יובל .מ.
-
הודעות
353 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
27
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי יובל .מ.
-
המזל של הערבים זה שישראל הלכה עם הדוקטורינת הגנה של עמיר פרץ. דורסים? נשים בטונדות. יורים תמרורי עצור? נפתח במיליארדים מערכות נגד טילים. יורים טילי נ"ט? נסלול כבישים עוקפים. חופרים מנהרות? נחפור יותר עמוק ונשים גדר. הכל כדי להימנע מפעולה התקפית להשמיד את הטרור. אם לא הייתה כיפת ברזל היו צריכים למחוק את עזה מזמן.
-
אם אתה לא מבין את ההבדל בין "בואו ניסוג מהשטחים כי אני לא מאמין בזה" לבין "סוריה אולי תהיו גברים ותתקפו את ישראל לקחת שטח בכוח" זאת לא בעיה שלי.
-
" בגידה במובנה הרחב וההיסטורי היא הפרת חובת האמונים של אדם לעמו, למולדתו ולמדינתו וסיועו לאויב במאבקו כנגד מדינת האם של הבוגד, בימי מלחמה או בעת עימות קשה בימי שלום (כדוגמת המלחמה הקרה), או בעת סכסוך מזוין ופעולות איבה שאינם בגדר מלחמה מלאה." חברי כנסת יהודים תמכו בהקמת האנדרטה? אין בעיה שתהיה נגד זה מהצד היהודי, אבל אסביר את זה בצורה פשוטה - בצלאל סמוטריץ, בן גביר ושאר הרבנים לא ירוצו למפעל של נהג לילה עם קלאצ'ניקוב כדי לירות בו. אחרי שהאחים המוסלמים יסיימו להשתלט פה.. בוא נגיד, במקום לארגן לעובדים שלך מזומן לחג, תבנה להם ממ"ד. זהו, הוכחת שכל הליכוד הם ביביסטים. איזה שיח רדוד. אין לכם טיעונים נורמליים כבר. אם הייתם מדברים על הרמי בן יהודה הזה והחיבוק שהוא קיבל מהלוזרים של הליכוד הייתי אפילו מחזק אותכם, אבל בואו נתעסק בשרשרת מסכנה.
-
הציונות הדתית ובנגביר זה ימין מדיני, שמאל כלכלי. הדיון פה כרגע הוא ברמה הביטחונית-מדינית, ובזה להגיד עלהציונות הדתית ביחד עם בן גביר שהם הגיעו לשמאל.. טוב.
-
" בראשית 2018 פרסם ח"כ טאהא, איש התנועה האסלאמית, פוסט הקורא לסוריה להיאבק על כיבוש רמת הגולן וכינה אותה "אדמה ערבית סורית כבושה". ב־2019 טען טאהא בפייסבוק כי הציונות היא תנועה גזענית. "מאז שהתנועה הציונית השיקה את הפרויקט הגזעני האכזרי שלה לפני יותר ממאה שנה – רצח, גירוש, הרס, אפליה, גזענות והתעללות ברברית בזכויות בעלי האדמה היו ההתנהגות הבולטת ביותר של פרויקט השנאה הזה". ב־2013 השתתף במשלחת שביקרה באום־אל־פחם את משפחת המחבלים מפיגוע "ליל הקלשונים"." לא רק יזבק: ארכיון ההסתה של הרשימה המשותפת - מקור ראשון (makorrishon.co.il) עכשיו בוא תסביר לי איך זה לא נחשב מבחינתך כתמיכה בטרור. וזאת כל הבעיה, שאת מיכאל בן ארי פוסלים, אבל אותם ואת זועבי שתקפה חיילי צה"ל על המרמרה דואגים להשאיר בכנסת, כי "דמוקרטיה". ימין אמיתי לא יישב עם מרצ ורע"מ.
-
פיגוע ירי במרכז ת"א: שניים נרצחו בדיזנגוף, 6 במצב קשה. המחבל נמלט (ynet.co.il) מתים על החילונים.
-
לא הצבעת, אבל משום מה אין לך בעיה שהוא יהיה בממשלה. אז מה הבעיה שבן גביר יישב בממשלה גם ללא ההצבעה שלך? האחים היהודים לוקחים לך כסף, האחים המוסלמים לוקחים לך את החיים. לא יודע, נראה לי שהם גם משפיעים עליך. וזה לא ויכוח על סימטריה, כי אין פה. האיום שלהם הרבה יותר גדול. אל תתמוך בבן גביר, אבל אל תחרטט ותסובב את המציאות כמו שבא לך.
-
המדהים זה שנוח לך להתייחס ככה לבן גביר, אבל רע"מ (שהם האחים המוסלמים) שפועלים באותה שיטה הם סבבה.
-
קח עצה - כל עוד זה לא קרה, אל תבנה על זה, בטח עם המצב היום. וזה לא משנה איזה תחום זה.
-
אשמח לקבל חלק מהחומר שלך, נראה איכותי מאוד. זה עולם יותר דמיוני מהעולם של מארבל.
-
האפשרות שלנו לשפוט פוליטיקאי שמעמיד את עצמו לבחירה זה לפי האמירות שלו והמעשים שלו. בגלל זה בנט הוא נוכל: אמר שלא ייתן יד ללפיד כראש ממשלה, ושלא יישב עם רע"מ. המעשים שלו נגדו את האמירות. בן גביר וסמוטריץ התחייבו שלא יסתכמו על רע"מ, וכשביבי ובנט באו אליהם וביקשו שיסכימו הם סירבו והעדיפו אופוזיציה. אגב, גם חברי ממשלה אחרים לא עמדו במילה שלהם - לפיד רצה להסתמך על המשותפת כולל חלוקת מתנות, מרצ והעבודה תמכו בתקנות איוש. גדעון סער וליברמן גם הבטיחו שלא ישבו עם רע"מ והתקפלו. כרגע - בן גביר וסמוטריץ הם היחידים שעמדו במילה שלהם, אז כן, אם הם אומרים שלא יתנתקו מאיו"ש אפשר להאמין להם בנוגע לזה.
-
@יבגניפ פשוט התעלמת מהציטוט שלו והחלטת שאתה יודע מה הוא חושב. למה אתה לא מריץ מופע קריאת מחשבות כמו סושרד? יכולת לעשות מיליונים במקום לקמפל כל היום.
-
התפרקות הממשלה התחילה יום אחרי שהממשלה הזאת קמה.. גם ברעיון, לאופוזיציה אין רוב בכנסת לכן אין לה שום אפשרות לבצע מהלכים. במקסימום הטרלות.
-
אופוזיציה שלא מקבלת שום ייצוג בועדות, וכשהם נמצאים בה היו"ר ועדה מוציא את חבריה ומצביע לבדו על כל החוקים לא באמת יכולה לעשות מהלכים. כי אנחנו מדינה פופוליסטית שאף אחד לא רוצה לעשות מהלכים אמיתיים מהפחד שלא הוא יגזור את הסרט.
-
אוקי, נגיד איתגרה את הממשלה בנושא מסוים. מה הלאה? לחכות 4 שנים לבחירות הבאות ולהגיד זוכרים מה היה לפני 4 שנים? מסכים.
-
אתה מעוות את דבריי. ברור שזה לא האידיאל, העניין הוא שאין להם פחד ממדינת ישראל. לא מהאזרחים ובטח לא מכוחות הביטחון. המפכ"ל היום אומר שכל שוטר צריך לירות במי שפורץ מחסום, אבל מג"בניקית שעיכבה בת של מוכתר שפרצה מחסום יושבת בבית כמעט שנה עם כתב אישום. מדינה בדיחה.
-
אחרי כל מבצע יש שנה של שקט. והם העבירו את האלימות לגדה ולשטחי מדינת ישראל בזמן שהם מתכוננים לסבב הבא. מישהו פה חושב שהגנב מאתמול היה מעז לדרוס שוטר פלסטיני? המשפחה של השוטר הייתה מגיעה אליו לבית ושוחטת את ההורים שלו מול העיניים שלו.
-
איזה תגובה? ירו עוד פעם על דיונה. המפעל שלהם זה 3 מחרטות מתחת לרשת צל.
-
יאיר לפיד הבטיח שאם חמאס ירה טילים ראשי חמאס יקבלו טיל מונחה לתוך הבית. בלי קשר לזה שזה יותר קיצוני מבן גביר, מתי בדיוק זה אמור לקרות?
-
לא. בהקשר לזה שהם חיים כרגע על ההורים - בואו, כנראה עבדו לפני הקורונה ונהנו מהדמי אבטלה שחולקו לכולם, ויש מצב טוב שהם עושים כמו אלעד וחוגגים על דמי אבטלה. פרזיטים יש מכל הסוגים.
-
עשו כתבה לא מזמן בערוץ 13, הכתבת הסתובבה בבתי קפה באזור המרכז וראו צעירים, גילאי 25-35 פלוס מינוס שפשוט אומרים שהם לא עובדים כרגע כי לא בא להם, והם לא מתכננים לעבוד. כמובן שהם נעזרים בהורים כי הכסף שלהם נגמר. אז מה, כל אנשי המרכז פרזיטים? וניקח הימור שהם מצביעי גוש השינוי, אז כל האנשים שמצביעים ללפיד לא עובדים? חוץ מזה, החרדין משתלבים יותר ויותר בשוק העבודה גם אם זה בשכר נמוך יותר, אבל יש השתלבות. ואם יגידו ללפיד שהם מוכנים לשבת איתו - הוא ישלח את היד עמוק לכיס שלך, שלי ושל יבגני בשביל להביא להם מה שירצו.
-
אבו מאזן אמור להיות הפרטנר שלנו. מה עושים? פותחים בשבילו רגליים ומחלקים מתנות בשביל שלא יפתח בהליך נגדנו בהאג. לוזריות לשמה. לא הפסקת תשלומים למחבלים, הפסקת הסתה בבתי ספר נגדנו, לחץ על חמאס להחזיר גופות. ועכשיו גם רוצים לאשר להם בנייה מסיבית בכל רחבי איו"ש ולנתק מקומות כמו גוש עציון. אם יש משהו אחד שאפשר להגיד על ביבי שעשה טוב זה שהפך את הפלסטינים ללא רלוונטים, גנץ ולפיד הפכו אותם חזרה למלכי העולם. ואגיד לכם עוד משהו - לא מעניין אותי איך הפלסטינים טסים לחו"ל. מבחינתי שגם עוד 30 שנה יטוסו דרך ירדן.
-
https://www.kan.org.il/item/?itemId=130860 פלסטינים ברמון בשביל שקט בהאג. ואמרו על ביבי שהוא משלם שוחד לחמאס. הזייה.
-
כי כל היום יש חדשות במדינה הזאת. תן לראות סדרות להעביר תזמן ושכל הפרשנים יבלבלו תשכל אחד לשני עם הסקרים שלהם. ערוץ 14 כרגע נטו חדשות וזה חוזר על עצמו, כל הערוצים משדרים חדשות ברצף מ2 בצהריים.
-
תפקיד האופוזיציה זה להטריל את הממשלה. הצעות חוק, אי אמון, פיליביסטר (עם כמה שזה מסריח). מעל הכל המטרה היא הפלת הממשלה ואמירה "אני יכול לעשות יותר טוב". האופוזיציה בשנים האחרונות ויתרה על המאבק ופשוט לא הגיעה. הלכה לטייל, לאסוף תרומות לארגוני "זכויות אדם", הכל רק לא הגיעה למשכן. למעט המשותפת שתמיד שם יימח שמם. 1. בדוק.. 2. את האמת לא שמתי לב לזה עד החיקוי בארץ נהדרת. ואני הכי כשר. כמו שעד לפני 15-20 שנה כולם היו בימי חמישי מול ערוץ 1 ועודדו את מכבי "הקבוצה של המדינה" (חרא על שמעון). הרגל, תרבות, מנהג לשים אולפן שישי. תבחר מה שבא לך. לוקח זמן לשנות הרגלים. אני אישית לא רואה ערוץ 12 מאז שהגיע נטפליקס ישתבח שמו לעד.
