הבעיה היא שזאת גישה לוזרית שרק רוצה לקבל חיבוק מאירופה.
כשהוקמה הממשלה והיה את הועידת אקלים שלחו משלחת ענקית כאילו אנחנו אלה שמזהמים את כדור הארץ (ונתעלם מהמטוסים הפרטיים שהגיעו לשם אחד אחרי השני..), יצאו בהצהרות של "נפסיק לחפש גז כי זה מזהם", וכשגרמניה נכנסו לקשיים ישר רצו לחפש איך לעזור להם, ולא אכפת מה הזיהום (לא שזה מזהם או משהו בכלל..).
הבעיה שיאיר לפיד, קארין אלהרר ושאר חבריהם רוצים חיבוק מאירופה, ולא לעבוד בשביל האינטרסים של דוד, ליאור, יבגני או יובל.
אם נחבר לנושא אחר, בגלל זה הסרטים של אנשי שמאל (שיוצאים במימון המדינה בדרך כלל) מדברים על כמה צה"ל הוא צבא כובש וכמה המדינה הזאת רעה, כדי שיקבלו חיבוק בפסטיבל קאן.
וכשמירי רגב (שאני לא בדיוק מתומכיה) ניסתה לשנות את זה, יצאו למלחמה נגדה.
עריכה:
יציאה חדשה של הטיפש התורן של השמאל:
שוב מסתבך: יאיר גולן אמר כי "צה"ל הוא צבא כיבוש" והותקף | מעריב (maariv.co.il)
צבא כובש, אבל לקחת ממנו פנסיה תקציבית אין לו בעיה.