Jump to content

יובל .מ.

  • הודעות

    353
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    27

כל מה שפורסם על ידי יובל .מ.

  1. בוא תיתן לי סיבה אחת למבצע האחרון. סיבה אמיתית, בשטח, לא "איום". אתם פשוט צבועים שמדברים מפוזיציה.
  2. היה נחוץ מאוד. רק שלדעתי הוא נחוץ גם לפני חודש, חצי שנה ושנה. הבעיה שלפיד בחר לצאת למבצע נטו מרצון לקבל עוד קולות, וזה מה שמכעיס. וגם אתה, גם פרקש וגם יבגני יודעים שמפלגות השמאל מנעו לחימה בשנה האחרונה. בחייאת ראבקקק, לפני כמה חודשים תקפו עמדת חמאס והיא אפילו לא נפלה, שלא נדבר על המחבל שמאייש אותה שחזר לבית לאכול ארוחת ערב. למה אז לא פירסמו סרטונים של המחבל עולה השמיימה?
  3. האם נורתה רקטה לכיוון מדינת ישראל? מה השתנה בשבועיים האחרונים לעומת כל השנה וקצת האחרונות? איומים תמיד היו. לכן, ניתן להגדיר את זה כמבצע פוליטי, פשוט הפעם זה לצד שלכם אז זה בסדר. זה לא מבצע סודי, זה מבצע שאמרו שרוצים לפגוע בג'יהאד האיסלמי, ולהוריד להם מעבדה מאולתרת זה לא פגיעה, לכן חייבים לפגוע בהמון מחבלים כדי שיהיה אפקטיבי. והתחושה עילאיות זה נטו בגלל שרוצים להאדיר את לפיד.
  4. חצי כוח, לא תקפו מספיק ולא גבו מספיק דם. בטח כשהעולם מתעסק ברוסיה וטיוואן. מבחינתי שגרגרמל יעמוד בראשות הממשלה, העיקר שייתן אישור לתקוף. תהיה אובייקטיבי, החמאס לא השתתף בלחימה. אם חמאס היה מתחיל לירות היית יושב עד עכשיו בממ"ד. למה? כי דאגו להתחנן אליו שלא יצטרף ובתמורה יקבלו הקלות נוספות ועוד כסף. כמובן שלא היה אף דיבור על השבויים בינתיים. המלחמה התחילה נטו בגלל הבחירות. אם הייתה ממשלה עם איומי הפלה מצד זועבי, טאהה וחבריהם לפיד לא היה מעז לתקוף. אפילו לא בחלום. רק שמע שזועבי מתכננת להפיל את הממשלה רץ ופתח רגליים. והוא בטח שלא היה תוקף על "איומים". שוב, אתה מתעלם ממה שאמרו לפיד וליברמן. קשה להגיב כשזה נוגד את הפוזיציה שלך.
  5. על עצמי שהצבעתי לבנט ונתתי לטיפש כמו יאיר לפיד לעמוד בראשות הממשלה. בלה בלה בלה. העיקר מדברים על ממלכתיות, אחדות ושאר הבלבולי שכל. ראשי המפלגות שלך תקפו את הממשלה (ובהמשך לכך את צה"ל) לפני שנה בזמן מלחמה ופרעות באזרחים יהודים, ואחר כך עוד תמכו בלהקים ממשלה עם אותם תומכי טרור. העיקר עכשיו מבלבלים תשכל. הנה, השגתם את המטרה, הימין ירד מה-62 מנדטים בסקרים. נראה מה תשלפו עוד חודשיים.
  6. עם כמה שזה כואב לך - יו"ר האופוזיציה זכאי לעדכונים לפי חוק. אף אחד לא בא לקראתו בכלום. ויופי של התעלמות מהשאר והפעולות של לפיד וליברמן לפני שנה.
  7. לא היה יחסי ציבור? אתה מדבר על ההודעה הרשמית בעמוד של משרד ראש הממשלה שפורסמה מילה במילה אצל יאיר לפיד, שתוקפת את הממשלה הקודמת? או את כל התמונות שלו עם קצינים? או אולי את זה שביבי ביקש פגישת עדכון עם המזכיר הצבאי, ולפיד ישר רץ להציג את זה כאילו הוא זה שהציע, כדי ששוב יהיה בתמונה. לא היו נפגעים בצורה רצינית בגלל כיפת ברזל, שעוברת שיפורים מטורפים בכל סבב. כל השאר לא בקשר ישיר ללפיד, ביבי, בנט או אבתיסאם מרעאנה. אם כבר, קרדיט צריך להגיע לאנשי הימין כמו סמוטריץ ובן גביר שישר עמדו אחרי הממשלה הזאת וגיבו אותה, בניגוד לפעולות לפיד או ליברמן בשומר החומות: לפיד: "השיקולים הביטחוניים מתערבבים עם הפוליטיים" - וואלה! חדשות (walla.co.il)
  8. כנראה הוא מסוג האנשים שמעדיפים את יום הכיפור מאשר את ששת הימים, רק כדי להגיד "לא אנחנו התחלנו".
  9. תשמע יבגני, אתה פשוט חי בהכחשה ומחפש תירוצים לכל דבר. אם תגיד שאתה מעדיף ממשלה עם מרצ והעבודה מאשר בן גביר, מילא, אבל בחייאת ראבק, אתה באמת חושש מבן גביר יותר מאשר טיבי ועודה? וזה לא תיאורטי: לפיד מאשר: "נעבוד עם הרשימה המשותפת ונעביר איתם חוקים" (israelhayom.co.il)
  10. טיבי צייץ הסתה שקרית נגד ישראל ונכנע ללחץ - בחדרי חרדים (bhol.co.il) שמישהו יגיד למירב בן ארי שהיו"ר שלה ושאר חבריה למפלגה מעדיפים לשבת איתו ולא עם בן גביר. זה מזכיר את איילת שקד שאומרת שלא תשב עם רע"מ.
  11. זה כמו להגיד שלבנון השנייה התחילה בגלל חוליה אחת של חיזבאללה.
  12. @יבגניפ @Night Driver @farkash7 @פינדר הג'יאהד האיסלאמי יושב יחסית בשקט, הממשלה מתהדרת בשקט המטורף שהיא השיגה, מגיעות בחירות, עוצרים להם את אחד הבכירים, מכניסים את הדרום לסגר בטענת איום פגיעה, הג'יאהד האיסלאמי עדיין יושב בשקט, מתחילים להפציץ בעזה ויוצאים למבצע. אם ביבי היה עושה את זה בצורה הזאת? וואי וואי. טענות על הקרבת המדינה להישרדות אישית. עריכה: ורק שיהיה מובן, מחזק את צה"ל, שיתנו בראש ויחזרו בשלום, אם צריכים שישלחו צו התיק מוכן.
  13. מדויק. אני אגיד עוד משהו - כל ירושלים חפירות בגלל ההרחבות של הרכבת הקלה. גילה, צומת פת, כל המקטע בין הר הרצל להדסה עין כרם, קרית הממשלה. אם לפני 15 שנה אנשים התרעמו בגלל העבודות במרכז העיר, היום אנשים מבסוטים שכל המרפסת שלהם עפר כי הם מבינים את ההשפעה המטורפת שיש לרכבת על איכות החיים. התשתיות של הרכבת ברמה הגבוהה ביותר, והיא עובדת בצורה מצוינת עם כל הרמזורים ומפגשי כבישים בדרך. יהיה חרא בהתחלה באיזור המרכז, אבל תיק תק אנשים יתרגלו ויבינו איזה טוב זה. ומצטער, אם מישהו מגיע ולא עוצר ברמזור אדום, זה כי הוא מטומטם ולא התשתיות בעייתיות. באותה מידה הוא לא היה עוצר ברמזור חדש בסתם צומת ומוריד ילד על אופניים.
  14. " קודם לכן נאמה שרת הכלכלה, אורנה ברביבאי, בפני כאלף פעילי המפלגה שהצליחו להיכנס למתחם אקספו תל אביב, וכששיבחה בפני אנשי המפלגה את יו"ר יש עתיד אמרה כי "הרבה מאוד סקפטים היו לאורך הדרך שאמרו לא תצליחו, לא תוכלו, יהיה ככה, יהיה אחרת. יש אחד בורא עולם, ויש אחד קוראי לו יאיר לפיד, שאמר 'אני מוכן לוותר'"." נתעלם רגע מהקריצה לחרדים, בשלב הבא - "המשיח מחכה לאישור מיאיר לפיד כדי להגיע". לפיד פתח את קמפיין הבחירות, המתמחים התפרצו: "הבטחתם לקצר תורנויות" (ynet.co.il) התשובות של לפיד אשכרה נראות כאילו הוא מחפש משפטים בגוגל "איך לצאת ממלכתי". להזכיר הוא זה שמכנה את הצד השני כוחות האופל.
  15. הרכבת הקלה בירושלים פצצה. כן, המון עבודה, בלאגן והפרעה לחנויות. אם מנהלים את כל העניין נכון ומפצים, מי שנמצא על קו רכבת מרוויח בענק אחר כך. במרכז לא רגילים לזה וחושבים שזה אוטובוס שיכול לעצור אם אתה גונב אדום, בסדר, עוד כמה תאונות של אהבלים ויתרגלו.
  16. יש בזה הרבה היגיון, אנשים מאיטים לפני מצלמה ואז ממשיכים להשתולל. מצד שני, שמת את זה בכביש 90. אתה מכניס לחישוב זמן עצירה בחצבה או עין יהב? ואם אני עוצר ביוטבתה, נכנס גם הזמן שירותים של אחרי השוקו?
  17. בשביל 400 שקל בחודש לרדת בתחנה, לעלות במדרגות נעות, לצאת מהתחנה, לעמוד בתור לבדיקה ולהיכנס חזרה, ואחר כך להמתין לרכבת הבאה שתבוא אלוהים יודע מתי? ועוד לעשות את זה פעמיים ביום?
  18. עזוב אותך מזה, איילת שקד מתחייבת לא לשבת עם רע"מ בממשלה, בזמן שהיא יושבת עם רע"מ בממשלה. זהו.
  19. ההמלצה היחידה שלי היא לקנות ראוטר פרטי כך שאם תרצה לעבור חברה תוכל לעשות את זה במהירות בלי להחזיר ציוד.
  20. יובל .מ.

    הידרדרות MCU

    לא רק הזדקנות, פשוט הציפייה עכשיו היא כל סרט ברמת אינפיניטי וור.
  21. יובל .מ.

    הידרדרות MCU

    @vadim6385 הפוך, עם כל הסדרות הם רק מתרחבים. מצאתי לזה פתרון יעיל - רואה רק את הטריילר הראשון ולא רואה שום ניתוח של הטריילרים, היום יוצאים 30 טריילרים ולא מפסיקים לנתח ככה שמגיעים לסרט כשכבר יודעים הכל.
  22. @David32 אם אתה מייבא משהו ביוקר ועושה עליו כסף, תמיד יבוא מישהו נוסף שיירצה לקחת לך חלק מהרווחים. תסתכל על שוק כלי העבודה, איזה בלאגן עץ האורן עושה להם.
  23. אנחנו לא בשוק חופשי אמיתי. בשוק חופשי אתה לא אומר למפעילה בעל רשת אנטנות שהיא חייבת לספק גישה למתחרים שלה, אלא אתה פותח לכל חברה רצינית שרוצה את האפשרות לפרוס רשת משלה. אני ברשת פלאפון, מקבל רוב הזמן קליטת 5G, לעיתים יורד ל-4G+. סבבה לגמרי במחיר זול (חצי טרה גלישה ב-49 שקל). איפה זה ואיפה הימים של 600 שקל חשבון כי הבת שלך מדברת עם חברה שלה אחרי בית ספר? אני בטוח שגם באירופה יש מקומות שההתקנה פח אשפה.
  24. לא הבנתי מה פסיכולוגי. אם מדינת ישראל באה ואומרת קח הנחה של מיליון שקל על דירה, בנוסף אתה יכול למנף את עצמך הרבה יותר, למה שבן אדם לא יחפש לקנות ולעשות רווח? שיטה עקומה אבל לאדם הפשוט זה ממש לא פסיכולוגי, ההיפך.
×
×
  • תוכן חדש...