Jump to content

יובל .מ.

  • הודעות

    353
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    27

כל מה שפורסם על ידי יובל .מ.

  1. @SlowRide זה לא אני החלטתי, זה ההיסטוריה מוכיחה. ובהמשך לגנץ: " בנוגע לעימותים הלילה בשכם, אמר גנץ: "על פי ההסדרים וההסכמות אנחנו נכנסים לקבר יוסף, היה ירי לכיוון הרכבים של השיירה שנכנסה ויצאה, כוחות צה"ל פעלו, לצערי זה גם נגמר בהרוגים פלסטיניים". " הצער שהוא מביע על ההרוג הפלסטיני, הוא יודע שזה מחבל שירה על מתפללים כן?
  2. עברתי מבצע אחד (צוק איתן), חרא של דבר, לא היה כיף, אעשה שוב אם צריך. זה לא כי אני "גבר", אלא כי יש דברים שצריך לעשות. גנץ ל-ynet: "חמאס יותר טוב מאבו מאזן? תיאום ביטחוני לא עושים עם אמא תרזה" העיקר שחזר מהאמירות שלו.. הזייה. מכניס מכחיש שואה שמממן מחבלים לבית שלו ועוד מתגאה בזה שהתחנן להתנצלות.
  3. את האמת שאני ממש מסוקרן להבין מה זה מעבר חום ומה לא נכון במה שהוא כתב.
  4. לא מפחד, מבין מה יהיה המצב אם הם ישלטו. ברוך השם לימדו אותי לירות בנשק כדי שזה לא יקרה.. כשיבגני וגיא מרוז יברחו לגרמניה נשאר פה ונעשה מה שצריך.
  5. פרקש, אתה חי בפחד. אתה לא רציונלי. אל תיתן לפחדים שלך לנהל אותך. ממה אתה מפחד? למה אתה מתבכיין? אשכרה מבחינתכם בן גביר מסוכן ורע"מ לא. הזייה.
  6. בלבול שכל. דרך אגב, חברים, צפירת הרגעה - אבו מאזן כבר לא מכחיש שואה. גנץ ביקש מחבר שלו שיתנצל אז עכשיו כואב לו על העם היהודי. בטח קבעו לארוחת ערב וחבל לגנץ שהיא תתבטל.
  7. אם אתה קובר את הראש בחול לפחות תעצום עיניים שלא ייכנסו לך כמה גרגירים ואז תתחיל דלקת ואז בלאגן...
  8. השמאל מדבר על מדינת כל אזרחיה לצד מדינה פלסטינית. אגב, מה עם חבר של גנץ? איך הוא עם ה-50 שואות? והעיקר הכניסו אותו לראש העין בשיירת כבוד. לוזרים. פיפי שקר חרטטנית הכי לא קרה.
  9. זה לא רע"מ נלחמה יד ביד, זה מנסור עבאס. שאר אנשי רע"מ ותנועת האחים המוסלמים עדיין רוצים לזרוק אותך לים (כמו ווליד טאהה).
  10. העבר לא מעניין אותי. רשמת לפני פחות משעה - חרדים, ימין קיצוני, שמאל קיצוני. לא ערבים. מבחינתי אין הבדל. כל מי שפוגע בחף מפשע צריך לחטוף בראש. הבעיה שמבחינת השמאל האוכלוסייה הערבית היא "מוחלשת", אז זה שהם יוצאים מהכפרים ומחפשים יהודיות לפגוע בהן מינית זה בכלל באשמתנו. אבל אין לך בעיה שרע"מ או תע"ל יכפו את זה עלייך..
  11. @Night Driver שמנסור עבאס וואליד טאהה ידברו על לחסל מחבלים ורק אחר כך שידברו על נוער הגבעות. אותו משקל. וכמו תמיד, קל לך להתעלם מהעובדה שהמגזר הערבי בארץ הוא אותו "גורם איום" כמו החרדים בשבילך. קל לך ליפול על אלה עם הכיפה ולא הכאפייה.
  12. עכשיו אני לא מבין את הבכיינות שלך.. לא אישרתי לך להישאר, ולא אישרתי לך ללכת. תעשה מחר בבוקר מה שבא לך. אם תחליט לגדל ילדים בגרמניה במקום בישראל בגלל בן גביר - בחירה שלך. יש ממשלת שמאל שפוגעת באורח החיים של אנשי ימין, אני לא רואה אנשי ימין מדברים על זה שיברחו מפה, אלא ניסיונות להפיל את הממשלה ולהקים אחת ימנית. בכיינים.
  13. הם לא שמאל, גרבוז לא שמאל, הפרופסורים שחותמים על מכתבים נגד "אכיבוש" הם לא שמאל,יאיר גולן זה לא שמאל, מי כן? בן גביר? משום מה יש לכם איזה פחד לא מוסבר מהמילה הזאת, כאילו היא קללה. אפילו לא כתבתי "0מאל". וכן, הם אלה שמייצגים את המחנה השמאלי. מה לעשות, במדינת ישראל לא מכירים את הדעות שלי, של יבגני או של פינדר. כנראה שאפילו בשרשורים מקבילים לא מדברים על הדעות שלנו. כן יש התייחסות ברמה התקשורתית לאמירות של אנשים מוכרים. שים לב שאפילו לא אני זה שהצעתי לסלק אותם מפה... העלו את הרעיון לבד.
  14. האיום היומי - גיא מרוז מאיים לעזוב אם בן גביר יהיה שר. אנשי השמאל ממשיכים בגישת "הדרך שלנו או שום דרך". מעניין מתי יתחילו היציאות על זה שהימין עדר והביביסטים קופים. דרך אגב, מישהו יודע אם אשתו תלך איתו בעז"ה?
  15. אתה באמת משווה בין מישהו שהוא מנ-מניאק וגורם לפקק, למישהו שייצא לעקיפה על פס לבן ויעקוף טור של 15 רכבים בסכנה של לקחת איתו לקבר איזה משפחה? מבין שקשה לך להפסיד 2 רמזורים באיילון, אבל לא יודע, נראה לי שההתנהלות בכבישי הדרום ואיו"ש קצת יותר בעייתית למדינה ולשלום האזרחים..
  16. אחוזי האבטלה בקורונה היו מלאכותיים - מקומות נסגרו בצו ממשלתי, משכנתאות הוקפאו, חילקו חל"ת לכולם ומענקים גם למי שהמשיך לעבוד כרגיל (ואם בממשלה היו יושבים ליברמן ויאיר לפיד הם היו מתנהלים ככה אחד לאחד). בטח שישראל ישראלי ימשיך לקנות באינטרנט, ריבית אפסית מה אכפת לו לחלק לתשלומים.
  17. אתה תומך ביאיר לפיד לראשות הממשלה? כי הוא כתב במחנה שנחנק מאבק. רוב החברי הכנסת הם ג'ובניקים, וחוץ מזה, כל אזרח הוא שווה, בין אם עשה שירות כלוחם או לא. אם היו נותנים לבן גביר להתגייס הוא היה מתגייס, אבל מעדיפים להילחם על גיוס של סרבני מצפון. אפילו הפוך - מבחינתי אדם שיצא מהמערכת הצבאית בגיל 50 הוא לא מישהו שאני רוצה על ההגה של המדינה. שיהיה איזה דירקטור בחברה שסוחרת בנשק באפריקה. אפס הבנה בניהול כלכלה. רגילים לעבוד עם עבדים.
  18. שיחפשו איזה גנרל, אולי יעזור להם עוד איזה לוחם על הפנסיות התקציביות.
  19. כמו ההודעות של הסורים - "יירטנו את תקיפת הטילים של האויב הציוני, 2 בסיסים נפגעו ו-4 נהרגו".
  20. אז רק קצינים בדרגת אלוף ומעלה יכולים להביא דעה במדינה הזאת? ביבי היה בסיירת מטכ"ל ואח שלו נהרג בשירות, הם תרמו הרבה יותר ממינימייזר, תשתחווה בפניו. אמירה פתטית ומסכנה.
  21. "עם לא יכול להיות כובש בארצו", אבל בוא נגיד שמן הסתם יאיר גולן לא מסכים עם האמירה הזאת. בתור סגן רמטכ"ל לשעבר, שבדרך נס ניצלנו ממנו, מצופה להבין את ההשלכות לגבי אמירה כזאת, בין אם זה במישור המדיני נגד מדינת ישראל או במישור האישי מול קציני ולוחמי צה"ל בעולם. @SlowRide מדובר באדם שמבצע פעם אחר פעם פיגוע הסברתי כלפי מדינת ישראל. התירוצים או הניסיון להקטין עם "סתם פרובוקטור" לא יעזרו פה.
  22. מי שמנצל נושא כזה לקליק בייט הוא פח אשפה. (וכנראה בעל אינטרס או לחילופין מקבל שוחד מבעל אינטרס. לכאורה).
  23. הבעיה היא שזאת גישה לוזרית שרק רוצה לקבל חיבוק מאירופה. כשהוקמה הממשלה והיה את הועידת אקלים שלחו משלחת ענקית כאילו אנחנו אלה שמזהמים את כדור הארץ (ונתעלם מהמטוסים הפרטיים שהגיעו לשם אחד אחרי השני..), יצאו בהצהרות של "נפסיק לחפש גז כי זה מזהם", וכשגרמניה נכנסו לקשיים ישר רצו לחפש איך לעזור להם, ולא אכפת מה הזיהום (לא שזה מזהם או משהו בכלל..). הבעיה שיאיר לפיד, קארין אלהרר ושאר חבריהם רוצים חיבוק מאירופה, ולא לעבוד בשביל האינטרסים של דוד, ליאור, יבגני או יובל. אם נחבר לנושא אחר, בגלל זה הסרטים של אנשי שמאל (שיוצאים במימון המדינה בדרך כלל) מדברים על כמה צה"ל הוא צבא כובש וכמה המדינה הזאת רעה, כדי שיקבלו חיבוק בפסטיבל קאן. וכשמירי רגב (שאני לא בדיוק מתומכיה) ניסתה לשנות את זה, יצאו למלחמה נגדה. עריכה: יציאה חדשה של הטיפש התורן של השמאל: שוב מסתבך: יאיר גולן אמר כי "צה"ל הוא צבא כיבוש" והותקף | מעריב (maariv.co.il) צבא כובש, אבל לקחת ממנו פנסיה תקציבית אין לו בעיה.
  24. מחטף של מרצ בתקופת בחירות? השר פריג', בעלה של ח"כ לסקי והג'וב האסור (ynet.co.il) #ביביהמושחת.
  25. אני אענה במכה אחת לכולכם - לא מרוצה מלפיד, ולא הייתי מרוצה מביבי ב6-7 שנים האחרונות. בגלל זה חיפשתי מקומות אחרים, ומאז 2013 הצבעתי לבנט למעט פתק אחד בודד ב2020 לביבי. מה קיבלתי במקום 10 מעלות ימינה? את מרענה, גולן וואליד טאהה. והגאווה שלכם על זה שלפיד משתמש בשיטות של ביבי.. נו טוב. שיהיה לכם בכיף.
×
×
  • תוכן חדש...