יובל .מ.
-
הודעות
353 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
27
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי יובל .מ.
-
אז, איפה מחפשים טיסות היום בעולם פוסט קורונאי?
יובל .מ. פרסם הודעה בנושא של Muzic4Ever בתוך אוף-טופיק
זה כבר עניין של העדפה אישית, אבל לפחות זאת לא שעה תקועה שמכריחה אותך לשלם סתם על לילה ולצאת ב-10 מהמלון. -
אז, איפה מחפשים טיסות היום בעולם פוסט קורונאי?
יובל .מ. פרסם הודעה בנושא של Muzic4Ever בתוך אוף-טופיק
לא הכל ככה. סגרתי לפני חודשיים טיסה לבודפשט בתקופת הכריסמס חמישי עד שני כולל 2 מזוודות (כי חורף) ובחירת מקום, 1000 שקל לזוג עם טיסות סבבה לגמרי (המראה מנתב"ג 10 בבוקר, המראה חזור 4 בצהריים). לשם השוואה המחיר עכשיו עומד על מעל 500 יורו לאדם באותן טיסות. רק צריך לסגור מספיק זמן מראש והמחירים מצוינים. מי שמחפש את הדילים של הרגע האחרון שיקח בחשבון שהוא יכול לשלם גם יותר. -
אז, איפה מחפשים טיסות היום בעולם פוסט קורונאי?
יובל .מ. פרסם הודעה בנושא של Muzic4Ever בתוך אוף-טופיק
לא חושב ששעה מספיק לקונקשן, הייתי מחפש לפחות שעתיים-שלוש להפחית סיכונים. 100 דולר לא מה שאמור להשפיע בצורה משמעותית בחופשה כזאת לפי דעתי. תסגור בחברה נורמלית ישירות דרכם ותהנה בראש שקט. -
אז, איפה מחפשים טיסות היום בעולם פוסט קורונאי?
יובל .מ. פרסם הודעה בנושא של Muzic4Ever בתוך אוף-טופיק
מוצא את הטיסה במנוע חיפוש (נטו בשביל להשוות בו זמנית בין כל החברות) וסוגר ישירות באתר של החברה שהטיסה שלה הכי מתאימה לי. מניסיון אם יש צורך לשנות (או בזמן הקורונה ביטלו לך) היה יותר קל להתנהל. לגבי המחירים - אתה מחפש טיסה לתאילנד בשיא העונה פוסט תקופת הקורונה, אין לך מה לעשות נגד זה. סגרתי בנובמבר 21 טיסה לפסח 22, יצא לי כולל הקונקשן לקוסמוי פלוס מזוודה קצת מעל 900 דולר לאדם. ככל שהתקרב המועד המחירים עלו לאיזור ה-2000 דולר רק לבנגקוק. -
אז, איפה מחפשים טיסות היום בעולם פוסט קורונאי?
יובל .מ. פרסם הודעה בנושא של Muzic4Ever בתוך אוף-טופיק
1. תמצא טיסה במנועי החיפוש המוכרים (skyscanner, kayak..) ותסגור ישירות באתר החברה, ממה שראיתי יוצא יותר זול. 2. טסתי בפסח האחרון עם אל על לתאילנד (לפני שהתחיל הבלאגן של הטייסים), טיסה ב-787 דרימליינר, שירות סבבה לגמרי אוכל סביר+ ומולטימדיה עם מגוון רחב. -
שירות כלוחם + 7 שנים מאבטח במשרדים ממשלתיים. במקרה כזה מצמצמים טווח ופותחים זווית ירי. אם אתה רוצה להרחיב, המשטרה מגדירה 5 תנאים: אמצעי, כוונה, סכנת מוחשית, סכנה מיידית, אין דרך פעולה אחרת פרט לירי. ה-3 אמצעים מתקיימים בוודאות, אפשר לנהל דיון על אמצעי ודרך פעולה אחרת. אמצעי - 10-15 תוקפים שבועטים למישהו בראש נחשב אמצעי קטלני בוודאות. דרך פעולה אחרת - הרבצת לאחד עם האלה, האחרים ממשיכים, גם מתקיים. כל מי שנמצא מסביב למותקף ומרים ידים/רגליים זכאי לקבל כדור למרכז מסה. אחרי הכדור הראשון השאר יברחו. יש סרטון קצת יותר מורחב בטלגרם שאין לי כוח להתחיל להעביר לפה - רואים אותם עומדים אחד מול השני כשהמגבניקים מפרידים. מדובר בהפגנות קבועות שמתרחשות כל שבוע, לא בן אדם שאנס ילדה, תהיה רגוע. עריכה: עיקר הכוונה בסרטון היה להראות מה קורה כאשר מנסים לייצר טווח ביניים, מקרה שאפילו @Night Driver השמאלני היה יורה נגמר בזה שדוחפים אחורה 20 מחבלים ומתגאים שעצרו אחד מהם, שגם הוא ישתחרר אחרי שעתיים.
-
@Night Driver האם במקרה כזה היה צריך להתבצע ירי לנטרול או לא? האם מדובר בניסיון רצח או סתם התלהמות? https://fb.watch/f8vUE_MsxI/
-
אין לי דרך אחרת להגדיר אותך מאשר שקרן: 1. "רשום בבירור שמתנהלת חקירה, מה אתה רץ להתבטא על זה ולגזור את דינם? מישהו חושב עכשיו שהם יקבלו פה חקירה אמיתית וצודקת? אם הם סתם תפסו פלסטינים והכו - שיעיפו מקרבי ויכניסו לכלא, אבל תן אפשרות לחקור בצורה רצינית, ואולי עוד יתגלה שהם דיברו אמת." 2. "לא יודע מה הוביל לזה ומה גרם לתקרית, אני לא חוקר וגם אתה לא. אם הייתה נגמרה החקירה והיו מגישים כתב אישום - זורם איתך ואיתו. כל עוד לא החליטו על זה, אל תגיב בצורה נחרצת. אם באמת הייתה תקיפה ראשונה מצד הפלסטינים - שיורידו אותם לפנדלים אחד אחד." נדבר בתחילת נובמבר.. קיצר תהנו עם הנסיונות התקפה המגוחכים שלכם, העיקר שבפנים אתם מרגישים טוב עם עצמכם ודובוני אכפת לי.
-
אף אחד לא מחייב אותי לעבוד בחברה מסוימת, ומאז כניסת נטפליקס בודדות הפעמים שראיתי ערוץ 12. לא מעניינים אותי. רק אתה ימין.
-
לא בכל תחום, רק במגזר הציבורי.
-
זה לא מה שאמרתי, שקר טהור. ערבי שנעצר לחקירה הוא חשוד. אני גם בעד לתת לו להתייעץ עם עורך דין כל עוד אין ראיה חותכת לפצצה מתקתקת. ערבי שנעצר לחקירה הוא חף מפשע עד שיוכח במשפט, בדיוק כמו החיילים. מדינה דמוקרטית צריכה לנהל סיכונים מתי היא פוגעת בזכויות בסיסיות כדי להגן על הכלל, בגלל זה לפני שנתיים לא יכלת להתרחק יותר מ-100 מטר מהבית שלך. אתה רוצה לנהל דיון על למה המעצרים הם בלילה ולא ביום? קל להבין שמתנהלים בלילה כי זה יחסוך נפגעים. מבחינתי, שכל המעצרים יבוצעו בשעה 12 בצהריים, רק קח בחשבון שיהיה יותר ירי ויותר פלסטינים יפגעו. "הוא היה בצבא הוא מבין". כבר דיברנו על למה הנהגת הצבא מורכבת מאנשי שמאל לא? חבר מביא חבר. אחרי הצבא הם מושכים אחד את השני לפוליטיקה, כמו שגנץ דאג לאייזנקוט. והנה, תרשום "ימין משיחי", זה בטוח יוכיח שהם פשיסטיים גזעניים שרוצים לחסל את כל הערבים והחילונים. גם הימין משרת בקרבי לידיעתך.
-
כניסה בלילה למעצרים זה דווקא כדי להגן על הצד השני, כדי שלא כל המחנה יתעורר ויתחיל לנסות לתקוף בחזרה, מה שיוביל לפגיעות. מבחינתי? כנס באור יום, אם מישהו יורה שיחטוף כדור בחזרה. אם כבר, אתמול בלילה לוחם צה"ל נפצע מירי, דובר צה"ל התגאה ש"נעצרו חשודים". מה שתרגלנו בעבר כ"2 מלוכלכים 50 קצרים 1 מדלג" עבר ל"עצרנו חשודים איזה חמודים אנחנו". מתקשר למה שליאור רשם מקודם, מייצרים טווח ביניים מלאכותי ואז מקשים על עצמנו לפעול בו. ושוב, זרקת טענה ללא כל ביסוס אמיתי. בדוק אחי. מסכים שצריך להיחקר, לא מסכים שצריכים להיענש כל עוד לא הוכחה אשמתם. דמוקרטיה וזה. שוב, לא הוכח עדיין שנחצו הגבולות. חקירה וזה. תפקיד האופוזיציה הוא להכשיל את הממשלה. המשותפת באופוזיציה, הימין באופוזיציה. כל אחד חגג מסיבותיו. דיון שכבר עברנו. פה יש מטרה משותפת.
-
1. לא הייתה סיבה לגרור אותם באמצע הלילה. אם יש סיבה משמעותית, תכניס למעצר, לא סתם חקירה. 2. מניפולציות שמגיעות אחרי "הוראה" של הבוס. 3. טוב. 4. תוכיח. תראה לי הודעה אחת שבה טענתי שצריך לפגוע במישהו רק בגלל המוצא/מין/גזע/דת. עד אז STFU. 5. עזריה היה טיפש והיה צריך להענש. הפלסטינאים אם לא תקפו הם חפים מפשע, אבל עדיין הלוחמים הם לא רוצחים. אל תהפוך אותם לכאלה. 6. כוכבי מכין לעצמו פרק ב' כמו אייזנקוט. עריכה: ארגון פת"ח: זהבה גלאון ריגשה אותנו בנאום הנצחון, המאבק חי וקיים. היידה מרצ.
-
אתה שוכח רק שברגע שיבינו איך לחלוב כסף מהרכבים החשמליים יעשו את זה.
-
חרטוט מארץ החירטוטים. 1. אם יש לך לחץ ותיאום גרסאות אתה לא חוקר אחרי שבוע, אתה חוקר אחרי שעתיים. 2. חקרת, ראית שיש סכנה וראיות אמיתיות? שים במעצר עד יום למחרת. לא מדובר ברוצחים ואנסים שכבר ישבו פעם פעמיים בכלא וצריך לעשות עליהם תרגילי חקירה. 3. שוב, הטענה פה היא האמירה של הרמטכ"ל. דקה אחרי שהוא אומר שהם אשמים, נלקחים לחקירה לילית. לא יום לפני, לא יומיים לפני. אחרי. 4. הניסיון לצייר אותי כגזען זה עוד טרחנות של הדור הזקן שמחפש "ממלכתיות" ומביא דוגמאות מלפני 30 שנה כדי להראות למה הדור הצעיר הוא בכיין. 5. לוחמי צה"ל הם מבוקשים עם דם על הידיים?
-
"שובו אלינו בתוכנית הבאה, בה נראיין בכיר ב-SS ונשאל אותו למה בעצם היהודים הם אלה שאשמים בבזבוז הגז הגרמני". עריכה: מה הכוונה ברמטכ"ל משפיע על החקירה: הלוחמים שתועדו מכים פלסטינים נלקחו לחקירה לילית - ומאשימים את כוכבי: "רמיסת זכויות" (ynet.co.il) "ארבעת הלוחמים מגדוד נצח יהודה שתועדו מכים שני פלסטינים בבעיטות ובאגרופים נלקחו הלילה (בין רביעי לחמישי), לאחר גינויו של הרמטכ"ל אביב כוכבי, לחקירה במצ"ח. בסביבת החיילים טענו כי מדובר ברמיסת זכויותיהם, שכן ניתן לחקור אותם בשעות היום כשאינם עייפים. עוד נטען כי לארבעה "אין חקירה הוגנת", התקרית עצמה אירעה לפני כשבועיים והחקירה החלה לפני כמה ימים. לכן, לטענתם, לקיחתם החפוזה לחקירה לילית התרחשה רק בגלל גינוי התנהגותם על ידי הרמטכ"ל, שהופצה לתקשורת. " האירוע מלפני שבועיים, כבר ימים בחקירה, מה הלחץ לקחת אותם באמצע הלילה? התנהלות כאילו מדובר בפצצה מתקתקת שבדרך לבר תל אביבי עם חגורת נפץ. כמו הניסיון להפיל את הלוחם שביצע ירי דו"צ כדי לכסת"ח על זה שכל צבא היבשה מתנהל כמו צבא משנות ה-60.
-
ולאיזה צד של המפה הפוליטית הם משתייכים? כמו שאומר טופז רם: תמיד כשמישהו מעז להגיד משהו נגדם ישר מגיבים "הוא רמטכל הוא יודע תתבייש לך יא לא ממלכתי".
-
לא הייתי במצבם, לא יודע מה היה שם. כמו שאתה יודע לא יודע, RK לא וכרגע גם אביב כוכבי לא. לא יודע, אם לוחם מרביץ למישהו שתקף אותו והוא עדיין לא אזוק זה לא כזה מפריע לי.. מחבל הוא מחבל. כל עוד לא עושים משהו בלתי חוקי בעליל (כמו לירות במחבל על הרצפה, או במחבל אזוק), אני אחזק את לוחמי צה"ל ולא אחפש לצאת יפה נפש על חשבונם. כמובן שהשאיפה היא לתת להם את הכלים לירות ישר במחבלים ולא להכנס לעניינים משפטיים מיותרים, אבל נתמודד עם מה שיש. אחלה, תבחר בממשלת שמאל* שתבצע התנתקות על מלא מכל שטחי יהודה ושומרון. עד אז, תנסה לתת גב ללוחמים. *אם אפשר לא להשתמש בקולות של אנשי ימין בשביל זה עדיף.
-
יש הבדל עצום (אבל עצוםםםםםםםםםםםם עם עוד כמה מ' סופיות) בין כשל ערכי לכשל מקצועי. עצום. אם החיילים הסתובבו, פגשו 2 פלסטינים ופיצצו אותם מכות - כשל ערכי. אם החיילים ביצעו מעצר, עלו לזאב, ובזאב סתם פיצצו את העצורים - כשל ערכי. אם החיילים ביצעו סיור, הותקפו, במהלך ההשתלטות השתמשו בכוח מוגזם והמשיכו להכות - מדובר בכשל מקצועי, לא ערכי. כשל מקצועי - תחקיר והפקת לקחים להמשך, במקסימום נו נו נו. כשל ערכי - תעיף מלוחמה ותכניס לכלא אם צריך (כן, כמו עזריה).
-
כלומר לקחתם סרטון ערוך שצולם על ידי פלסטינאים, 10 שניות, ממרחק של 100 מטר, וממנו קיבלתם החלטה על זה שהחיילים כשלו, ויוצאים למתקפה בכל החזיתות על 4 לוחמים צעירים שעומדים יום יום מול אוכלוסייה עויינת. הגיוני. יותר בכיוון של ירי למרכז מסה באותו רגע אבל אסתפק בזה שישברו להם כל עצם.
-
@RKבמידה ויתגלה שהם באמת הותקפו והיה ניסיון חטיפת נשק, עדיין תתייחס לזה ככשל ערכי? או רק כשל מקצועי?
-
כשהדבילית שלו (מי זאת בכלל?) תגיד משהו כזה, יונית לוי תעשה את המבט הכי רציני שלה, עם צקצוק מתנשא, וביחד עם אמנון אברמוביץ יבכו על מות הדמוקרטיה, ויתחילו לתדלק הפגנות בכל רחבי הארץ עם דגלים שחורים.
-
מה זה קשור למה שאמרתי? דיברתי נגד הנחרצות של לקבוע שהם אשמים. "אדם חף מפשע עד שלא הוכחה אשמתו" וכל זה אתה יודע, דמוקרטיה. אם כבר רמטכלים ודמוקרטיה: בני גנץ מתכנן לקדם פיזור כנסת ברוב של 70 חכים במקום 61 (אבל להקים עם תמיכה של המשותפת ב-61 זה בסדר?), אי העברת תקציב לא יגרום לפיזור הכנסת, והכי חמור, קביעת זמן מינימום בין בחירות לבחירות (שזה להבנתי שולל את הסעיף הראשון, של 70 חברי כנסת בהצעות אי אמון). דיקטטורה זה פה.
