Jump to content

יובל .מ.

  • הודעות

    353
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    27

כל מה שפורסם על ידי יובל .מ.

  1. הצבעה למפלגה בסגנון עלה ירוק או זהות זה הליכה מיותרת לקלפי. אם הייתה חובת הצבעה בשביל לקבל תשלום הייתי עוד מבין את זה.
  2. מצאתם שיטה חדשה (אולי עשיתם יבוא מהשרשור הפוליטי), אתם רושמים משהו, מוכיחים לכם שטעיתם בצורה כזאת או אחרת, ואז משנים טענה, או שולחים את הצד השני ללמוד לקרוא כי "זה הרי ברור שלא לזה התכוונו". יפה.
  3. "היי, ראיתי את הדרישה שלך. לא מסכים. אתה מוזמן להמשיך במה שקיבלת מעכשיו, או לחפש לך מקום אחר. יום טוב." לא קשה.
  4. "עובר שמפסיקים לו את החיות - הפלה. "" עובר שעבר את גבול החיות אבל לא נולד עדיין - הפלה. שחור על גבי לבן. לא עובר שנמצא לפני החיות, לא דקה אחרי. כל עוד לא נולד זה תקין מבחינתו. אין גבול.
  5. @Nakamichi שמע אתה פשוט מבלבל את המוח. מתחת ל-24 לא שורד. אוקי. נקסט. אישה הגיעה לשבוע 32, מתחרטת. הבחור שהכניס אותה להיריון בורח, אין כסף, אין עבודה, קשה, קשה. מקבלת החלטה לעבור הפלה, קובעת תור לשבוע 34, סבבה או לא? אתה בעצמך רשמת שלהפסיק חיות לתינוק זה הפלה, אז אם זה קורה שבוע לפני הלידה זה בסדר כי הוא לא נולד?! התינוק בריא!
  6. @David32 נטען פה "גופה של אישה הוא זכותה", אבל מה לעשות שהחל משבוע מסוים הטענה הזאת לא תופסת. מכל מה שיצא לי לראות ברשתות ובתקשורת, הטענה הזאת רצה כאילו היא מחזיקה עד הרגע האחרון. אם נסתכל אפילו כאן בדיון, בעמוד 532 ליתר דיוק, נכתב: " לדעתי הגבול בין הפלה לרצח הוא לא מטושטש בכלל הוא מאוד ברור. תינוק שנולד חי ואז מפסיקים לו את החיים מתוך כוונה מראש - רצח. עובר שמפסיקים לו את החיות - הפלה. " מכאן משתמע שאין גבול.
  7. הציטוט למעלה מראה בדיוק את הכוונה שלי. אני, אתה ושאר המגיבים פה אין לנו שמץ של מושג איזה שבוע הוא סבבה או לא (אלא אם יש פה פרופסור לביולוגיה או משהו כזה שלא מזדהה). כל אחד חושב שהוא מומחה, לפני שנתיים גילינו מומחים לקורונה, לפני חודשיים עם תחילת עליית הריבית מתגלים מומחים לכלכלה, ועכשיו מתגלים מומחים לביולוגיה של עוברים. והבעיה היא שלאף אחד פה אין אפשרות להגיע למקורות איכותיים, כי בטלויזיה יש כל מיני מנחות ומנחות דרג ז' שרק רוצים להראות כמה הם מתקדמים ולצעוק "רפובליקנים לבנים שונאים נשים".
  8. @Potato הונחתו משום מקום הכוונה היו פועלים במקום אחר והגיעו ישר להיות מנהלים? אם כן הכוונה היא לא לזה, כי יש להם ניסיון בעבודה Hands on. הכוונה היא יותר לזה שמנהל עבודה לא מגיע טרי מהאקדמיה. בכל מקום ובכל תחום מנהל חדש צריך להרוויח את הכבוד שלו (וגם עובד זוטר חדש).
  9. אם לא הבנת שזאת הגזמה לצורך הדיון והמחשת טענה, זאת כבר בעיה שלך. ואם הבנת - זה שוב ניסיון להסיט את הדיון. לא 38, קח את שבוע 34. לא מתאים? קח שבוע 29. מה זה משנה, תפסיקו כבר לברוח מהדיון ותתייחסו לעיקר.
  10. Lia Thomas’ victory at NCAA swimming finals sparks fierce debate over trans athletes | Swimming | The Guardian ציטוט מהכתבה: "USA Swimming’s policy states that trans athletes must undergo three years of hormone replacement therapy before being allowed to compete. Thomas is six months short of that target but the NCAA decided not to adopt USA Swimming’s rules and allowed the senior to compete in last week’s meet in Atlanta." Transgender Man Who Says He's a Woman Wins Women's World Championship | CBN News ועוד אחד: Transgender woman who last year competed as a man wins NCAA track championship | TribLIVE.com נכשל כגבר, התחרה כאישה. וקח סרטון: בחייאת, תראה את הפער. וזה רק ברפרוף מהיר.
  11. לפי הגישה הזאת, ראש צוות צריך להיות קודם כל מתכנת, מנהל מחלקה כירורגית צריך להיות קודם מנתח, ומנהל איזורי באגד צריך להיות קודם כל נהג קו. לא יודע באיזה רמה המנהל עבודה צריך להיות, אבל אם כבר תצמד לדוגמא שהוא נתן ואל תלך לכיוון אחר.
  12. אם שבוע 13 זה מצב כמו שהראת, אז כן, מבחינתי הפלה זה משהו שעדיין תקין. ממש לא להטריל. אם אתה מסכים שיש גבול בו זה הופך לרצח לפני הלידה, זה אומר שאפשר לנהל דיון על מתי הגבול הזה מגיע, הבעיה שאנשים רוצים לבטל את הגבול הזה ולהתנהל כאילו כל עוד הוא בבטן ההחלטה היא רק של האמא. יופי, עכשיו צריך למצוא איפה הגבול הזה נמצא. אבל שוב, כל הדיון הזה מתנהל ברמה כל כך נמוכה שכל אחד תקוע בפוזיציה שלו (כמו בפוליטיקה). כולם שקרנים וכל אחד מושך לכיוון שלו בלי שום התייחסות מדעית/אתית אמיתית, ומי שנדפקת זה אותה בחורה בלואיזיאנה שכולם פה כל כך דואגים לה. עריכה: ואם נצא רגע מתחום ההפלות, טרלול ה-PC פוגע בנשים בעוד תחומים, נקח לדוגמא תחרויות. כל טרנסג'נדר שמזדהה כאישה מגיע ומנצח בתחרויות נשים פעם אחר פעם, כי לאף אחד אין אומץ לבוא להגיע "שמעי את אישה עכשיו אבל הגוף שלך זה גבר", כי המדע והמוסר יצאו מהדיון, ומה שחשוב עכשיו זה רק "אסור לפגוע לה ברגשות!!111". ככה נשים שהתאמנו כל החיים שלהן לרגעים מכריעים נשארות מאחור כי מה לעשות, גברים עדיין יותר חזקים מנשים.
  13. ההבדל הוא שאני רציתי לקבל תשובה על דעה, אם @Nakamichi מסכים להפלה בשבוע 39 או לא. האם זה בן אדם? לא יודע, לא רופא, ואין לי ילדים אז אין לי מושג אם מה שאתה מראה פה זה שבוע 10 או שבוע 32. אני אוכל להגיד אם זה בן אדם (לעניות דעתי הלא מלומדת בעניין זה) אם תביא לי את הפרטים מסביב, כלומר האם זה בשבוע מתקדם, יש דופק, יש איברים. שם אוכל להביא דעה (שהיא שוב, דעה של ההדיוט הממוצע). אתה מוזמן לענות על השאלה ששאלתי מקודם, האם הפלה של עובר בשבוע 38-39 היא לגיטימית מבחינתך. ואל תתחמק מזה.
  14. רגע, בוא נעשה סדר. עובר שמפסיקים את החיות מבחינתך זה בסדר, כל עוד הוא לא נולד. אמרת שבארץ זה שבוע 24, אבל אם מחכים אחרי הגבול הזה, עוד שבוע, עוד חודש, והגעת לשבוע 39. הילד לא נולד עדיין, זה לגיטימי לבצע הפלה? אל תכניס פה עכשיו ניסוחים ועניינים, כן או לא.
  15. 1. כל הדיון הזה בערך מסתמך על זה שאישה יכולה לעשות מה שבא לה, והחיים שלה יותר חשובים מהחיים של העובר. 2.את האמת? זה מה שנשמע לי הגיוני. לא מדען אז לא יודע להגדיר אם זה דופק או דופק+לב+ריאות, אין לי הידע להגדיר מה חי ומה לא. 3. אם אתה מסכים ששבוע 38 זה מאוחר, אז אתה מסכים שצריך למצוא את הגבול לאיפה כן ואיפה לא. 4. ואני חייב להבין איך מפצלים ציטוט.
  16. @Night Driver למה שתקשיב להם אם לא חתמת איתה חוזה? שילכו לחפש.
  17. טסתי בשיא חול המועד פסח, ביום שני שכל העולם פחד ממנו עם 70+ אלף נוסעים. הגעתי 4 שעות לפני הטיסה מוכן למלחמה, תוך פחות משעה ישבתי בדיוטי פרי. כנראה שזה עניין על איזה זמן ביום טסים (טיסת לילה, הגעתי לנתבג לקראת 7 בערב).
  18. שלה ושל העובר. כמה שזה נשמע לך מטומטם, היא סוחבת חיים. כל עוד זה בשלב שזה זרע וביצית, בסדר, תפיל. כשעוברים את האל חזור מבחינת דופק וכל זה - בעיה. הגבול בין הפלה לרצח מתחיל להיות מטושטש. אני מניח שאתה מסכים שלעשות הפלה בשבוע 38 זה קצת יותר מדי לא? הדיון הזה הוא דיון מורכב ברמה המוסרית והמדעית, הבעיה שכל השיח הזה ברשתות ובאולפנים מוגבל ל"רפובליקנים רעים" ו"נשים מסכנות" "והכל בגלל טראמפ".
  19. מעוניין למכור? תפרסם ותמכור. לא מעוניין למכור? אל תפרסם. מה אכפת לך מה יהיה עוד חצי שנה או עוד 30?
  20. כמישהו שמתנגד לכל הטרלול ששוטף את העולם, אחלה רפורמה. אין סיבה שמישהו או מישהי יתחקרו אישה עם מי היא הייתה או לא למה שמו קונדום, אבל עדיין צריך להיות איזהשהו פיקוח כדי לוודא שההפלה נעשית בזמן תקין ושזה לא נהפך לאמצעי מניעה הראשי במדינת ישראל. מה שכן, הציטוט מטומטם, כי ברגע שיש לאישה עובר בגוף, זה כבר לא הגוף שלה לבד.
  21. אני אשמח לחזור לשרשור הזה בעוד 3 שנים, כי כמו שכתבתי על הסיוויק CITY בשרשור המקביל - הצרכן הישראלי פראייר. לא אישי אלייך, אבל רוב הסיכויים שיטפלו בהמשך בתקלות, ועוד שנתיים תגיד לעצמך "טוב היה קצת קשה בהתחלה אבל סידרו", וגם אם תחליט לא לחזור אליהם, שאר הישראלים יעמדו בתור בכניסה לסוכנות ולא תהיה לצ'מפיון שום סיבה להשתפר.
  22. מקום איכותי > מחיר יקר > אין מספיק ישראלים שישלמו. זה כמו שאגיד לך תרים לי הפקה לאייל גולן ב-2000 שקל.
  23. צרכנים ישלמו כי יש הלוואות ומה זה עליית ריבית כולה עוד 200 שקל בחודש. עם של פראיירים.
  24. לא עקץ אף אחד, ביקש להעלות את השכר דירה ב-2000. מתאים סבבה לא מתאים שימצא דירה אחרת.
  25. אם אתה מחזיק בכרטיס אשראי זה מספיק היום בשביל לקבל את ה1+1.
×
×
  • תוכן חדש...