחינת המחבלים האלה ש*מפלגה ערבית* הפילה את הממשלה בישראל? איזה תנופה זה ייתן להם? יושבים טייסים וגנרלים ומחכים לשמוע מה השייח של האחים המוסלמים יגיד. אשכרה הדבר היחידי שמחזיק אותם זה ה53 מיליארד שקיבלו.. הזייה. 3. אין מתכון פלא, בגלל זה אמרתי שכבר עברה שנה מאז שהממשלה הזאת הוקמה. אם שנה זה לא זמן מספיק להיכנס לתוך כל הערים הערביות בארץ ולפרק את כל מי שמחזיק שם נשק, אז כמה זמן צריך? 10 שנים? וכל הגיבורים והגנרלים חובבי הפנסיות תקציביות מתעסקים בשטויות וללכת ללקק למלך ירדן את התחת בזמן שהווקף שלהם תוקף שוטרים בהר הבית. איזה בושות.
  20. זה לא אסים של סופרגול או משהו עם ערך אספנות. תבדוק מחירונים (לנקודת ייחוס מול הסוכנות), אחר כך מה השווי שוק האמיתי, אם ההפרש בין המכירה למחיר קנייה של ה-208 שווה לכם את הזמן והמאמץ שתחסכו על מכירת הרכבים (בדיקות, משא ומתן, טלפונים) או סתם את השקט הנפשי אז לכו על זה. (לא סגור פה על מחירונים וכמה כל אחד מהרכבים שווה, זה אתה צריך לעשות בבדיקה מהירה ביד 2).
  21. פעם קודמת אמרתם פייק של הצל, אז נעבוד עם סרטונים: זה פייק? https://fb.watch/crJy43VFGh/ זה פייק? https://fb.watch/crJA7q6P59/ או זה? https://fb.watch/crJAUXG_qQ/ או אולי זה? https://fb.watch/crJBFeKTkA/ העיקר תמשיכו לבלבל את השכל על ממשלת השינוי, כבר שנה הם בשלטון והמצב מדרדר. הצבעתי לבנט כי רציתי 10 מעלות ימינה קיבלתי את ממשלה שנשלטת על ידי מפלגה ערבית שמנהלת דיון אם להפיל את הממשלה אחרי שהשוטרים שלנו ויהודים שעלו להר הבית או לכותל הותקפו. ביזיון ומבחינתי כל מי ששותף לביזיון הזה הוא אדם חלש ופחדן. חובשי הכיפה בממשלה צריכים להתבייש שהם נותנים יד לזה שיהודים מותקפים בדרך לכותל. לא, זה לא מעניין אותי מה היה בתקופת ביבי כי ביבי לא בשלטון כבר שנה. תתקדמו הלאה.
  22. פה בדיוק הבעיה, אתה לא מבין את הנקודת מבט של הדתיים. הטענה של המסעדה שהכל כשר == הבדיקה של המוכר עם הכל V. התעודה של הרבנות או צהר == הבדיקה שלך.
  23. @Mech Morphix הנתונים לא לטובתך.. מחקר: הסיבה שרוב המסעדות בישראל כשרות | מעריב (maariv.co.il) 3,000 שקל בחודש למשגיח, וזו רק ההתחלה: האם משתלם להפוך מסעדה לכשרה? - צרכנות - TheMarker שנתחיל לדבר על תחום אולמות האירועים גם?
  24. @Mech Morphix לא מעניין. רוצה את השומרי כשרות האמיתיים? תשיג תעודה. רוצה רק את מי ששומר ככה ככה? אל תשיג. רוצה רק חילוניים גמורים? תרשום בכניסה למסעדה חזיר בחלב שבושל על ידי מוסלמי. הבחירה העסקית של העסק זה עניין אישי של הבעלים. אמנם אנחנו בתקופה שמנסים לשנות את המציאות, אבל היהדות הגדירה במפורש מה צריך להיות. יש המבורגר בירושלים (קפטן בורגר) שפתח במתכונת של כשר בלי תעודה ועבד בשבת, יצא לי לאכול שם כמה פעמים ובאמת היה טוב. נכנסתי עכשיו לראות מה המצב איתו - כשר למהדרין. כנראה שהבין שעדיף לו תעודה (ועוד מהודרת). אף אחד לא מנע ממנו לעבוד בשבת.
  25. כשאתה הולך למגרש רכבים וקונה רכב אתה לוקח את הרכב לבדיקה או שאתה סומך על הסוחר? אין היום אמונה באף אחד, כל אחד מנסה להגדיל את הרווח שלו ואם אין לך הכרות אישית עם הבן אדם תמיד הולכים לפי "כבדהו וחשדהו". כשרות זה אחד הדברים הכי חשובים לדתיים ואם תעודת השגחה זה מה שהם צריכים אז שמקום שרוצה אותם שישיג, בין אם זה צהר רו הרבנות. אם לא שיוותר על קהל לקוחות מאוד גדול. אם יש אנשים שמגיעים להפריע לבעל העסק כמו שרשמו פה על מחאות החרדים זה כבר עניין לטיפול המשטרה, והחרדים לא בשלטון כבר שנה אז אין מניעה של ממשלת השמאל בארץ להגיד לה לטפל בזה. אגב - הם תוקפים גם מוכרים חרדים בחנויות סלולר 'לא כשרות", זה ממש לא רק נגד מסעדות עם בשר חלב. עבריינים שנהנים מפחד של המשטרה שלנו מעימותים, כמו הבדואים בכבישי הדרום או הערבים בצפון שגובים פרוטקשן.
×
×
  • תוכן חדש...