Jump to content

יובל .מ.

  • הודעות

    353
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    27

כל מה שפורסם על ידי יובל .מ.

  1. לפי הדיבורים תכננו להגריל השנה 30 אלף דירות סה"כ. יוצאים לסיבוב נוסף של הגרלות: מה יעשו 30 אלף דירות מוזלות לשוק - גלובס (globes.co.il) במרץ בהגרלה "הגדולה" היו 10 אלף יחידות דיור, עכשיו 5, והדיבור היה על 2 הגרלות נוספות בהמשך, אחת באיזור אוקטובר והשנייה לקראת דצמבר. מה יהיה אחרי נפילת הממשלה? אלוהים יודע.
  2. איזה זלזול. פיצה צריכה לשבת בכיסא ליד הנהג, עם חגורה לוודא שלא תזוז. לא זרוקה על הדשבורד בסכנה להחליק ולהתהפך.
  3. האוקטביה 2019 שהייתה לי בליסינג הייתה מצוינת, שקלתי לחכות לאוקטביה החדשה גם אם היה זמן המתנה ארוך. אממה? נהגתי על האוקטביה 2022, וחייב להגיד לך שהסיטיגו 2015 שהייתה לי הרגישה הרבה יותר נוחה ממנה. איכות חומרים זה חשוב, אבל בוא, כמה פעמים אתה תלטף את הדשבורד או הדיפונים בדלת? לא נוגע בהם חוץ מנקיונות. תן לי רכב נוח, שקט וביי.
  4. זנדברג מינתה לבכיר במשרדה את מי שהמליץ על בן זוגה ליו"ר מרכז הרצל - פוליטי - הארץ (haaretz.co.il) איזה תיק זה? 5000? 6000? ביי.
  5. המינוח המקצועי לאדם כזה הוא "גורילה", אדם גדול, מאיים וטיפש. אין לו שום סמכות חוקית לחסום כביש, אבל משתמש בזה שהוא נראה מפחיד. אם היה עושה את זה באיזור טקסס מאמין שהיה יוצא מולו רדנק עם שוטגאן שהיה גורם לו לחשוב פעמיים אם לצאת מהרכב.
  6. עם כמה שישראלים אוהבים להתלונן על עצמם - לא, הגרמנים לא יודעים יותר טוב מאיתנו.
  7. למה בגרמניה אין אנשים שלובשים קסטרו? לא יודע מה הולך בגרמניה, לא חי שם וזה לא רלוונטי לעניין. מאמין שכמו שישראל ישראלי קונה יונדאי לעבור מנקודה א' לנקודה ב', גם גרמניה גרמניני קונה רכב בסיסי כדי לעבור מנקודה א' לנקודה ב', וגם הוא מחפש לעשות את זה בזול, בגלל זה קונה רכב ידני ולא רכב אוטומט (ולא, הם לא קונים ידני כי הם אוהבים להעביר הילוכים בפקקים). זה שהתרבות שלהם היא לקנות רכבים גרמניים (או לפחות לא יונדאי) זה כבר לא משהו שאני או אתה יודעים לנתח למה.
  8. @sperialתבדיל בין התקלות בשיירה ברחוב, לבין הגעה של אישיות מאובטחת לנקודה לזמן ארוך.
  9. אנשים אוהבים להמציא דברים. החסימות היחידות שמתבצעות הן לשיירות של ראש הממשלה ונשיא, וגם הן חסימות רגעיות (ניידת מגיעה לצומת, כורזת שאנשים לא יכנסו, השיירה מגיעה והיא ממשיכה בנסיעה). עניין של דקה. יש מקרים שמגיעה אישיות רצינית מחו"ל ולא סתם שר מזמביה, אבל את זה אפשר לזהות כי מלבד ניידות ורכבי ביטחון יהיו גם ואנים שחורים של משרד החוץ להעביר את האנשים שלו, גם שם יחסמו רמזור לדקה וימשיכו. הנסיעה שלהם מאוד אגרסיבית אז אף אדם עם שכל ברמה מספקת להוציא רישיון נהיגה לא ינסה להכנס לתוך השיירה. כל שאר השרים לא נמצאים בשיירה מספיק ארוכה שתצדיק חסימה, וגם לא מסתובבים עם ניידת שתוכל לחסום כביש. 2-3 רכבים גג.
  10. הטענה שלך על האמינות זהה לאלה שאומרים שה-DSG עדיין דפוק, יש כל כך הרבה רכבים על הכביש שמקרה אחד או שניים לא מעניינים את הסטטיסטיקה. בסופו של דבר ישראל ישראלי אוהב את המותג הזה, משרת אותו כמו שצריך באמינות גבוהה וכבונוס שומר על המחירון ונמכר תוך יומיים כשהוא מחליט. זה מה שחשוב.
  11. לא יודע מה איתך, כל מי שאני מכיר שמרגיש לא טוב קם בבוקר שולח הודעה לבוס ומוציא 4-5 סיקים. זה קורה עכשיו, קרה במהלך הקורונה וקרה הרבה הרבה לפני הקורונה. יהיה לי כאב ראש (אמיתי, לא משהו בקטנה) אני ממשיך לישון ולא הולך לעבודה.
  12. אתה רק מחזק את הטענה שיש המון אנשים חולים שעוברים את זה כמו כלום. צריך להבדיל בין זה שאנשים חולים מתנהגים כמו מניאקים ולא רק עם קורונה, גם סתם שפעת, צינון, דלקת גרון או לא יודע מה לבין זה שאתה רוצה להגיד לאדם בריא שים מסכה. בסין שמים מסיכות כי יש להם זיהום אוויר, לא כי אכפת להם מהשכן. גם משאית יכולה לפגוע באדם מבוגר כשהוא הולך ברחוב. לא רואה דרישה להשבית את התחבורה במדינה. הגיע אל המשפחה השלי, כולל מוות, ועדיין אומר לך - זה מה יש. אלה החיים. בסופו של דבר בתי החולים מלאים באנשים עם בעיות רפואיות, כל אחד מסיבותיו. החיים ממשיכים, יש מסיבות, חתונות, אירועים, חופשות. אף אחד לא עוצר כי יש מישהו חולה בבית חולים. יש חיסונים, הם עובדים יופי. מדי פעם אצל מישהו זה מתפספס אבל אין מה לעשות. לוקחים חיסונים וממשיכים הלאה, כל המסיכות, הגבלת התקהלות וכל זה זה סתם פלסטרים שלא עוזרים בכלום.
  13. ברור לך שה-30 היה הגזמה? בוא נהיה ריאלי - כביש של 110, מישהו מזדחל בימני על 90. מי שרוצה לעקוף, יאיץ קצת יעקוף ויחזור לימין. מי שנוסע על 120 ומזהה עקיפה - יחכה שהבחור יסיים לעקוף, יחזור חזרה לימין ואז ימשיך בדרכו. הדרך היא דרך משותפת, בהמשך תגיד המהירות היא 110 מי שלא נוסע 110 שיירד מהכביש. אם תיסע 130 בשמאלי, יגיע מר בחור שקיבל הרגע את הקופרה שלו ורוצה לנסוע 150 ואתה מפריע לו. אם כבר צריך לדבר על היעדר אכיפה כלפי אלה שנרדמים בשמאל.
  14. כל עוד הם בימני, שיסעו גם על 30. מה אכפת לך?
  15. נכון, בכלל לא עשה. סתם הזכיר את זה, לכיף. יאיר לפיד זה האמ אמא של הארדואן. בלבל את השכל, אבל בינתיים הוא זה שעושה מהלכים ללא אישור ומעביר כספים בהתאם למטרות שלו כאילו זה מהחשבון בנק שלו. הגז זאת דוגמא אחת, כשרווחת אירופה יותר חשובה לו מרווחת אזרחי ישראל. ביבי אומנם מת על עצמו, אבל בזמן שהיה ראש ממשלה היו נגדו הפגנות שבועיות של מטורללים שקיבלו גיבוי תקשורתי, והוא לא עשה כלום נגד זה (ולא, החצי צמצום שהיה בתקופת הקורונה לא נחשב). כשיש הפגנה נגד בנט או לפיד התקשורת נשלחת לחפש את אלה שלא יודעים להתבטא כדי להציג את זה כ"מחאת הביביסטים". קיצר נתראה ב2.11, אם תהיו פה עדיין ולא תקנו כרטיס טיסה. Peace ✌️
  16. לקחת מעשה של אדם אחר, שצריך להירקב בכלא כל ימי חייו והפכת אותו בגיחוך קל למעשה שכל הימין חתום עליו (כולל השקר שרץ שביבי הסית נגדו לרצח). שמאל קלאסי. לעניינו - האם יאיר לפיד הולך בדרכו של ארדואן ומקים לעצמו יחידה צבאית? אקדחי גלוק אוסטריים ורובי קומנדו אמריקניים: מכרז נשק מסתורי במשרד רה"מ (ynet.co.il)
  17. אז לתת להם עוד שטחים זה מה שיעזור לביטחון האישי? כל המזרח התיכון בוער בגלל החולשה שאובמה הציג, לתת להם לעשות את זה 3 קילומטר מכביש 6 ונתבג זה הפתרון שלכם?
  18. סלואורייד ויבגני, תהיו אמיצים, תשלחו את הנשים שלכם לבד בלילה לדרום תל אביב או לאחת מהערים הערביות ותגידו לי אם היה להן תחושה סבבה. לא אם קרה משהו, רק אם הייתה להן תחושת ביטחון (ואם אתם לא מבדילים בין ביטחון לתחושת ביטחון זאת בעיה שלכם). עד אז אתם מבלבלים תשכל. עריכה: אם כבר, האמירה של תפסיק לעקוב אחרי הצל מראה את הבעיה בדיוק. טומנים את הראש בחול ומקשיבים למה שיונית לוי ואמנון אברמוביץ אומרים לכם. המצב דבש במדינה, בדוק.
  19. fool me once shame on you, fool me twice shame on me. אתם פשוט רוצים להמשיך לעצום עיניים כי זה לא הגיע אליכם. אם פעולה מתרחשת פעם אחר פעם אחר פעם, כנראה שזה כן הרצון שלהם. אפילו כשהם אונסים הם מחפשים רק יהודיות.
  20. אחד המצביעים שלהם ביקר ברמות לפני זמן קצר, להעביר את האידיאולוגיה שלהם.
  21. אנשי ימין - אנשים שהם בעד ימין כלכלי וימין מדיני. עכשיו בוא נדבר דוגרי - אף אחד לא יעבור צד. השינוי היחידי שיהיה בתחילת נובמבר הם מאוכזבי בנט, סער וליברמן שיצביעו לליכוד או לציונות הדתית, כל שאר השינויים אם יהיו הם בתוך הגושים עצמם. נראה לפי כמות המנדטים שיעברו אם רוב אנשי הימין בארץ מעדיפים את הפן הכלכלי או המדיני.
  22. יש במדינת ישראל הפרדה בין ימין מדיני לימין כלכלי. כרגע - אנשי ימין מעדיפים להתמקד בפן המדיני, הכלכלי יחכה. אתה מבין שאם הצד המוסלמי ישלוט הוא ימנע ממך לטוס כדי להשמיד אותך כן? ברור שהשאיפה זה לחיות חיים של ג'ף בזוס על איזה אי ליד זנזיבר, אבל זה לא בדיוק האפשרות הראשונה לרוב אזרחי מדינת ישראל..
  23. לידיעת הגולש @Night Driver, דרשה יפה באל אקצא: העם הפלסטיני לא יתיר קיום של אף הומוסקסואל על אדמת פלסטין. החרדים בינתיים היו בממשלה עם שר הומו. עדיין מעדיף מדינת הלכה מוסלמית?
  24. כשאתה לא באיזור הם מתעצמים. כמו שרשמתי לפני כמה עמודים, יש שקט, אבל זה רק בגלל שהם מתכוננים לעימות הבא. נוח להם שנכנס כסף, שהפועלים יוצאים לישראל, יכולים לעבוד בראש שקט בלי לחשוש מטיל שיגיע לבקר אותם. איזה מדהים זה דמוקרטיה? מישהו יכול להגדיר את עצמו בצורה מסוימת, אני יכול לבחור לא להאמין לו. קטע אהה?
×
×
  • תוכן חדש...