Jump to content

יובל .מ.

  • הודעות

    353
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    27

כל מה שפורסם על ידי יובל .מ.

  1. קמפיין אוקראיני נגד ישראל: "לא מטפלת בחיילינו". בי-ם זועמים: "סגנון לא מקובל" (ynet.co.il) השלב הבא: אוקראינה זועמת שחטיבת גולני לא מניעה את הנמ"רים ומתחילה בנסיעה לעבר דונייצק.
  2. נכון, אבל מצד שני גם בחורה יכולה סתם להגיד שהטרדת אותה ואז אתה בבעיה. לא מדבר על מקרה של אישה שאוכלת סרטים, מדבר על מקרה נורמלי שהאישה תגיד לך תודה.
  3. ממליץ לכולם לקרוא את הפוסט של אברי גלעד בפייסבוק על שגריר ישראל באיטליה שנלחם על התדמית של המדינה וחוזר לארץ כי "לפיד לא מאריך מינויים של ביבי". אחר כך הם יבכו שיש דברים שאין בהם ימין ושמאל ושביבי חבר של טיבי.
  4. אתה טועה ומטעה, המחוקק התייחס לאירוע כזה בצורה ברורה: הגנה עצמית (סעיף 34י לחוק העונשין😞 "לא יישא אדם באחריות פלילית למעשה שהיה דרוש באופן מיידי כדי להדוף תקיפה שלא כדין שנשקפה ממנה סכנה מוחשית של פגיעה בחייו, בחירותו, בגופו או ברכושו, שלו או של זולתו; ואולם, אין אדם פועל תוך הגנה עצמית מקום שהביא בהתנהגותו הפסולה לתקיפה תוך שהוא צופה מראש את אפשרות התפתחות הדברים." אי אפשר להשוות בין מעשה של שתיית אלכוהול או נשיקה, או אפילו נחמיר, קיום יחסי מין באמצע הרחוב, למקרה בו בעל דופק לאשתו את הראש ברצפה. מי שמגיב לאירוע תקיפה אמור להיות מוגן (אמור, כי אנחנו חיים במדינה מטומטמת שאפילו לחוקים שלה עצמה היא לא מאמינה).
  5. 1. ומי שכבר עובד, לא ירצה לעבור אולי לחברה אחרת? מבחינתך זה בסדר שסטודנט צריך לפחד? זה שהאיום מגיע לפני שהבן אדם אפילו עובד זה הזייה. 2. אתה יודע שלעזה יש גבול עם מצרים?
  6. @sperial מה נסגר עם החיסון הרביעי? בן 30 זכאי לקבל? חיסון רביעי - מרכז המידע לקורונה של משרד הבריאות (health.gov.il) לפי זה רשום 60 ומעלה אבל מצד שני אם מדברים כבר על חמישי לא יודע כמה זה מעודכן. עריכה: לא משנה בקופ"ח רשום 18+.
  7. כי אם אשתך יכולך להרוויח 30K, אז מבחינת המדינה שהיא תרוויח 30K ואתה תלך ותרוויח 10K ב66% משרה ותטפל בילדים. הדיון הזה הוא תיאורטי, אף אחד לא נמצא במצב שהוא מרויח משכורת X ואז אם הוא מחליט ברגע הוא מכפיל ל-2X, גם אם הוא עובד שעתי כי לעלות מ-200 שעות בחודש ל-300 (מתחשב בנוספות) זה לא הגיוני.
  8. תגדיר "כל מחיר". יש כאלה שמבחינתם 15 אלף שקל לשבוע במלון דן באילת זה הגיוני אז הם סוגרים. מבחינת מה שהגדרת כ"טירוף חו"ל" , אנשים פשוט רוצים להנות, אני אישית לא מתחבר לדברים כמו המידברן, זה לא אומר שאנשים אחרים לא יכולים ללכת לשם ולכייף. כל אחד ומה שבא לו.
  9. קיצר מה שאתה אומר זה תן לי להביא ילדים ושמדינת ישראל תממן אותם.
  10. כי לתחנת דלק אתה נכנס פעם בשבוע שבועיים כשאתה מסיים את המיכל (או רבע מיכל אם אתה מהמחמירים), הרכב החשמלי מיועד לטעינה כל לילה כמו אייפון.
  11. אני לא אראה בממשלה גורמים שקוראים לחיילי צהל רוצחים, לי ולשאר המגזר הימני קראו נאצי ביום השואה, לא תומכים בפעולות טרור ומסרבים לגנות רצח של אזרחים תמימים. מספיק לי בתור התחלה. עם המיסים אתמודד. סגן הרמטכ"ל: "מפחיד לזהות בקרבנו תהליכים מעוררי חלחלה שהתרחשו בגרמניה לפני 80-70 שנה" (ynet.co.il) "מראענה מנסה באופן ציני להתנער מעמדותיה הגזעניות" (israelhayom.co.il) מספר 7 ברשימת העבודה: "עזה היא גטו" (israelhayom.co.il) "כזכור, מראענה כתבה בעבר: "לא עמדתי בצפירה, הייתי בנהיגה בזמן שכל המדינה כמעט עמדה דום. אני החלטתי להמשיך לנסוע. ואלה היו 2 דקות מופלאות בזמן הצפירה, הכביש היה ריק, אני המשכתי לחשוב על הדברים שעניינו אותי באמת". בפוסט נוסף כתבה: "מעניין איך השואה השפיעה על חיי המין של ניצולות השואה?". " עכשיו גם אנשי הרל"ב מאיימים: ג'ידא רינאווי זועבי: "אני מקבלת איומים ברצח מאנשי 'רק לא ביבי'" | חדשות מעריב (maariv.co.il) והנה ווליד טאהא, החבר החדש של בנט ולפיד: יו"ר סיעת רע"מ התבטא בחריפות נגד הלהט"ב: "לא יעבור חוק כלשהו שקשור לסוטים בקולות מפלגתנו" (israelhayom.co.il) הוא גם כן חלק מהשינוי? לחפש לך ציטוטים של חברי המשותפת שמבחינת לפיד הם פחות גרועים מבן גביר או שמספיק ושוב תנסה לברוח לנושא אחר?
  12. @יבגניפ אתה שוכח את ה-6 מנדטים של בנט שיחזרו הביתה. לא יצא לי לפגוש מצביע בנט אחד שלא אומר שבנט עבד על כולנו בעיניים. אני עוד דחפתי אנשים להצביע לו. התחושה שלי היא שהציונות הדתית תקבל פה יותר מ-10.
  13. ברור שהמטרה להוציא אנשים לשוק העבודה. כמו שקיצצו בקצבאות הילדים, אין פה מטרה למנוע הבאת ילדים, אלא לגרום למגזרים שלא עבדו לצאת לעבוד. אדם שלא עובד רק צורך שירותים ולא מייצר הכנסה למדינה.
  14. אני אענה לשלושתכם ביחד: מה שרשמתם פה שקול לזה שיבגני יגיד לאתיופי שאין כלפיו גזענות בזמן שהוא נשאר מחוץ למועדון בלילה, או שבני סלע יגיד לאישה שאין באמת הטרדות מיניות. העובדה היא שאתם לא רואים יותר מדי פרופסורים באוניברסיטאות שמתבטאים לטובת המדינה, אבל כאלה שקוראים לדגל ישראל פרובוקציה או חותמי מכתבים של "מות הדמוקרטיה" יש מפה עד לפלנד. או כל מיני בכירים בשירות המדינה שעברו כל מיני השתלמויות במקומות לא סימפטיים לישראל. קיצר נתראה בספטמבר, יהיה כיף. עריכה: דרך אגב, יש פה 2 אפשרויות: 1. לטענתכם (או לפחות לפי הטענה של יבגני) - אין אנשים מהמגזר הימני בהייטק, והשאלה שצריכה להישאל היא למה לדעתכם אין, האם זה כי מצביעי ימין הם מנשקי מזוזות שלא יודעים לקמפל קוד או כי הם מה"נחותים" האלה שעובדים בשיפוצים. גם אותם מדינה מתוקנת צריכה סתם שתדעו, וכנראה שהמצליחים מבניהם משלמים מס פי כמה וכמה ממני וממכם ביחד. 2. יש אנשים מהמגזר הימני בהייטק, אבל אתם לא שומעים אותם, כי או שהם מפחדים להביע דעה או שהם סתם פחות דעתנים, מה שאומר שאתם טועים בהערכה שלכם, ואחרי החזרת של הפייק ימין בראשות ביבי ישארו מספיק מתכנתים, גם אחרי שמצביעי יש עתיד יחפשו מילקי בברלין.
  15. קודם כל בוגר הנדסת חשמל. דבר שני, יש לך כל כך הרבה אנשים בתחומי ההייטק שהם מצביעי ימין אבל מפחדים להגיד את הדעה שלהם כי הם מפחדים שיפגעו להם בקידום או במעמד בחברה בגלל אנשים כמוך שמחפשים להשתיק את כל מי שלא בעד הממשלה הגרועה הזאת בטענות שקר. זימון מהיר מארה"ב: גנץ מאיץ את בחירת הרמטכ"ל מחשש להתפרקות הקואליציה (ynet.co.il) אולי באמת עדיף שמצביעי גנץ ילכו וככה ייצא מהפוליטיקה. גנרל עסקן שדואג לקדם את מי שקרוב אליו ולא את מי שהתריע על סכנות ופערים בצה"ל. חבל שלא נלחם על חיילי גולני בסג'עיה כמו שנלחם על הפנסיות התקציביות.
  16. זה על אותו תקן של בעוד 10 שנים מדינת ישראל תהיה עם 90 אחוז ערבים וכל אלה?
  17. כי לא הצליחו, אם היו מצליחים היית יודע.
  18. מעדיף רוה"מ עם בן פסיכופת מילדים שונאי ישראל.
  19. Salaries in Ecuador, average salaries in 2022 and 2021-2018 | BDEX (bdeex.com)
  20. חשבתי על להגיב אבל בשביל מה? נתראה בספטמבר אחרי הבחירות שיגרמו לכל מי שרוצה לחסל את המדינה היהודית לעזוב.
  21. זה הכי קל.. לקחת נושא רציני ולצחוק עליו כאילו הכל סבבה, אבל בנגביר? הוא סכנה קיומית למדינת ישראל. שמאל קלאסי.
  22. "לפי הדיווח הזה, חברת כנסת בקואליציה של בנט ולפיד, טוענת שלפיד הבטיח ״להחזיר״ לה שני כפרים - ובדקתי בגוגל - היום זו אדמה של כמה קיבוצים שרוב רובם הצביעו מרצ, יש עתיד וכו׳ - בשביל שהח״כית תתמוך בקואליציה. יפה. רק לא יודע אם הוא עדכן את התושבים הנוכחיים". מיבגני זרובינסקי לפי ראיון של זועבי לאיזה רדיו ערבי. #שינוי.
  23. יובל .מ.

    ג'נסיס GV60 בדרך?

    שמע יש אינפלציה.. שבועיים זה הרבה זמן.
  24. יש סכנה לפגיעה במערכת חשמל (כמו זליגת זרמים) או סתם התקנה חאפרית שתשבור לך פלסטיקים. חוץ מזה שלדעתי האישית אם כבר מישהו פרץ את הרכב שייקח אותו.
  25. יש הבדל בין מדינה שהיא רק הייטקס לבין מדינה שהיא הייטקס+מקצועות נורמלים נדרשים שיכולים לחיות בכבוד לבין מדינה שהיא הייטקס+מקצועות נורמליים+מקצועות מיותרים שמוגנים על ידי מכסים.
×
×
  • תוכן חדש...